als je het geluk hebt hem te vinden...quote:Op vrijdag 16 februari 2007 00:28 schreef ne0n het volgende:
je bent goedkoper af als je alles in de winkel koopt
en welke winkel is datquote:Op vrijdag 16 februari 2007 00:57 schreef realist_ik het volgende:
wat een rippoff...
het ding komt wekelijks binnen bij ons in de winkel...
afgelopen maandag 15 stuks...
gewoon eentje aanbetalen...
dit is gewoon oplichterij
alleen de wii play is al 3 weken niet binnen gekomen...
Ja hoor, daar hebje helemaal gelijk in. Maar op FOK is dat gewoon niet toegestaan. Als je hier in V&A post en/of topics opent om iets aan te bieden, dien je akkoord te gaan met de regels van FOK. En de regels zeggen dat dit niet is toegestaanquote:Op vrijdag 16 februari 2007 08:42 schreef sanni het volgende:
Dat mag iemand nog altijd zelf bepalen aangezien het zijn eigendom is.
Heeft een winkel of wie dan ook juridisch zelfs niets over te seggen.
Of men het betaalt is een tweede.
Waar werk jij??quote:Op vrijdag 16 februari 2007 00:57 schreef realist_ik het volgende:
wat een rippoff...
het ding komt wekelijks binnen bij ons in de winkel...
afgelopen maandag 15 stuks...
gewoon eentje aanbetalen...
dit is gewoon oplichterij
alleen de wii play is al 3 weken niet binnen gekomen...
Fantasialand vermoed ik.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 08:56 schreef Faithz het volgende:
Waar werk jij??
Ik heb het in een wilde bui gekocht, maar nu staan er wat andere dingen op de planning financieel voor gaan, dus ik heb het geld gewoon nodig, en ik heb er maximaal 3x op gespeeld. Dus vandaar dat ie weg kan.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 08:42 schreef sanni het volgende:
Dat mag iemand nog altijd zelf bepalen aangezien het zijn eigendom is.
Heeft een winkel of wie dan ook juridisch zelfs niets over te seggen.
Of men het betaalt is een tweede.
TS...wat is de reden dat je het wegdoet zo een praktisch nieuw en gewild ding?![]()
Noordwijkerhout, Zuid Hollandquote:Op vrijdag 16 februari 2007 10:21 schreef Faithz het volgende:
Nu ben ik zeer geinteresseerd. Waar woon je?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |