wel gelijk mee hebt.quote:Sorry hoor, voor deze klaagzang. Maar ik moet het even kwijt. Ik was alweer aan het denken om dan maar te gaan afbouwen ( ) maar mezelf kennende moet ik hier even doorheen en valt het achteraf bezien allemaal weer erg mee.
Die spray heb ik al! Maar ook daarmee kolf ik niet meer.quote:Op maandag 26 februari 2007 11:18 schreef cattie het volgende:
Moonah, wat onzettend rot allemaal!![]()
Met bijten heb ik (gelukkig) geen ervaring, dus daar kan ik niets over zeggen. Maar mbt het kolven: Tijdens het werken kolven gaat bij mij beter dan als ik ernaast kolf. Het is dan in plaats van een voeding en niet ernaast, dat scheelt, en ik word niet afgeleid door Ive. Mocht het toch niet goed gaan, dan zou je ook nog naar de huisarts kunnen gaan voor syntocinon spray, die gebruik ik sinds mijn kolfdip rond Oud en Nieuw en sindsdien kolf ik meer dan ooit te voren!
Sterke!
Nee hoor. Is niet stom. Ik ken mezelf ook wel.quote:Op maandag 26 februari 2007 11:21 schreef owlet het volgende:
Moonah
Het staat zo stom om te zeggen dat je gewoon maar even door moet bijten,
Durf het bijna niet te zeggen...quote:Op maandag 26 februari 2007 11:23 schreef owlet het volgende:
Oh, en heb je een goede kolf Moonah? (electrisch, tweezijdig?)
Ja, Neuk en Mwana maakten mij ook al 'lekker' met hun enthousiasme. Ik kijk het even aan hoe het gaat de komende dagen.quote:Niet beknibbelen (niet financieel en niet omdat je denkt dat het met een krakkemikkig ding ook wel gaat) daarop hoor, lees de reacties van o.a. neuk en mwana maar eens terug om te zien wat voor verschil het kan maken!
quote:Op maandag 26 februari 2007 11:27 schreef Moonah het volgende:
[..]
Durf het bijna niet te zeggen...
De Medela mini-electric.
Wat is daar mis mee dan, heb ik iets gemist? Ik hem heb wel dubbel?quote:Op maandag 26 februari 2007 11:27 schreef Moonah het volgende:
[..]
Durf het bijna niet te zeggen...
De Medela mini-electric.
Dit was voor LadyS en Iris he, op dat moment, maar misschien hebben jullie er wat aan delen ervan.quote:Rondom de 4 maanden kan het lastig worden. Ze maken dan een enorme ontwikkeling door. Ze zien en begrijpen alsmaar meer van de wereld, ze liggen niet perse meer als lieve babietjes in je armen, kunnen afgeleid worden door alles wat er te zien en te doen is. Soms moeten ze dan de schade op rustiger momenten inhalen (lees: 's avonds, 's nachts). Dat kan er mogelijk aan de hand zijn. Ze gaan vaak ook nog weer regelen bij 4 maanden. (zoek maar eens op 'vier maanden' op het bv-forum, topics vol met verhalen over dit).
Ik was rond die tijd (4 maanden) ook zo kriegel, gek werd ik ervan! Ik heb de weken knarsetandend omgekeken en gehoopt dat de 6 maanden maar gauw om mochten zijn (maar toen was het allang weer over).
Wat ook nog kan rond deze tijd is dat het CB gaat klagen over de groei. Met 4 maanden wordt met borstgevoede babies de curve vaak vlakker. Dat klopt, borstgevoede babies groeien de eerste 4 maanden sneller dan flesgevoede babies en die groeien na 4 maanden vaak harder.
Best kritiek moment hoor, de 4 maanden. Het regelen, het afgeleid zijn, de hele ontwikkeling die ze dan door maken en de afgevlakte groei doet veel vrouwen naar flesvoeding grijpen dan. Daar komen de verhalen vandaan van 'ik had niks meer' en 'ik had geen voedingsstoffen meer' enzovoorts. En ook het bijvoeden met ander voedsel.
Het gaat over, echt waar. (heb je nu niks aan he?)
Ja, bij mij was de menstruatie ook steeds een drama qua bv. En het is inderdaad niet eerlijkquote:Op maandag 26 februari 2007 22:06 schreef snoopy het volgende:
Moonah, kan me voorstellen dat het bijten inderdaad heel eng is![]()
Mijn ervaring is dat tegen de tijd dat ik denk dat het nu echt einde bv is het inene weer beter gaat!
Deze week wilde Lis overdag bijna niet bij me drinken maar wel uit de fles. Dus ik werd al een soort van wanhopig omdat ik dan eerst de borst probeer, dan toch maar een fles geef en daarna ook weer moet/wil kolven. 's nachts is het geen enkel probleem, dan drinkt ze prima bij mij.
Ik heb al allerlei redenen zitten bedenken: ze is snel afgeleid overdag, ze heeft zo'n honger dat mijn beperkte bv niet snel genoeg gaat. En gisteren werd ik ook nog voor het eerst weer ongestelddus dat kan ook nog een reden zijn toch?
Maar vandaag leek het toch alweer wat beter te gaan. Ik was ook al bijna wanhopig en vond het al zo oneerlijk allemaal omdat ik zo mijn best doe![]()
Moonah, ik wens je heel veel succes morgen. het gaat vast goedkomen![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |