quote:Op maandag 12 februari 2007 16:47 schreef SaskiaR het volgende:
@ mister1977: er wonen hier ook Amish vlakbij, daar gaan we binnenkort ook nog naartoe (aapjes kijken)
Pcies. Mennonieten ook trouwens..quote:
quote:Op maandag 12 februari 2007 16:16 schreef Nembrionic het volgende:
Hoe heet de huidige Admiral Adama en van welke andere serie kennen we hem?
ZIjn dat Mormomen? Of zitten die vooral in Utah?quote:Op maandag 12 februari 2007 16:53 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Pcies. Mennonieten ook trouwens..
Gaan jullie kijken hoe ze een schuur bouwen?quote:Op maandag 12 februari 2007 16:47 schreef SaskiaR het volgende:
@ mister1977: er wonen hier ook Amish vlakbij, daar gaan we binnenkort ook nog naartoe (aapjes kijken)
Battlefield...duh...quote:Op maandag 12 februari 2007 16:59 schreef rene29 het volgende:
Battlefield Galactica?
geen flauw idee verder overigens
Mennonieten zijn geen Mormonen. Maar erg gelijk aan de Amish.quote:Op maandag 12 februari 2007 17:00 schreef Mister1977 het volgende:
[..]
ZIjn dat Mormomen? Of zitten die vooral in Utah?
quote:Op maandag 12 februari 2007 17:26 schreef Yurithemaster het volgende:
Miami vice?
quote:Op maandag 12 februari 2007 17:30 schreef David Letterman het volgende:
oh, dat was de chief, toch?
Neuh. Alhoewel Olsen er een beetje op lijkt.quote:Op maandag 12 februari 2007 17:43 schreef Yurithemaster het volgende:
Eric jason olsen?
Vraag maar hoe de president(roslyn) in het echt heet dan weet ik het welquote:Op maandag 12 februari 2007 17:46 schreef Nembrionic het volgende:
Ik stop met hinten. Ik laat de vraag even open. Wellicht dat iemand anders later op de avond het weet
Zonder punten uit te gaan delen lijkt het me dat Gekke_Belg hierbij naar het stellen van een nieuwe vraag solliciteertquote:Op maandag 12 februari 2007 18:36 schreef Gekke_Belg het volgende:
Edward James Omos dacht ik.
Bijna goed maar close enough.quote:Op maandag 12 februari 2007 18:36 schreef Gekke_Belg het volgende:
Edward James Omos dacht ik.
We zitten al aan Albert 2. In totaal zijn er trouwens 6 namen die ik wil krijgen...quote:Op maandag 12 februari 2007 18:45 schreef Yurithemaster het volgende:
Leopold , leopold 2 en albert?
Oh, dan moet hetquote:Op maandag 12 februari 2007 18:47 schreef Gekke_Belg het volgende:
[..]
We zitten al aan Albert 2. In totaal zijn er trouwens 6 namen die ik wil krijgen...
quote:
Er zit toch een fout in u geschiedeniskennis blijkbaar.quote:Op maandag 12 februari 2007 18:52 schreef PhysicsRules het volgende:
[..]
![]()
Ik weet dat Leopold 1 de eerste is. Leopold 2 was van WOI en 3 van WOII. Daarna Boudewijn en Albert als laatste. Waar zit A1 dan?
Op basis van wat u al afgekeurd had moest dit het wel zijn. Er daagt mij nu inderdaad ook iets van een stuk WO1 geschiedenis dat inderdaad over Albert ging.quote:Op maandag 12 februari 2007 18:55 schreef Gekke_Belg het volgende:
Deze klopt. Tijdens WO1 was het Albert 1 die koning was
PhysicsRules +1
Stand ronde 603:
Gekke_Belg 1
PhysicsRules 1
quote:Op maandag 12 februari 2007 19:08 schreef B.ertha het volgende:
stenen bruidsbed/ zwarte licht
Bijna, wil iets preciezer.quote:Op maandag 12 februari 2007 19:14 schreef RoofingBurner het volgende:
Literaire bewegingen, kenmerk: hervorming literair werk?
Wat hielden die vernieuwingen in?quote:Op maandag 12 februari 2007 19:16 schreef RoofingBurner het volgende:
Vernieuwing in literatuur, poezie etc.?
Nja, Dit lijkt er al meer op. Denk dat verder vragen te moeilijk wordt. In het kort:quote:Op maandag 12 februari 2007 19:25 schreef RoofingBurner het volgende:
Of de 'bestaande' heersende schrijvers.
Ik leer het nu, ligt voor mn neusquote:Op maandag 12 februari 2007 19:35 schreef PhysicsRules het volgende:
Nederlandse literatuurgeschiedenis is voor mij al weer meer dan 10 jaar geleden...
Succesquote:Op maandag 12 februari 2007 19:36 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Ik leer het nu, ligt voor mn neus![]()
Binnenkort een mondeling over![]()
Samenvatting downloadenquote:
Dat zijn ze wél.quote:Op maandag 12 februari 2007 19:42 schreef Der_Michael het volgende:
Zijn dat niet de red sox?
Niet bij onze leraar. Half uur mondeling en hij vraagt álles. We krijgen ook nog stencils, moeten boekverslagen kennen en ook nog interesse tonen, anders vindt hij het niks.quote:
Interesse tonen? Ook al vind je er geen reet aan? Had ie aan mijn een slechtequote:Op maandag 12 februari 2007 19:47 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Niet bij onze leraar. Half uur mondeling en hij vraagt álles. We krijgen ook nog stencils, moeten boekverslagen kennen en ook nog interesse tonen, anders vindt hij het niks.
Dr zakken mensen op literatuur dankzij het mondeling.
Nah, als ie vraagt naar welk boek je het leukst vind, moet je dat 'fatsoenlijk' aan kunnen geven, en dergelijke dingen, anders heb je bij voorbaat al hooguit een zesje, als niet lager.quote:Op maandag 12 februari 2007 19:48 schreef Der_Michael het volgende:
[..]
Interesse tonen? Ook al vind je er geen reet aan? Had ie aan mijn een slechte![]()
Wat een mafkees haha, maarja....Had altijd een hekel aan literatuur gebeuren. Ben niet iemand die 'verplicht' gaat lezenquote:Op maandag 12 februari 2007 19:50 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Nah, als ie vraagt naar welk boek je het leukst vind, moet je dat 'fatsoenlijk' aan kunnen geven, en dergelijke dingen, anders heb je bij voorbaat al hooguit een zesje, als niet lager.
Nopequote:Op maandag 12 februari 2007 19:51 schreef erkel het volgende:
Hockenheim en hij verving Damon Hill? (grote gok)
Schumacher kwam die race (in de Jordan) overigens niet verder dan de eerst bocht he? Maar de goede qualificatieplaats (zesde) zorgde ervoor dat hij gauw door Benetton werd ingelijfd.quote:Op maandag 12 februari 2007 19:55 schreef Der_Michael het volgende:
Zouden die goede man eigenlijk een bosje bloemen moeten sturen![]()
O ja, Jos begon zijn carriere als zesde.quote:Op maandag 12 februari 2007 20:00 schreef Der_Michael het volgende:
Starte vanaf de 7e plekNa 500 meter begaf zijn koppeling het. Volgende race zat hij in de Benneton.......de rest is geschiedenis....
Der_Michael +1quote:Op maandag 12 februari 2007 20:15 schreef Der_Michael het volgende:
Ben Stiller
quote:Op maandag 12 februari 2007 20:15 schreef Der_Michael het volgende:
Ben Stiller
Is dat die pa uit King of Queens?quote:Op maandag 12 februari 2007 20:01 schreef Mister1977 het volgende:
Van welke bekende filmkomiek is deze bekende komiek de vader?
[afbeelding]
Yep en natuurlijk Frank Costanza uit Seinfeld. Jerry Stiller.quote:Op maandag 12 februari 2007 21:08 schreef ChrisJX het volgende:
[..]
Is dat die pa uit King of Queens?
Is goed, heb het even nagekeken. Had al zo'n vermoeden.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 07:40 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
koenigsegg
Precies de wedstrijd begon wat later omdat ze de hoekvlaggen waren vergeten. En dat voor gründliche Duitsersquote:Op dinsdag 13 februari 2007 09:07 schreef Mark het volgende:
Nee, de cornervlaggen!
Kan niet missen, he?quote:
Ja sorryquote:Op dinsdag 13 februari 2007 09:54 schreef Gekke_Belg het volgende:
De Kreuners
Doe ik tochquote:Op dinsdag 13 februari 2007 11:22 schreef Gekke_Belg het volgende:
Volgens mij mocht maar 1 antwoord tegelijk gepost worden
Dat had tong toch ook, maar dat gold zeker niet omdat hij vrijwel elke eeuw heeft gepost??quote:Op dinsdag 13 februari 2007 11:36 schreef Gekke_Belg het volgende:
Is idd 14e eeuw.
PMI84 +1
Stand ronde 603:
Gekke_Belg 1
PhysicsRules 1
B.ertha 1
RoofingBurner 1
Der_Michael 2
Mister1977 1
Its-Jojo-4you 1
Mark 1
Tong80 1
PMI84 1
Daar ook vast wel ja, maar ik bedoel er een specifiek. Er zijn 5 mensen doodgeschoten in een winkelcentrum.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 12:03 schreef Neleos het volgende:
Bagdad?
Als het antwoord Bagdad geweest zou zijn, zou de vraag een beetje onzin zijn. Dit gebeurt daar namelijk vrijwel elke dag. Ik doelde op Salt Lake City!quote:Op dinsdag 13 februari 2007 12:11 schreef U het volgende:
salt lake city toch?
quote:Op dinsdag 13 februari 2007 12:14 schreef Neleos het volgende:
Bagdad had 79 slachtoffers, Salt Lake City 5, maar vooruit. Bagdad was inderdaad een gok. Daar is toch elke dag wel een aanslag.
Niet goed?quote:Op dinsdag 13 februari 2007 13:45 schreef Nembrionic het volgende:
Ik heb het ze eigenlijk nooit zien spelen....@ Neleos
Als je tien bekende Belgen moet noemen zitten er twee kreuners tussenquote:Op dinsdag 13 februari 2007 13:53 schreef PhysicsRules het volgende:
En toch is dit minder obscuur dan sommige series die ik hier voorbij zie komen
De Kreuners
Maar. Chief O'Brien is goed.
Nu die andere vent nog.
Dat is dan één punt voor de lonely trekkiequote:Op dinsdag 13 februari 2007 14:42 schreef Nembrionic het volgende:
Bashir
quote:Op dinsdag 13 februari 2007 15:02 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Muad'dib en de Chocoladefabriek
Kan kloppen. Muad'dib en Gene Wilder.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 15:02 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Muad'dib en de Chocoladefabriek
Dus die heeft meer gedaan dan Twin Peaks?quote:Op dinsdag 13 februari 2007 15:11 schreef Neleos het volgende:
En de rol wordt gespeeld door de acteur Kyle MacLachlan.
quote:Op dinsdag 13 februari 2007 15:14 schreef Mark het volgende:
[..]
Dus die heeft meer gedaan dan Twin Peaks?
Twin Peaks was zeker uniek, maar daarom is het nog wel een hint.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 15:19 schreef Mark het volgende:
Hm, da's niet echt een hint want Twin peaks was best uniek.
Kan verder alleen op Blue Velvet komen
U + 1quote:Op dinsdag 13 februari 2007 15:23 schreef U het volgende:
Dune
Ik heb 'm eens op een brakke video gekeken lang geleden. Maar Muad'Dib heb ik onthouden, omdat er ook een Fokker is die zo heet.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 15:30 schreef Mark het volgende:
Dune heb ik volgens mij in de bioscoop gezien, dus heeeeeel lang geleden
Fok bestond nog niet toen ik de film zagquote:Op dinsdag 13 februari 2007 15:35 schreef Neleos het volgende:
[..]
Ik heb 'm eens op een brakke video gekeken lang geleden. Maar Muad'Dib heb ik onthouden, omdat er ook een Fokker is die zo heet.
Nog net voor Neleos en voor de hint:quote:Op dinsdag 13 februari 2007 15:49 schreef RoofingBurner het volgende:
Van der Linden van Exseption
quote:
k heb geduldig op de Heer gewacht.
Hij boog voorover en hoorde mijn roep.
Hij haalde me weer uit de put.
Uit de modderige klei.
Neuh...quote:Op dinsdag 13 februari 2007 15:57 schreef Mark het volgende:
Gok op Human Clay van Creed
Psalm 45quote:Op dinsdag 13 februari 2007 15:56 schreef RoofingBurner het volgende:
Géniaal al zeg ik hetzelf
Vertaald stukje tekst, welk nummer?
[..]
Nee ook niet, ik vraag me wel af hoe je hier bij komt.quote:
Humorquote:Op dinsdag 13 februari 2007 16:05 schreef RoofingBurner het volgende:
[..]
Nee ook niet, ik vraag me wel af hoe je hier bij komt.![]()
quote:1 Davids psalm, voor den opperzangmeester.
2 Ik heb den HEERE lang verwacht; en Hij heeft Zich tot mij geneigd, en mijn geroep gehoord.
3 En Hij heeft mij uit een ruisenden kuil, uit modderig slijk opgehaald, en heeft mijn voeten op een rotssteen gesteld, Hij heeft mijn gangen vastgemaakt.
4 En Hij heeft een nieuw lied in mijn mond gegeven, een lofzang onzen Gode; velen zullen het zien, en vrezen, en op den HEERE vertrouwen.
5 Welgelukzalig is de man, die den HEERE tot zijn vertrouwen stelt, en niet omziet naar de hovaardigen, en die tot leugen afwijken.
6 Gij, o HEERE, mijn God! hebt Uw wonderen en Uw gedachten aan ons vele gemaakt, men kan ze niet in orde bij U verhalen; zal ik ze verkondigen en uitspreken, zo zijn zij menigvuldiger dan dat ik ze zou kunnen vertellen.
7 Gij hebt geen lust gehad aan slachtoffer en spijsoffer; Gij hebt mij de oren doorboord; brandoffer en zondoffer hebt Gij niet geëist.
8 Toen zeide ik: Zie, ik kom; in de rol des boeks is van mij geschreven.
9 Ik heb lust, o mijn God! om Uw welbehagen te doen; en Uw wet is in het midden mijns ingewands.
10 Ik boodschap de gerechtigheid in de grote gemeente; zie, mijn lippen bedwing ik niet; HEERE! Gij weet het.
11 Uw gerechtigheid bedek ik niet in het midden mijns harten; Uw waarheid en Uw heil spreek ik uit; Uw weldadigheid en Uw trouw verheel ik niet in de grote gemeente.
12 Gij, o HEERE! zult Uw barmhartigheden van mij niet onthouden; laat Uw weldadigheid en Uw trouw mij geduriglijk behoeden.
13 Want kwaden, tot zonder getal toe, hebben mij omgeven; mijn ongerechtigheden hebben mij aangegrepen, dat ik niet heb kunnen zien; zij zijn menigvuldiger dan de haren mijns hoofds, en mijn hart heeft mij verlaten.
14 Het behage U, HEERE! mij te verlossen; HEERE! haast U tot mijn hulp.
15 Laat hen te zamen beschaamd en schaamrood worden, die mijn ziel zoeken, om die te vernielen; laat hen achterwaarts gedreven worden, en te schande worden, die lust hebben aan mijn kwaad.
16 Laat hen verwoest worden tot loon hunner beschaming, die van mij zeggen: Ha, ha!
17 Laat in U vrolijk en verblijd zijn allen, die U zoeken; laat de liefhebbers Uws heils geduriglijk zeggen: De HEERE zij groot gemaakt!
18 Ik ben wel ellendig en nooddruftig, maar de HEERE denkt aan mij; Gij zijt mijn Hulp en mijn Bevrijder; o mijn God! vertoef niet.
quote:Je zet mijn voet op een rots
En maakte mijn voetstappen ferm.
Velen zullen het zien, velen zullen het zien en horen.
quote:Ik zal zingen, een nieuw lied zingen.
Ik zal zingen, een nieuw lied zingen.
Hoe lang moeten we dit lied zingen?
Hoe lang, hoe lang, hoe lang
Ik had ook een psalmtekst in gedachten: (118)quote:Op dinsdag 13 februari 2007 16:08 schreef RoofingBurner het volgende:
De grap is, en zo heb ik het nummer nooit beschouwd dat het wel is gebaseerd op een Psalm in de buurt van nr. 45.
[..]
quote:I waited patiently for the Lord.
He inclined and heard my cry.
He brought me up out of the pit
Out of the miry clay.
I will sing, sing a new song.
How long to sing this song?
How long, how long, how long
You set my feet upon a rock
And made my footsteps firm.
Many will see, many will see and hear.
I will sing, sing a new song
I will sing, sing a new song
Hoe oud ben je?quote:Op dinsdag 13 februari 2007 16:45 schreef PMI84 het volgende:
40!!
quote:I waited, waited for the LORD; who bent down and heard my cry,
Drew me out of the pit of destruction, out of the mud of the swamp, Set my feet upon rock, steadied my steps,
And put a new song in my mouth, a hymn to our God. Many shall look on in awe and they shall trust in the LORD.
Hmmm, doe je goed, ik kan altijd alleen die eerste 2 onthoudenquote:Op dinsdag 13 februari 2007 16:53 schreef SaskiaR het volgende:
bono, the edge, larry mullen, adam clayton
Larry Mullen Jrquote:Op dinsdag 13 februari 2007 16:53 schreef SaskiaR het volgende:
bono, the edge, larry mullen, adam clayton
Farukh Bulsara of zoiets. De "Hoe kennen we Farukh Bulsara beter" vraag is heel vaak gesteld in het begin van de AKQ.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 17:09 schreef Mister1977 het volgende:
Freddy heet origineel trouwen Bulzara ofzoiets van achteren. Maar dat zul jij beter weten.
Jullie moesten allemaal 3 minuten nadenken om vervolgens allemaal ineens het juiste antwoord neer te plempen?quote:Op dinsdag 13 februari 2007 17:15 schreef SaskiaR het volgende:
Vientiane
Ja, vroeger googleden we sneller hequote:Op dinsdag 13 februari 2007 17:17 schreef Mister1977 het volgende:
[..]
Jullie moesten allemaal 3 minuten nadenken om vervolgens allemaal ineens het juiste antwoord neer te plempen?
Allemaal films die me weinig tot niets zeggen.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 17:31 schreef SaskiaR het volgende:
Da's niet zijn bekendste rol hoorHij heeft ook in Hornblower gespeeld, en in Fantastic Four, en King Arthur.
Yep was inderdaad goed.....gister wat probleempjes met verbinden dus het puntje is voor Jojoquote:Op dinsdag 13 februari 2007 08:21 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Is goed, heb het even nagekeken. Had al zo'n vermoeden.
Mag ik het punt dan geven aan Its-Jojo-4you? Dan kunnen we verder...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |