dat is goed nieuws bij slecht nieuws clauwhee.quote:Op maandag 12 februari 2007 14:11 schreef clauwheee het volgende:
*Plof*!
Hoest hier? Huis is verkocht (binnen een week..!). Dus dat is goed nieuws. Nu moeten we alleen wel snel iets anders vinden allebei.
* clauwheee in stressmodus zit
nee we zijn lls nog aan checken. En we wachten zoiezo woensdag af want dan komen ze passen met de rolstoel en dan weet ik wanneer ik mijn nieuwe krijg en wat ik ermee kan. Ik heb echt geen idee nl waar ze mee aan komen zetten woensdag.quote:Op maandag 12 februari 2007 14:17 schreef Jelief het volgende:
Anitra ben je er nog uitgekomen met je bungalowpark?
oei, dat is kort zeg. dan moet je ook nog inpakkenquote:Op maandag 12 februari 2007 14:22 schreef clauwheee het volgende:
We gaan allebei eerst maar huren..maar daar moeten we erg ons best voor doen denk ik aangezien huren hier in de stad een hele klus is. Gelukkig hebben we allebei bijna 5 jr wachtpunten/wachttijd. Geen idee of dat genoeg is. Je zou denken van wel..maar toch. Gooi er vandaag of morgen ook maar ff een belletje tegenaan denk ik.
20 mrt moeten we hier uit zijn lady...klinkt lang, een maand, maar is voor mn gevoel stiekem niet zo!
ey het is wel jouw bankje geworden hoorquote:Op maandag 12 februari 2007 14:17 schreef lady-wrb het volgende:
welja gooi m lekker dicht als ik zit te posten
Euh ja, mijn gedachtequote:Op maandag 12 februari 2007 14:24 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
oei, dat is kort zeg. dan moet je ook nog inpakken
quote:Op maandag 12 februari 2007 14:25 schreef _evenstar_ het volgende:
Dan gaan ik lekker voor ujullie koken![]()
en ammen en djulian samen pele![]()
en djen die sop ik in het zwembad![]()
dat wordt rick die er achteraan rent ( zetten hem wel lekker aan het werkquote:Op maandag 12 februari 2007 14:27 schreef Anitra het volgende:
[..]
Djen hoeven we ons geen zorgen om te maken idd, die zal wel de hele dag het zwembad in willen.
Ik ben zo benieuwd hoe Arwen en Djulian op elkaar reageren nu Arwen loopt.
* lady-wrb schiet gezellig mee, want wij moeten ook nog inpakkenquote:Op maandag 12 februari 2007 14:26 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Euh ja, mijn gedachte
* clauwheee nog meer in stressmodus schiet
We zijn er al een hele tijd mee bezig maar nu het advies van de arts van de gemeente binnen is gaat alles ineens heel snel. Ik heb ook het gevoel dat het over een ander gaat en hou het ook zo want zodra ik denk dat het over mij gaat begin ik te jankenquote:Op maandag 12 februari 2007 14:32 schreef Martineke het volgende:
das snel Clauwhee, je huis verkochten wel snel eruit zeg
zou ik ook van in de stressmodus schieten.
Anitra krijg je een rolstoel? sorry hou weinig bij hier t klinkt indd net of het over een ander gaat. wel fijn dat het allemaal snel gaat (ook met gemeente en zo), je hoort soms verhalen over dat dat jaaaaaaaaaaaaaaaaaren kan duren.
Mar of SC, beterschap met je voet.
als kind was ik helemaal gek van de kleuren uit die tijd. oranje en bruin, geel en paars alleen dat ganzenpoepgroen van de jaren 70 kan ik nog steeds niet waarderen. dat zat bij ons in de woonkamer tegen een muurtje.quote:Op maandag 12 februari 2007 14:47 schreef Rottdog het volgende:
Die bussen herinneren me weer aan vroeger![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |