Mensen, ik heb g e s l a p e n.......!
Whhhooeehhhaaa! Heeeeeerlijk! Van 0.15 tot 6.15 aan één stuk door! Echt, wat ben ik dáár blij mee!
Ik vond het heel lastig, voelde ook een beetje als verraad naar Thies, heb zelfs oordoppen in gedaan om zijn evt gekrijs niet te horen...
Maar hij heeft het volgens zijn papa best goed gedaan. Heeft zich 2x gemeld voor een fles, 1x 180 en 1x 100 cc. Dus daarop afgaand lijkt hij 's nachts dus toch ook wel écht honger te hebben. Vannacht gaan we het nog een keer zo doen.
Ja écht, ik kan als het goed is nóg een keer 6 uur aan een stuk slapen....
Zo kunnen we een goed beeld krijgen of hij nou mamahonger of buikhonger heeft.
De telefoonmevrouw van het CB nam me trouwens uiterst serieus en adviseerde om het op deze manier te bekijken en níet nu ook al meteen 's avonds extra te voeden. Dan is immers niet zo goed te beoordelen welke factor nou het meest van invloed is op Thies' slaapgedrag. Dinsdag hebben we een afspraak met onze vaste wijkverpleegkundige en dan stellen we een plan op.
Maar de telefoondame dacht dat het samenhangt met mijn manier van op verzoek voeden. Ik leg Thies nogal snel aan, en dan drinkt hij niet altijd even veel. Als ik aan het werk ben heeft J een heel aardig ritme met Thies. Hij krijgt dan 2x een fles en dan pas weer als ik thuis ben.
Ik ben nu ook alweer aan het rekken tussen de voedingen en dat gaat eigenlijk best goed. Ik moet soms even door het gejengel heen en (zeer...) creatief worden in het afleiden. En ja, borst is dan zoooo makkelijk, maar lijkt zich nu dus echt tegen me te keren.
Oh en PM, die 'andere klachten' hangen imo (en ook volgens de ha) echt samen met slaapgebrek. daardoor heb ik geen veerkracht en reserves meer en steken oude patronen de kop op.
En Icicle, tnx voor de link. Staan interessante dingen in (heb het topic nog niet helemaal uit).
Zo, heel verhaal, maar ach, wie het niet boeit scrollt er toch overheen.
![]()
Dank voor uw aandacht!