achjah, hier op Fok! zie ik ook regelmatig doodsverwensingenquote:Op dinsdag 13 februari 2007 12:20 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Er zijn voldoende rellen geweest. Cartoons, "bezoekers" van moskeeen die doodverwensingen doen etc. etc.![]()
Je kunt het ook onder een vergrootglas leggen. Dat er een aantal idioten rondloopt is zeker waar, maar van verreweg de meeste moslims in Nederland heeft niemand last.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 12:20 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Er zijn voldoende rellen geweest. Cartoons, "bezoekers" van moskeeen die doodverwensingen doen etc. etc.![]()
Waarom zou ik anders reageren?quote:Op dinsdag 13 februari 2007 11:55 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ja, maar dan moet je de boel serieus nemen hè..
Totdat ze zich politiek gaan manifesteren, zoals we nu met de CU zien.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 12:27 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Je kunt het ook onder een vergrootglas leggen. Dat er een aantal idioten rondloopt is zeker waar, maar van verreweg de meeste moslims in Nederland heeft niemand last.
En nu de CU in de regering zit zijn alle christenen opeens extremistisch?quote:Op dinsdag 13 februari 2007 12:39 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Totdat ze zich politiek gaan manifesteren, zoals we nu met de CU zien.
Iemand die een religie aanhangt is per definitie extremistisch.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 12:45 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
En nu de CU in de regering zit zijn alle christenen opeens extremistisch?
Christen Democratisch Appélquote:Op dinsdag 13 februari 2007 12:39 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Totdat ze zich politiek gaan manifesteren, zoals we nu met de CU CDA zien.
Dan hanteer je een uiterst ongebruikelijke definitie van het begrip 'extremistisch'.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 12:47 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Iemand die een religie aanhangt is per definitie extremistisch.![]()
quote:Op dinsdag 13 februari 2007 12:17 schreef Toffe_Ellende het volgende:
Moslims in Nederland kunnen ontzettend veel verdragen, dat blijkt wel weer. Waar zijn de rellen de afgelopen 3 jaar geweest, sinds Wilders de ene naar de andere aanval doet? Dat je elders eens moeten doen. Ik hoop dat moslims denken: ach, die malloot. Laat hem maar. Net zoals ik...
Ja, netjes tochquote:Op dinsdag 13 februari 2007 13:44 schreef PJORourke het volgende:
[..]Nu worden ze al gecomplimenteerd als ze niet rellen.
Dat gebeurt heel vaak met interviews. Wat mij betreft dienen transcripties (?) van interviews dan ook volledig op het internet te staan.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 09:56 schreef freako het volgende:
[..]
Hoewel de citatekn kloppen, vind ik de sfeer van het interview nogal anders dan wat er in de samenvatting staat. Wat gematigder.
Vergeet de doodsbedreigingen vooral...quote:Op dinsdag 13 februari 2007 12:17 schreef Toffe_Ellende het volgende:
Moslims in Nederland kunnen ontzettend veel verdragen, dat blijkt wel weer. Waar zijn de rellen de afgelopen 3 jaar geweest, sinds Wilders de ene naar de andere aanval doet? Dat je elders eens moeten doen. Ik hoop dat moslims denken: ach, die malloot. Laat hem maar. Net zoals ik...
Zo ondertussen begin ik de beste man flink te missen.quote:
Uiteraard, maar ik doel enkel op de vergelijking met de échte fundamentlisten in het Midden-Oosten.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 13:52 schreef Evil_Jur het volgende:
[..]
Vergeet de doodsbedreigingen vooral...
Da's een behoorlijke dubbele standaard, en eik is het impliciet zeer negatief over moslims.quote:
Mja.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 13:56 schreef Monidique het volgende:
Ik dacht meer aan het 'ik zeg wat ik denk en doe wat ik zeg en ik denk wat ik doe', of wat het ook was... Daar zit Wilders met z'n "Die woorden neem ik niet in de mond, maar het klopt wel" toch aardig ver vanaf.
Wat Wilders doet verandert toch niks aan het gedrag van Bos?quote:Op dinsdag 13 februari 2007 13:58 schreef Jarno het volgende:
En dan Bos een draaikont durven noemen...
Valt wel mee. Ik had gedacht dat er al eerder een grotere groep zou radicaliseren. Dat is niet gebeurd, dus ik zit er tot nu naast. Maar Wilders kan niet veel verder gaan lijkt me. Dat wat ie zegt zou ik als moslim ernstiger nemen dan die flauwe cartoons over Mohammed. Alhoewel, het gesproken woord is minder machtig dan het publiceren van afbeeldingen? Ik weet het niet... misschien zijn de moslims hier te moequote:Op dinsdag 13 februari 2007 13:58 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Da's een behoorlijke dubbele standaard, en eik is het impliciet zeer negatief over moslims.
Duidelijk een clown.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 13:51 schreef Monidique het volgende:
"Die woorden neem ik niet in de mond, maar het klopt wel'', "! Duidelijk geen fortuynist,
.
Daar valt an sich niets op af te dingen. Als je met de huidige moraal terugkijkt op die tijdwas de profeet inderdaad een gewelddadige vent maar wie was dat toen niet.quote:,,Als Mohammed hier vandaag leefde, zou ik voorstellen om hem als extremist met pek en veren het land uit te jagen''
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |