Desnoods moeten we hem gewoon aangeven en laten oppakken voor Laster ....quote:Op dinsdag 13 februari 2007 15:05 schreef Leandra het volgende:
[..]
De laster die Nathanael en Brian uitbraken over Hedda en de zus van Huub gaan idd veel te ver, dit kan gewoon niet. En hoort niet meer bij "het spel". Het is gewoon het zwart maken van iemand die daar niet zit en die er ook niets mee te maken heeft.
Ik hoop dan ook dat als Hedda wel besluit bij Brian op bezoek te komen dat ze hem dan een verschrikkelijke trap in zijn ballen geeft. Zij is geen bewoner en kan dus geen "fysiek geweld" sanctie krijgen, hij is wel bewoner dus als hij dan terugslaat kan hij gelijk vertrekken.
Iemand die dat soort dingen over een 18-jarig meisje zegt wat hij niet eens kent (of de beschuldigingen over Huub z'n zus for that matter) is gewoon een low-life.
Ja dat weet ik dus niet... was wel leuk, ik viel midden in dat gesprek maar over wie hij het nou had..quote:
Er zit al 1 persoon in het huis die aardig en intelligent is, en ik vraag me af of Sylvia dezelfde keuze zou maken als ze zou weten wat ze nu weet.....quote:Op dinsdag 13 februari 2007 15:03 schreef Rens_Wilders het volgende:
Er zijn miljoenen intelligente, aardige homo's. Maar die schoppen ze dat huis natuurlijk niet in![]()
ben al bijna een fan.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 15:11 schreef RSie het volgende:
die schopte af en toe typische Diva-scenes en als hij zijn zin niet kreeg zat ie met een papieren zak op zijn mond te hyperventileren. huilend dat de hele wereld tegen hem was.
OMGquote:Op dinsdag 13 februari 2007 15:11 schreef RSie het volgende:
als die Eric degene is waarmee ik enkele jaren geleden gewerkt heb dan kan je er zeker nog wat van gaan verwachten. hij was in die tijd nog geen crossdresser maar wel al overtuigd homo.
die schopte af en toe typische Diva-scenes en als hij zijn zin niet kreeg zat ie met een papieren zak op zijn mond te hyperventileren. huilend dat de hele wereld tegen hem was.
Ik hoop wel voor hem dat hij in de laatste jaren wat meer ruggegraat heeft ontwikkeld anders ligt ie er zo weer uit in die villa.
maar goed,.. kweenie of dat hem inderdaad ook echt is!!!
Ik vraag me bij Sylvia soms het volgende af:quote:Op dinsdag 13 februari 2007 15:08 schreef Leandra het volgende:
Er zit al 1 persoon in het huis die aardig en intelligent is, en ik vraag me af of Sylvia dezelfde keuze zou maken als ze zou weten wat ze nu weet.....
Er staat een foto op de Tien site, misschien herken je hem?quote:Op dinsdag 13 februari 2007 15:11 schreef RSie het volgende:
als die Eric degene is waarmee ik enkele jaren geleden gewerkt heb dan kan je er zeker nog wat van gaan verwachten. hij was in die tijd nog geen crossdresser maar wel al overtuigd homo.
Ik hoop wel voor hem dat hij in de laatste jaren wat meer ruggegraat heeft ontwikkeld anders ligt ie er zo weer uit in die villa.
Jaaaaaquote:Op dinsdag 13 februari 2007 15:15 schreef Cyan het volgende:
De post is geariveerd! En Sylvia heeft volgens mij aardig wat brieven
quote:Op dinsdag 13 februari 2007 15:07 schreef Ashrak het volgende:
[..]
Desnoods moeten we hem gewoon aangeven en laten oppakken voor Laster ....
ik zal ff zeuren bij serverbeheer....quote:Op dinsdag 13 februari 2007 15:07 schreef beequeen het volgende:
[..]
Net een nieuwe PC hier, lukt voor geen meter om op jullie site te komen, en dat ligt ook niet aan mijn verbinding, ik zou zeggen probeer het zelf nu even.![]()
Gaan we dan Natasia ook aangeven? Zij dreigde met pannen kokende olie.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 15:18 schreef T-lex het volgende:
[..]
ja laten we Peter R bellen, dit vraagt om een reconstructie...
![]()
Paar weken geleden mocht Huub de moeder van NL voor rotte vis uitmaken en dan moet hij zelf nu niet gaan zitten janken.Koekje van eigen deeg noemen we dat.
Maar over oppakken gesproken, wanneer komen ze Huub ophalen??![]()
Als ik NL was deed ik lekker aangifte van bedreiging met de dood. Getuigen zat lijkt me...11 of 6 messen in ribben is niet niks en daar moet je best een geoefende messentrekker voor zijn, wil je dat voor mekaar krijgen denk ik zo.
Dus zit wel wat achter zulke uitspraken. En ja, wie naar buiten gaat is exit DGK toch.![]()
En laat ook meteen de volledige filmpjes van Tell Me fixenquote:Op dinsdag 13 februari 2007 15:18 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
ik zal ff zeuren bij serverbeheer....![]()
werken prima! Preview ff stoppen en dan op 'volledige video' klikken....quote:Op dinsdag 13 februari 2007 15:19 schreef NoizEkick het volgende:
[..]
En laat ook meteen de volledige filmpjes van Tell Me fixen![]()
Eens.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 15:05 schreef Leandra het volgende:
[..]
De laster die Nathanael en Brian uitbraken over Hedda en de zus van Huub gaan idd veel te ver, dit kan gewoon niet. En hoort niet meer bij "het spel". Het is gewoon het zwart maken van iemand die daar niet zit en die er ook niets mee te maken heeft.
Ik hoop dan ook dat als Hedda wel besluit bij Brian op bezoek te komen dat ze hem dan een verschrikkelijke trap in zijn ballen geeft. Zij is geen bewoner en kan dus geen "fysiek geweld" sanctie krijgen, hij is wel bewoner dus als hij dan terugslaat kan hij gelijk vertrekken.
Iemand die dat soort dingen over een 18-jarig meisje zegt wat hij niet eens kent (of de beschuldigingen over Huub z'n zus for that matter) is gewoon een low-life.
Ik ga de verwensingen die Huub heeft uitgelaten niet verdedigen, want dat gaat mij erg ver.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 15:18 schreef T-lex het volgende:
[..]
![]()
Paar weken geleden mocht Huub de moeder van NL voor rotte vis uitmaken en dan moet hij zelf nu niet gaan zitten janken.Koekje van eigen deeg noemen we dat.
Als ik NL was deed ik lekker aangifte van bedreiging met de dood. Getuigen zat lijkt me...11 of 6 messen in ribben is niet niks en daar moet je best een geoefende messentrekker voor zijn, wil je dat voor mekaar krijgen denk ik zo.
Dus zit wel wat achter zulke uitspraken. En ja, wie naar buiten gaat is exit DGK toch.![]()
quote:Op dinsdag 13 februari 2007 15:21 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
werken prima! Preview ff stoppen en dan op 'volledige video' klikken....
En dan klik je op volledige video en moet ik me keer op keer inloggen, maar videobeelde ho maar!quote:Op dinsdag 13 februari 2007 15:21 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 13 februari 2007 15:18 schreef T-lex het volgende:
[..]
![]()
Was jij niet degene die tijdens BB6 steeds maar weer zat te zeiken over Jeroen? Laat Jeroen nou toch gewonnen hebben![]()
![]()
Als dit gemanipuleer langer gaat duren ...quote:Op dinsdag 13 februari 2007 15:21 schreef Sebi het volgende:
[..]
Eens.
Op het forum van DGK wordt trouwens melding gemaakt van een brief van Huub's zus aan Brian die onderweg zou zijn...
Persoonlijk vind ik het nogal een groot verschil of je reageert op iemand z'n "begin je nu over mijn moeder?" en dan éénmalig dingen roept die Huub geroepen heeft, en waarvan hij later heeft gezegd dat hij het niet had moeten doen en waarvoor hij zijn excuses aangeboden heeft.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 15:18 schreef T-lex het volgende:
![]()
is dit m ??quote:Op dinsdag 13 februari 2007 15:11 schreef RSie het volgende:
Ja, ik ben het helemaal met je eens.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 15:25 schreef Leandra het volgende:
[..]
Persoonlijk vind ik het nogal een groot verschil of je reageert op iemand z'n "begin je nu over mijn moeder?" en dan éénmalig dingen roept die Huub geroepen heeft, en waarvan hij later heeft gezegd dat hij het niet had moeten doen en waarvoor hij zijn excuses aangeboden heeft.
Of dat je 2 mensen die niets met de villa te maken hebben blijft beschuldigen van prostitutie danwel cocaïnegebruik. Dat is namelijk laster.
Noch Nathanael, noch Brian heeft zijn verontschuldigingen aangeboden voor die opmerkingen die overigens niet in het heetst van de strijd gemaakt zijn maar zeer weloverwogen en keer op keer.
Is Jeroen een lekker ding? Ik mis een lekker ding in de villa om naar te kijken. Zo iemand als Nicolaas bijvoorbeeldquote:Op dinsdag 13 februari 2007 14:37 schreef itsme het volgende:
[..]
Dus worden het en Jeroen en Eric vanavond?
geen nieuw neukvoer voor Brian? O wacht Eric is homo !!!!!!!!!!!![]()
Ben benieuwd ....quote:Op dinsdag 13 februari 2007 15:27 schreef Copycat het volgende:
Als het inderdaad die ex-collega van RSie is, zijn we er mooi klaar mee. Weer een gillende keukenmeid die bij het minste geringste gaat janken dan wel schreeuwen.
Yepquote:
Juist die procedure is nogal omslachtig en onnodig lijkt me.... "klik" moet gewoon betekenen dat het dan werkt, niet dat je nog moet wachten tot het voorflimpje van wat je sowieso wilt zien afgelopen is.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 15:21 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
Volgens mij was dat van Huub ook niet persoonlijk naar die moeder bedoeld. Net zoals je in het Engels m*therf*cker kunt zeggen, waarbij dat ook niet letterlijk over iemands moeder gaat. Wat Nathanael deed en Brian nog steeds doen is anders, daar wordt iemand echt bij de naam genoemd en bedoelen ze echt die persoon.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 15:25 schreef Leandra het volgende:
[..]
Persoonlijk vind ik het nogal een groot verschil of je reageert op iemand z'n "begin je nu over mijn moeder?" en dan éénmalig dingen roept die Huub geroepen heeft, en waarvan hij later heeft gezegd dat hij het niet had moeten doen en waarvoor hij zijn excuses aangeboden heeft.
Of dat je 2 mensen die niets met de villa te maken hebben blijft beschuldigen van prostitutie danwel cocaïnegebruik. Dat is namelijk laster.
Noch Nathanael, noch Brian heeft zijn verontschuldigingen aangeboden voor die opmerkingen die overigens niet in het heetst van de strijd gemaakt zijn maar zeer weloverwogen en keer op keer.
Lees nergens wat over een Jeroen.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 15:26 schreef Katewalker het volgende:
[..]
Is Jeroen een lekker ding? Ik mis een lekker ding in de villa om naar te kijken. Zo iemand als Nicolaas bijvoorbeeld![]()
Helemaal mee eens.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 15:25 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nicolaasquote:Op dinsdag 13 februari 2007 15:26 schreef Katewalker het volgende:
[..]
Is Jeroen een lekker ding? Ik mis een lekker ding in de villa om naar te kijken. Zo iemand als Nicolaas bijvoorbeeld![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |