daarvoor zijn de topics Updates en Streamverslagenquote:Op dinsdag 13 februari 2007 14:48 schreef Frasier het volgende:
[..]
Er zijn ook mensen die nog wat meer te doen hebben dan dag in dag uit de COS regel voor regel door te lezen.
Handigquote:Op dinsdag 13 februari 2007 14:51 schreef avonne het volgende:
[..]
daarvoor zijn de topics Updates en Streamverslagen
Deze was actueel, ik ga maar op de negeermodus.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 14:51 schreef Elounda het volgende:
[..]
Jij post 5 keer een fimpje over Nena die Brian trapt = ook oud nieuws......duh..
Moet je doen..quote:Op dinsdag 13 februari 2007 14:52 schreef beequeen het volgende:
[..]
Deze was actueel, ik ga maar op de negeermodus.
Tuurlijk!quote:Op dinsdag 13 februari 2007 14:44 schreef uniekhoorn het volgende:
Zou er voor Ilona ook nog 1 komen?
Ik heb gehoord om 23.00 uur om de spanning te rekkenquote:Op dinsdag 13 februari 2007 14:49 schreef GoldenGuy het volgende:
21.00 uur
![]()
Zou ie als NaTRASHia zijn opwachting maken????
De clou van de naam zal haar wel ontgaan.. NaTrashja o, lachen ik kan niet wachten...quote:Op dinsdag 13 februari 2007 14:51 schreef Leandra het volgende:
Als Eric als zijn alter-ego MissNatrasha binnenkomt hebben we de poppen helemaal aan het dansen.
Natasia zal er van overtuigd zijn dat die naam alleen maar is om haar af te zeiken...![]()
No wayquote:Op dinsdag 13 februari 2007 14:53 schreef farceman het volgende:
Die homofiel zal ook wel weer in de neppe gevoeligheid van Brian zijn gedichtjes en praatjes trappen
Ik heb hem ergens halverwege de vorige blz overgenomen.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 14:52 schreef Ashrak het volgende:
Wil graag het originele bericht lezen, maar helaas is de Talpa-site even down ...
Hoe zou dat nou komen
quote:Op dinsdag 13 februari 2007 14:52 schreef beequeen het volgende:
Deze was actueel, ik ga maar op de negeermodus.
Dames...... doe nou niet..... het is de moeite nietquote:Op dinsdag 13 februari 2007 14:53 schreef Elounda het volgende:
Moet je doen..
quote:Op dinsdag 13 februari 2007 14:55 schreef Veulen het volgende:
[..]
Ik heb hem ergens halverwege de vorige blz overgenomen.
Talpa site doet wel vaker vaag. Brakke bende is dat eigenlijk gewoon.
Ok .. bedanktquote:Op dinsdag 13 februari 2007 14:55 schreef Veulen het volgende:
[..]
Ik heb hem ergens halverwege de vorige blz overgenomen.
Talpa site doet wel vaker vaag. Brakke bende is dat eigenlijk gewoon.
Ik zie het al voor me:quote:Op dinsdag 13 februari 2007 14:54 schreef Elounda het volgende:
De clou van de naam zal haar wel ontgaan.. NaTrashja o, lachen ik kan niet wachten...
heej daar zijn jullie weer eens. Ff vraagje gaan jullie nou echt niets doen aan het feit, dat familieleden en vrienden betrokken worden in de strijd tussen de miljonairs. Ik vond wat Brainles vanochtend zei, werkelijk niet toelaatbaar. Ik ga hedda laten komen leg haar op de tafel en zuig haar uit. Sorry maar dit gaat echt te ver.quote:
quote:Op dinsdag 13 februari 2007 14:56 schreef FSR het volgende:
Ik lach me de kolere als hij binnenkomt:
Hallo, Ik beN Eric de nwe Miljonair, en Ik ben verliefd op Brian..![]()
Over een half uurtje staat er een interview bij ons op de sitequote:Op dinsdag 13 februari 2007 14:58 schreef Rens_Wilders het volgende:
DGK_REDACTIE, hebben jullie misschien wat meer leuke informatie over Eric?
quote:Op dinsdag 13 februari 2007 14:59 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
Over een half uurtje staat er een interview bij ons op de site![]()
Knap als je zo goed tweestemmig kan zingen als Brianquote:Op dinsdag 13 februari 2007 14:59 schreef Rens_Wilders het volgende:
[..]
Leuk! Lachen jullie je ook helemaal kapot bij de zanglessen? Ik zit werkelijk met tranen in m'n ogen achter de computer!
Nou ja zeg. Kunnen jullie niet tegen de waarheid?quote:
Heb geen moeite met een homo hoor.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 14:59 schreef Kinga het volgende:
alle stereotiepe homo vooroordelen komen naarboven zie ik...
Brian: Ik ga hier geboeid uit... en ook anaal ontmaagdquote:Op dinsdag 13 februari 2007 14:58 schreef Ashrak het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
Das leuk ja ...
De nieuwe bewoner net na middernacht presenteren als Valetijnskado voor Brainless .... Super
Ben het helemaal met je eens ... Ik heb ook gepost op de DGK-thread om te zien of er reactie komt.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 14:58 schreef petraa het volgende:
[..]
heej daar zijn jullie weer eens. Ff vraagje gaan jullie nou echt niets doen aan het feit, dat familieleden en vrienden betrokken worden in de strijd tussen de miljonairs. Ik vond wat Brainles vanochtend zei, werkelijk niet toelaatbaar. Ik ga hedda laten komen leg haar op de tafel en zuig haar uit. Sorry maar dit gaat echt te ver.
Daarintegen gaat Huub er steeds slechter uit zien.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 14:46 schreef Elounda het volgende:
ffe naar Syl en Huub luisteren, Syl lijkt wel wat opgeknapt, ze lacht weer.
Of jouw computer valt uit elkaar van ellende....quote:Op dinsdag 13 februari 2007 15:00 schreef Veulen het volgende:
[..]
Nou ja zeg. Kunnen jullie niet tegen de waarheid?
Van de 5x keer dat ik probeer op die site te komen gaat het er zeker 1x mis.
Filmpjes die niet spelen (nooit eigenlijk), polls die je 100x moet invullen omdat ie niks onthoud, namen die wegvallen... En dan natuurlijk nog de gebruikelijke uitval.
Mare ik hou evengoed van je hoor schatje![]()
![]()
tja, ik hóóp dat het een intelligente, aardige vent is.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 14:59 schreef Kinga het volgende:
alle stereotiepe homo vooroordelen komen naarboven zie ik...
Er zijn miljoenen intelligente, aardige homo's. Maar die schoppen ze dat huis natuurlijk niet inquote:Op dinsdag 13 februari 2007 15:02 schreef avonne het volgende:
[..]
tja, ik hóóp dat het een intelligente, aardige vent is.
Maar een tekst als "ik ben een diva" ....we hebben al Natasia en Amanda. Meer hoeft niet van mij
ik hoop echt dat hij zo het huis in gaat, want dan gaan veel bekken open staanquote:Op dinsdag 13 februari 2007 14:49 schreef GoldenGuy het volgende:
21.00 uur
![]()
Zou ie als NaTRASHia zijn opwachting maken????
Ja, nachtbraken he ....quote:Op dinsdag 13 februari 2007 15:01 schreef T-lex het volgende:
[..]
Daarintegen gaat Huub er steeds slechter uit zien.
Nog ff en ze kunnen een kuil voor hem graven in de achtertuin. Kijk, hij roept zelf altijd "nooit meer naar huis"![]()
De laster die Nathanael en Brian uitbraken over Hedda en de zus van Huub gaan idd veel te ver, dit kan gewoon niet. En hoort niet meer bij "het spel". Het is gewoon het zwart maken van iemand die daar niet zit en die er ook niets mee te maken heeft.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 14:58 schreef petraa het volgende:
heej daar zijn jullie weer eens. Ff vraagje gaan jullie nou echt niets doen aan het feit, dat familieleden en vrienden betrokken worden in de strijd tussen de miljonairs. Ik vond wat Brainles vanochtend zei, werkelijk niet toelaatbaar. Ik ga hedda laten komen leg haar op de tafel en zuig haar uit. Sorry maar dit gaat echt te ver.
*heee* Je gaat niet mijn lieve computertje in een depressie storten he. Ik heb hem nog nodig.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 15:01 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
Of jouw computer valt uit elkaar van ellende....![]()
![]()
Amanda?quote:Op dinsdag 13 februari 2007 15:05 schreef Elounda het volgende:
Huub flirt met alles, zegt hij tegen Syl, hij kon zich niet aan de indruk onttrekken dat "zij" ook met hem aan het flirten was...
Over wie zou dit gaan?
Net een nieuwe PC hier, lukt voor geen meter om op jullie site te komen, en dat ligt ook niet aan mijn verbinding, ik zou zeggen probeer het zelf nu even.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 15:01 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
Of jouw computer valt uit elkaar van ellende....![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |