Deze boeit mij niet echt: - multiplayer beperkt tot 2 spelers zonder CPU, geen online.quote:Op donderdag 15 februari 2007 23:47 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
+ makkelijk op te pakken.
+ Gevoel van Snelheid.
+ Uitdagend.
+ sturen gaat zeer direct en vraagt precisie, maar een beginner kan het wel makkelijk oppakken.
+ veranderen van landschap.
- multiplayer beperkt tot 2 spelers zonder CPU, geen online.
- beperkte speelmogelijkheden, excite racen en 3 chalenge modes.
- zou het lang blijven boeien? (in mijn geval niet zo'n probleem want ik heb toch weinig tijd om te spelen en dan kom je weer op het punt van "makkelijk op te pakken").
Algemene indruk, een dikke 8![]()
Voor de anale/vaginale bedieningsmogelijkheid te verbeteren.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 12:03 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
[..]
Is dat voor blinden ofzo?
dat hoorde ik een maand geleden ook alquote:Op donderdag 15 februari 2007 23:38 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
binnenkort!
dat levert mij gratis 1200 wiipoints op straks, hoe tof!
http://www.wiionly.nl/nieuwsitem.php?nid=956quote:Op vrijdag 16 februari 2007 12:25 schreef RoelRoel het volgende:
Waar komt dat plaatje vandaan behalve van je eigen site?
Ben al bijna door de Excite heen, nog maar 1 S rank (Canada Platinumquote:Op vrijdag 16 februari 2007 15:15 schreef RaymanNL het volgende:
Exite TruckIk kan er maar geen genoeg van krijgen
Wat ziet het spel er toch verschrikkelijk gaaf uit
![]()
ze zijn gewoon allemaal bevooroordeeld door nintendogsquote:Op vrijdag 16 februari 2007 14:19 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
Mensen houden dus meer van Honden dan van katten, verkeerd gegokt
Meeloperquote:Op vrijdag 16 februari 2007 14:19 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
Ik vind Silver-Mexico al moeilijkquote:Op vrijdag 16 februari 2007 15:21 schreef gamefreek het volgende:
[..]
Ben al bijna door de Excite heen, nog maar 1 S rank (Canada Platinum) en dan naar de Super Excite toe
![]()
ik vind het ook echt brilliantquote:Op vrijdag 16 februari 2007 15:33 schreef speknek het volgende:
Ik vind dat enquete kanaal echt briljant. Ik vul ze elke keer samen met m'n vriendin in, en gister had ik verkeerd voorspeld dat mensen het meeste van gekookte eieren hielden, terwijl zij het goed had met gebakken. Zie je jezelf echt heel terug lam voorover hangen, en haar springen. Tis gewoon heel grappig uitgewerkt, ookal is het nutteloos.
Daar kwam ik vandaag ook achterquote:Op vrijdag 16 februari 2007 15:41 schreef speknek het volgende:
Leuk ook die Brain Training achtige scores die je krijgt.
Tree runs, heel veel tree runsquote:Op vrijdag 16 februari 2007 15:33 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Ik vind Silver-Mexico al moeilijkHeb je nog tips om aan punten te komen
Die POW die mis ik dus altijd, maar dat komt omdat ik hem vergeetquote:Op vrijdag 16 februari 2007 15:53 schreef gamefreek het volgende:
[..]
Tree runs, heel veel tree runs![]()
En als je de power up te pakken hebt, ram gewoon alle auto's die je tegenkomt, automatisch 5 sterren per auto die je aanraakt![]()
Heb inmiddels Super Excite vrijgespeeld, moest 260 sterren halen in Canada bij Platinumquote:Op vrijdag 16 februari 2007 16:13 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Die POW die mis ik dus altijd, maar dat komt omdat ik hem vergeetIk zal het eens proberen straks
![]()
quote:Op donderdag 15 februari 2007 11:42 schreef Floeperdepoeppp het volgende:
[..]
OMG.
Halen jij !!
Deze Game is een 9- en monster 4x4 is nog geen 5 waard, in mijn ogen.
like duh!quote:Op vrijdag 16 februari 2007 14:19 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |