Moeten we alvast een topic openen denk je?quote:Op donderdag 15 februari 2007 10:51 schreef PM-girl het volgende:
Ja 2040 meeting! Deze dan 60-jarige meldt zich aan!
Heheh, ik bén dan 74 waarschijnlijk. Zullen we samenreizen met Vervoer op Maat?quote:
Yppy, ik zou voordat je behandeling echt start niet dingen weg gaan gooien die je nu overeind houden. Zeker niet als je meer ziet in gesprekken dan in medicatie. Wat Owlet al schreef, bv is je lijntje met Anna. Dat zou nog een positieve rol in de behandeling kunnen gaan spelen. En wat Poemojn o.a. al schreef, advies (laten) inwinnen over gebruik van ad bij bv.quote:Op donderdag 15 februari 2007 12:57 schreef YPPY het volgende:
Stoppen met de bv kan ik niet. Irl gaat iedereen (J. incluis) roepen dat ik 'gewoon' moet stoppen. Ze snappen het niet, hoe belangrijk het is. J. noemde het al een obsessie. Dat is het ook, maar ik heb het wel nodig. Het is maar goed dat ik het druk heb vandaag, kan ik er niet te veel over nadenken en met een lijstje aan de slag.
Heb ik dagen terug al gedaan, voor ik het hier postte.quote:Op donderdag 15 februari 2007 14:01 schreef Lois het volgende:
Yppy Phileine heeft wel wat ervaring hiermee. Misschien kun je haar even mailen/pm-en/roepen?
36 maanden (in totaal) beschermt ook tegen borstkankerquote:Op vrijdag 16 februari 2007 13:39 schreef nebelung het volgende:
In het kader van nieuwsberichten, een leukere dan de vorige (vind ik dan):
NEW YORK - Vrouwen die hun babies borstvoeding geven, lopen minder kans om een hartaanval te krijgen.
Borstvoeding beschermt moederhart
Amerikaanse onderzoekers volgden 100.000 kersverse moeders tussen 1986 en 2002. De vrouwen die 3 maanden tot een jaar borstvoeding hadden gegeven, liepen 24 procent minder kans op een hartaanval dan diegenen die geen borstvoeding hadden gegeven.
quote:Op zaterdag 17 februari 2007 00:10 schreef E.T. het volgende:
Zal mij benieuwen hoe laat ie vannacht weer komt ('s nachts zou ie er eens een keer 6 uur ofzo tussen moeten laten zitten, maar vaak komt ie dan niet verder dan 2,5 uur
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |