nee, is hem nog niet geluktquote:Op maandag 12 februari 2007 18:33 schreef bosb het volgende:
Het zou ook kunnen dat bart gaat proberen met syl aan te pappen. Lukte hem ook toen huub er niet was toch?
De sukkel.quote:Op maandag 12 februari 2007 18:34 schreef itsme het volgende:
[..]
We weten nu wel zeker waar hij staat en dat is nog steeds aan de rotte kant![]()
Ja omdat Huub niet om 21.00 terug isquote:Op maandag 12 februari 2007 18:35 schreef beequeen het volgende:
Ik las net in de Cos dat ze de stemming uit gaan stellen tot na 22.00 uur, iemand info hierover?
Amanda zei dat dat bericht op de plasma stondquote:Op maandag 12 februari 2007 18:35 schreef beequeen het volgende:
Ik las net in de Cos dat ze de stemming uit gaan stellen tot na 22.00 uur, iemand info hierover?
In ieder geval totdat Huub terug is. Dat zal 23:00 zijn.quote:Op maandag 12 februari 2007 18:35 schreef beequeen het volgende:
Hij zal hier ooit nog wel eens spijt van krijgen hoop ik.quote:Op maandag 12 februari 2007 18:35 schreef Black_king het volgende:
[..]
De sukkel.Jammer hoor, er zit zoveel meer in hem.
Ja dat klopt. Heeft te maken met het examen dat Huub doet.quote:Op maandag 12 februari 2007 18:35 schreef beequeen het volgende:
Dat is wel lachen eigenlijk. Hehequote:Op maandag 12 februari 2007 18:32 schreef beequeen het volgende:
Wat een grapjas is BoerBart ook, hij pakt de telefoon en vraagt een week vakantie omdat ie tegen een stoelpoot heeft aangetrapt, ik lig in een deuk![]()
![]()
![]()
![]()
Leuk he een prachtig pakket voor Silvia incl. goeie tangenquote:Op maandag 12 februari 2007 18:37 schreef Nasp het volgende:
Volgens mij heeft glassbeads.nl een dealtje met Talpa gemaakt.
Tja, hij heeft natuurlijk weer een heftige nacht gehad met zijn vriendin in de douche.....quote:Op maandag 12 februari 2007 18:38 schreef rooie3 het volgende:
Kan die dorpsgek alleen nog maar gapen.
Zeker moe geworden van de hele dag maar denken.
quote:Op maandag 12 februari 2007 18:41 schreef Black_king het volgende:
[..]
Tja, hij heeft natuurlijk weer een heftige nacht gehad met zijn vriendin in de douche.....![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |