Dat vind ik wel weer mooi aan Huub, hij geeft zijn fouten toe.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 14:35 schreef avonne het volgende:
Huub praat met Bart over gisteravond.
"Brian heeft van morgen zijn tanden nog niet gepoetst. Er kwam zoveel vuiligheid uit zijn mond"
Geeft toe dat hij gisteren blunderde en meer naar anderen moet luisterne
Er is nog hoop voor Natasia na de kooi!quote:Op dinsdag 13 februari 2007 14:35 schreef beequeen het volgende:
[..]
Hardstikke offtopic, maar deze wil ik jullie dan niet onthouden
http://www.youtube.com/watch?v=gGJvi5NmV6U&search=Le%20mistral%20grappig%20funny%20muziek%20gitaar%20pop%20alternatief%20rock%20friesland%20clip%20paradise%20heaven
Ik hoop dat hij zijn bekkie bij zich heeft en mee heeft zitten kijken, zodat Brainles en Zdngmw eens op hun bek gaan.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 14:40 schreef Copycat het volgende:
Ben benieuwd hoe die Erik vanavond wordt ontvangen.
Ikzelf sta nog enigszins sceptisch tegenover deze nieuwe bewoner, maar we zullen zien ...
ben erg benieuwd.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 14:40 schreef Copycat het volgende:
Ikzelf sta nog enigszins sceptisch tegenover deze nieuwe bewoner, maar we zullen zien ...
Dat kan ze dus een persoonlijke wereldoorlog beginnen.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 14:39 schreef Rens_Wilders het volgende:
Natasia heeft gewoon een hekel aan mensen die knapper zijn dan zij is?
..........en vreselijk ordinair...hoerig.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 13:28 schreef Katewalker het volgende:
Amanda is een Maria Carey type...wat ze ook aantrekken of niet....totaal helemaal geen sexappeal..
Ze had wel gelijk. Natasia had volgens mij alle recht om zo te reageren. Als er iemand respectloos bezig was ,was Amanda het wel.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 14:25 schreef Rens_Wilders het volgende:
Zie nu dit pas. Natasia is hierop echt een kreng, en zet een stem op die ik nog niet eerder heb gehoord.
Volgens mij wel.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 14:41 schreef petraa het volgende:
[..]
Ik hoop dat hij zijn bekkie bij zich heeft en mee heeft zitten kijken, zodat Brainles en Zdngmw eens op hun bek gaan.
Daar is niet veel voor nodigquote:Op dinsdag 13 februari 2007 14:39 schreef Rens_Wilders het volgende:
Natasia heeft gewoon een hekel aan mensen die knapper zijn dan zij is?
Als hij meteen een grote bek opzet wordt hij waarschijnlijk unaniem weggestemt volgende week. Dus ik hoop dat de nieuwe bewoners vrijstelling krijgen volgende week, of dat ze NA de stemming het huis inkomen...quote:Op dinsdag 13 februari 2007 14:40 schreef Copycat het volgende:
ja zie mijn vorgie bericht. 22.00quote:Op dinsdag 13 februari 2007 14:41 schreef Scarabee het volgende:
is het al bekend dat er vanaaf een nieuwe bewoner komt om 22.00
Maar kunnen we het niet proberen ??quote:Op dinsdag 13 februari 2007 14:24 schreef beequeen het volgende:
[..]
In de vorige Cos hebben we al uitgebreid gefilisofeerd over de manipulaties van ''achter'' en dat dat eigenlijk niet door de beugel kan,maar daar is volgens mij verdomd weinig aan te doen![]()
Vond ik ook hoor. Voor het eerst had Natasia helemaal gelijk. Ondankbaar kutkreng die Amanda. Natasia bedoelde het ook wel goed. Ook voor het eerst.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 14:41 schreef Nasp het volgende:
[..]
Ze had wel gelijk. Natasia had volgens mij alle recht om zo te reageren. Als er iemand respectloos bezig was ,was Amanda het wel.
als het een extraverte diva is sta ik er niet echt positief tegenover.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 14:40 schreef Copycat het volgende:
Waarom niet? In het 'gewone' leven krijg ik er ook jeuk van, maar in de Kooi is dat toch geweldig?quote:Op dinsdag 13 februari 2007 14:44 schreef avonne het volgende:
[..]
als het een extraverte diva is sta ik er niet echt positief tegenover.
Dan hou ik nu al van hemquote:Op dinsdag 13 februari 2007 14:42 schreef itsme het volgende:
[..]
Volgens mij wel.
Of eht zijn allemaal vooraf praatjes.
Hij wil Natasia aanpakken.![]()
nee, pcsies, daar hebben we er eigenlijk al genoeg van. Iemand met wat meer klasse en inhoud zou leuk zijn, weet niet of Erik dat heeft.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 14:44 schreef avonne het volgende:
[..]
als het een extraverte diva is sta ik er niet echt positief tegenover.
Ben blij dat ik vanavond naar de vroege filmvoorstelling ga. Kan ik ws nog een deel van Eric's intrede meemaken.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 14:41 schreef Veulen het volgende:
De aankomst van Eric staat ook op de talpa site aangekondigd nu: Frappant is wel dat talpa het over 9 uur heeft
Sylvia is gewoon de enige constante factor in het huis, en dat mag misschien wel saai zijn maar dat heeft iedere gemeenschap (dus ook de villa) nodig.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 14:37 schreef Mika25 het volgende:
Precies!
Kijk maar naar de manier waarom ze met de workshops om gaat, ze is de enige die oprecht interesse toont. Of de manier waarop ze omgaat met die 2 meiden van de paaldans lessen...de gesprekken met Huub...de pogingen om Amanda gerust te stellen nadat Rogier het uitmaakte...etc...etc
Ik kan me goed voorstellen dat de redaktie teleurgesteld is omdat ze geen TV maakt, maar dat gebrek wordt gecompeerd door Huub, Natasie, Amanda en Brian. Elk reality programma heeft in elk geval één normaal persoon nodig. En feit is gewoon, dat als de streamers moeten kiezen tussen een stream met AmanDEL of de zwarte heks, of een stream waarop Sylvia kralen aan het reigen is, dan zal 90% voor Sylvia kiezen...dus hoezo maakt Sylvia geen TV? Saaie TV is immers ook TV
Lees eerst eens even de Cossen, dan hoef je deze berichten niet meer te plaatsen, topicvervuiling.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 14:43 schreef trudietje het volgende:
Dit vond ik op medianieuwtjes http://www.medianieuwtjes.nl/content/view/2802/95/
Natasia gelijk??? Dat wijf die zei dat ze pannenkoeken voor Amanda heeft gebakken en daarom moet ze haar eeuwig dankbaar blijven en haar schoenen kussen??quote:Op dinsdag 13 februari 2007 14:43 schreef noekje het volgende:
[..]
Vond ik ook hoor. Voor het eerst had Natasia helemaal gelijk. Ondankbaar kutkreng die Amanda. Natasia bedoelde het ook wel goed. Ook voor het eerst.
Dat Amanda zo'n tegengas gaf was natuurlijk geweldig en ik hoop dat dit nog even doorgaat tussen die twee. Ze zijn qua schelden en schreeuwen redelijk aan elkaar gewaagd.
quote:Op dinsdag 13 februari 2007 14:41 schreef Veulen het volgende:
De aankomst van Eric staat ook op de talpa site aangekondigd nu: Frappant is wel dat talpa het over 9 uur heeft:
14:24-Vers bloed!
Vers bloed!
De 25-jarige Eric zal vanavond De Gouden Kooi betreden. Hij zal de plek innemen van Nathanael, die na het gebruik van fysiek geweld de Villa moest verlaten.
De 25-jarige Leidenaar is een bekende en graag gezien gast binnen de homoscene.
Hij staat graag in de spotlights en als hij niet genoeg aandacht krijgt, brengt hij daar zelf graag verandering in. Goedschiks of kwaadschiks. Reeds voor hij de Villa betreedt, heeft hij een waarschuwing in petto voor Natasia: “Er kan maar één diva zijn in de villa dus Natasia moet oppassen”. Dat belooft nog wat.
Hou vanavond dan ook vanaf 21.00 uur de livestreams goed in de gaten, want Erics aankomst is live te volgen. Hoelang zal het duren voordat Eric en Natasia hun eerste ‘clash’ hebben?
Zie de Talpa site: 21.00 uur.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 14:43 schreef itsme het volgende:
ja zie mijn vorgie bericht. 22.00
Er zijn ook mensen die nog wat meer te doen hebben dan dag in dag uit de COS regel voor regel door te lezen.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 14:46 schreef beequeen het volgende:
[..]
Lees eerst eens even de Cossen, dan hoef je deze berichten niet meer te plaatsen, topicvervuiling.![]()
Vind ik niet, heeft met DGK te maken hoor!quote:Op dinsdag 13 februari 2007 14:46 schreef beequeen het volgende:
[..]
Lees eerst eens even de Cossen, dan hoef je deze berichten niet meer te plaatsen, topicvervuiling.![]()
Ik heb dit bericht nu al 5 keer gelezen, dus niet echt nodig om het dan nogmaals te plaatsen.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 14:48 schreef Elounda het volgende:
[..]
Vind ik niet, heeft met DGK te maken hoor!
Poster is waarschijnlijk enthousiast dat hij leuk nieuws heeft en wil dit met ons delen, is toch niet zo erg?
ja, Natasia had gelijk. (pannekoeken of niet, die draai geeft ze er maar aan)quote:Op dinsdag 13 februari 2007 14:46 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Natasia gelijk??? Dat wijf die zei dat ze pannenkoeken voor Amanda heeft gebakken en daarom moet ze haar eeuwig dankbaar blijven en haar schoenen kussen??
Natasia had gelijk over het feit dat niemand nog had gezegd dat ze het etentje niet zou krijgen. Dat triggerde Amanda toen ze op bed lag. Daarvoor bedoelde Natasia het echt wel goed en had ze nog niks hatelijks gezegd. Toen ging Amanda los en was Natasia een engerd en weet ik veel.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 14:46 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Natasia gelijk??? Dat wijf die zei dat ze pannenkoeken voor Amanda heeft gebakken en daarom moet ze haar eeuwig dankbaar blijven en haar schoenen kussen??
Jij post 5 keer een fimpje over Nena die Brian trapt = ook oud nieuws......duh..quote:Op dinsdag 13 februari 2007 14:50 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik heb dit bericht nu al 5 keer gelezen, dus niet echt nodig om het dan nogmaals te plaatsen.
quote:Op dinsdag 13 februari 2007 14:38 schreef petraa het volgende:
[..]
Dat vind ik wel weer mooi aan Huub, hij geeft zijn fouten toe.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |