abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 1 maart 2007 @ 08:44:41 #226
144006 chacama
Ondernemend!
pi_46797707
Neuk ik herken het. Hier hangen er nog steeds 10 kilo aan. En die gaan er zonder sporten niet af. Maar om te sporten moet ik wel energie hebben, energie die nu in de bv gaat zitten. Ik lig meestal rond half negen in bed en soms bedenk ik dan dat ik liever in de sportzaal zou staan, maar depuf heb ik dan echt niet. Zeker niet met de gedachte dat ik er minstens nog 2 uit moet voor het ochtend is. Het stoppen met bv is voor mij echter geen optie. Maud is immers pas 3 maanden. Ik wil dus ook zeker doorgaan tot ze 6 maanden is en dan kijk ik verder. Als ik daarna ga afbouwen dan zal het toch nog een goede maand duren en dat vind ik mooi. En als ik voor die tijd de energie vind om te gaan sporten dan zal ik het zeker even laten weten.
pi_46808110
Moeilijke beslissing Neuk! Wel begrijpelijk ook, veel succes met wat je ook gaat doen over 10 weken

Even trots showen hoor, mijn eerste voorraadje

Ik had zelfs nog meer gekolfd dan er in het potje paste, 210 ml in totaal Nu Quinten nog leren uit de fles te drinken!
Een beetje vreemd, maar wel lekker
  donderdag 1 maart 2007 @ 15:03:34 #228
1762 YPPY
Yppiaans
pi_46808234
Wat goed beefcake het begin is er. En meteen zo veel!

Ik ga wel sporten, ondanks de bv. Mijn conditie wordt maar heel langzaam beter, maar toch ben ik wel blij dat ik ga.
Moeilijk dilemma Neuk. Ik wil ook erg graag sneller afvallen, maar dan bedenk ik me dat ik dat de rest van mijn leven nog kan doen. En bv geven niet. Dat was niet het plan tenminste.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
  donderdag 1 maart 2007 @ 15:19:24 #229
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_46808761
Beefcake wat is jouw vriezer schoon (je moet je sig nog aanpassen trouwens )

sporten mag toch ook gewoon met bv? Alleen veel afvallen niet. Maar tot een pond per week is geen probleem is mij altijd verteld
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
  donderdag 1 maart 2007 @ 15:23:00 #230
19376 LadyS
Help Liam --> SMA2
pi_46808917
quote:
Op donderdag 1 maart 2007 15:19 schreef E.T. het volgende:
wat is jouw vriezer schoon
ze heeft een spiksplinternieuwe keuken *jaloers*

beef, wat lief zo in zijn eentje
ik kom hem morgen in het echt bewonderen
Help, deel en doneer! Steun Liam in de strijd tegen SMA2! De tijd dringt!
https://steunliamtegensma2.nl/doneer/
pi_46809516
Ik wou net zeggen: is die vriezer nieuw?

Beef, lekker hoor, je eerste voorraadje!
Variety is the spice of life
  donderdag 1 maart 2007 @ 15:43:08 #232
1762 YPPY
Yppiaans
pi_46809738
Vorige week zei ik op m'n werk dat ik ging kolven (ivm inkomende telefoontjes) en een jochie van een jaar of 10 hoorde dat. Zit ik even later in de erg gehorige kolfruimte, hoor ik: "maar het is toch veel te koud om te golven, moet ze geen jas aan?" gevolgd door een hakkelende uitleg over een baby en een apparaat.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
*OUD heilige*
pi_46811342
Hihi de vriezer is inderdaad behoorlijk nieuw Nu 3,5 maand, we hadden hem eerder dan de keuken Suus.

YPPY Wel lief hoor dat die jongen zo bezorgd was
Een beetje vreemd, maar wel lekker
  donderdag 1 maart 2007 @ 16:23:38 #234
144006 chacama
Ondernemend!
pi_46811388
wel lief van dat ventje dat ie zo bezorgd was.

En hier ben ik blij dat ik heel makkelijk kan kolven. F. kon niet op tijd in de winkel zijn om me af te lossen (te druk, dan krijg je dat) dus ik al hopend dat er even geen klanten zouden komen op kantoor even gekolfd. En zowaar in 10 minuten tijd 130 ml tevoorschijn getoverd. Gelukkig maar. En inderdaad geen klanten gezien.

[ Bericht 82% gewijzigd door chacama op 01-03-2007 16:42:22 (aanvulling) ]
  donderdag 1 maart 2007 @ 20:54:04 #235
131977 Neuk
It's a Brent New Day!!!
pi_46821161
quote:
Op donderdag 1 maart 2007 15:03 schreef YPPY het volgende:
Wat goed beefcake het begin is er. En meteen zo veel!

Ik ga wel sporten, ondanks de bv. Mijn conditie wordt maar heel langzaam beter, maar toch ben ik wel blij dat ik ga.
Moeilijk dilemma Neuk. Ik wil ook erg graag sneller afvallen, maar dan bedenk ik me dat ik dat de rest van mijn leven nog kan doen. En bv geven niet. Dat was niet het plan tenminste.
Sporten trek ik echt nog niet. Ik ben zo moe de laatste paar weken. Brent wordt ook elke nacht wakker om een voeding en er is geen peil op te trekken. Soms al om 2 uur en soms om 4 of 5 uur. En dan het werk erbij wat weer helemaal nieuw lijkt (ik zie alles met een andere blik en denk er veel meer over na. Zal wel aan het vak liggen.)
Ik denk ook continu 'ja maar afvallen kan altijd nog en BV geven niet', maar ik vind mezelf lelijk en dik en zit gewoon niet in mijn vel behalve als ik thuis ben wel. Ik ben bijna 20 kg zwaarder als 1,5 jaar terug! En mijn oude kleren van voor de zwangerschap passen me echt niet meer. (dit stukje ga ik straks editten!)
Iedere golf van de zee,
Die wild op het strand wordt gesmeten,
Brengt wel iets moois voor je mee.
Wat heb jij van de zee gekregen?
pi_46822174
Hoe oud is Brent eigenlijk? Bij Myrthe begon het grote afvallen bij mij pas na een tijdje, we waren het half jaar toen wel gepasseerd.
  donderdag 1 maart 2007 @ 21:54:36 #237
131977 Neuk
It's a Brent New Day!!!
pi_46823782
poem: op de kop af 4 maanden...
Iedere golf van de zee,
Die wild op het strand wordt gesmeten,
Brengt wel iets moois voor je mee.
Wat heb jij van de zee gekregen?
pi_46824490
Bij bv mag je tot een pond per week afvallen, is dat voorlopig voldoende? Misschien kun je het op die manier uitzingen tot-ie een maand of 9 is, en dan veel met hem gaan fietsen?
Geef jezelf wat tijd, 'ontzwangeren' mag ook rustig 9 mnd duren, al kun je daar best van balen natuurlijk.
Sporten mag dacht ik gewoon. Denk jij dan dat je als je weer gaat sporten sneller afvalt dan dat? Zo ja, is het dan 'zwangerschapsvet' of heb je 't al langer dan dat? Het slechte van snel afvallen zit 'm voornl in de afvalstoffen die dan vrijkomen. 'Nieuw' vet bevat minder afvalstoffen, en daarvan afvallen is dus minder schadelijk dan 'oud' vet met veel afvalstoffen.
Crashdiëten zijn natuurlijk niet verstandig maar er zijn misschien ook voor jou geschikte opties.
Misschien kun je hier nog tips krijgen; bv-ers die afvallen: http://www.network54.com/Forum/194945/
  donderdag 1 maart 2007 @ 22:57:22 #239
3011 E.T.
pi_46826740
Even tussendoor..
In het kader van voorraad bewaren heb ik bij Ikea ijsblokvormen gekocht die een stuk groter zijn. Een "ijsklontje" is dan ineens 100ml! (past precies 100ml in zo'n vakje). Nog geen idee of het echt handig is en of ze er handig uitkomen (wel van dat siliconen-spul), het eerste blok ligt nu in de vriezer.
Het spaart wel flesjes/bekers/whatever uit als het handig blijkt
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
  donderdag 1 maart 2007 @ 23:03:20 #240
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_46827014
ikke niet meer snappen nu....

Ahum ik ging dus douchen van toen kwam er ineens weer wel "melk"uit mijn borsten... ja uit beide... heel vaag
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
  vrijdag 2 maart 2007 @ 08:51:12 #241
1762 YPPY
Yppiaans
pi_46836077
Neuk, ik snap je wel, ik ben nog 18 kg zwaarder dan voor ik zwanger werd. Mijn hoop was om in de zomer mijn oude kleren aan te kunnen, maar dat gaat niet lukken ben ik bang. Ik val af, maar langzaam. Ik heb ook ontzettend veel gebroken nachten gehad, nu gelukkig gemiddeld nog maar 1 keer per nacht er uit, maar toch is sporten gelukt. Het geeft mij ook energie en het is gezond, maar ik loop dan ook een paar maanden voor.

Ipv van de bakjes lijkt het me wel handig E.T., maar zelf zou ik ook wat kleintjes maken ivm sneller ontdooien.

Inderdaad erg vaag Bar.
*OUD heilige*
  vrijdag 2 maart 2007 @ 23:07:19 #242
3011 E.T.
pi_46864271
Tijn heeft me een bloedblaar op m'n tepel 'gebeten'
Auw

Hij had 'ergens' last van, na z'n flesje vanavond en kon alleen nog maar hard huilen. Dus sja.. troosten dan maar, maar meneer werd erg boos toen er ook daadwerkelijk melk kwam.. vechten, fietsen, moeilijk doen, wel/niet loslaten.. en dus een donkerpaars puntje in m'n tepel Het zit op een plek die alleen aan de oppervlakte is als m'n tepel uitgerekt is.. We zien wel hoe en wat dit gaat doen. Kolven daarna ging nog zonder problemen en pijn, dus het zal wel gewoon goedkomen
  zaterdag 3 maart 2007 @ 08:42:23 #243
11682 Moonah
Jolie femme
pi_46871061
Temperamentvol mannetje, die Tijn.... Dat belooft wat als hij tandjes krijgt....
Hopelijk heb je er verder geen last van ET...
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
  zaterdag 3 maart 2007 @ 09:08:06 #244
3011 E.T.
pi_46871155
Met voeden vannacht ook nergens last van gehad
En zoals nu, 1,5 uur na een voeding kan ik 't plekje ook helemaal niet meer zien omdat 't dan naar binnen zit. Het voelt nog wel apart, dus het zit er nog wel, maar niet pijnlijk oid meer
  zaterdag 3 maart 2007 @ 10:42:47 #245
94046 PM-girl
Is geen haartje betoeterd...
pi_46872013
Ik heb het ook gehad ET, maar het ging ook vanzelf weer over. Gelukkig heb je er geen last van!
...maar weI in de aap gelogeerd :P
*
Ik stuur al sinds oktober 2006 PM's, word ik dan nu PM-woman?
Laat maar: PMS-girl it is.....
  zondag 4 maart 2007 @ 12:03:30 #246
144006 chacama
Ondernemend!
pi_46900741
Bar wat vreemd.

ET hier ook gehad en ook zonder problemen weggegaan.
pi_46903246
quote:
Op donderdag 1 maart 2007 23:03 schreef _Bar_ het volgende:
ikke niet meer snappen nu....

Ahum ik ging dus douchen van toen kwam er ineens weer wel "melk"uit mijn borsten... ja uit beide... heel vaag
Heb ik ook gehad Bar!
  maandag 5 maart 2007 @ 20:09:49 #248
94046 PM-girl
pi_46953483
Volgens mij is mijn productie ernstig aan het teruglopen, ik lek niet meer, Simon drinkt langer, kolfopbrengst is minimaal en mijn borsten voelen bijna altijd slap. Ik ben wel ongesteld (geweest).
Ik kolf nu veel extra, is het nu juist slim om vlak voor het voeden te kolven of juist erna? (ik las dat het ervoor beter is omdat Simon makkelijker melk eruit krijgt dan de kolf?)
*
  maandag 5 maart 2007 @ 22:48:23 #249
3011 E.T.
pi_46960050
Niet meer lekken en slappe borsten zeggen niets over je productie.
Minder kolven en langer drinken zou ik niks over durven zeggen.
Kolven zou ik idd voor een voeding doen

Hier gaat de bv hartstikke goed iig. 1,5 kilo in 4 weken zegt genoeg, lijkt me

Na de prik heb ik Tijn trouwens even aangelegd in de wachtruimte van het CB. Een troostborst en daarna viel hij ook gewoon in slaap in de maxi-cosi. Er zaten twee oma's in de ruimte te wachten op (schoon)dochter met kleinkind en die waren in opperste verbazing: "die gaat gewoon lekker slapen na de prikken! Dit is het eerste kind dat niet huilt"
Lang leve de bv
  dinsdag 6 maart 2007 @ 09:37:17 #250
94046 PM-girl
pi_46966413
Fijn ET, klinkt goed! En mooi is dat he, dat bv altijd kan en mag en dus werkt!
Ik weet dat kolven niets zegt over je productie, eerst dacht ik ook dat ik ineens goed ingesteld was. Ik heb toen ook het kolven (wat ik elke ochtend deed) weggelaten een paar dagen. Maar toen veranderde het ineens zo. Ipv 300 kolfde ik met moeite 30 cc en dat vond ik wel eng.
Gisteren heb ik mijn kolf schoongemaakt met alcohol en dat heeft wel wat geholpen, vanochtend een score van 90. Simon is verder tevreden maar drinkt beduidend langer(voorheen ruim 5 minuutjes, nu minimaal 15).
Maar mogelijk heeft het dus te maken met de menstruatie, tandje(?).

Nikky, hoe loopt het bij jou nu?
*
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')