quote:Op maandag 12 februari 2007 19:52 schreef FitzChevalric_Ziener het volgende:
1) Brother Bear
2) Finding Nemo
3) Beauty and the Beast
4) Frank & Frey
5) Peter Pan
6) De Tovenaarsleerling (Fantasia)
vind pixar alleen zo beperkt
Er is al een Disney top 5 topic:oquote:Op maandag 12 februari 2007 19:52 schreef FitzChevalric_Ziener het volgende:
1) Brother Bear
2) Finding Nemo
3) Beauty and the Beast
4) Frank & Frey
5) Peter Pan
6) De Tovenaarsleerling (Fantasia)
vind pixar alleen zo beperkt
Het zijn er zo weinig, daarom kun je ze allemaal onder elkaar zettenquote:Op maandag 12 februari 2007 19:57 schreef Herald het volgende:
1. Broodje Filet American met ei
2. Incredibles
3. in de sneeuw spelen
4. Toy Story 2
5. Equilibrium
ik vind Disney/Pixar/films zo beperkt
Precies hetzelfde lijstje!quote:Op maandag 12 februari 2007 19:49 schreef Litso het volgende:
1) The Incredibles
2) Monsters Inc.
3) Finding Nemo
4) Toy Story
5) A bugs life
6)Toy Story 2
Cars niet gezien
Cars nu wel gezien en ik vond 'm leuk.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 01:41 schreef Arcee het volgende:
1. Toy Story (overdonderend leuk)
2. Toy Story 2 (om in je TV te klimmen zo leukHamm
)
3. Monsters Inc. (wat een originele en leuke film)
4. Finding Nemo (dat aquarium)
5. A bug's Life (een van de meest kleurrijke films)
6. Cars (feelgood en verbluffend mooie graphics)
7. The Incredibles (duidelijk de minste, mist het Pixar-gevoel, gewoon een leuke actiefilm)
Cars nog niet gezien en dat komt door The Incredibles.
Die moet inderdaad bij mij op de 3e plaats worden ingevoegd.quote:Op dinsdag 29 juli 2008 09:57 schreef NutKees het volgende:
Overigens, waarom heeft nog niemand deze genoemd?
[ afbeelding ]
Toch een van de beste naar mijn mening.
Edit: Laat maar, ik zie het al: topic stamt uit de jura.
Ik denk dat hij bij mij ook op twee komt, want een mooie filmquote:Op dinsdag 29 juli 2008 10:33 schreef Adelante het volgende:
WALL·E komt bij mij op twee, na Finding Nemo.
Up inmiddels gezien, dus update.quote:Op maandag 25 mei 2009 22:28 schreef Arcee het volgende:
Inmiddels ook Ratatouille en WALL·E gezien:
1. Toy Story
2. Toy Story 2
3. Monsters Inc.
4. Finding Nemo
5. WALL·E
6. Ratatouille
7. A Bug's Life
8. Cars
9. The Incredibles
Erg benieuwd naar Up.
Ik ook. Had er veel meer van verwacht. Zeker na zo'n hoge cijfer op IMDb.quote:
Heel wat users hier hebben Toy Story 1/2 in hun top 3 staan. Een absolute must om te zien!quote:Op zondag 29 november 2009 23:04 schreef shiNinG_staR het volgende:
1. Finding Nemo
2. Wall-E
3. The Incredibles
4. Up
5. Monsters Inc.
6. Ratatouille
7. A Bug's life
8. Cars
Toy Stories nooit gezien.
Yep, ik heb ze zelfs op 1 en 2 staan.quote:Op zondag 29 november 2009 23:28 schreef FireFox1 het volgende:
Heel wat users hier hebben Toy Story 1/2 in hun top 3 staan. Een absolute must om te zien!
Up komt wel met stip op een voor me.quote:Op zondag 27 juli 2008 16:57 schreef nietzman het volgende:
En helemaal bovenaan, als ik de reviews mag geloven.
quote:Op vrijdag 27 november 2009 15:31 schreef Arcee het volgende:
01. Toy Story
02. Toy Story 2
03. Monsters Inc.
04. Finding Nemo
05. WALL·E
06. Up
07. Ratatouille
08. A Bug's Life
09. Cars
10. The Incredibles
UPquote:Op maandag 12 februari 2007 19:47 schreef RaymanNL het volgende:
1)Finding Nemo
2)UP
3)WALL-E
4)Monsters Inc
5)Toy Story 3
6)Toy Story
7)Cars
8)The Incredibles
9)Toy Story 2
10)A bugs life
Gelijkwaardig wel, eigenlijk vond ik 'm vrijwel net zo leuk als de eerste Toy Story's, dus wellicht nog hoger.quote:Op zaterdag 16 april 2011 20:59 schreef Adelante het volgende:
Ik vond 'm wel leuk, maar niet beter dan finding nemo hoor
En vanochtend A Bug's Life nog gekeken. Vond het een erg leuke film en verrassend mooi gemaakt. Lijstje dus nu geupdate:quote:Op zaterdag 16 april 2011 22:35 schreef PurePoisonPerfume het volgende:
Hm, ik heb ze nog lang niet allemaal gezien.. maar een lijstje van de films die ik wel heb gezien:
1) Monsters Inc
Daar werd ik zo door verrast! Ging destijds mee met mijn zusje naar de film, zonder meer te verwachten dan een typische kinderfilm, maar heb er echt van genoten. Laatst nog eens terug gezien en vind het nog steeds een erg leuke film.
2) Finding Nemo
Zooooo mooi gemaakt, die onderwaterwereld. En de delen in het aquarium zijn geweldig.
3) Up!
Ook erg van genoten, vooral van de bijrol van die gekke vogel Kevin. En de animatie aan het begin waarin het voorafgaande verhaal verteld wordt, is erg ontroerend.
4) The Incredibles
Vond ik wel leuk, niet super.
Moet dus Toy Story 1/2/3 nog zien, evenals Wall-E, Cars en Ratatouille. Ook 'A Bug's Life' nog, maar die heb ik vandaag gekocht en wil ik morgen kijken, dus wie weet morgen meteen een update.
Na bijna drie jaar zal ik mijn lijstje eens updatenquote:Op dinsdag 29 juli 2008 10:22 schreef Jovatov het volgende:
1. Finding Nemo
2. Wall-E
3. Toy Story 3
4. Up
5. Monsters Inc.
6. Ratatouille
7. Toy Story 2
8. The Incredibles
9. Toy Story
10. Cars
11. A Bugs Life
Moeilijk hoor, ze zijn allemaal leuk, ben benieuwd waar Wall-e terecht komt
Ik zal mijn lijstje ook maar bijwerken.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 23:07 schreef Remqo het volgende:
1: Finding Nemo (Leukste verhaal, leuke personages en het kijkt erg leuk weg)
2: Toy Story 2 (Leuker, beter en grappiger dan zijn voorganger)
3: Toy Story (De eerste lange computeranimatie film. Leuk verhaaltje, maar ook erg grappig. Rex!)
4: Monsters Inc. (Wat een fantasiewereld! Elke monster heeft wel wat grappigs)
5: Cars (Ziet er schitterend uit, elk pixeltje ziet er gepoetst uit. Maar het had wat spannender gekund, het was op sommige stukken wat langdradig. Mater is tof)
6: A Bugs Life (Die is gewoon leuk, zo'n miniatuurwereld)
7: Incredibles (Wel mooi gemaakt, er zitten een aantal leuke acties en verwijzingen in. Maar de personages spraken me niet echt aan, sommige vond ik zelfs irritant)
Cars 2, Brave en Monsters University inmiddels ook gezien en die komen op de 3 onderste plaatsen.quote:Op zaterdag 16 april 2011 20:55 schreef Arcee het volgende:
Toy Story 3 inmiddels uiteraard gezien en voorlopig op #4 gezet.
01. Toy Story
02. Toy Story 2
03. Monsters Inc.
04. Toy Story 3
05. Finding Nemo
06. WALL·E
07. Up
08. Ratatouille
09. A Bug's Life
10. Cars
11. The Incredibles
Dan heb je Cars 2 nog niet gezien.quote:Op zondag 13 oktober 2013 15:11 schreef wolfrolf het volgende:
1. Ratatouille
2. Up
3. Brave
4. Nemo
5. Incredibles
6. Monsters inc.
--
--
--
14. Cars.Wat een bagger. Is Planes niet ook van Pixar? Ziet er net zo kansloos uit, namelijk.
Je bent de doelgroep niet.quote:
jongetjes van een jaar of 4-5quote:Op maandag 14 oktober 2013 12:06 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Je bent de doelgroep niet.. Cars is het grootste financiële succes, zeker met de merchandising eromheen. Jongetjes van een jaar of 4, 5 willen alleen maar Cars of Angry Birds.
.
In de eerste 5 jaar tien miljard dollar omzet aan merchandise.quote:
Ik noem deze film Hermans Headquote:Op zaterdag 27 juni 2015 21:06 schreef Arcee het volgende:
[ afbeelding ]
Inside Out (2015)
Deze nieuwe film van Pixar opent volgende week in Nederland. Ben erg benieuwd.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |