Dan heb je pech.quote:Op woensdag 14 februari 2007 21:27 schreef Xcalibur het volgende:
als je het nou inlevert bij de bank, krijg je dan wel een 'echt' briefje terug? of ben je dan gewoon zelf de lul?
quote:Op woensdag 14 februari 2007 22:44 schreef Asics het volgende:
tip. geef het maar snel weer ergens anders uit anders kost het jou 20 euro.
(btw ik had laatst hetzelfde met een briefje van 15)
ja, dat snap ik..... Maar als ik nou een vals briefje van 50 uit een pinautomaat haal, dan krijg ik het van de bank... of zitten er nooit valse briefjes in die automaten?quote:Op woensdag 14 februari 2007 22:50 schreef freako het volgende:
Dan heb je pech.
Anders zou het een prima manier zijn om wat bij te verdienen. Je legt een briefje van 20 onder het kopieerapparaat, kopieert dat dubbelzijdig, en een keer in de zoveel tijd ga je naar de bank, en zeg je dat je vals geld hebt teruggekregen in de winkel. Vervolgens wisselt de bank het om voor een echt briefje van 20. Makkelijk verdiend..
Ze hebben het gewoon teruggegeven, zonder verder iets te doen en ik heb het weer uitgegeven.quote:Op woensdag 14 februari 2007 22:10 schreef heiden6 het volgende:
Je had het terug moeten nemen, je schouders op moeten halen en het elders gaan uitgeven waar je weet dat ze het niet controleren, een shoarmatent ofzo.
Hoe bewijs je dat dat valse briefje uit een geldautomaat komt? De bank zal wel zeggen dat zij zelf nooit vals geld uitgeven. Volgens mij vinden er ook controles plaats op geld dat weer terugkomt naar de bank.quote:Op donderdag 15 februari 2007 09:08 schreef Xcalibur het volgende:
[..]
ja, dat snap ik..... Maar als ik nou een vals briefje van 50 uit een pinautomaat haal, dan krijg ik het van de bank... of zitten er nooit valse briefjes in die automaten?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |