moet je de wiimote gewoon vertikaal houden en dan als 'stuur'gebruiken toch?quote:Op donderdag 15 februari 2007 11:46 schreef RaymanNL het volgende:
Naarmate je de besturing door krijgt, word het spel steeds tofferWat een heerlijk spel
![]()
Zou jij voor mij willen kijken hoe groot de driver CD is in aantal MBs en mits acceptabel een ISO voor me op een FTP te mikken?quote:Op donderdag 15 februari 2007 13:05 schreef Sjiznit het volgende:
* Sjiznit steekt hand op!
Gister op miraculeuse wijze aan de praat gekregen. Ben een complete leek op computer gebied
Als ik die cd invoer in computer vind hij dat er 32.2 MB op staat aan troep, verder geen idee hoe ik dat allemaal moet doenquote:Op donderdag 15 februari 2007 13:08 schreef FJD het volgende:
Zou jij voor mij willen kijken hoe groot de driver CD is in aantal MBs en mits acceptabel een ISO voor me op een FTP te mikken?
Ik heb mijn Dongle verkocht maar m'n driver CD ligt nog in Roemenie, tenminste dat denk ikDaarom wil ik de ISO even doorsturen.
Dat is doable denk ikquote:Op donderdag 15 februari 2007 13:20 schreef Sjiznit het volgende:
Als ik die cd invoer in computer vind hij dat er 32.2 MB op staat aan troep, verder geen idee hoe ik dat allemaal moet doen
Nee.quote:Op donderdag 15 februari 2007 13:49 schreef Koentje3 het volgende:
zijn er eigenlijk mensen hier die hun wii all gemod hebben?!
dat mag niet van de here jezusquote:Op donderdag 15 februari 2007 13:49 schreef Koentje3 het volgende:
zijn er eigenlijk mensen hier die hun wii all gemod hebben?!
quote:Op donderdag 15 februari 2007 07:21 schreef FJD het volgende:
Is er hier nog iemand met de officiele Nintendo Wifi dongle?
horizontaalquote:Op donderdag 15 februari 2007 13:08 schreef _GdR_ het volgende:
[..]
moet je de wiimote gewoon vertikaal houden en dan als 'stuur'gebruiken toch?
neejoh dat was twister bij een maatje van me vant weekend.quote:Op donderdag 15 februari 2007 18:10 schreef mschol het volgende:
[..]
jij moet me niet van die abu graih gevangenis foto's sturen
rightttt.......quote:Op donderdag 15 februari 2007 18:15 schreef _GdR_ het volgende:
[..]
neejoh dat was twister bij een maatje van me vant weekend.
Een tijdje terug nog een maand of anderhalf op Zelda gewacht voordat ik ze even mailde en ze me vrolijk mee deelden dat ze geen flauw idee hadden wanneer de zooi weer leverbaar was.quote:Op donderdag 15 februari 2007 18:20 schreef depax het volgende:
weet iemand hoe snel gcshop leverd normaal status is nog altijd in behandeling en morge is het al vrijdag
toch verwacht hem op zijn minst op vrijdag te krijgen. Aangezien de meeste shops hem al twee dagen hebben. Raar dit.
mmh, vervelend probleem,quote:Op donderdag 15 februari 2007 18:46 schreef Chanty87 het volgende:
Vraagje; mijn oom heeft onlangs Gottlieb's Pinball Classics aangeschaft, maar als ie wilt spelen loopt ie vast. Teruggegaan naar de winkel, nieuwe gekregen, zelfde probleem op hetzelfde punt. Gemaild naar Nintendo, geen reactie... Toen gebeld, ze waren er nietToen de technische dienst, die zeiden dat ie maar contact moest opnemen met Gottlieb. Euh? Laatste keer dat ik checkte ontwikkelde Gottlieb niet de game... Waarom heeft NoE niet dezelfde goede service als NoA?
Maar wat ik wilde vragen is (aangezien Nintendo zelf geen hulp verleent); zou het dan alsnog aan het spel liggen of aan de Wii zelf? Lijkt me een beetje raar dat ie steeds op hetzelfde punt vastloopt, ookal stop je een nieuwe disk in... Andere games hebben dit niet overigens.
Genoeg Wii backup torrents te vinden op internet, als je vervolgens zo'n iso naar een DVD brandt doet ie het wel mits je de modchip heb geinstalleerd.quote:Op donderdag 15 februari 2007 16:19 schreef FJD het volgende:
Je kunt er nog geen zak mee. Ik zie nog nergens backups verschijnen en je Wii speelt nog steeds geen DVDs af. Dan zijn voor mij de belangrijkste dingen er wel af.
Net Red Steel binnen gekregen (geruild voor Wifi Dongle). Straks even proberen
Thanksquote:Op donderdag 15 februari 2007 19:45 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
mmh, vervelend probleem,
weet niet of het help, maar heeft die Wii toegang tot internet, want anders kun je proberen om de wii te updaten. Misschien dat het probleem dan verholpen is.
En probeer het spel ook is in een andere Wii. Lijkt me sterk dat beide disks toevallig kapot waren.
anders heb ik zo geen ideeën.. succes iig [afbeelding]
ze zijn er wel gewoon op groepsnaam zoekenquote:Op donderdag 15 februari 2007 19:52 schreef FJD het volgende:
Hmm en ik maar denken dat Usenet wel snel zou volgenDat valt weer erg tegen dan.
7.5 tot 8, spannend, snel en heel erg vermakelijk.quote:Op donderdag 15 februari 2007 22:05 schreef Nebo het volgende:
Ik ga even een vragenrondje doen:
Wat voor cijfer zou je Excite truck geven? (eerlijke antwoorden svp)![]()
Geen problemen mee, verschilt ook per truck. Heb ook niet echt het idee dat er enige lag in de besturing zit.quote:Op donderdag 15 februari 2007 22:13 schreef __Saviour__ het volgende:
hoe snel reageert de besturing?
bij wiisports zit er een kleine vertafing in nl, dat moet je bij z''on racegame natuurlijk niet hebben
op usenet staan er ook genoeg, kijk maar onder cube bij ftdquote:Op donderdag 15 februari 2007 19:52 schreef FJD het volgende:
Hmm en ik maar denken dat Usenet wel snel zou volgenDat valt weer erg tegen dan.
of je hem krijgt is een tweedequote:Als jullie over een week nog zo blij zijn koop ik 'm ook. Bij GCShop
![]()
, want daar is ie het goedkoopst
![]()
![]()
.
Voor mij was het in het algemeen wennen. Ik drukte de hele tijd op de + terwijl ik bewoogquote:Op donderdag 15 februari 2007 21:57 schreef deGVR het volgende:Excite Truck
God wat rijdt dat snel...
Het sturen is wel even wennen want het luistert behoorlijk gevoelig...
wanneer heb je hem besteld en wanneer heb je hem betaald dan? Volgens mij duurt het verwerken daarvan een beetje lang..quote:Op donderdag 15 februari 2007 22:45 schreef depax het volgende:
[..]
of je hem krijgt is een tweedeik hoor niks na een mail naar ze toe en status staat nog altijd op in behandeling.
Je zou toch verwachten dat die ondertussen onderweg zou zijn.
wil ik ook wel wetenquote:Op donderdag 15 februari 2007 23:01 schreef mschol het volgende:
iemand een idee wanneer je sterren kan ruilen voor punten?
wil ze wisselen
binnenkort!quote:Op donderdag 15 februari 2007 23:01 schreef mschol het volgende:
iemand een idee wanneer je sterren kan ruilen voor punten?
wil ze wisselen
+ makkelijk op te pakken.quote:Op donderdag 15 februari 2007 22:05 schreef Nebo het volgende:
Ik ga even een vragenrondje doen:
Wat voor cijfer zou je Excite truck geven? (eerlijke antwoorden svp)![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |