gelukkig kun jij visstick wel goed spellenquote:Op maandag 12 februari 2007 16:28 schreef Vakkie_W het volgende:
Amanda heeft het IQ van een visstik
Of wat dan ook.quote:Op maandag 12 februari 2007 15:59 schreef One_conundrum het volgende:
Nena had zoveel meer Stijl.
idd, ofzoquote:Op maandag 12 februari 2007 15:59 schreef One_conundrum het volgende:
Nena had zoveel meer Stijl.
We missen je Nena
Een watquote:Op maandag 12 februari 2007 16:28 schreef Vakkie_W het volgende:
Amanda heeft het IQ van een visstik
Ik denk niet dat die twee nog vriendjes zijn.quote:Op woensdag 14 februari 2007 00:07 schreef Cutebutpsycho het volgende:
Dronken stoeien met de hubby van d'r beste vriendinnetje...
http://www.youtube.com/watch?v=_JXl7xEtzo8
![]()
Wat lacht ze vreselijk btw..en die silliconen had ze ook niet moeten doen..
![]()
Flikker op met je principes. Tussen bont en nep-bont heerst gewoon een wereld van verschil, de kenner weet dat gelijk.quote:Op donderdag 15 februari 2007 04:07 schreef noucky het volgende:
Wie weet 100% zeker of Amanda echt bont draagt op haar jasje.
Zo ja dan lijkt het mij zinvol een actie te gaan starten in samenwerking met www.bontvoordieren.nl
Die trut wil er exclusief bijlopen maar echt bont dragen is tegen mijn principes.
Ik ken die hele fucking feeks van een Amanda niet, maar wat is er mis met bont? Jij projecteert menselijk gedrag op dat van dieren, dat is al de eerste fout die je maakt. Bont is echt prima. Net zo goed als dat ik graag hondenvlees op de barbeque leg. Het heeft echt een heel autenthieke smaak.quote:Op donderdag 15 februari 2007 04:12 schreef noucky het volgende:
Sorry maar jou taalgebruik lijkt erg op die van Amanda
Ik houd van dieren, blijkbaar jij niet.
Zeehonden knuppelen vind jij dus een lekker gezicht en normaal ?quote:Op donderdag 15 februari 2007 04:14 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Ik ken die hele fucking feeks van een Amanda niet, maar wat is er mis met bont? Jij projecteert menselijk gedrag op dat van dieren, dat is al de eerste fout die je maakt. Bont is echt prima. Net zo goed als dat ik graag hondenvlees op de barbeque leg. Het heeft echt een heel autenthieke smaak.
Kutbeesten zijn het, oehoeh oehoeh. Die beesten hebben echt volstrekt geen nut, de knuppel is het best. Dan ben ik van ze af, en dan kunnen de zeehonden hun nut waar maken in de vorm van een jas.quote:Op donderdag 15 februari 2007 04:20 schreef noucky het volgende:
Zeehonden knuppelen vind jij dus een lekker gezicht en normaal ?
Waarom zou een mens er niet gewoon mooi uit mogen zien? Ik bepaal zelf wel op ik een mooie muts van zeehondenbont koop.quote:Vlees van dieren en hiervoor ook worden gefokt voor consumptie is totaal wat anders als dieren knuppelen voor schoonheid.
Je mag die onzin ook best bij mij thuis komen verkopen. Misschien heb je er ook geen problemen mee als ik jou ff neerknuppel.quote:Op donderdag 15 februari 2007 04:23 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Kutbeesten zijn het, oehoeh oehoeh. Die beesten hebben echt volstrekt geen nut, de knuppel is het best. Dan ben ik van ze af, en dan kunnen de zeehonden hun nut waar maken in de vorm van een jas.
[..]
Waarom zou een mens er niet gewoon mooi uit mogen zien? Ik bepaal zelf wel op ik een mooie muts van zeehondenbont koop.![]()
Ik herken de echte dierenneuker in je, de socialiteit die men jegens dieren probeert te bewerkstelligen ontbeert men in het reeële leven. Het leven waarin je om gaat met mensen. Blijkbaar heb je een gebrek aan sociale contacten, probeer daar wat aan te doen, in plaats van mij negatief aan te vallen.quote:Op donderdag 15 februari 2007 04:44 schreef ThaSandman het volgende:
Je mag die onzin ook best bij mij thuis komen verkopen. Misschien heb je er ook geen problemen mee als ik jou ff neerknuppel.
Ah.quote:Op donderdag 15 februari 2007 15:36 schreef DiDijo het volgende:
amanDEL is een vies hoer die denk dat ze het is....maar ze kan echt niet aan nena tippe
en bria,,,pppffff die loopt zijn pik achterna
Met Huub wordt ze toch ook steeds closer? Het zal mij benieuwen wie als eerste de heilige tempel mag betreden.quote:Op donderdag 15 februari 2007 15:22 schreef scanman01 het volgende:
Amanda en Brian worden steeds closer.
[afbeelding]
Heyyee we hebben een "Patrick" in ons midden....quote:Op donderdag 15 februari 2007 17:36 schreef patrick37 het volgende:
Wat een vies smerig wijf!!
Bah bah,ze heeft zelf gezien wat een viespeuk die brainless is en nu ligt zij in zijn armen.
Ze is gewoon jaloers op Nena en denkt zo beter te zijn.
Ik vind haar overigens spuuglelijk,geef mij Nena maar
ai ai aiquote:Op donderdag 15 februari 2007 15:36 schreef DiDijo het volgende:
en brian,,,pppffff die loopt zijn pik achterna
ze doet me denken aan iemand van team amerikaquote:Op donderdag 15 februari 2007 15:22 schreef scanman01 het volgende:
Amanda en Brian worden steeds closer.
[afbeelding]
Ze lijkt meer op een officemanager van 40quote:Op donderdag 15 februari 2007 20:22 schreef Michellee het volgende:
Ik vind Amanda er helemaal niet uitzien als iemand van 19
Gna gna gna...quote:Op donderdag 15 februari 2007 20:24 schreef SpankTheMonkey het volgende:
[..]
Ze lijkt meer op een officemanager van 40
[afbeelding]
Ik ook niet. Bah. Ik mis Nena.quote:Op donderdag 15 februari 2007 20:22 schreef Michellee het volgende:
Ik vind Amanda er helemaal niet uitzien als iemand van 19
Paar dagen geleden nog janken en nu je eigen vol laten blaffen door die idiootquote:Op vrijdag 16 februari 2007 08:53 schreef tuinfluiter het volgende:
Amanda: Rogier en ik hebben een break,
misschien woon ik hier wel heel lang,
dus de break is nu wel beter.
.
Vanaf 2 minuut 29...quote:Op donderdag 15 februari 2007 21:04 schreef Arcee het volgende:
natasia en amanda ruzie over valentine 12 feb
Deze was nog niet gepost hier?
"Donder de fuck op"
Dat filmpje....Welke kant moet ik kiezen?.....soms denk ik, iemand kan niet nog dommer zijn.......quote:Op vrijdag 16 februari 2007 12:22 schreef Suikeroom het volgende:
het schitterende weblog van Amanda.. iedereen moet er ff een kijkje nemen dan staat ie hoog in die list en ziet Brian 'm ook
http://dommeamanda.web-log.nl/
je geeft het antwoord zelf al...quote:Op vrijdag 16 februari 2007 12:36 schreef FMCS het volgende:
Is dat weblog écht van haar?
Ik denk dat het fake is, want daarnet noemde ze zichzelf nog intelligent.
Das natuurlijk het domste wat je kan doen, terwijl je lichaam zich nog volop aan het ontwikkelen is. De plastisch chirurg die hier aan meegwerkt heeft zou verboden moeten worden met zijn tengels nog ooit aan een menselijk lichaam te komen.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 23:10 schreef tuinfluiter het volgende:
Amanda zei op dag 1,
dat zij deze borsten kreeg voor haar 15 de verjaardag,
12 februari zei ze, dat zij geen neppers heeft,
maar dat ze deze borsten al heeft sinds haar 15de jaar .![]()
quote:Op zondag 18 februari 2007 21:25 schreef tuinfluiter het volgende:
Amanda: hoe was dit dan met jou vroeger?
Natasia: Ik speelde met mannen, ik was heel mooi en zat strak in mijn vel.
Natasia speelde met mannen.....ja een spelletje Ganzenbord of Monopoly zeker.quote:Op zondag 18 februari 2007 21:25 schreef tuinfluiter het volgende:
Amanda: hoe was dit dan met jou vroeger?
Natasia: Ik speelde met mannen, ik was heel mooi en zat strak in mijn vel.
Amanda is pooier van haar eigen moederquote:Op dinsdag 20 februari 2007 12:41 schreef stikla het volgende:
nu snap ik hoe amanda elke maand 1000 euro van haar moeder kan krijgen...
Nee ik vind haar geen hoer. Er is maar 1 hoer in huis en dat is Brian.quote:
Ze zit volgens mij al vanaf 13.30 uur aan de drank?quote:Op donderdag 22 februari 2007 14:31 schreef tuinfluiter het volgende:
streamverslagje
(En Amanda schenkt nog een drankje in.)
.
Surequote:Op donderdag 22 februari 2007 14:31 schreef tuinfluiter het volgende:
Amanda: Rogier heeft misschien een andere vriendin dat las ik net in een brief,
ik wil als ik hier weg ben nog weleens een drankje met Rogier gaan drinken,
Rogier heeft veel goede kanten, hij is lief, geduldig, zorgzaam, leergierig en intelligent.
Eric: En rijk?
Amanda: Dat rijk zijn, neem ik er gewoon bij, dat is nou eenmaal zo.
Eric: Ja, dat kan je niet veranderen.
Amanda: Maar Rogier is ook agressief.
Eric: Wat dacht je van Brian?
Amanda: Ja, niet leuk.
(En Amanda schenkt nog een drankje in.)
.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Haleloeja
uiteindelijk zijn dit allemaal verhalen die in de wandelgangen worden gehoord, net zoals het verhaal van nastasia in de prostitutie heeft gestaan in roddelblad party, waarin voor een heel groot gedeelte verhalen instaan die op onwaarheid berusten.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 12:41 schreef stikla het volgende:
hey mensen, weten jullie wat k net gehoord heb?
Amanda's moeder is een prostituee... erg heh.. ik heb het van een heel betrouwbaar bron.. en aangezien ik zelf amanda ken, niet persoonlijk, maar we wonen dicht bij elkaar enzo. maar ik wete de naam van haar moeder niet.. maar ik laat het weten als ik haar naam weet.. maar dit is echt geen bulshit, probeer maar uit te zoeken ofzo.
Ja dat vind ik ook. Toch gaan deze geruchten ook rond in Amsterdam Noord, mijn vriendin woont bij Amanda's familie in de buurt en is er stellig van overtuigd dat het waar is, immers ze kent haar Familie al een tijdje. Ik hoop zelf dat het niet waar is.quote:Op donderdag 22 februari 2007 18:54 schreef robert2006 het volgende:
[..]
uiteindelijk zijn dit allemaal verhalen die in de wandelgangen worden gehoord, net zoals het verhaal van nastasia in de prostitutie heeft gestaan in roddelblad party, waarin voor een heel groot gedeelte verhalen instaan die op onwaarheid berusten.
mochten ze niet waar zijn vind ik dit heel pijnlijk.
Ja dat zegt mijn vriendin dus ook, die familie is niet helemaal lekker.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 09:31 schreef zaadjuh het volgende:
ik woon ook in noord en het is zo...me vriendin heb bij haar in de klas gezeten ...die hele familie is raar....
het is wel grote kans dát het waar is... Amanda is zo ordinair als wat.. Als je al op je 15e verjaardag sillecone-borsten krijgt OMGquote:Op vrijdag 23 februari 2007 09:09 schreef Elounda het volgende:
[..]
Ja dat vind ik ook. Toch gaan deze geruchten ook rond in Amsterdam Noord, mijn vriendin woont bij Amanda's familie in de buurt en is er stellig van overtuigd dat het waar is, immers ze kent haar Familie al een tijdje. Ik hoop zelf dat het niet waar is.
Dan snap ik niet de de redactie van DGK Brainless niet aanpakt voor zijn geestelijke manipulatie op Amanda!quote:Op vrijdag 23 februari 2007 09:47 schreef zaadjuh het volgende:
ja ze is niks anders gewent daarom zei ik ze had op de roc toen ze een jaar of 15 was een vriendje danny ...en die kwam dr altijd ophalen en soms kreeg ze bij school beuken van hem...alles pikte ze......daarom is ze nu ook bang voor brian....
Simpel met soms een hele grote bek. Dat maakt haar minder leuk. (Behalve als ze die scheur opentrekt, no point intended) tegen Brian en zijn heks.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 01:40 schreef gomi het volgende:
amanda is gewoon een beetje een simpele ziel. op zich is ze niet echt slecht ofzo, gewoon een beetje simpel imo
uuhuhuhhuhuhuhuhhuhuhuhhuhuhhuuu(Amanda lacht) is niet waar,ik heb het selluf gesien, ik stond ernaast.quote:Op maandag 26 februari 2007 12:51 schreef SpankTheMonkey het volgende:
Ze heeft haar foto reportage gehad, ze heeft geneukt en ze heeft fysiek geweld gebruikt.
Het script van haar personage is op, ze heeft niks meer in te brengen.
Tot nooit meer ziens Amanda.![]()
Ik vind er weinig aan. Zeker als je haar met Nena vergelijkt.quote:Op maandag 26 februari 2007 11:50 schreef Fiduci het volgende:
ik vind amanda toch een vreselijk lekker ding, zou er graag een avondje mee gaan stappen.. Kijk die billen toch eens
quote:Op maandag 26 februari 2007 12:53 schreef Elounda het volgende:
[..]
uuhuhuhhuhuhuhuhhuhuhuhhuhuhhuuu(Amanda lacht) is niet waar,ik heb het selluf gesien, ik stond ernaast.
quote:Op maandag 26 februari 2007 16:51 schreef tuinfluiter het volgende:
Amanda: ik krijg de kriebels als Huub aan mijn spullen zit,
ze kunnen veel met mij doen, maar van mijn spullen blijven zij af,
en van mijn bontjas helemaal.
Ik heb de spullen van Huub ook niet uit mijzelf in de vijver weggegooid,
het was het idee van Eric.
.
quote:Op maandag 26 februari 2007 16:51 schreef tuinfluiter het volgende:
Amanda: ik krijg de kriebels als Huub aan mijn spullen zit,
ze kunnen veel met mij doen, maar van mijn spullen blijven zij af,
en van mijn bontjas helemaal.
Ik heb de spullen van Huub ook niet uit mijzelf in de vijver weggegooid,
het was het idee van Eric.
.
gelul, selectief geheugen.........quote:Op vrijdag 2 maart 2007 11:06 schreef milk-shake het volgende:
![]()
je ziet wat voor iemand het is ...na gisteravond ............alles en iedereen heeft ze gezoend.....en ze weet van niks hahahahahahah
![]()
Buiten dat het hele programma gewoon niet spoort (maar wel leuk is om over te roddelen tijdens het etenquote:Op vrijdag 2 maart 2007 11:27 schreef Opgeduveld het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=uU72Ojfb2Dg
OMG en dan blijkt Amanda strax een whiplash te hebben van die dekbed-wegtrek-actie van Brian..quote:Op zaterdag 3 maart 2007 13:24 schreef tuinfluiter het volgende:
(Nekpijn)
Amanda: Mijn nekpijn is niet minder geworden, Huub heeft
gemasseerd, maar het is alleen maar erger geworden.
Natasia: Je moet je ook niet door Huub laten masseren, dan vraag je erom,
maar ik denk dat de nekpijn komt doordat jij vandaag geen BH droeg.
ja idd, denk ff terug aan big brother I en de reacties die dat toen teweeg brachtquote:Ik vind het bizar hoe die lui sexueel met elkaar omgaan daar
OMG hilarisch dit, alsof je nekklachten zou kunnen krijgen van ballonnenquote:Op zaterdag 3 maart 2007 13:24 schreef tuinfluiter het volgende:
(Nekpijn)
Amanda: Mijn nekpijn is niet minder geworden, Huub heeft
gemasseerd, maar het is alleen maar erger geworden.
Natasia: Je moet je ook niet door Huub laten masseren, dan vraag je erom,
maar ik denk dat de nekpijn komt doordat jij vandaag geen BH droeg.
.
Nee ze moet het nog gaan doen met Hupert, maar dat zal niet al te lang op zich laten wachtenquote:Op zaterdag 3 maart 2007 17:37 schreef One_conundrum het volgende:
Heeft ze et nou ook met huub gedaan dan?
Ik kijk het veel te weinig, tot mijn spijt
Volgens mij heeft ze vanmorgen d'r poort weer eens voor de loser geopend...quote:Op zondag 4 maart 2007 18:25 schreef tong80 het volgende:
Heeft ze nog gekust/geneukt de laatste dagen ? Zo ja met wie ?
Okquote:Op zondag 4 maart 2007 18:28 schreef flubberdewups het volgende:
[..]
Volgens mij heeft ze vanmorgen d'r poort weer eens voor de loser geopend...![]()
Als je erover nadenkt eigenlijk.. al die zooi publiekelijk op tv.. wat een wijfquote:Op zondag 4 maart 2007 18:28 schreef flubberdewups het volgende:
[..]
Volgens mij heeft ze vanmorgen d'r poort weer eens voor de loser geopend...![]()
Ze heeft alleen Jaap nog niet gehad, maar wat nie is kan nog klaarkomen..quote:Op zondag 4 maart 2007 19:41 schreef Michellee het volgende:
Ik zag vandaag een filmpje waar ze ook uitgebreid met Huub aan het tongen was.
Zal toch niet..quote:Op zondag 4 maart 2007 20:10 schreef Michellee het volgende:
Heeft ze Natasja ook al gehad???
Frau.Pfeffertopfquote:Op dinsdag 6 maart 2007 14:43 schreef Frau.Pfeffertopf het volgende:
Erg slim komt ze niet over [afbeelding]
Van mij mag ze er dan ook uit, ze voegt weinig niets toe aan DGK.
natuurlijk heeft huub het weer gedaan volgens brainquote:Op dinsdag 6 maart 2007 15:52 schreef tuinfluiter het volgende:
(Drinken)
Amanda: Ik heb een brief van mijn zus ontvangen,
zij vindt dat ik te veel drink.
Brian: Dat vind ik ook, maar Huub is daar schuldig aan,
hij vraagt altijd of jij nog wat wilt drinken.
Amanda: Nou, het valt toch best mee?
Zovaak ben ik niet dronken, niet elke dag, 4 keer in de week.
.
Was vandaag in de uitzending met:quote:Op zondag 4 maart 2007 18:25 schreef tong80 het volgende:
Heeft ze nog gekust/geneukt de laatste dagen ? Zo ja met wie ?
ligt te vozen met brian en huub.quote:Op donderdag 8 maart 2007 21:30 schreef SmeerCaas het volgende:
Domme, stomme trut.... Ligt wel te vozen met Huub en wilt hem ervolgens uitstemmen.
Ik begrijp niet dat een ouder het goed vindt dat zijn/haar 15-jarige dochter 'optreedt' in zo'n Teaserclubquote:Op zondag 11 maart 2007 12:38 schreef Burgundy het volgende:
Filmpje:Amanda als 15 jarige teaser
http://www.youtube.com/watch?v=mFYysEVh82U
Weet ik niet, waarschijnlijk te slecht voor het eerste elftal.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 14:04 schreef gebruikersnaam het volgende:
welke voetballer?
Je weet niet welke voetballer?quote:Op dinsdag 13 maart 2007 13:56 schreef noltje het volgende:
Amanda's borsten zijn inderdaad nep ook al doet ze net of ze echt zijn.
Ik heb dit gehoord van een ex-collega van haar.
Toen ze nog verkering had met een mislukte voetballer die van Ajax naar NAC is gegaan heeft ze die gekregen van hem.
De operatie was gedaan bij Dhr. Schumacher (bekend van TV).
Dat was te zien jaquote:Op dinsdag 13 maart 2007 16:05 schreef tuinfluiter het volgende:
Amanda: Ik ben in de villa erachter gekomen , dat ik ook niet zonder een sex-leven kan.
.
Volgens mij heeft ze haar tits van haar moeder gekregen toen ze bij Teasers ging werken.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 13:56 schreef noltje het volgende:
Amanda's borsten zijn inderdaad nep ook al doet ze net of ze echt zijn.
Ik heb dit gehoord van een ex-collega van haar.
Toen ze nog verkering had met een mislukte voetballer die van Ajax naar NAC is gegaan heeft ze die gekregen van hem.
De operatie was gedaan bij Dhr. Schumacher (bekend van TV).
Te erg. En gewoon doorgaan ook, met die k*tstem van haar.quote:
had huub toch eerst een heel andere mening over amanda.quote:Op zondag 18 maart 2007 15:04 schreef tuinfluiter het volgende:
(Zou jij met Amanda kunnnen ?)
Huub: Ik vind Amanda zo'n vies goor wijf, die lul je zo het bed in.
Brian stopte hem er op het laatste moment in.quote:Op donderdag 22 maart 2007 15:35 schreef chloe het volgende:
gaat ze nog erik eruit stemmen of trekt ze het op het laatste monemt in????????????????
wat?quote:Op vrijdag 23 maart 2007 19:50 schreef Heldenaar het volgende:
ZWANGERSCHAPSTEST!!!
Je vraagt je af wat er op die foto door haar hoofd heengaat.... maar het antwoord is denk ik: HELEMAAL NIKSquote:
Ze denkt: nena, Nena, Nena, Nena, zou ze kijken? Was ik Nena maar, Ik wil graag haar zijn! Nena, ik wou dat ik Nena was.quote:Op donderdag 29 maart 2007 16:55 schreef Greetings het volgende:
[..]
Je vraagt je af wat er op die foto door haar hoofd heengaat.... maar het antwoord is denk ik: HELEMAAL NIKS![]()
![]()
Ze zou stoppen met roken maar rookt inmiddels alweer.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 21:31 schreef carpediem23 het volgende:
Zag in de uitzending dat ze haar tanden heeft laten bleken, maar dan mag je een aantal dagen niet roken....En?......Zeker gerookt of niet?
Òf het vertekend of haar hoofd is in verhouding met haar lichaam te groot............. iets klopt niet...quote:
LoL, wat een shotquote:
Het vertekent. Er valt weer genoeg te liplezen trouwens.quote:Op zaterdag 31 maart 2007 00:31 schreef yellowfirst het volgende:
[..]
Òf het vertekend of haar hoofd is in verhouding met haar lichaam te groot............. iets klopt niet...![]()
24 uur. En dat heeft ze prima volgehouden.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 21:31 schreef carpediem23 het volgende:
Zag in de uitzending dat ze haar tanden heeft laten bleken, maar dan mag je een aantal dagen niet roken....En?......Zeker gerookt of niet?
toch heb ik medelijden met haar ouders... zo'n aftandse dochter wie wil zoiets nu hebben?quote:Op zaterdag 31 maart 2007 09:41 schreef BENJOLA het volgende:
enne nu ik hier die fotos zo zie lijkt ze steeds meer op een rollade
Mocht dat wáar zijn, waarom is dat dan erg? Ze werkt voor der geld, ze betaald belasting, lekker boeiend! Hoe kortzichtig kan je zijnquote:Op dinsdag 20 februari 2007 12:41 schreef stikla het volgende:
hey mensen, weten jullie wat k net gehoord heb?
Amanda's moeder is een prostituee... erg heh.. ik heb het van een heel betrouwbaar bron.. en aangezien ik zelf amanda ken, niet persoonlijk, maar we wonen dicht bij elkaar enzo. maar ik wete de naam van haar moeder niet.. maar ik laat het weten als ik haar naam weet.. maar dit is echt geen bulshit, probeer maar uit te zoeken ofzo.
Haha Kok Martin ofzo werkte daar toch.quote:Op vrijdag 6 april 2007 00:50 schreef BENJOLA het volgende:
kan iemand die met eten rotzooit nog wel een wedstrijd winnen onder leiding van een chef kok??
lijkt wel een dwerg met haar korte poten,aan nena kan ze niet tipptn en nean is meer vrouw dan zij ooit zal zijn! stoephoerquote:
zet dat maar niet bij talpa op het forumquote:Op zondag 1 april 2007 16:04 schreef noltje het volgende:
Die Amanda in bikini is echt een afknapper.
Dikke reet, korte pootjes en een pens met vetrollen en ze is nog maar 19.
Ik verlang zo naar Nena als ik dat zie.
En daarom komen alle mafketels hier naar toe.quote:Op vrijdag 6 april 2007 10:04 schreef DiDijo het volgende:
het forum van thalpa is te kinderachtig voor woorden,als je daar het woordje gek of maf al in de mond neemt wordt je al geband.....
Hou eens op met dat dubbele posten zeg.quote:Op vrijdag 6 april 2007 10:39 schreef BENJOLA het volgende:
zit zeker een zwarte producer want het gaat onderhand net zo als in het dagelijkse leven de zwarten mogen discrimineren want ze is gewaarschuwd achter de schermen ervoor maar niet in het openbaar dat laat zien wat 10 is een achterbakse zender
is het toeval ??? dat niet 1 van de zogenaamde gekleurden zich wilden distansieren van discriminatie???? (alleen uitvluchten zoeken om niet hoeven toe te geven)
terwijl als je bij talpa of nowlive zegt die zwarte heks of die antilliaan word je al aangevallen voor discriminatie en geband
Tip: lees eens bij, kijk naar de streams, dan hoef je niet van die domme vragen te stellen.quote:Op vrijdag 6 april 2007 11:21 schreef BENJOLA het volgende:
en heeft iemand gezien dat eric op ze is gaan staan??of dat hij ze verstoppeld heeft???
valse aangifte doen is toch ook strafbaar??
wat maakt het uit,als het beestje maar een naam hebquote:Op vrijdag 6 april 2007 10:20 schreef Elounda het volgende:
[..]
En daarom komen alle mafketels hier naar toe.
Het is trouwens Tien, voorheen Talpa en geen thalpa.
verstoppeld afgeleid van verstoppelen oftewel verstoppeltje spelenquote:Op vrijdag 6 april 2007 11:44 schreef kissa het volgende:
[..]
Tip: lees eens bij, kijk naar de streams, dan hoef je niet van die domme vragen te stellen.
Vraag: wat is "verstoppeld"???
Opmerking: Stop met dubbel posten.
Aanmerking: Interpunctie!!
Oftewel lees eens de fokkin tips wat zeggen aan jou.quote:Op vrijdag 6 april 2007 23:01 schreef BENJOLA het volgende:
[..]
verstoppeld afgeleid van verstoppelen oftewel verstoppeltje spelen![]()
Ben jij daar soms geband?quote:Op vrijdag 6 april 2007 10:04 schreef DiDijo het volgende:
het forum van thalpa is te kinderachtig voor woorden,als je daar het woordje gek of maf al in de mond neemt wordt je al geband.....
amanda is echt wel een eerst klas tering wijf,wat zou ik dat grietje graag eens een knal willen verkopen...en waarom denk je dat ze die kamer wil van huub en eric? kan ze daar een neuk,konijnenhok van maken met die herseloze brian...ze denk echt dat ze heel wat is met dat leeg hoofdje van der...vies hoer!!!
Ik geloof dat jij het kwijt bentquote:Op zaterdag 7 april 2007 21:58 schreef BENJOLA het volgende:
ik geloof dat ze het kwijt is ze speelt de hoer of snol in de kooi en is al boos als een vriendje van een ander gaat stappen met een ander wghahahaha
Ik zou aangifte doenquote:Op zondag 8 april 2007 23:39 schreef BENJOLA het volgende:
volgens mij zit het groepje van de hersenloze geloof ik weer een plan uit te denken wat gebaseerd is op het uiterlijk van iemand
is dat niet weer iets van discriminatie????
onee de zwarten kunnen niet discrimineren
in mijn ogen is het gewoon een racisme show aan het worden
Het zijn gewoon heel goede vriendinnen, die vriendschap daar kan niemand uit een spelshow tussen komenquote:Op zondag 8 april 2007 23:44 schreef hetbabbelaartje het volgende:
Vraag me steeds af hoe Nena vrienden kan zijn met dit kind.
Dit kind die neukt met een gozer, die Nena 'haat'.
Dit kind, die nu al rot plannetjes aan het uitdenken is tegen iemand, die Nena graag mag??
Volgens mij doe je dat niet met vrienden!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
whahah van een show met acteurs???quote:
Je zit niet meer in Afreageren op DGK_REDACTIE #5quote:Op maandag 9 april 2007 00:27 schreef BENJOLA het volgende:
amanda net tegen huub STERF !!!!
IS DAT GEEN DOODSVERWENSING???
gaat goed 10 lekker doorgaan
ik neem aan dat jij weet waar dit stukje over ging???quote:
nee weet ik maar het is klote want het begint met amanda en eindigt met 10quote:Op maandag 9 april 2007 00:36 schreef PC eend het volgende:
[..]
Je zit niet meer in Afreageren op DGK_REDACTIE #5
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |