abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_46253934
quote:
Op dinsdag 13 februari 2007 09:02 schreef deedeetee het volgende:

[..]

Er word * omgekeerd * rekening gehouden met een bevolkings groep en ja, ik vind dat óók erg.
Wij moeten niet gedwongen worden met hun mee te eten maar ZIJ moeten zich aanpassen, ze hoeven niet te eten wat wij eten, maar WIJ horen niet gedwongen te worden om te eten wat zij persé willen eten.
Het is HUN probleem en ik vind het ongehoord dat kinderen al geleerd word dat zij zich moeten aan passen aan de onverdraagzame mentaliteit van de moslims
Ik moet helemaal niks.
Allah Al Watan Al Malik
  Donald Duck held dinsdag 13 februari 2007 @ 10:23:36 #102
46149 __Saviour__
Superstapelsmoor op Kristel
pi_46253994
Extreem jammer weer. Weer een aanpassing van ons naar die moslimvarkens toe. Héél jammer.

owja, ik mag ze moslimvarkens noemen want christenhond wordt in dit topic ook toegestaan!
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
❤ Kristel, ik hou van jou! ❤
pi_46254089
quote:
Op dinsdag 13 februari 2007 10:23 schreef __Saviour__ het volgende:
Extreem jammer weer. Weer een aanpassing van ons naar die moslimvarkens toe. Héél jammer.

owja, ik mag ze moslimvarkens noemen want christenhond wordt in dit topic ook toegestaan!
Moslimvarken vind ik heel aangenaam klinken. Noem mij maar vaker zo.
Allah Al Watan Al Malik
  Donald Duck held dinsdag 13 februari 2007 @ 10:35:45 #104
46149 __Saviour__
Superstapelsmoor op Kristel
pi_46254122
quote:
Op dinsdag 13 februari 2007 10:32 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Moslimvarken vind ik heel aangenaam klinken. Noem mij maar vaker zo.
staat genoteerd.
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
❤ Kristel, ik hou van jou! ❤
pi_46254313
Groot gelijk. Zie het probleem niet. Mooie actie nu kan iedereen genieten van het uitstapje.
pi_46254505
quote:
Op maandag 12 februari 2007 19:35 schreef Ringo het volgende:
En nóg is god niet dood. NOG STEEDS NIET. Die hele kanker-almacht -- aan het gas ermee.
Is dit een doodsbedreiging aan het adres van God?

Het lijkt er wel op namelijk...
"thats a pile of goatshit what you're saying mister master...and a large pile too" schreef Burakius die maandagmorgen
  dinsdag 13 februari 2007 @ 13:02:41 #107
78780 deedeetee
rustig doorgaan met ademhalen
pi_46256086
quote:
Op dinsdag 13 februari 2007 10:18 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Ik moet helemaal niks.
Als je moslim bent wél een heleboel vervelende en onzinnige dingen en tis ook nog 'ns erg slecht voor je karakter Je word er onverdraagzaam, drammerig en agressief van

[ Bericht 2% gewijzigd door deedeetee op 13-02-2007 13:45:56 ]
Ga fietsen jij !! ikke niet hoor..
pi_46256135
quote:
Op dinsdag 13 februari 2007 09:02 schreef deedeetee het volgende:

[..]

Er word * omgekeerd * rekening gehouden met een bevolkings groep en ja, ik vind dat óók erg.
Wij moeten niet gedwongen worden met hun mee te eten maar ZIJ moeten zich aanpassen, ze hoeven niet te eten wat wij eten, maar WIJ horen niet gedwongen te worden om te eten wat zij persé willen eten.
Het is HUN probleem en ik vind het ongehoord dat kinderen al geleerd word dat zij zich moeten aan passen aan de onverdraagzame mentaliteit van de moslims
Is dat de boodschap denk je? Of is het meer iets in de richting van "we eten iets wat we allemaal kunnen eten"?
Kijk, als het iets was dat voor niet-moslims verboden, onmogelijk of onacceptabel was (alle meisjes die meewillen moeten een hoofddoek op en we spreken allemaal Rivijns onderweg) dan snapte ik het probleem. Hier dus niet.
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
pi_46256227
Ik snap het hele hysterische "oh mijn god ze nemen ons over" toontje niet zolang:

-er een miljoen moslims(?) in Nederland schijnen te zijn en er desondanks geen enkele "moslimzetel" komt
-er 400.000 Turken -politiek gezien het actiefst en gemotiveerdst- in Nederland zijn met stemadvies D66 en daar geen explosieve groei van die partij uit voorkomt
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
pi_46256290
quote:
Op dinsdag 13 februari 2007 13:15 schreef Mwanatabu het volgende:
Ik snap het hele hysterische "oh mijn god ze nemen ons over" toontje niet zolang:

-er een miljoen moslims(?) in Nederland schijnen te zijn en er desondanks geen enkele "moslimzetel" komt
-er 400.000 Turken -politiek gezien het actiefst en gemotiveerdst- in Nederland zijn met stemadvies D66 en daar geen explosieve groei van die partij uit voorkomt
Dat heeft verder weinig met die Turken te maken, D66 zijn gewoon een stel draaikonten die met iedereen het nest induiken als ze dat zo uitkomt. Een ander woord hiervoor is hoeren. De Turken komen er ook nog wel achter dat die partij hen niks te bieden heeft, en de rest van Nederland kijkt D66 al met de nek aan.
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
pi_46256404
Beetje raar. Als je dan zo nodig rekening wilt houden met religieuze gevoeligheden, ga dan idd voor vegetarisch, dan kunnen de hindoes en de joden ook nog meedoen.
  dinsdag 13 februari 2007 @ 13:42:12 #112
37431 Lemmeb
accountabilabuddiable
pi_46256609
quote:
Op maandag 12 februari 2007 22:37 schreef multatuli het volgende:

[..]

Wel eens een slachthuis gezien?
Ja, triest betweterig figuur. Ik heb er zelfs gewerkt. En ik kan je vertellen dat het er daar tegenwoordig heel wat minder dieronvriendelijk aan toe gaat dan op het door jou gequote filmpje (dat je ongetwijfeld niet tot het einde hebt afgekeken, anders had je wel wat anders geroepen).
Money is short, times are hard, here's my fucking business card!
"I never let my schooling interfere with my education." — Mark Twain
  dinsdag 13 februari 2007 @ 13:54:52 #113
37676 freako
Onverbeterlijke optimist
pi_46256972
quote:
- in Nederland zijn met stemadvies D66 en daar geen explosieve groei van die partij uit voorkomt
We hebben het over D66 he, dus een stabilisatie ipv een halvering was al opvallend geweest.
pi_46257018
quote:
Op dinsdag 13 februari 2007 13:42 schreef Lemmeb het volgende:

[..]

Ja, triest betweterig figuur. Ik heb er zelfs gewerkt. En ik kan je vertellen dat het er daar tegenwoordig heel wat minder dieronvriendelijk aan toe gaat dan op het door jou gequote filmpje (dat je ongetwijfeld niet tot het einde hebt afgekeken, anders had je wel wat anders geroepen).
Ies niet halal. Bij halal slachten mag het dier nl. niet onnodig in de stress raken doordat ernaast andere dieren geslacht worden.

http://nl.wikipedia.org/wiki/Halal_en_haram
  dinsdag 13 februari 2007 @ 13:58:45 #115
37431 Lemmeb
accountabilabuddiable
pi_46257093
quote:

Het grappige (en verontrustende) is nu juist, dat als jij mij vijf jaar geleden had horen roepen dat de Belgische kindertjes over vijf jaar verplicht zouden worden halalvoer te eten tijdens schooluitstapjes (hetgeen niet zo gek zou zijn, aangezien ik dat soort dingen vijftien jaar geleden al voorspelde), types zoals jij mij compleet voor gek verklaard zouden hebben. Dan was ik een "xenofoob" geweest, een "racist" en bovenal "bang voor het niet bestaande islamspook".

Nu is het inmiddels werkelijkheid en zijn we gewoon weer een stapje verder afgedaald op de glijdende schaal van de islamoverheersing. En uiteraard blijft je argumentatie hetzelfde, want jij weet gewoon niet beter.
  dinsdag 13 februari 2007 @ 14:00:15 #116
37431 Lemmeb
accountabilabuddiable
pi_46257131
quote:
Op dinsdag 13 februari 2007 13:56 schreef Mwanatabu het volgende:

[..]

Ies niet halal. Bij halal slachten mag het dier nl. niet onnodig in de stress raken doordat ernaast andere dieren geslacht worden.

http://nl.wikipedia.org/wiki/Halal_en_haram
Vertel dat die moslims op dat filmpje maar. Vertel ze dan ook meteen dat het verboden is om het beest te fileren terwijl het nog "Boehoe*gorgeldegorgel*hoeboe!!!" roept.
pi_46257161
quote:
Op dinsdag 13 februari 2007 13:20 schreef Hathor het volgende:

[..]

Dat heeft verder weinig met die Turken te maken, D66 zijn gewoon een stel draaikonten die met iedereen het nest induiken als ze dat zo uitkomt. Een ander woord hiervoor is hoeren. De Turken komen er ook nog wel achter dat die partij hen niks te bieden heeft, en de rest van Nederland kijkt D66 al met de nek aan.
En dan? Stemmen ze ineens allemaal VVD of wat dan ook?
Ik zie het niet gebeuren. En daardoor gaat het ook nooit gebeuren dat in 2040 we hier allemaal onder de burka moeten en de moskee in. Daar is onder "de" moslims al geen meerderheid voor te porren.
We staren ons veel te blind op "de" islam.
pi_46257260
quote:
Op dinsdag 13 februari 2007 13:58 schreef Lemmeb het volgende:

[..]

Het grappige (en verontrustende) is nu juist, dat als jij mij vijf jaar geleden had horen roepen dat de Belgische kindertjes over vijf jaar verplicht zouden worden halalvoer te eten tijdens schooluitstapjes (hetgeen niet zo gek zou zijn, aangezien ik dat soort dingen vijftien jaar geleden al voorspelde), types zoals jij mij compleet voor gek verklaard zouden hebben. Dan was ik een "xenofoob" geweest, een "racist" en bovenal "bang voor het niet bestaande islamspook".
Nee hoor. Ik scheld niet zo snel. Ik zou je alleen toen al gevraagd hebben wat het probleem was als er eten werd geserveerd bij uitstapjes waar iedereen van kon eten.
quote:
Nu is het inmiddels werkelijkheid en zijn we gewoon weer een stapje verder afgedaald op de glijdende schaal van de islamoverheersing. En uiteraard blijft je argumentatie hetzelfde, want jij weet gewoon niet beter.
Kun je dat ook onderbouwen zonder gilwoorden als "islamoverheersing" en dergelijke voorgekauwde meuk?
pi_46257313
quote:
Op dinsdag 13 februari 2007 14:00 schreef Lemmeb het volgende:

[..]

Vertel dat die moslims op dat filmpje maar. Vertel ze dan ook meteen dat het verboden is om het beest te fileren terwijl het nog "Boehoe*gorgeldegorgel*hoeboe!!!" roept.
Ik wou jou eigenlijk vertellen dat dit niet exemplarisch is voor halal slacht.
alsof we het daarover hebben; ik eet er geen hap minder om
  dinsdag 13 februari 2007 @ 14:10:45 #120
37431 Lemmeb
accountabilabuddiable
pi_46257460
quote:
Op dinsdag 13 februari 2007 14:04 schreef Mwanatabu het volgende:

[..]

Nee hoor. Ik scheld niet zo snel. Ik zou je alleen toen al gevraagd hebben wat het probleem was als er eten werd geserveerd bij uitstapjes waar iedereen van kon eten.
Ik ken jouw argumentatie inmiddels wel, en die was vroeger zelfs nog erger, nog dogmatischer dan nu. Het is echt niet voor het eerst dat ik met jou over dit soort zaken in de clinch lig. Alleen gaf je vroeger, in het begin, tenminste nog eerlijk toe dat je het zo opneemt voor allerhande uit het buitenland afkomstig tuig, omdat je bang was voor de toekomst van je gekleurde kindje.
  dinsdag 13 februari 2007 @ 14:13:27 #121
37431 Lemmeb
accountabilabuddiable
pi_46257532
quote:
Op dinsdag 13 februari 2007 14:04 schreef Mwanatabu het volgende:Kun je dat ook onderbouwen zonder gilwoorden als "islamoverheersing" en dergelijke voorgekauwde meuk?
Wat valt er te onderbouwen? Het is toch werkelijkheid geworden? We zijn toch een stapje verder afgedaald op de glijdende schaal van de islamoverheersing? Je argumentatie is toch gewoon hetzelfde gebleven?
  dinsdag 13 februari 2007 @ 14:15:41 #122
126836 Super7fighter
Obedience brings victory.
pi_46257598
quote:
Op maandag 12 februari 2007 18:36 schreef Ringo het volgende:

[..]

Maar de hindoes dan? Wat krijgen zij te vreten? Ontbijt-koek? Muesli-burgers?
Beetje raar dat je jezelf overgeeft aan de hindoes. Voordat je het weet grijpen hindoefundamentalisten de macht in Nederland en is het uit met de pret in Nederland.
We will export death and violence to the four corners of the earth in defence of our great nation.
pi_46257618
quote:
Op dinsdag 13 februari 2007 14:13 schreef Lemmeb het volgende:

[..]

Wat valt er te onderbouwen? Het is toch werkelijkheid geworden? We zijn toch een stapje verder afgedaald op de glijdende schaal van de islamoverheersing? Je argumentatie is toch gewoon hetzelfde gebleven?
Heee, jij zou hier toch nooit meer terugkomen?
pi_46257743
quote:
Op dinsdag 13 februari 2007 14:10 schreef Lemmeb het volgende:

[..]

Ik ken jouw argumentatie inmiddels wel, en die was vroeger zelfs nog erger, nog dogmatischer dan nu. Het is echt niet voor het eerst dat ik met jou over dit soort zaken in de clinch lig. Alleen gaf je vroeger, in het begin, tenminste nog eerlijk toe dat je het zo opneemt voor allerhande uit het buitenland afkomstig tuig, omdat je bang was voor de toekomst van je gekleurde kindje.
Wat een gelul. En wat een (voor jou helaas nodige) zielige steek onder water ook...
  dinsdag 13 februari 2007 @ 14:20:44 #125
37431 Lemmeb
accountabilabuddiable
pi_46257752
quote:
Op dinsdag 13 februari 2007 14:16 schreef nummer_zoveel het volgende:

[..]

Heee, jij zou hier toch nooit meer terugkomen?
Klopt, maar ik ben van gedachten veranderd. Ik werd weer geunpermband, dat kan blijkbaar.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')