ik heb een paar klompen..quote:Op maandag 12 februari 2007 17:05 schreef Rave_NL het volgende:
Ik zag laatst weer eens iemand hier in de randstad op klompen lopen (net buiten de oprit hoor, niet in een drukke winkelstraat).
Aangezien ik zelf geen klompen had vroeg ik me af of julllie wel een paar hadden?
En zoja, waarom in godsnaam?![]()
Idd, wij hebben altijd wel een paar op de deurmat staan.quote:Op maandag 12 februari 2007 17:19 schreef Basjoo het volgende:
Ik loop er zelf thuis mee. Ideaal om kleine stukjes te lopen. Het zijn voor mij geen dingen om echt lang en zwaar werk mee te doen. Dan gebruik ik liever laarzen
Je kunt er zo instappen en weer uit.
watjequote:Op maandag 12 februari 2007 19:25 schreef Realust het volgende:
loopt errrug kut
nog een maat zeilbootquote:Op dinsdag 13 februari 2007 22:27 schreef Metalfrost het volgende:
Ja ik heb ook klompen. Niet van die wijven klompen maar gewoon oerfriese houten klompen (of waar ze dan ook worden gemaakt)
Maatje 49 en ze lopen prima. Houden je poten lekker warm en als je op de camping bent ergens dan krijg je niet natte poten omdat je toch niet gelooft in dat gorex ofzo (wat op nieuwe 'authentieke lederen schoenen' staat om dat modderwater tegen te houden; wandelschoenen)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |