abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 14 februari 2007 @ 09:38:31 #201
73345 B-FliP
Like it ain't no thang..
pi_46288280
quote:
Op dinsdag 13 februari 2007 17:56 schreef Mustard_Man het volgende:
Ik ben gewoon een aardige jongeman hoor, watnou met je 'kroon' en 'angst' en dergelijke onzin. heb zat vrienden en die zijn heus niet bang voor me hoor
Ik had het over pesters in het algemeen, jij bent degene die het op jezelf betrekt?

Ik neem ook aan dat jij over een bepaald verleden als pester praat waar je vanaf gestapt bent en wel
wat verder bent dan dat?
What you pay attention to, you become conscious of...
B-FliP Youtube Channel
Bionic - In on the Outside EP: 2-3-2012
pi_46295599
quote:
Op woensdag 14 februari 2007 09:38 schreef B-FliP het volgende:

[..]

Ik had het over pesters in het algemeen, jij bent degene die het op jezelf betrekt?

Ik neem ook aan dat jij over een bepaald verleden als pester praat waar je vanaf gestapt bent en wel
wat verder bent dan dat?
jawohl

edit:
quote:
Op dinsdag 13 februari 2007 22:27 schreef skippy22 het volgende:

[..]

Waarom niet ik weet echt niet wie een bagger kloon is of een normale user En hij reageert toch normaal Vraag me eigenlijk af waarom hij zo kickt op aandacht dacht meteen aan thuis geen aandacht etc
ik haal je maar even gelijk uit de illusie: de meeste mensen vinden het zeer leuk om aandacht te krijgen.
quote:
Op dinsdag 13 februari 2007 22:31 schreef clumsy_clown het volgende:

[..]

Hij doet me denken aan mijn 'pester'. Die dacht ook altijd dat hij kéihard de man was, tot hij het lachertje van de klas werd, juist ómdat hij het zo hard probeerde. Wat je hier in het topic ook ziet is dat mensen eigenlijk zelfs meelij beginnen te krijgen met mensen die niet inzien wat hun gedrag met anderen doet.
nooit last van gehad.
bovendien heb ik al meerdere malen gezegt dat ik nu ik een stuk ouder ben wel weet dat het triest gedrag was, en dat het heel vervelend voor die mensen is geweest. MAAR ik heb in die tijd wel een hoop lol gehad. Ik pest ook niet meer, uiteraard provoceer ik nog wel af en toe.
quote:
Op dinsdag 13 februari 2007 23:53 schreef ArcticBlizzard het volgende:

Ach zie hem als een primaat. Slechte opvoeding, zeer weinig manieren, nogal asociaal en zeer egocentrisch met sadistische trekjes. Een patser verlegen om aandacht. Ik denk dat ik dan wel een juiste schets van de persoon heb gemaakt gezien een aantal van zijn andere posts. Ik kan me natuurlijk altijd vergissen.
dat zegt mijn moeder ook altijd

[ Bericht 68% gewijzigd door Mustard_Man op 14-02-2007 14:21:00 ]
Now why wouldn't God just appear to Pharaoh, and say it himself? Because God works in mysterious, inefficient, and breathtakingly cruel ways.
pi_46345435
1. Wat is je leeftijd?
24

2. Wat is je geslacht?
vrouw

3. Wat was je leeftijd toen je gepest werd als kind/puber of toen het begon op latere leeftijd (18+)?

ik was denk ik een jaar of 15.
4. A) Waarom werd of word je gepest? (bijv. Uiterlijke kenmerken, gedrag, afkomst)
door mn uiterlijk,had zeker op die leeftijd veel acne en was dik.
B) Hoe werd je gepest? Kun/wil je enkele voorbeelden noemen?
kan het wel,maar wil het niet,doet me nog te pijn.

5. Hoe ging/ga je met het pesten om? (dus liet/laat je over je heen lopen of juist niet)
Vond je zelf een oplossing of met behulp en wat was daar het resultaat van?
ik liet over me heen lopen en heb het jaren lang maar laten gaan.
serieus,het heeft mij geestelijk gesloopt.

6. Heb je er bepaalde gevolgen aan over gehouden? (denk aan: onzekerheid, minder sociaal, agressief, terughoudend)

ik ben heel erg onzeker geworden en erg stil.
dat heb ik nu nog, al gaat het steeds beter.
als ik mij veilig voel,dan durf ik meer en ben drukker en lekker sociaal.
en mn zelfbeeld is naar de kl*te.
als iemand zegt: je bent een mooie meid,dan geloof ik dat niet.

7. Wat is jouw mening over pesten? Vind je dat je er hard van word en dat het niet erg is, of vind je het onnodig.
het is niet nodig.
geestelijk maakt het mensen kapot, dat is nog erger dan in elkaar geslagen te worden.
ik heb er jaren over gedaan weer wat zekerder te worden.
ik ben wel 3 jaar lang gepest ofzo, echt vreselijk:(
kan er nu nog verdrietig om worden..

[ Bericht 5% gewijzigd door Ellatjuh op 15-02-2007 21:23:56 ]
Wie een kuil graaft voor een ander is in ieder geval geen egoïst
  vrijdag 16 februari 2007 @ 14:56:27 #204
167999 Bura
Mijn geluk kennende
pi_46368713
1. Wat is je leeftijd?
19

2. Wat is je geslacht?
Vrouw

3. Wat was je leeftijd toen je gepest werd als kind/puber of toen het begon op latere leeftijd (18+)?
9-16

4. A) Waarom werd of word je gepest? (bijv. Uiterlijke kenmerken, gedrag, afkomst)
Uiterlijk... Ik had altijd heel vreemd dun haar, en omdat het zo dun is had ik het ook altijd kort. Op de middelbare kwam ik bij dezelfde wijven in de klas, en toen kreeg ik ook nog eens acne, ik zat ook in een depressie vanwege de dood van mn moeder toendestijds.

B) Hoe werd je gepest? Kun/wil je enkele voorbeelden noemen?
Ze deden gewoon gemeen, je kent het wel, als laatst gekozen worden bij gym, snel tas op de stoel als ik eraan kwam in de pauze, mij gewoon uitschelden met een grote groep op de fiets, mijn band leeglaten lopen, roddelen over mij waar ik bijstond, liedjes zingen over hoe lelijk ik was terwijl ik voor ze liep.

5. Hoe ging/ga je met het pesten om? (dus liet/laat je over je heen lopen of juist niet)
Vond je zelf een oplossing of met behulp en wat was daar het resultaat van?
Ik liet vooral over me heen lopen... Mn moeder zei altijd, negeren, dan houden ze op een gegeven moment wel op. Nou, niet dus. Ik zei er een aantal keer wel wat van, maar hun comeback was altijd iets beter dan de mijne.

6. Heb je er bepaalde gevolgen aan over gehouden? (denk aan: onzekerheid, minder sociaal, agressief, terughoudend)
Ik ben ontzettend onzeker, heb geen vrienden (tja, online) en de vrienden die ik wel heb zijn klasgenoten die helaas wel een eindje verderop wonen.

7. Wat is jouw mening over pesten? Vind je dat je er hard van word en dat het niet erg is, of vind je het onnodig.
Het is vreselijk. Ik ben benieuwd wat voor persoon ik was geworden zonder gepest te zijn. Misschien wel een Breezah.. zoals de pesters XD In dat geval, maar goed dat ik ben gepest! Ik voel me op de één of andere manier wel beter dan hun. En ja, ik heb inderdaad meer levenservaring nu.
Ik wordt nu sinds mn 16e niet meer gepest, omdat ik toendestijds knapte in de kantine en ging huilen. En tja, dan pas beseffen die trutten wat ze iemand aandoen. Daarna ben ik niet meer gepest.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')