quote:Op maandag 12 februari 2007 19:07 schreef PDOA het volgende:
Zijn die malloten alweer overnieuw begonnen met de Nanny!!! Dit is godverdomme nou al de 4e keer achter elkaar!!!![]()
Hebben die lui geen andere series ofzo???
RTL5
The Nanny
Zo, en nu eten onder het genot van een DVD'tje.
Friends wordt toch al herhaald weer dacht ik ? (savonds 2 afl achter elkaar ?)quote:Op maandag 12 februari 2007 19:11 schreef RedFever007 het volgende:
Van mij mogen ze Friends wel weer gaan uitzenden
Ohja Flodder is ook al weer een tijd bezig, hulde
Eens is. Er zit op tv een knop genaamd: Uitquote:
dat duurt nog wel ff voordat die weer te zien isquote:Op maandag 12 februari 2007 19:24 schreef Nouk het volgende:
Laatste aflv van The nanny was wel leuk.!
Allemaal niet neuk of aftrekbaarquote:Op maandag 12 februari 2007 19:24 schreef B03S het volgende:
Knight Rider, Airwolf, MacGyver, Magnum P.I.
en neukbaar!quote:Op maandag 12 februari 2007 19:28 schreef Wupppie het volgende:
the nanny is cool!
Zolang ze d'r mond maar houdtquote:
Ja, Full House, die zou ik best wel weer een keer willen zien, vond dat altijd een leuke serie.quote:Op maandag 12 februari 2007 19:14 schreef Nonneke het volgende:
[..]
Friends wordt toch al herhaald weer dacht ik ? (savonds 2 afl achter elkaar ?)
voor mij mogen ze Full House wel weer eens herhalen ofzo, dies ook alwel veel herhaalt, maar niet 4x achter elkaar op RTL5![]()
Hoi,quote:Op dinsdag 13 februari 2007 08:46 schreef Jarno het volgende:
Ik zou gewoon eens zo'n omroep aanschrijven ipv anoniem te kotsen op internet.
Of gewoon niet kijken.
Hij kotst niet op internet, hij kotst op The Nannyquote:Op dinsdag 13 februari 2007 08:46 schreef Jarno het volgende:
Ik zou gewoon eens zon omroep aanschrijven ipv anoniem te kotsen op internet
quote:Op maandag 12 februari 2007 19:15 schreef crossover het volgende:
En Friends is al helemaal kut, overgewaardeerde niet grappige kutserie
Dat zenden ze nu volgens mij ook al een paar jaar uit op RTL5quote:Flodder is ook wel weer leuk om te zien.
quote:
Met Jim waren ze al heel ver gegaan, ze zonden vorig jaar afleveringen uit die een paar maanden terug in Amerika kwamen dus voor een nieuw seizoen zul je nog even moeten wachten.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 14:12 schreef CybErvee het volgende:
Ik zou liever zien dat ze "According to Jim" gingen herhalen, my hero![]()
En idd, the Nanny is![]()
Ze ziet er niet eens slecht uit, maar zodra ze die schuur van d'r opentrekt. Een cirkelzaag maakt een mooier geluid.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |