binnenkort!quote:Op donderdag 15 februari 2007 23:01 schreef mschol het volgende:
iemand een idee wanneer je sterren kan ruilen voor punten?
wil ze wisselen
+ makkelijk op te pakken.quote:Op donderdag 15 februari 2007 22:05 schreef Nebo het volgende:
Ik ga even een vragenrondje doen:
Wat voor cijfer zou je Excite truck geven? (eerlijke antwoorden svp)![]()
Welke grote kans? Een kans om online racing fans een wii te laten kopen enkel door excite truck een online mode te geven? euuuhh. En sowieso voegt een online mode in dit soort games niet veel toe.quote:Op donderdag 15 februari 2007 23:50 schreef __Saviour__ het volgende:
jammer dat ook dit spel niks online heeft. nintendo laat daar een enorm grote kans liggen
M$ ligt ook meteen 3 jaar voor qua online gaming. Maar als de DS een voorbode is van wat Nintendo gaat doen qua online matchmaking en support, dan zit het wel snor.quote:Op donderdag 15 februari 2007 23:59 schreef __Saviour__ het volgende:
niet specifiek dit spel, maar online in het geheel. daar zet nintendo veel te weinig op in. microsoft laat met xbox live zien hoe toevoeging van goede online ondersteuning heel leuk kan uitpakken
edit: te laatquote:Op vrijdag 16 februari 2007 00:04 schreef BroesWillems het volgende:
nieuw in catalogus:
Excite Truck Excitebike NES
Kirby's Adventure NES
new Adventure Island TurboGrafx
maar dan betaal je er niet voor diefquote:Op vrijdag 16 februari 2007 00:18 schreef IJsvogel. het volgende:
Kirby's Adventure![]()
die is echt gaaf, ik koop alleen geen vc games, die kan ik allemaal wel op de xbox spelen![]()
7 feb besteld via bank. 8 feb stond status al op betaald. en sindsdien niets meer gebeurd.quote:Op donderdag 15 februari 2007 23:17 schreef Frankeinstein het volgende:
[..]
wanneer heb je hem besteld en wanneer heb je hem betaald dan? Volgens mij duurt het verwerken daarvan een beetje lang..
dat wisten we alquote:
Hoezo is Wii sports geen spel? Ik heb er meer tijd aan besteed dan aan Zelda. En zeker qua multiplayer.quote:Op woensdag 14 februari 2007 10:34 schreef Oksel het volgende:
Ik wil een online game.
Ach, uiteindelijk waren er ook ruim 25 goede games op de Cube. Nu is er precies 1 top game op de Wii. (Wii Sports is geen game).
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |