Succesquote:Op dinsdag 13 februari 2007 12:53 schreef golfer het volgende:
Mijzelf maar weer eens in kostuum gehezen.
Zo de deur uit naar weer een W&S-bureau voor een kennismakingsgesprek.
Check ff je PMquote:Op dinsdag 13 februari 2007 13:27 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Succes
IK mag zo naar de ABN
briljant iddquote:
sterktequote:
Go on holiday -> 2 bovenste vakjes aanvinken.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 14:52 schreef TerroRobbie het volgende:
Sjimmie, hoe krijg ik een nieuwe club nu ik ontslagen ben?
quote:Op dinsdag 13 februari 2007 14:58 schreef Bos81 het volgende:
Hoi
en dan is het niog maar net bezig!quote:Op dinsdag 13 februari 2007 16:09 schreef RayMania het volgende:
Coen & Sander Show is echt walgelijk.
Nee, ik snap zo'n bureau niet dat ze mij toch uitnodigen voor een gesprek over een concrete functie om vervolgens te laten doorschemeren dat ik toch iets te ervaren en te oud ben.quote:
quote:Op dinsdag 13 februari 2007 16:09 schreef RayMania het volgende:
Coen & Sander Show is echt walgelijk.
Ging niet goed golfer?
Klaar met ddossen?quote:
quote:Op dinsdag 13 februari 2007 15:38 schreef golfer het volgende:
Zo, weer terug van een zinloos gesprek.
Twee jaar geleden is een leraar vertrokken van school. Terwijl hij alles deed op school zat in allerlei organisaties etc. Het is vandaag nu echt bevestigd door andere leraar dat hij gezellig onder de wol met een leerling(e)(het was een meidje) engels aan het oefenen was.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 16:26 schreef Da_Sandman het volgende:
Welke geruchten?
Ik vind het gewoon erg gemaakt. Stomme jingles, het begin is kut met dat klappen, met dat "vandaag niet in de show", dat request rad. En dan luister ik maar 1 uurquote:Op dinsdag 13 februari 2007 16:28 schreef rubbereend het volgende:
[..]wat doen ze dan of gewoon de show opzich?
Wat eigenlijk zijn ze gewoon briljant maar ik denk dat jij dat niet snapt ofzo
Hij deed het op z'n Frans?quote:Op dinsdag 13 februari 2007 16:35 schreef borisz het volgende:
Het is vandaag nu echt bevestigd door andere leraar dat hij gezellig onder de wol met een leerling(e)(het was een meidje) engels aan het oefenen was.
Het gerucht was al jaren bekend maar nu is het is bevestigd.
Ik moet eerlijk zeggen dat ik het programma suffer vind geworden sinds Astrid weg is.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 16:35 schreef RayMania het volgende:
[..]
Ik vind het gewoon erg gemaakt. Stomme jingles, het begin is kut met dat klappen, met dat "vandaag niet in de show", dat request rad. En dan luister ik maar 1 uur.
dat had ik al voorspeld, Astridquote:Op dinsdag 13 februari 2007 16:40 schreef Againzender het volgende:
[..]
Ik moet eerlijk zeggen dat ik het programma suffer vind geworden sinds Astrid weg is.
dit schreeuwt om een foto van haar.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 16:35 schreef borisz het volgende:
[..]
Twee jaar geleden is een leraar vertrokken van school. Terwijl hij alles deed op school zat in allerlei organisaties etc. Het is vandaag nu echt bevestigd door andere leraar dat hij gezellig onder de wol met een leerling(e)(het was een meidje) engels aan het oefenen was.
Ekstra Weekend natuurlijk, daar bellen altijd van die leuke mensen naar de studioquote:Op dinsdag 13 februari 2007 16:43 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Maar Ray wat vindt jij wel leuke radio shows?
Op stage luisteren wij alleen 3FM, en dan vind ik Arbeidsvitaminen en RabRadio alleen okay.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 16:43 schreef rubbereend het volgende:
[..]
dat had ik al voorspeld, Astrid
laat dan Tessel maar aanschuiven dat zou nog iets goedmaken. Maar Ray wat vindt jij wel leuke radio shows?
goede keuze qua zender iig op je stagequote:Op dinsdag 13 februari 2007 16:46 schreef RayMania het volgende:
[..]
Op stage luisteren wij alleen 3FM, en dan vind ik Arbeidsvitaminen en RabRadio alleen okay.
RayMania FMquote:Op dinsdag 13 februari 2007 16:48 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Maar welke zender luister je normaal gesproken thuis?
Dat zijn allemaal afgekapte tunes, neem ik dan aan?quote:Op dinsdag 13 februari 2007 16:55 schreef RayMania het volgende:
[..]
RayMania FM. Eigenlijk nooit radio thuis aan.
Nee, dan wel de volledige versiesquote:Op dinsdag 13 februari 2007 16:55 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Dat zijn allemaal afgekapte tunes, neem ik dan aan?
Vraag 6quote:Op dinsdag 13 februari 2007 17:04 schreef rubbereend het volgende:
http://www.stemhok.nl/stemwijzer.php![]()
Muziek op de PC meestal hier, radio zelden tot nooit, behalve in de morgen om op te staan ofzo.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 16:56 schreef Bos81 het volgende:
Ik ook zelden hier de radio aan. Meestal toch een cd of zoals nu de muziek op de PC.
Ik vind het een zegen voor het programma.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 16:40 schreef Againzender het volgende:
[..]
Ik moet eerlijk zeggen dat ik het programma suffer vind geworden sinds Astrid weg is.
quote:Op dinsdag 13 februari 2007 17:04 schreef rubbereend het volgende:
Korn. tja hebben wel een aantal goede nummers gemaakt, maar ook veel baggerquote:Op dinsdag 13 februari 2007 17:24 schreef pascalheister het volgende:
thuis
Korn en The Fratellis komen op Pinkpop
100% van de tijd die ik naar muziek kan luisteren benut ik ook.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 17:26 schreef borisz het volgende:
heb meestal wel radio aan of pc iig 99% van de tijd heb ik muziek aan
quote:Op dinsdag 13 februari 2007 17:04 schreef rubbereend het volgende:
Dat is wel een enorm hoog percentage.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 17:26 schreef borisz het volgende:
heb meestal wel radio aan of pc iig 99% van de tijd heb ik muziek aan
dr staat altijd wel een radio of tv aan hier, meestal radioquote:Op dinsdag 13 februari 2007 17:39 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Dat is wel een enorm hoog percentage.
maar de Smashing Pumpkins sluiten afquote:Op dinsdag 13 februari 2007 17:24 schreef pascalheister het volgende:
thuis
Korn en The Fratellis komen op Pinkpop
Is dat Ichtus? Rare school is datquote:Op dinsdag 13 februari 2007 16:35 schreef borisz het volgende:
[..]
Twee jaar geleden is een leraar vertrokken van school. Terwijl hij alles deed op school zat in allerlei organisaties etc. Het is vandaag nu echt bevestigd door andere leraar dat hij gezellig onder de wol met een leerling(e)(het was een meidje) engels aan het oefenen was.
nee het schoterquote:Op dinsdag 13 februari 2007 17:54 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Is dat Ichtus? Rare school is dat
Ik lag dubbel.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 17:04 schreef rubbereend het volgende:
Moet je aardig eindje fietsen danquote:
valt wel meequote:Op dinsdag 13 februari 2007 18:00 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Moet je aardig eindje fietsen dan
Een goede stap in het volwassen worden proces.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 17:55 schreef EnGCatjuh het volgende:
Ik ben een paar dagen terug van 538 naar 3FM overgestapt. Werd gek van elke 2 uur dezelfde nummers...
het einde van je breezertijdperkquote:Op dinsdag 13 februari 2007 17:55 schreef EnGCatjuh het volgende:
Ik ben een paar dagen terug van 538 naar 3FM overgestapt. Werd gek van elke 2 uur dezelfde nummers...
Niet dat ik die ooit dronk, maar toch bedankt.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 18:07 schreef pascalheister het volgende:
[..]
het einde van je breezertijdperk![]()
naast de cijfertjes?quote:Op dinsdag 13 februari 2007 18:11 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Ik kan wel zonder muziek, maar muziek is gewoon iets dat mij erg aanspreekt.
bier dan maar, bij de appie is deze week jupiler in de aanbiedingquote:Op dinsdag 13 februari 2007 18:13 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Niet dat ik die ooit dronk, maar toch bedankt.
Een rondje op mijn kosten.![]()
En taal en boeken en...quote:
en kut dj'squote:Op dinsdag 13 februari 2007 17:55 schreef EnGCatjuh het volgende:
quote:Op dinsdag 13 februari 2007 18:34 schreef VoreG het volgende:
[..]
Midden in de nacht Rick is wel een geniale show op 538
dat is wel aardig, vooruit danquote:Op dinsdag 13 februari 2007 18:34 schreef VoreG het volgende:
[..]
Daarnaast heb jij ook nog eens een erg goede muzieksmaakquote:Op dinsdag 13 februari 2007 18:11 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Ik kan wel zonder muziek, maar muziek is gewoon iets dat mij erg aanspreekt.
Geniaal is wel wat overdreven. Het is het enige leuke op dat tijdstip.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 18:34 schreef VoreG het volgende:
[..]
menno de boer zekerquote:Op dinsdag 13 februari 2007 18:38 schreef Suijk het volgende:
Ik ken een DJ bij radio538, al is hij tegenwoordig bij slam fm de music director ofzo geloof ik.
Zeg even dat het op mijn aanraden isquote:Op dinsdag 13 februari 2007 17:58 schreef pascalheister het volgende:
Het boek van François Truffaut over Hitchcock is ook binnen gekomen, ben benieuwd
quote:
Dat is relatief.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 18:38 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Daarnaast heb jij ook nog eens een erg goede muzieksmaak
met Menno was leuk als je hem een mailtje stuurde kreeg je ook altijd wel antwoordquote:
Smaken verschillen natuurlijk. Maar onze smaken hebben redelijk wat raakvlakken volgens mijquote:
O kutquote:Op dinsdag 13 februari 2007 16:17 schreef golfer het volgende:
[..]
Nee, ik snap zo'n bureau niet dat ze mij toch uitnodigen voor een gesprek over een concrete functie om vervolgens te laten doorschemeren dat ik toch iets te ervaren en te oud ben.
Dat kunnen ze toch al bij voorbaat zien als ze mijn CV lezen?
Dat zonder twijfel.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 19:03 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Smaken verschillen natuurlijk. Maar onze smaken hebben redelijk wat raakvlakken volgens mij
dat zijn jou woordenquote:Op dinsdag 13 februari 2007 18:48 schreef tong80 het volgende:
[..]
Zeg even dat het op mijn aanraden is
eens in de 2 weken doet ie column bij Buitenhof. Voor de rest publiceerd hij veel en ik heb hem ok Lowlands gezienquote:Op dinsdag 13 februari 2007 19:54 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik ken Plasterk eigenlijk helemaal niet.
Heu Clau
Ah kijk, dat is pas een minister.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 19:56 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ik heb hem ok Lowlands gezien
Lubbers stond er eerder die dagquote:
Je kan er gewoon niks van.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 20:38 schreef TerroRobbie het volgende:
Wel verslavend dat FM2007, maar wat een kutspel is het eigenlijk
Herkenbaarquote:Op dinsdag 13 februari 2007 20:38 schreef TerroRobbie het volgende:
Wel verslavend dat FM2007, maar wat een kutspel is het eigenlijk
Jij wel wil je zeggen, van de Tunes Quiz.quote:
De Againzender-tune heb je alquote:
Agh stikquote:Op dinsdag 13 februari 2007 20:47 schreef RayMania het volgende:
[..]
De Againzender-tune heb je al?
Doodverwensing, PM kun je verwachtenquote:
Over de 47 moet wel lukken hèquote:Op dinsdag 13 februari 2007 20:54 schreef Bos81 het volgende:
Ik ga me er ook weer zo over buigen denk ik. Ben benieuwd hoe ver ik deze keer kom. Ik wil wel mijn geweldige score van de vorige keer verbeteren.
Dat valt nog te bezien. Hoewel ik er nu al 40 nagenoeg zeker weetquote:
In retrospectief een prima boodschap.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 16:18 schreef borisz het volgende:
Middag
HEt is een dag dat geruchten worden bevestigd.
Bah, wat een lelijk blauw kleurtje.quote:
Jij bent al blauwquote:Op dinsdag 13 februari 2007 21:50 schreef sjimz het volgende:
Waar is dndiek mod????VBL?
daar gaat mijn kans
Don't claim victory yetquote:Op dinsdag 13 februari 2007 22:13 schreef dndiek het volgende:
Het is weer rustig dus een rondje vandndiek
You may have won the battle, but the war is far from over.quote:
Is there more to come?quote:
Ach gossie. Ik zal je maar even geen tongzoen geven dan, want ik wil niet aangestoken worden.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 22:18 schreef clauwheee het volgende:
Keelontsteking. Balen. Maar schijnt rond te gaan.
Ach iedereen heeft wel eens wat. Jij post het alleenquote:Op dinsdag 13 februari 2007 22:18 schreef clauwheee het volgende:
Keelontsteking. Balen. Maar schijnt rond te gaan. Tijd geleden hè Tongie dak ziek was
Tong is opvallend mildquote:Op dinsdag 13 februari 2007 22:23 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ach iedereen heeft wel eens wat. Jij post het alleen
Het schijnt dat die lap van golfer hier onder een eigen naam post.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 22:29 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Wees maar blij ... met die lap van golfer in je keel kan het alleen maar meer gaan ontsteken
Ja, ga een beetje mijn kloon verraden.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 22:31 schreef sjimz het volgende:
Het schijnt dat die lap van golfer hier onder een eigen naam post.
Het schijnt ook dat die naam eindigt met de lengte van het gevaarte in meters.
Ik werk niet voor niets bij de verraders he!quote:Op dinsdag 13 februari 2007 22:32 schreef golfer het volgende:
[..]
Ja, ga een beetje mijn kloon verraden.
Denk je nou echt dat iemand ze nog gaat lezen ook?quote:Op dinsdag 13 februari 2007 22:34 schreef tong80 het volgende:
Deze was wel leuk maar te snel dicht : VBL is momenteel het huis van pijn.
Ach.. bij gebrek aan beter!quote:Op dinsdag 13 februari 2007 22:39 schreef Suijk het volgende:
Al is Diek wel een puike keuze denk ik.
Gelukkig zei hij jaquote:Op dinsdag 13 februari 2007 22:39 schreef Suijk het volgende:
Allebei.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 22:40 schreef Againzender het volgende:
heb ikm nuo weer tveel gzeopen, of is diek blauw?
Zover ben ik niet gegaanquote:
Ik ga eerst op naar de 10.000quote:Op dinsdag 13 februari 2007 22:42 schreef Bos81 het volgende:
#218 Bos81 29529
#219 Legolas_Greenleaf 29527
Zo die is ook weer ingehaald (in de totalstand).![]()
Nu hem voor blijven en verder klimmen
Lachen dat hij op onderwijs zitquote:Op dinsdag 13 februari 2007 19:56 schreef rubbereend het volgende:
[..]
eens in de 2 weken doet ie column bij Buitenhof. Voor de rest publiceerd hij veel en ik heb hem ok Lowlands geziengeweldig. Hij weet zn mening zo duidelijk en logisch uit te leggen dat je het meteen met hem eens bent
Moet wel lukken, ik post niet zó veel meer.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 22:42 schreef Bos81 het volgende:
#218 Bos81 29529
#219 Legolas_Greenleaf 29527
Zo die is ook weer ingehaald (in de totalstand).![]()
Nu hem voor blijven en verder klimmen
Verstandige praat in HOOLSquote:Op dinsdag 13 februari 2007 22:39 schreef Suijk het volgende:
Okee, niet dat het mij wat uitmaakt. Heb wel als doel om dit jaar in de top 200 te eindigen, maar dat moet wel lukken. Waarschijnlijk al veel eerder dan 31 decemberquote:Op dinsdag 13 februari 2007 22:47 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Moet wel lukken, ik post niet zó veel meer.![]()
quote:Op dinsdag 13 februari 2007 22:40 schreef Againzender het volgende:
heb ikm nuo weer tveel gzeopen, of is diek blauw?
Altijd natuurlijk.quote:
een doel op fok toe maarquote:Op dinsdag 13 februari 2007 22:49 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Okee, niet dat het mij wat uitmaakt. Heb wel als doel om dit jaar in de top 200 te eindigen, maar dat moet wel lukken. Waarschijnlijk al veel eerder dan 31 december
Die is meer tijd aan zijn studie en vriendin gaan besteden!quote:Op dinsdag 13 februari 2007 22:53 schreef pascalheister het volgende:
dndiek blauw![]()
![]()
waar is die messendinges dan gebleven![]()
rubbereend is ook nog blauwquote:Op dinsdag 13 februari 2007 22:53 schreef pascalheister het volgende:
waar is die messendinges dan gebleven![]()
en dat wordt alleen maar erger geloof ik de komende weekquote:
Oftewel: die ligt nu zwaar te krikkenquote:Op dinsdag 13 februari 2007 22:54 schreef sjimz het volgende:
[..]
Die is meer tijd aan zijn studie en vriendin gaan besteden!
Zo wilde ik het nog niet verwoorden in het topicquote:Op dinsdag 13 februari 2007 22:57 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Oftewel: die ligt nu zwaar te krikken
En daarna schrijft hij er een scriptie overquote:Op dinsdag 13 februari 2007 22:57 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Oftewel: die ligt nu zwaar te krikken
Was dit voor of na dat Xena haar Fobo heeft geactiveerdquote:Op dinsdag 13 februari 2007 22:59 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[afbeelding]
"You talkin' to me?"
Dat is de kat van Bloesquote:
1. 't is niet op de pc, meer ervoor. (En dat is op dit moment niet waar.)quote:
Gatverquote:Op dinsdag 13 februari 2007 23:11 schreef Eilanden het volgende:
* Eilanden duikt achter pascal aan
Slaapzzzzzzzzzze
Ik ben morgen vrijquote:Op dinsdag 13 februari 2007 23:11 schreef Bos81 het volgende:
Ik blijf nog even op. Hoef er morgen niet vroeg uit.
wat een raar woord, ik las weer eens iets heel andersquote:Op dinsdag 13 februari 2007 23:14 schreef RayMania het volgende:
masterbeurs
quote:Op dinsdag 13 februari 2007 23:15 schreef Againzender het volgende:
[..]
wat een raar woord, ik las weer eens iets heel anders
Ik las ook wat andersquote:Op dinsdag 13 februari 2007 23:15 schreef Againzender het volgende:
[..]
Ik had daar toch echt jouw post voor nodigquote:Op dinsdag 13 februari 2007 23:15 schreef Againzender het volgende:
[..]
Masterbeurs ----> Masturbeerquote:Op dinsdag 13 februari 2007 23:16 schreef RayMania het volgende:
Ik zie het niet, hoe kan je het fout lezen dan?
mastubeerquote:Op dinsdag 13 februari 2007 23:16 schreef RayMania het volgende:
AZ is van het witwassen, geloof ik.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 23:16 schreef RayMania het volgende:
Ja, allemaal concurrentie voor de awardsquote:Op dinsdag 13 februari 2007 23:18 schreef dndiek het volgende:
Wat een behulpzame users hier in Hools
Welke awardsquote:Op dinsdag 13 februari 2007 23:20 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja, allemaal concurrentie voor de awards![]()
Jij loopt al eeuwen rond met een onterechte awardquote:Op dinsdag 13 februari 2007 23:20 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja, allemaal concurrentie voor de awards![]()
nee, ik las iets heel andersquote:
Tune Awardquote:
Ja, vooral die PSV award komt mij eigenlijk niet toe. Maar de users hebben besloten mij die award te geven dus klaag ik nietquote:Op dinsdag 13 februari 2007 23:20 schreef RayMania het volgende:
[..]
Jij loopt al eeuwen rond met een onterechte award.
De VBL-awards. Of was er geen award voor meest behulpzame userquote:
Zat die niet bij de fok-awards?quote:Op dinsdag 13 februari 2007 23:24 schreef Bos81 het volgende:
[..]
De VBL-awards. Of was er geen award voor meest behulpzame user![]()
Volgens mij ook hier bij VBL, maar daar kan ik me helemaal in vergissen natuurlijkquote:
quote:Op dinsdag 13 februari 2007 23:28 schreef Dylan Dog het volgende:
Bijna Carnaval mensen!
Misschien volgend jaarquote:Op dinsdag 13 februari 2007 23:28 schreef Dylan Dog het volgende:
Komen er nog HOOLers naar Oeteldonk?
Wanneer is het ook al weer?quote:Op dinsdag 13 februari 2007 23:28 schreef Dylan Dog het volgende:
Bijna Carnaval mensen!
welke dag?quote:Op dinsdag 13 februari 2007 23:28 schreef Dylan Dog het volgende:
Bijna Carnaval mensen!
Eerst drie uur sitout, dan pas spelenquote:Op dinsdag 13 februari 2007 23:28 schreef -Vaduz- het volgende:
wat een circus zo'n poker freeroll, werd 464e van de 3900 deelnemers
Vroeger deed ik zoiets ja. Eerst verdubbelen, dan twee uur sitout ofzo. Op die manier werd ik ook tweede van de 1300 oid. Tegenwoordig verwijderen ze volgens mij iedereen die een tijdje afwezig is.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 23:42 schreef -Vaduz- het volgende:
Ze kletsen je er dan snel af Ray, je moet snel zien te verdubbelen. (of snap ik je zin niet)
Ík vind het een geweldig plaatje dus die mag best vaker langskomenquote:Op woensdag 14 februari 2007 01:13 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Post je die nu elke dag ofzo?
bij alles wat hij vertelt heb ik altijd.......... ojaquote:Op dinsdag 13 februari 2007 22:47 schreef Againzender het volgende:
[..]
Lachen dat hij op onderwijs zit
Ben erg benieuwd, voor hetzelfde geld valt er absoluut niet met hem samen te werken, maar alles lijkt mij beter dan de huidige minister op het departement.
quote:Op dinsdag 13 februari 2007 22:57 schreef Againzender het volgende:
[..]
en dat wordt alleen maar erger geloof ik de komende week
oek het weekend en de rest van Carnaval?quote:Op woensdag 14 februari 2007 01:50 schreef Da_Sandman het volgende:.
Weer geen Oeteldonk dit jaar DD... Moet het hele weekend werken en anders was ik naar Oisterwijk gegaan. Voor volgend jaar schrijf ik het nu alvast in de agenda...
Hirsch Ballin vind ik een goede keuze maar voor de restr is er bij het CDA schandalig baantjes verdeeldquote:Op woensdag 14 februari 2007 01:53 schreef golfer het volgende:
Ik vind het jammer dat er weer oudgedienden uit vorige kabinetten, die de spruitjeslucht van Balkie 2 en 3 nog om zich hebben hangen, terug keren in het nieuwe kabinet.
Donner, Hirsch Ballin, v.d. Hoeven, Verburg...dat soort CDA-types.
Had het beter gevonden als die vervangen waren door frisse nieuwe ministers.
Ik ben nu twee dagen vrij en dan de 22e weer eens...quote:Op woensdag 14 februari 2007 01:59 schreef rubbereend het volgende:
[..]
oek het weekend en de rest van Carnaval?
Als nieuwe modje al helemaal bijgelezen achter de schermen?quote:Op woensdag 14 februari 2007 02:38 schreef dndiek het volgende:
Ik ga mijn blauwe pyjama maar eens uitproberen
Maak het wel vaker laat hoorquote:Op woensdag 14 februari 2007 02:40 schreef golfer het volgende:
[..]
Als nieuwe modje al helemaal bijgelezen achter de schermen?
Herkenbaar gedrag, qua eerste dagje het laat maken.![]()
Trusten!
Anyhow: veel plezier als modje en probeer er iets leuks van te maken.quote:
Zeker niet zolang het zo heet!quote:Op dinsdag 13 februari 2007 23:28 schreef Dylan Dog het volgende:
Bijna Carnaval mensen!
quote:Op woensdag 14 februari 2007 08:10 schreef Suijk het volgende:
Dan kan er wel een rondje ristretto vanaf, DIGGER!
* schrikt zich een hoedjequote:
Hey Tong, je hebt de dag/nacht ritme weer in orde?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |