Dat is zijn probleem en niet de jouwe. haal je recht meid. Laat niet over je heenlopen!quote:Op maandag 12 februari 2007 19:29 schreef Moonah het volgende:
Dankjulliewel voor julie support! Dat voelt fijn.
Het gesprek verliep zoals ik wel een beetje had verwacht. Ik zat bij de eerste zinnen al in tranen. Mijn directeur gaat voor de eerste weken met mijn voorstel accoord, op voorwaarde dat hij geen negatieve geluiden van collega's hoort. Daarna 'zullen we wel zien'. Hij verwacht () dat Thies er heus wel aan zal wennen dat er dagen zijn dat hij het flesje moet drinken, en "laten we nu niet op voorhand beren op de weg zien". Hij deed het voorkomen alsof hij me een gunst verleende. Toen heb ik hem er toch maar even tactisch op gewezen dat eea bij wet geregeld is en dat ik op deze manier zo minimaal mogelijk gebruik maak van mijn rechten. Nou, daar had hij nog nooit van gehoord.
Anyway, ik heb (nog...) niet geschermd met de wet, zo lang een confrontatie niet daadwerkelijk nodig is, wil ik die ook niet aangaan. Ik ga er min of meer van uit we deze oplossing kunnen handhaven zolang dat nodig is. met mijn collega's krijg ik dat wel geregeld. Zo niet, dan zal ik niet schromen te gaan stijgeren, want ja, uiteráárd komt Thies op nummer één. Coute que coute....
Pfff, wat een rotgevoel is dat toch. Ik snap nu nog zó veel beter hoe oa Cattie en neuk zich moeten hebben gevoeld.![]()
Dat kan het ook zijn he. Nune zat vannacht met een verstopte neus. Dat was geen borstvoeding meer maar een worstelpartij, mên. Alsof ze die tepel eraf wilde rukken. En kwáádquote:Op dinsdag 13 februari 2007 15:58 schreef chacama het volgende:
Randa wat vervelend dat clusteren. Ik ken het wel, alleen doet Maud het (tot nu toe) van 6 uur tot acht uur in de avond. Randa, is een flesje met water een optie. Weet dat mijn zus dat een weekje heeft gedaan (oudste was na 9 maanden nog niet van de nachtvoeding af door gewenning) en toen was het klaar.
Moonah, jammer dat je verwachting is uitgekomen, maar goed dat je op je strepen bent gaan staan. Thies komt op de eerste plek. En in dat kader...Maud bij mij ook.
Heb vanochtend weer even mogen huilen. Ze weigerde de fles bij de oppas en na veel geworstel is ze in slaap gevallen en heb ik ze om half 1 gevoed (had nl. net gekolfdtoen de oppas belde dus eerder aanleggen was geen optie). Dat waren dus 5,5 uur tussen de eerste en de tweede voeding in. Toen ik mijn man zag begon ik dus spontaan te huilen, want ons meisje moet wel drinken. Heb dan ook afgesproken dat als ze vanmiddag weer weigert, ik naar d'r toe ga. F. komt dan zo snel mogelijk naar de winkel en neemt mijn werk over.
Ze is ook een beetje ziekjes dus zorgen maakte ik me toch al en dan komt dit er nog bij....niet leuk.
Ja nou, idd. Het voelt ook zo tegennatuurlijk om het niet meteen te doen.quote:Op woensdag 14 februari 2007 11:27 schreef poemojn het volgende:
Gewoon doen Moonah, dat hij dat niet kan betekent toch niet dat jij 't niet mag?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |