Lekker album op de Luisterpaalquote:Op dinsdag 13 februari 2007 15:42 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
The Ripps
quote:Op dinsdag 13 februari 2007 15:49 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Maximo Park?
quote:Op dinsdag 13 februari 2007 15:55 schreef Mark het volgende:
Linkin Park?
Ik zal thuis wel eens wat gaan zoeken.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 16:17 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Pssst, ranja..jij was toch ook kijker?
Ik kan nog wel wat posts gebruiken![]()
niet om het 1 of ander hoor maar Sid heeft meerdere nummers van Cochram gecoverdquote:Op dinsdag 13 februari 2007 18:43 schreef belsen het volgende:
Welk nummer van Eddie Cochran is gecoverd door Sid Vicious, Stray Cats en de Backbeat Band?
Dus dan kun je beter maar één van de twee gokken.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 18:53 schreef horned_reaper het volgende:
[..]
niet om het 1 of ander hoor maar Sid heeft meerdere nummers van Cochram gecoverd![]()
waaronder Something Else en C’mon Everybody .... verder kan ik even niks bedenken
niet helemaal want je mag volgends de spelregels meerdere gokken doenquote:Op dinsdag 13 februari 2007 19:01 schreef belsen het volgende:
[..]
Dus dan kun je beter maar één van de twee gokken.
Dan gaat het punt naar Bartrid.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 19:04 schreef horned_reaper het volgende:
[..]
niet helemaal want je mag volgends de spelregels meerdere gokken doendus gok ik op 1 van die 2 titels
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |