abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 15 februari 2007 @ 10:51:09 #51
94046 PM-girl
Is geen haartje betoeterd...
pi_46324399
Ja 2040 meeting! Deze dan 60-jarige meldt zich aan!

Chacama, lastig zeg. Ik hoop voor je dat het t-shirt werkt!

En Cattie, dit probleem hebben we hier ook een paar dagen gehad, maar toen was het ineens weer over. Maar waarom? Geen idee, dus ik kan je niet meehelpen in het bedenken van een oplossing.
Succes!
...maar weI in de aap gelogeerd :P
*
Ik stuur al sinds oktober 2006 PM's, word ik dan nu PM-woman?
Laat maar: PMS-girl it is.....
pi_46326987
quote:
Op donderdag 15 februari 2007 10:51 schreef PM-girl het volgende:
Ja 2040 meeting! Deze dan 60-jarige meldt zich aan!
Moeten we alvast een topic openen denk je?
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
pi_46328290
Je kunt beter te vroeg zijn dan te laat.

Vanochtend was ik bij de psychiater. Niet leuk om zo 'ineens' psychiatrisch patient te zijn. Ze adviseerde om zowel met gesprekken als AD aan de slag te gaan. Ik nog dat ik niet zo dol ben op medicijnen, maar goed, als dat beter is, dan is dat zo. Moet ik wel met de bv stoppen. Ik had me al wat voorbereid, maar zij wist niets van medicijnen die wel kunnen, te weinig bekend volgens haar. Ze belt morgen terug. Ik ga nu (tot we naar het CB moeten vanmiddag) info zoeken van wat wel zou kunnen.
Stoppen met de bv kan ik niet. Irl gaat iedereen (J. incluis) roepen dat ik 'gewoon' moet stoppen. Ze snappen het niet, hoe belangrijk het is. J. noemde het al een obsessie. Dat is het ook, maar ik heb het wel nodig. Het is maar goed dat ik het druk heb vandaag, kan ik er niet te veel over nadenken en met een lijstje aan de slag.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
  donderdag 15 februari 2007 @ 13:01:25 #54
94046 PM-girl
pi_46328407
YPPY, he bah, wat rot om te horen, dat je moet stoppen. Ik weet natuurlijk helemaal niet hoe jouw situatie is, maar ik zou het ook heel moielijk vinden te stoppen, het juist zo waardevol en misschien zeker nu in jouw situatie. Wellicht zijn er (in het andere topic?) ervaringen van mdrs met de combinatie AD en bv?
Sterkte meid, ik vind het echt heel rot voor je
*
pi_46328842
Ik ben niet van plan om te stoppen eigenlijk. Dat gaat niet goed. Daarom ben ik nu aan het zoeken naar informatie over de combinatie bv en AD. Dan kan ik dat morgen aanvoeren waarom het wel samen kan. Anders weet ik niet of ik wel aan de AD wil.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
*OUD heilige*
  donderdag 15 februari 2007 @ 13:18:05 #56
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_46328969
Yppy, het lijkt me ook vreselijk moeilijk om te stoppen.
Als je je al zo onzeker voelt over de dingen die je wel of niet voelt voor Anna is dit natuurlijk 1 van de dingen waarvan je 100% zeker weet dat het goed is voor Anna.
Ik hoop dat je iets kan vinden.
pi_46329121
Yppy, het RIVM heeft een afdeling die je psych kan bellen om te overleggen welke medicijnen kunnen. http://www.rivm.nl/preven(...)formatie_Service.jsp

Succes met alles
(en ja, gewoonlijk kan het dus wel samen. Plotseling stoppen kan zelfs averechts werken ivm de hormoonspiegels; er zijn dus ook psychiaters die daarom sterk tegen afbouwen zijn ivm depressie. Maar dat verschilt ook per patient en medicijn natuurlijk weer.)
pi_46329193
Yppy, ik kan me goed voorstellen dat je echt niet wilt stoppen. Het is jouw linkje met je lichaam en met Anna.
Er is een hoop te vinden over de combinatie BV en AD en er zijn zeker mogelijkheden.
Sterkte
pi_46330463
Aah Yppy dat klinkt niet vrolijk.
Is niet te onderhandelen dat je eerst gesprekken doet en later na afbouwen indien nodig nog aan de AD gaat?
Mijn man (die geen bv geeft ) heeft ook AD geweigerd in eerste, tweede en derde instantie en doet het nu ook met gesprekken
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
  Jubileum moderator donderdag 15 februari 2007 @ 14:01:38 #60
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_46330582
Yppy Phileine heeft wel wat ervaring hiermee. Misschien kun je haar even mailen/pm-en/roepen?
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
  † In Memoriam † donderdag 15 februari 2007 @ 14:23:33 #61
141844 Macka66
Ingewikkeld doekiemonster
pi_46331272
quote:
Op woensdag 14 februari 2007 23:07 schreef nebelung het volgende:
Haha, dan ben ik 74 bijna
Heheh, ik bén dan 74 waarschijnlijk. Zullen we samenreizen met Vervoer op Maat?
DancingPhoebe op <a href="http://forum.fok.nl/topic/1352192/3/51#73971988" target="_blank" >23/10/09</a>:[/b]
God, wat is het toch een dunne scheidslijn tussen een vrije geest zijn en je plek in het universum niet kennen :')
  † In Memoriam † donderdag 15 februari 2007 @ 14:47:20 #62
141844 Macka66
Ingewikkeld doekiemonster
pi_46331957
quote:
Op donderdag 15 februari 2007 12:57 schreef YPPY het volgende:
Stoppen met de bv kan ik niet. Irl gaat iedereen (J. incluis) roepen dat ik 'gewoon' moet stoppen. Ze snappen het niet, hoe belangrijk het is. J. noemde het al een obsessie. Dat is het ook, maar ik heb het wel nodig. Het is maar goed dat ik het druk heb vandaag, kan ik er niet te veel over nadenken en met een lijstje aan de slag.
Yppy, ik zou voordat je behandeling echt start niet dingen weg gaan gooien die je nu overeind houden. Zeker niet als je meer ziet in gesprekken dan in medicatie. Wat Owlet al schreef, bv is je lijntje met Anna. Dat zou nog een positieve rol in de behandeling kunnen gaan spelen. En wat Poemojn o.a. al schreef, advies (laten) inwinnen over gebruik van ad bij bv.
Nu stoppen met bv zou je misschien wel lichamelijk rust geven, maar zo te lezen zou het geestelijk de onrust behoorlijk doen toenemen. En dat laatste kun je nu niet gebruiken.
DancingPhoebe op <a href="http://forum.fok.nl/topic/1352192/3/51#73971988" target="_blank" >23/10/09</a>:[/b]
God, wat is het toch een dunne scheidslijn tussen een vrije geest zijn en je plek in het universum niet kennen :')
pi_46333662
Yppy dikke . Stoppen met BV lijkt me inderdaad ook niet de beste zet. Dat voelt niet goed voor jou, dus zou het denk ik niet bijdragen aan een verbetering van je gevoel...

EN ik ben in 2040..uhm 71...jup ja ik tel goed. 71. Oh boy als ik dat toch zou mogen worden...wel in goede gezondheid natuurlijk.

Maud is nog aan het wennen. Was het t-shirt vergeten, maar ik zat ernaast en met mijn oogcontact kwam er 30 cc naar binnen bij de oppas op schoot en daarna nog eens 60cc bij mij op de arm. We houden vol. IK STOP NIET MET BV!!! (was even voor mezelf)
pi_46333774
quote:
Op donderdag 15 februari 2007 14:01 schreef Lois het volgende:
Yppy Phileine heeft wel wat ervaring hiermee. Misschien kun je haar even mailen/pm-en/roepen?
Heb ik dagen terug al gedaan, voor ik het hier postte.
*OUD heilige*
pi_46366084
In het kader van nieuwsberichten, een leukere dan de vorige (vind ik dan):

NEW YORK - Vrouwen die hun babies borstvoeding geven, lopen minder kans om een hartaanval te krijgen.

Borstvoeding beschermt moederhart

Amerikaanse onderzoekers volgden 100.000 kersverse moeders tussen 1986 en 2002. De vrouwen die 3 maanden tot een jaar borstvoeding hadden gegeven, liepen 24 procent minder kans op een hartaanval dan diegenen die geen borstvoeding hadden gegeven.
Variety is the spice of life
pi_46366422
Dat is goed nieuws.

Knap van Maud dat het drinken uit een flesje steeds beter gaat.

Het mailtje met handige sites is onderweg naar de psychiater. Inclusief telefoonnummer van het RIVM. Nu afwachten.
*OUD heilige*
  vrijdag 16 februari 2007 @ 14:08:34 #67
144006 chacama
Ondernemend!
pi_46367109
En we kunnen juichen voor Maud. Ze heeft net een hele fles zonder morren, zonder vechten en met het maken van een volle luier leeggedronken.

En hier dus een zeer opgeluchte mama

Nebelung dat is toch goed om te weten. En morgen ben ik de drie maanden grens gepaseerd
pi_46367140
quote:
Op vrijdag 16 februari 2007 13:39 schreef nebelung het volgende:
In het kader van nieuwsberichten, een leukere dan de vorige (vind ik dan):

NEW YORK - Vrouwen die hun babies borstvoeding geven, lopen minder kans om een hartaanval te krijgen.

Borstvoeding beschermt moederhart

Amerikaanse onderzoekers volgden 100.000 kersverse moeders tussen 1986 en 2002. De vrouwen die 3 maanden tot een jaar borstvoeding hadden gegeven, liepen 24 procent minder kans op een hartaanval dan diegenen die geen borstvoeding hadden gegeven.
36 maanden (in totaal) beschermt ook tegen borstkanker
Zit ik nu ongeveer aan
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
  vrijdag 16 februari 2007 @ 14:16:30 #69
144006 chacama
Ondernemend!
pi_46367386
Gaat dat pas bij 36 maanden in Mwana. Want dat wordt wel lastig voor me....
  vrijdag 16 februari 2007 @ 15:09:47 #70
94046 PM-girl
pi_46369126
Hoeft toch niet Chaca je kunt best 36 mnd voeden! Fijn trouwens dat de fles erin ging!

Yppy, ik hoop voor je dat je een combi vindt tussen bv en AD.
*
pi_46369337
Juliette is voorlopig dus nog niet van me af, begrijp ik
  zaterdag 17 februari 2007 @ 00:10:22 #72
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_46386647
hmz.. zoonlief heeft nog niet door hoe borsten werken geloof ik..

De hele dag al komt ie om de twee uur.. Vanavond om 19.30 na de voeding in bed gelegd in de veronderstelling dat ie tegen tienen wel weer zou komen..
Nou sinds 10 uur heb ik twee meloenen, maar een wakker kind, ho maar! Meneer lag lekker te pitten..
Heb 'm om 23.30 maar wakker gemaakt, de kant die het meest op knappen stond heeft ie voor 3/4 leeggedronken en de andere kant ben ik nu maar aan het kolven aangezien hij echt niet meer te porren was voor nog een borst.

Zal mij benieuwen hoe laat ie vannacht weer komt ('s nachts zou ie er eens een keer 6 uur ofzo tussen moeten laten zitten, maar vaak komt ie dan niet verder dan 2,5 uur
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
  zaterdag 17 februari 2007 @ 09:41:26 #73
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_46391788
quote:
Op zaterdag 17 februari 2007 00:10 schreef E.T. het volgende:

Zal mij benieuwen hoe laat ie vannacht weer komt ('s nachts zou ie er eens een keer 6 uur ofzo tussen moeten laten zitten, maar vaak komt ie dan niet verder dan 2,5 uur

2.30 en 5.00 (en toen lag ie al vanaf 4.15 te pruttelen door krampjes oid maar was nog diep in slaap)

I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
  zaterdag 17 februari 2007 @ 11:20:52 #74
94046 PM-girl
pi_46393308
Vermoeiend zo ET! Maar...... HET IS EEN FASE!!!
*
pi_46394770
Dat lijkt op mijn nachtelijke draakje ET. Die van mij slaat de 22:00 ook over en slaapt van 19:30 tot 1 ofzo. Waarna ze weer om de 2 uur komt vaak.
Wakker maken rond 22:00 helpt niet, dan komt ze vaak alleen maar vroeger, rond middernacht.
Maarrrr ze gaat wel steeds beter zelf verder slapen, dat dan weer wel.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')