uiteindelijk zijn dit allemaal verhalen die in de wandelgangen worden gehoord, net zoals het verhaal van nastasia in de prostitutie heeft gestaan in roddelblad party, waarin voor een heel groot gedeelte verhalen instaan die op onwaarheid berusten.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 12:41 schreef stikla het volgende:
hey mensen, weten jullie wat k net gehoord heb?
Amanda's moeder is een prostituee... erg heh.. ik heb het van een heel betrouwbaar bron.. en aangezien ik zelf amanda ken, niet persoonlijk, maar we wonen dicht bij elkaar enzo. maar ik wete de naam van haar moeder niet.. maar ik laat het weten als ik haar naam weet.. maar dit is echt geen bulshit, probeer maar uit te zoeken ofzo.
nu snap ik hoe amanda elke maand 1000 euro van haar moeder kan krijgen...
Ja dat vind ik ook. Toch gaan deze geruchten ook rond in Amsterdam Noord, mijn vriendin woont bij Amanda's familie in de buurt en is er stellig van overtuigd dat het waar is, immers ze kent haar Familie al een tijdje. Ik hoop zelf dat het niet waar is.quote:Op donderdag 22 februari 2007 18:54 schreef robert2006 het volgende:
[..]
uiteindelijk zijn dit allemaal verhalen die in de wandelgangen worden gehoord, net zoals het verhaal van nastasia in de prostitutie heeft gestaan in roddelblad party, waarin voor een heel groot gedeelte verhalen instaan die op onwaarheid berusten.
mochten ze niet waar zijn vind ik dit heel pijnlijk.
Ja dat zegt mijn vriendin dus ook, die familie is niet helemaal lekker.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 09:31 schreef zaadjuh het volgende:
ik woon ook in noord en het is zo...me vriendin heb bij haar in de klas gezeten ...die hele familie is raar....
het is wel grote kans dát het waar is... Amanda is zo ordinair als wat.. Als je al op je 15e verjaardag sillecone-borsten krijgt OMGquote:Op vrijdag 23 februari 2007 09:09 schreef Elounda het volgende:
[..]
Ja dat vind ik ook. Toch gaan deze geruchten ook rond in Amsterdam Noord, mijn vriendin woont bij Amanda's familie in de buurt en is er stellig van overtuigd dat het waar is, immers ze kent haar Familie al een tijdje. Ik hoop zelf dat het niet waar is.
Dan snap ik niet de de redactie van DGK Brainless niet aanpakt voor zijn geestelijke manipulatie op Amanda!quote:Op vrijdag 23 februari 2007 09:47 schreef zaadjuh het volgende:
ja ze is niks anders gewent daarom zei ik ze had op de roc toen ze een jaar of 15 was een vriendje danny ...en die kwam dr altijd ophalen en soms kreeg ze bij school beuken van hem...alles pikte ze......daarom is ze nu ook bang voor brian....
Simpel met soms een hele grote bek. Dat maakt haar minder leuk. (Behalve als ze die scheur opentrekt, no point intended) tegen Brian en zijn heks.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 01:40 schreef gomi het volgende:
amanda is gewoon een beetje een simpele ziel. op zich is ze niet echt slecht ofzo, gewoon een beetje simpel imo
uuhuhuhhuhuhuhuhhuhuhuhhuhuhhuuu(Amanda lacht) is niet waar,ik heb het selluf gesien, ik stond ernaast.quote:Op maandag 26 februari 2007 12:51 schreef SpankTheMonkey het volgende:
Ze heeft haar foto reportage gehad, ze heeft geneukt en ze heeft fysiek geweld gebruikt.
Het script van haar personage is op, ze heeft niks meer in te brengen.
Tot nooit meer ziens Amanda.![]()
Ik vind er weinig aan. Zeker als je haar met Nena vergelijkt.quote:Op maandag 26 februari 2007 11:50 schreef Fiduci het volgende:
ik vind amanda toch een vreselijk lekker ding, zou er graag een avondje mee gaan stappen.. Kijk die billen toch eens
quote:Op maandag 26 februari 2007 12:53 schreef Elounda het volgende:
[..]
uuhuhuhhuhuhuhuhhuhuhuhhuhuhhuuu(Amanda lacht) is niet waar,ik heb het selluf gesien, ik stond ernaast.
quote:Op maandag 26 februari 2007 16:51 schreef tuinfluiter het volgende:
Amanda: ik krijg de kriebels als Huub aan mijn spullen zit,
ze kunnen veel met mij doen, maar van mijn spullen blijven zij af,
en van mijn bontjas helemaal.
Ik heb de spullen van Huub ook niet uit mijzelf in de vijver weggegooid,
het was het idee van Eric.
.
quote:Op maandag 26 februari 2007 16:51 schreef tuinfluiter het volgende:
Amanda: ik krijg de kriebels als Huub aan mijn spullen zit,
ze kunnen veel met mij doen, maar van mijn spullen blijven zij af,
en van mijn bontjas helemaal.
Ik heb de spullen van Huub ook niet uit mijzelf in de vijver weggegooid,
het was het idee van Eric.
.
gelul, selectief geheugen.........quote:Op vrijdag 2 maart 2007 11:06 schreef milk-shake het volgende:
![]()
je ziet wat voor iemand het is ...na gisteravond ............alles en iedereen heeft ze gezoend.....en ze weet van niks hahahahahahah
![]()
Buiten dat het hele programma gewoon niet spoort (maar wel leuk is om over te roddelen tijdens het etenquote:Op vrijdag 2 maart 2007 11:27 schreef Opgeduveld het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=uU72Ojfb2Dg
OMG en dan blijkt Amanda strax een whiplash te hebben van die dekbed-wegtrek-actie van Brian..quote:Op zaterdag 3 maart 2007 13:24 schreef tuinfluiter het volgende:
(Nekpijn)
Amanda: Mijn nekpijn is niet minder geworden, Huub heeft
gemasseerd, maar het is alleen maar erger geworden.
Natasia: Je moet je ook niet door Huub laten masseren, dan vraag je erom,
maar ik denk dat de nekpijn komt doordat jij vandaag geen BH droeg.
ja idd, denk ff terug aan big brother I en de reacties die dat toen teweeg brachtquote:Ik vind het bizar hoe die lui sexueel met elkaar omgaan daar
OMG hilarisch dit, alsof je nekklachten zou kunnen krijgen van ballonnenquote:Op zaterdag 3 maart 2007 13:24 schreef tuinfluiter het volgende:
(Nekpijn)
Amanda: Mijn nekpijn is niet minder geworden, Huub heeft
gemasseerd, maar het is alleen maar erger geworden.
Natasia: Je moet je ook niet door Huub laten masseren, dan vraag je erom,
maar ik denk dat de nekpijn komt doordat jij vandaag geen BH droeg.
.
Nee ze moet het nog gaan doen met Hupert, maar dat zal niet al te lang op zich laten wachtenquote:Op zaterdag 3 maart 2007 17:37 schreef One_conundrum het volgende:
Heeft ze et nou ook met huub gedaan dan?
Ik kijk het veel te weinig, tot mijn spijt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |