Ben je misschien vanmiddag thuis en heb je zin om GoW te cooppen, ik moet nl. Chapter 1 nog als Dom doenquote:
Ik ben zo online, moet jij me ff inviten voor een coopje chapter 1 casualquote:Op maandag 12 februari 2007 12:30 schreef twi het volgende:
Chapter 1Maar eh, vooruit. Dat kan op casual toch?
Act 1 heb ik al op Insane
quote:
quote:BECAUSE I GOT HIGH
By: Afroman
It's like I don't care about nothin' man
Role another blunt, Yeah cuz
(Yeah x 2)
I was gonna clean my room, until I got high
I was gonna get up and find the broom, But then I got high
My room is still messed up And I know why, (why man) 'cuz I got high
Because I got high
Because I got high
I was gonna go to class, before I got high
I coulda' cheated and I coulda passed, but I got high
I'm taking it next semester and I know why, (why man) 'cuz I got high
Because I got high
Because I got high
I was gonna go to work, but then I got high
I just got a new promotion, but I got high
Now I'm selling dope and I know why, (why man) 'cuz I got high
Because I got high
Because I got high
I was gonna go to court, before I got high
I was gonna pay my child support, but then I got high (No you weren't)
They took my whole pay check, and I know why, (why man) 'cuz I got high,
Because I got high
Because I got high
I wasn't gonna run from the cops but I was high, (I'm serious man)
I was gonna pull right over and stop, but I was high
Now I'm a paraplegic, and I know why, (why man) 'cuz I got high
Because I got high
Because I got high
I was gonna pay my car a note, until I got high
I wasn't gonna gamble on the boat, but then I got high
Now the tow truck's pulling away, and I know why, (why man) 'cuz I got high, because I got high, because I got high
Because I got high
Because I got high
I was gonna make love to you, but then I got high, I'm serious
I was gonna eat your pussy to, but then I got high
Now i'm jacking off and I know why, (turn this shit off) 'cuz I got high, because I got high, because I got high
I messed up my entire life, because I got high
I lost my kids and wife , because I got high
Now I'm sleeping on the sidewalk, and I know why, (why man) 'cuz I got high, because I got high, because I got high
I'm gonna stop singing this song, because I'm high
I'm singing this whole thing wrong, because I'm high
And if I don't sell one copy I know why, (why man) 'cuz I'm high,
because I'm high, because I'm high
(Are you really high man?) (he really is high man!) get jiggy with it
O bring it back (say what say what oh, Because I'm high
Because I'm high, because I'm high
Teamkiller! Grrrrrrrrrr.quote:Op maandag 12 februari 2007 12:38 schreef quantas het volgende:
HOSTVP!
Ik dacht van niet, maar ik wist toevallig welke ik nog moetquote:Op maandag 12 februari 2007 12:38 schreef nexhil het volgende:
kun je toevallig ergens zien welke je al als dom gedaan hebt?
En ik hou nog steeds van jequote:Op maandag 12 februari 2007 12:42 schreef twi het volgende:
Waarom? Je krijgt geen andere behandeling dan de rest hoor. En die worden door mij ook gepest en uitgescholden
Dat ben je niet, en daarom heb ik zoveel respect voor jequote:Op maandag 12 februari 2007 12:45 schreef twi het volgende:
Ik ben dan ook onweerstaanbaar lief. Vraag maar aan Gamedemon.
Ranked giechelen, count me inquote:Op maandag 12 februari 2007 12:53 schreef Heintje het volgende:
Gaan we vanavond weer ranked giechelen?
Lul.quote:Op maandag 12 februari 2007 12:38 schreef quantas het volgende:
HOSTVP!
Rejectquote:Op maandag 12 februari 2007 13:32 schreef ijsmeis het volgende:
Ik denk niet dat ik meedoe.
Sorry, deze reeks is alleen voor mensen die het spel daadwerkelijk gekocht hebben.quote:
Kom op joh, je gaat me toch niet vertellen dat je iets beters te doen hebt vannacht....quote:Op maandag 12 februari 2007 13:32 schreef ijsmeis het volgende:
Ik denk niet dat ik meedoe.
Nee, maar morgenvroeg welquote:Op maandag 12 februari 2007 13:56 schreef Heintje het volgende:
[..]
Kom op joh, je gaat me toch niet vertellen dat je iets beters te doen hebt vannacht....
Ik heb mn xbox al verkocht. Kinderachtig ding.quote:Op maandag 12 februari 2007 13:42 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
Sorry, deze reeks is alleen voor mensen die het spel daadwerkelijk gekocht hebben.
Pfff, volwassenenquote:Op maandag 12 februari 2007 14:05 schreef Camplo het volgende:
[..]
Ik heb mn xbox al verkocht. Kinderachtig ding.
Dat geeft niet, tegen die tijd stoppen we wel hoor.quote:
Zuchtquote:Op maandag 12 februari 2007 15:22 schreef Heintje het volgende:
[..]
Dat geeft niet, tegen die tijd stoppen we wel hoor.
Niet teveel van die shit roken hoor voordat je online komt, het moet niet té gek wordenquote:Op maandag 12 februari 2007 15:29 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Zucht. Okay. Ik kom rond 22:00 wel en dan speel ik tot een uur of 00:00. En dan ga ik ZzzZzlapen
!
Het was me enige jointjequote:Op maandag 12 februari 2007 17:37 schreef GokuSFE het volgende:
[..]
Niet teveel van die shit roken hoor voordat je online komt, het moet niet té gek worden
I'm in!!!!!quote:Op maandag 12 februari 2007 15:29 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Zucht. Okay. Ik kom rond 22:00 wel en dan speel ik tot een uur of 00:00. En dan ga ik ZzzZzlapen
!
En toch was het wel gezellig toch?quote:Op maandag 12 februari 2007 18:11 schreef twi het volgende:
De tuin op Insane is KLOTE.
En dat ondergrondse platform met die boog HOEREN is ook KLOTE.
Volgens mij gaan we vanavond met minimaal 6 man ranken ofzo, benieuwd of dat werktquote:Op maandag 12 februari 2007 18:34 schreef quantas het volgende:
[..]
I'm in!!!!!
Maar de host moet wel teamkills aanzetten
nee, ik speel zereneus vanavond, is toch ranked dan!
Moet je maar met ons meedoenquote:Op dinsdag 13 februari 2007 11:02 schreef Smots het volgende:
SodeJU!
Gisteravond speelde ik een aantal potjes ranked met wat onbekende gasten en ik had net zo goed op de grond kunnen gaan liggen met een flexibele buis in mijn kont. Ik ZOOG namelijk als een bizarre.
ik wilde meedoen, maar kon er niet bij.quote:
Ow? We waren maar met zijn 6en tochquote:Op dinsdag 13 februari 2007 12:49 schreef Smots het volgende:
[..]
ik wilde meedoen, maar kon er niet bij.
Oh well, volgende keer beter.
Erger in watquote:Op dinsdag 13 februari 2007 12:47 schreef Heintje het volgende:
Wij hadden gisteren nog een aantal potjes gespeeld tegen een paar gasten die nog erger waren dan giegelmeis. Waren trouwens wel leuke snelle potjes.
En die potjes ranked met alleen maar fokkers gingen ook wel lekker voor mij. Ben nou over 1 kwart van de 10000 kills.
Dus je vindt me irritantquote:Op dinsdag 13 februari 2007 12:59 schreef twi het volgende:
Stuurde je inderdaad een berichtje dat je er op zich gewoon bij kon. We waren toen met z'n 4'en, maar dan kunnen we best 2 tegen 3 doen. Als je de juiste lobby maar kan vinden.
En dat erger dan giechel "het blijft een moeilijk woord" meis was een beetje een understatement. Wat waren die gasten die laatste 2 potjes fuckin' irritant. Alsof je tegen die lui van Jackass zat te spelen nadat ze een uitermate matige grap hadden uitgehaald.
Gears Of War verkopen?quote:Op dinsdag 13 februari 2007 13:49 schreef computermistake het volgende:
Heintje, wat ga je eigenlijk doen als je 10.000 kills hebt en je achievement binnen hebt
Muahaha! Loserquote:Op dinsdag 13 februari 2007 14:42 schreef twi het volgende:
[..]
Gisteren vond ik je knap irritant bij die 13-1 ja. Over het algemeen valt dat verder wel mee
quote:Op dinsdag 13 februari 2007 15:14 schreef Heintje het volgende:
Kom op ijsmeis, we gaan die achievement vanavond wel ff voor je halen.
Dat je een achievementhoer bent weten we nu wel.. Je hoeft het niet steeds te herhalen.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 15:14 schreef Heintje het volgende:
Kom op ijsmeis, we gaan die achievement vanavond wel ff voor je halen.
Joh, ik heb die achievement allang hoor. En dat is ook niet wat ik hier meld. Ik bied ijsmeis alleen aan om haar te helpen om ook die achievement te halen.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 16:06 schreef BMH het volgende:
[..]
Dat je een achievementhoer bent weten we nu wel.. Je hoeft het niet steeds te herhalen.
Maar goed.. Als jij blij word van een bliepje en een getalletje achter je naam moet je vooral doorgaan. Maar spaar dit topic.
Waarom wil je dan zo graag die achievement halen?quote:Op dinsdag 13 februari 2007 18:36 schreef ijsmeis het volgende:
Ik ben totaal geen achievementhoer:
10 game(s) gespeeld
1285 van 8400 gamerscore.
Hoeft niet perse hoorquote:Op dinsdag 13 februari 2007 19:29 schreef Heintje het volgende:
[..]
Waarom wil je dan zo graag die achievement halen?
Knoppencombinaties ja.. Soms willen ze het uitleggen hoe ze het doen (om het schuldgevoel te verminderen), maar dan val ik ze meteen in de rede om ze te melden dat ik het absoluut niet wil weten.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 23:57 schreef skippy22 het volgende:
'Dat heb ik nog niet meegemaakt Hoe krijgen ze dat eigenlijk voor elkaar Je kan toch geen cheat progs etc downloaden Of drukken ze meerdere knopjes tegelijk in![]()
Het zijn glitches.. Exploits. Fouten in het spel die gebruikt worden om een voordeel te behalen over je tegenstanders. De ontwikkelaars hebben het zo niet bedoelt en de meeste mensen kunnen het niet. Het is oneerlijk en vooral erg triest.quote:Op woensdag 14 februari 2007 00:11 schreef skippy22 het volgende:
Dat zijn toch geen cheatsMaar functies net als schieten etc alleen niet iedereen weet het
Ongeduldig he, en daarbij vind ik het niet zo heel erg om alleen te spelen, vooral omdat ik meestal maar een aantal potjes speel, dan weer stop, en dan weer na een uur weer verder ga en zo.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 13:47 schreef Heintje het volgende:
Oja @Bigore, als je met ons mee wil doen moet je niet steeds zelf weer eengame joinen zodat als wij klaar zijn jij weer net bezig bent.
Als ik iemand zie glitchen in een normale match vind ik het meestal niet zo erg,quote:Op woensdag 14 februari 2007 10:10 schreef BMH het volgende:
Ik speel vooral ranked games (omdat er dan wel weerstand is) van 19 rondes.. Dus een game kan soms wel een uur duren.. En als er dan iemand glitcht gaat het wel irriteren ja.
Verder blijft het spel online erg leuk.. Ookal voelt het vechten vaak nog veel te random (ja, ik zei het).
Ik weet wel eindelijk wanneer je "wint" met allebei chainsaw, diegene die um het langst aan heeft, die wint, dus als er iemand aan komt lopen die wil zagen, en jij loopt weg en zet je zaag aan, dan verlies je nog want die van hem stond langer aan.quote:Op woensdag 14 februari 2007 10:10 schreef BMH het volgende:
Ik speel vooral ranked games (omdat er dan wel weerstand is) van 19 rondes.. Dus een game kan soms wel een uur duren.. En als er dan iemand glitcht gaat het wel irriteren ja.
Verder blijft het spel online erg leuk.. Ookal voelt het vechten vaak nog veel te random (ja, ik zei het).
Ik dacht trouwens dat jij gisteren die belg RunnySnake666 was die me precies nadat jij postte me aansprak.quote:
Je wou me afmaken toen ik in die auto met de boomer stond, en toen was je ineens weg, heel vaag was datquote:Op woensdag 14 februari 2007 12:24 schreef Heintje het volgende:
Ik heb het in een player match 1 keer gehad dat ik in clocktouwer ineens onder de brug zat waar de boomer ligt.
I knew it.quote:Op woensdag 14 februari 2007 14:06 schreef bigore het volgende:
Je moet dit spel ook niet bakken, vind de xbox niet zo lekker.
Nope, dat is onzin. Gisteren twee keer gezaagd terwijl ik met m'n zaag aan kwam lopen en die ander 'm pas net voor die tijd aan zette.quote:Op woensdag 14 februari 2007 11:55 schreef bigore het volgende:
[..]
Ik weet wel eindelijk wanneer je "wint" met allebei chainsaw, diegene die um het langst aan heeft, die wint, dus als er iemand aan komt lopen die wil zagen, en jij loopt weg en zet je zaag aan, dan verlies je nog want die van hem stond langer aan.
Game tag is skippie1982quote:Op woensdag 14 februari 2007 12:01 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ik dacht trouwens dat jij gisteren die belg RunnySnake666 was die me precies nadat jij postte me aansprak.![]()
.
Aint that cute!quote:Je kan een beetje te goed schieten taggen en zagen, maar mij hoor je niet klagen.. Want met een stemmetje zo lief en zo fijn, denk ik meid je mag er best wel zijn. Vandaar deze lieve valentijn. :p laters
Lief misschien wel maar een beetje onrealistisch, aangezien je iemand die downed is nog niet eens gezaagt krijgt. Je bent alleen goed met het shotgun. Iets te goed....quote:Op woensdag 14 februari 2007 21:39 schreef ijsmeis het volgende:![]()
Ik heb een Valentijn-berichtje gekregen
!
[..]
Aint that cute!
Ik heb laatst toch iemand gezaagdquote:Op woensdag 14 februari 2007 21:51 schreef Heintje het volgende:
[..]
Lief misschien wel maar een beetje onrealistisch, aangezien je iemand die downed is nog niet eens gezaagt krijgt. Je bent alleen goed met het shotgun. Iets te goed....
Ik vond het gisteren wel mooi toen je iemand met de Lancer down had geschoten en die toen daar iemand anders dood geslagen werdt. stond jij daar nog met een net startende kettingzaag.quote:Op woensdag 14 februari 2007 21:52 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ik heb laatst toch iemand gezaagd. Voor het eerst
!
En taggen heb ik ook 1 keertje gedaan, met succes.![]()
.
Zeker iets beters te doen?quote:Op woensdag 14 februari 2007 22:25 schreef Heintje het volgende:
[..]
Ik vond het gisteren wel mooi toen je iemand met de Lancer down had geschoten en die toen daar iemand anders dood geslagen werdt. stond jij daar nog met een net startende kettingzaag.
Helaas kan ik er vandaag niet bij zijn, morgen weer en daarna veel te lang niet meer ivm vakantie en verhuizing.
Dat was vast Gokuquote:Op woensdag 14 februari 2007 22:25 schreef Heintje het volgende:
[..]
Ik vond het gisteren wel mooi toen je iemand met de Lancer down had geschoten en die toen daar iemand anders dood geslagen werdt. stond jij daar nog met een net startende kettingzaag.
Helaas kan ik er vandaag niet bij zijn, morgen weer en daarna veel te lang niet meer ivm vakantie en verhuizing.
Gaan ze allemaal zo'n videokaart van ¤300+ kopen om het spel maar te kunnen spelen.quote:Op woensdag 14 februari 2007 15:44 schreef ijsmeis het volgende:
Gears of War uiteindelijk toch naar PC
PC!
Serieus? Ik heb het gewoon echt vaak geprobeerd en echt telkens was het diegene die um het langst aan had, zeker al wel 40-50 keer achter elkaar dat ik het gewoon "zeker" wist. Damn vage zooi.quote:Op woensdag 14 februari 2007 17:01 schreef twi het volgende:
[..]
Nope, dat is onzin. Gisteren twee keer gezaagd terwijl ik met m'n zaag aan kwam lopen en die ander 'm pas net voor die tijd aan zette.
Kep een videokaart van ¤500,-quote:Op donderdag 15 februari 2007 01:28 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
Gaan ze allemaal zo'n videokaart van ¤300+ kopen om het spel maar te kunnen spelen.
wat een sneue verzameling filmpjes zeg.....quote:Op woensdag 14 februari 2007 14:55 schreef Scarface2004 het volgende:
Check gewoon ff ´playinghalotoday´ op youtube.
Krijg je veel glitches in GoW.
Ik gebruik heel soms wel eens een glitch in een player match tegen wat vrienden.
Ja, maar jij bent dan ook niet zo'n type die "ik ga geen ¤300 uitgeven voor een console" (oid) uitkraamt.quote:Op donderdag 15 februari 2007 08:08 schreef bigore het volgende:
[..]
Kep een videokaart van ¤500,-, maar goed, upgrade me pc 1 x in de 3 jaar naar de max.
quote:
Ja dat was leuk. in mijn ene oor zat mijn vriendin te schreeuwen en in mijn andere oor hoorde ik de twi en Goku imitaties van mijn vriendin.quote:Op donderdag 15 februari 2007 18:11 schreef twi het volgende:
Ach, net een potje gespeeld met Heintje terwijl z'n vriendin in z'n oor zit te tetteren. Met Heintje z'n speciale surround sound op z'n microfoon kan je dan enorm meegenieten. Die is met een olifantenverdoving nog niet stil te krijgen geloof ik
Binnenkort heb ik 2x Rainbow Six: Vegas. Iemand die vaak GoW meespeelt die interesse heeft in 't dubbele exemplaar? Zie V&A 360 thread
hahaha... iedereen heeft dat toch met dit spel in het begin? Op den duur knal je iedereen met 2 vingers in je neus af met die shotgun..quote:Op dinsdag 13 februari 2007 11:02 schreef Smots het volgende:
SodeJU!
Gisteravond speelde ik een aantal potjes ranked met wat onbekende gasten en ik had net zo goed op de grond kunnen gaan liggen met een flexibele buis in mijn kont. Ik ZOOG namelijk als een bizarre.
Ik was het van plan maar had teveel gedronken en viel in slaapquote:Op vrijdag 16 februari 2007 23:14 schreef twi het volgende:
Gaat er nog iemand online vanavond?
Nog maar 3 en een halve dag en dan kun je weer stoppen met drinken.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 14:50 schreef ijsmeis het volgende:
Oh, volgens mij ben ik nog dronken!
Het was niet eens voor carnaval hoorquote:Op zaterdag 17 februari 2007 18:39 schreef Heintje het volgende:
[..]
Nog maar 3 en een halve dag en dan kun je weer stoppen met drinken.
Oja goed nieuws. Na mijn verhuizing heb ik een snellere verbinding.... 10240 / 1024 ipv 1024 / 512.
Host host host host host... enz.
Rush-hoer.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 12:20 schreef twi het volgende:
Zag je ook aan de potjes RS:V eergisteren
Eergisteren, niet gisterenquote:
Nee, dat was bij iedereen.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 12:27 schreef bigore het volgende:
ligt xbox live er alleen bij mij uit?
Jep.quote:Major Nelson heeft op zijn website aangekondigd dat vandaag Xbox Live eruit ligt voor 3 uur. Ook zal de officiële Xbox site niet te bezoeken zijn.
Het onderhoud begint om 11.00 en eindigd weer om 14.00.
Chapter 4, dat stuk dat je opgesplitst wordt in dat huis en de tuin, goddamn, wat een kutstuk blijft dat zeg...quote:Op donderdag 22 februari 2007 02:28 schreef twi het volgende:
Goku heeft me heel aardig geholpen op Insane![]()
Eindelijk ben ik een commando
Was je zo zat?quote:Op donderdag 22 februari 2007 15:50 schreef ijsmeis het volgende:
Ik had gisteravond eigenlijk online moeten komen. Dan was de TT pas echt terecht
!!
Neequote:
quote:Op donderdag 22 februari 2007 12:13 schreef ijsmeis het volgende:
Is het normaal dat je 20 minuten een lachkick hebt van een jointje?.
gewoon schieten, mik op zijn hoofd.quote:Op donderdag 22 februari 2007 16:58 schreef Pascal86 het volgende:
FF een snelle vraag tussen door
Hoe krijg je raam dood? gewoon schieten of moet je hem met een truukje doen?
Ik ben al weer terug van vakantie, ben nou alleen bezig met mijn nieuwe huisje. Maar ik kom julie graag weer eens helpen. Al zal het dan 's avonds moeten en niet meer 's nachts....quote:Op dinsdag 20 februari 2007 11:49 schreef GokuSFE het volgende:
Heintje, vakantiehoer, je werd gemist door twi en mijzelf vannacht. We werden hopeloos afgeslacht, vooral ikDaarom was het na 2 maps al wel mooi geweest
Ik kan ook niet meer snachts vanaf volgende week, vervelende van een baan hebbenquote:Op donderdag 22 februari 2007 21:30 schreef Heintje het volgende:
[..]
Ik ben al weer terug van vakantie, ben nou alleen bezig met mijn nieuwe huisje. Maar ik kom julie graag weer eens helpen. Al zal het dan 's avonds moeten en niet meer 's nachts....
na 8 x nog steeds niet gelukt, heb er nu al geen zin meer inquote:Op donderdag 22 februari 2007 17:18 schreef twi het volgende:
Op z'n hoofd mikken met de torque bow of een sniper wanneer die klote-beesten hem niet beschermen. Wanneer hij dichtbij is granaten gooien. Meestal is 'ie dan wel dood voordat je naar de overkant moet vluchten.
Wel belangrijk natuurlijk om een stuk of 4 granaten te hebben die je achter elkaar gooit als 'ie dichtbij is.
4 granaten in multi kan toch nie?quote:Op donderdag 22 februari 2007 17:18 schreef twi het volgende:
Op z'n hoofd mikken met de torque bow of een sniper wanneer die klote-beesten hem niet beschermen. Wanneer hij dichtbij is granaten gooien. Meestal is 'ie dan wel dood voordat je naar de overkant moet vluchten.
Wel belangrijk natuurlijk om een stuk of 4 granaten te hebben die je achter elkaar gooit als 'ie dichtbij is.
Je caps hangt en Ronald Koeman is tof. Maar ik wil het alleen weten omdat ik zowiezo een 360 ga halen. Heb alleen geen zin om nu de huidige prijs te betalen als ie in de volgende 2 maanden in eens stukken goedkoper is.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 17:25 schreef jorienvdherik het volgende:
NEE
er zijn geruchten, meer nietquote:Op zaterdag 24 februari 2007 17:26 schreef existenz het volgende:
[..]
Je caps hangt en Ronald Koeman is tof. Maar ik wil het alleen weten omdat ik zowiezo een 360 ga halen. Heb alleen geen zin om nu de huidige prijs te betalen als ie in de volgende 2 maanden in eens stukken goedkoper is.
Net als de geruchten het afgelopen jaar dus. Ik wacht ieg nog even, die geruchten hebben nu ieg een redenatie waar je iets mee kunt (ps3 launch).quote:
Denk je echt dat MS zoiets maanden van tevoren gaat aankondigen?quote:Op zaterdag 24 februari 2007 17:26 schreef existenz het volgende:
[..]
Je caps hangt en Ronald Koeman is tof. Maar ik wil het alleen weten omdat ik zowiezo een 360 ga halen. Heb alleen geen zin om nu de huidige prijs te betalen als ie in de volgende 2 maanden in eens stukken goedkoper is.
Nee, daarom vroeg ik ook of er geruchten waren. Ff lezen he...quote:Op zaterdag 24 februari 2007 18:25 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
Denk je echt dat MS zoiets maanden van tevoren gaat aankondigen?
Dan weet ik ook zeker dat ik over 2 jaar weer een nieuwe console kan kopen met die redenatiequote:Op zaterdag 24 februari 2007 19:59 schreef twi het volgende:
Yup, er zijn geruchten dat MS in maart de console in prijs verlaagt. Microsoft spreekt dit tegen. Anderen zeggen dat deze zomer de prijs wordt verlaagd. Dan zijn er nog mensen die denken dat 'ie in elk geval dit jaar nog goedkoper wordt.
Kortom, koop 'm op 31 december, dan weet je (bijna) zeker dat je 'm goedkoper hebt
Daaromquote:Op zaterdag 24 februari 2007 20:05 schreef twi het volgende:
Als je tot die tijd kunt wachten, zou ik het zeker doen. Maar ik denk dat de gemiddelde aanbieding die je af en toe langs ziet komen dicht in de buurt komt van de prijs na een eventuele prijsverlaging. Vermoed dat ze gaan zakken naar 329 a 349 euro en je ziet al regelmatig een premium met wat games en accessoires voor 399 of net over de 400 euro.
Wat is snel? Lost Planet zit ik in mission 10 na 2 dagenquote:Op maandag 26 februari 2007 21:12 schreef ijsmeis het volgende:
Singe-player is wel okay, maar wel snel uitgespeeld. Online spelen daarentegen!
PGR3? Had je beter kunnen wachten op Forza 2...quote:Op maandag 26 februari 2007 21:06 schreef Lange_Lans het volgende:
Hoe is de single-player van deze? Heb afgelopen zaterdag een 360 gekocht en heb er pgr3 en lost planet bijgekocht. Lost planet heb ik al bijna uitgespeeld.......... Beetje anti-climax dus. Ik mag hem nog ruilen en wil graag een andere shooter. GoW of TCRS:vegas. Dus kom ik raad vragen aan jullie.
PGR3 voor 2 tientjes laat ik niet liggen!!!quote:Op maandag 26 februari 2007 21:35 schreef existenz het volgende:
[..]
PGR3? Had je beter kunnen wachten op Forza 2...
Koop jij ook elke dag de Aldi leeg omdat het daar goedkoper isquote:Op maandag 26 februari 2007 21:42 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
PGR3 voor 2 tientjes laat ik niet liggen!!!
Als je precies hetzelfde product wat je toch wil hebben, daar een stuk goedkoper is, wel ja. Jij geeft dus graag meer geld uit aan iets, wat ook goedkoper kan? Ik heb hier nog een PSP liggen mag je hebben voor 500 Pietermannen.quote:Op maandag 26 februari 2007 21:42 schreef existenz het volgende:
[..]
Koop jij ook elke dag de Aldi leeg omdat het daar goedkoper is
Je kan hem van mij overkopen voor 50 euroquote:Op maandag 26 februari 2007 21:06 schreef Lange_Lans het volgende:
Hoe is de single-player van deze? Heb afgelopen zaterdag een 360 gekocht en heb er pgr3 en lost planet bijgekocht. Lost planet heb ik al bijna uitgespeeld.......... Beetje anti-climax dus. Ik mag hem nog ruilen en wil graag een andere shooter. GoW of TCRS:vegas. Dus kom ik raad vragen aan jullie.
Ik mag Lost Planet nog ruilen.quote:Op maandag 26 februari 2007 21:50 schreef Pascal86 het volgende:
[..]
Je kan hem van mij overkopen voor 50 euro
Heb hem uitgespeeld, en op internet ben ik niet zo goed met dat soort dingen dus
En daarbij zuigt Rainbow Six behoorlijk.quote:Op maandag 26 februari 2007 21:34 schreef twi het volgende:
GoW kan je op Casual best in een dag uitspelen. Uurtje per missie ongeveer. Als je 'm op Insane doet, kunnen sommige kleine stukken wel een uur of langer duren. Maar het is een echte aanrader wanneer je Xbox Live hebt, omdat je 'm dan co-op kunt spelen. Voegt echt enorm veel toe.
Dat kan met Rainbow Six: Vegas ook wel, maar daar is de SP-integratie een stuk minder ver. Daar moet je Live co-op namelijk map voor map afwerken, en krijg je de SP achievements niet wanneer je online speelt.
Nee, dat is niet de redenquote:Op maandag 26 februari 2007 22:20 schreef twi het volgende:
Ik heb GoW ook eerst gespeeld, grafisch valt het niet te vergelijken. En online lopen de poppetjes kut, maar als dat de reden is dat het een kutgame is dan staat m'n statement over vrouwen in elk geval nog. Het is een fuckin' FPS
Ik zag hem bij 5 verschillende winkels voor 65 en 60 euro, dus niet bijna 50 gekquote:Op maandag 26 februari 2007 22:13 schreef twi het volgende:
50 euro gekDat kost 'ie bijna in de winkel
En RS:V zuigt niet behoorlijk, jij vindt RS:V behoorlijk zuigen. Da's wel een verschil natuurlijk. En aangezien vrouwen geen verstand van gamen hebben...
PGR3 is gewoon een geweldige racegame, waarom zou je dan nog 4 maanden op Forza wachten wanneer je nu een goede racegame kunt hebben voor 2 tientjes?
Ik heb al eerder games verkocht voor 10/15 euro minder als winkel prijs.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 03:40 schreef twi het volgende:
56,50, 38 als je wat geduld hebt. Bovendien is de game al een paar maanden uit en geeft alleen een geestelijk gehandicapte er nog 50 euro voor. Met 35-40 mag je blij zijn.
Vanavond met Goku nog een keer de SP gedaan om de laatste paar achievements ervan te krijgen. Tot net
Mensen die van jou via internet willen kopen, kijken dus ook naar prijzen bij internetshops. En bij internetshops issie dus wel voor rond de 50eu verkrijgbaarquote:Op dinsdag 27 februari 2007 07:13 schreef Pascal86 het volgende:
[..]
Ik heb al eerder games verkocht voor 10/15 euro minder als winkel prijs.
Gelukkig heb ik wel geduld.
Ja dat is mijn probleem niet, hij gaat weg voor 50 euro, clochards die denken dat ze hem goedkoper krijgen hoeven niet te komenquote:Op dinsdag 27 februari 2007 16:40 schreef GokuSFE het volgende:
[..]
Mensen die van jou via internet willen kopen, kijken dus ook naar prijzen bij internetshops. En bij internetshops issie dus wel voor rond de 50eu verkrijgbaar
Volgens mij wel, kans dat je em verkoopt voor die prijs is vrij klein gezien de prijs die andere verkopers vragen. Je kan em beter proberen te ruilenquote:Op dinsdag 27 februari 2007 17:01 schreef Pascal86 het volgende:
[..]
Ja dat is mijn probleem niet,...
Ik blijf gewoon geduldig, op deze manier heb ik nooit ingeboet op wat ik wilquote:Op dinsdag 27 februari 2007 17:09 schreef GokuSFE het volgende:
[..]
Volgens mij wel, kans dat je em verkoopt voor die prijs is vrij klein gezien de prijs die andere verkopers vragen. Je kan em beter proberen te ruilen
Een aquarium is alleen niet te vergelijken met een massa product als een xbox 360 game...quote:Op dinsdag 27 februari 2007 17:53 schreef Pascal86 het volgende:
[..]
Ik blijf gewoon geduldig, op deze manier heb ik nooit ingeboet op wat ik wil![]()
Zo heb ik wel eens een koper gehad die bood eerst 200 voor iets waar ik 300 voor vroeg (aquarium) en een week later kwam hij erop terug![]()
De tuin? Wat dacht je van de eindbaas op Insane? Als ik niet het hele spel op co-op met m'n broer had gedaan had ik die gozer écht niet verslagen.quote:Op maandag 12 februari 2007 18:11 schreef twi het volgende:
De tuin op Insane is KLOTE.
En dat ondergrondse platform met die boog HOEREN is ook KLOTE.
Die hadden Goku en ik binnen een minuutje op Insanequote:Op dinsdag 27 februari 2007 20:21 schreef DYin het volgende:
[..]
De tuin? Wat dacht je van de eindbaas op Insane? Als ik niet het hele spel op co-op met m'n broer had gedaan had ik die gozer écht niet verslagen.
Wow, doe je snel. Op Hardcore deed ik er gek genoeg langer over, maar toen wist ik natuurlijk ook nog niet dat je echt gewoon al je magazijnen lees moet knallen en constant granaten in'm moest plakken. Op Casual heb ik er denk ik 30 seconden over gedaan, na afronding, uiteraard.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 20:24 schreef twi het volgende:
[..]
Die hadden Goku en ik binnen een minuutje op Insane
Het gaat om het principe, ik verkoop voor die prijs, anders pech voor de koper.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 19:23 schreef existenz het volgende:
[..]
Een aquarium is alleen niet te vergelijken met een massa product als een xbox 360 game...
Jij speelt nooit meer, deserteurquote:Op dinsdag 27 februari 2007 23:55 schreef ijsmeis het volgende:
Spelen jullie trouwens nooit meer? Dit topic gaat ook al zo langzaam
.
Ik ben sinds het weekend helemaal into Rainbow Six Vegas, maar ik vraag me af wanneer ik iemand doormidden mag zagen in dat spel.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 23:55 schreef ijsmeis het volgende:
Spelen jullie trouwens nooit meer? Dit topic gaat ook al zo langzaam
.
HAHAHAHAHA!!!quote:Op woensdag 28 februari 2007 10:53 schreef twi het volgende:
Vandaar dat je eerste actie op B drukken was
Owquote:Op woensdag 28 februari 2007 02:07 schreef twi het volgende:
[..]
Jij speelt nooit meer, deserteurGoku en ik zijn zowat elke avond wel online.
Lang wachten is het eigenlijk zo goed als nooit, en het is prettig als ze de tijd niet op gruwelijk lang zetten want dan is het wel irritant, ik zet um meestal op 2 a 3 minuten, lang zat.quote:Op woensdag 28 februari 2007 10:41 schreef Pascal86 het volgende:
Ik heb het gisteren online gespeeld bij een vriend,
Ik vindt het best wel tegen vallen dat als je dood bent je weer moet wachten op de volgende ronde![]()
of zijn er ook nog andere speel modes?
quote:Op woensdag 28 februari 2007 12:08 schreef ijsmeis het volgende:
En als je gezellig aan het giechelen bent gaat de tijd ook veel vlugger.
een 360 lanparty, hoe moet ik me dat voorstellen, moet ik dan m'n 360 + tv (á 60kilo) meesjouwen?quote:Op woensdag 28 februari 2007 12:52 schreef nexhil het volgende:
Heeft 1 van jullie je al aangemeld voor onze lanparty? of moet ik jullie nog een keer spammen
Een beetje HDTV weegt geen 60 kiloquote:Op woensdag 28 februari 2007 13:02 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
een 360 lanparty, hoe moet ik me dat voorstellen, moet ik dan m'n 360 + tv (á 60kilo) meesjouwen?
neuh, een beetje fatsoenlijke grootte weegt al gauw een kilo of 80.quote:Op woensdag 28 februari 2007 13:21 schreef GokuSFE het volgende:
[..]
Een beetje HDTV weegt geen 60 kilo
¤12000quote:Op woensdag 28 februari 2007 13:29 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
neuh, een beetje fatsoenlijke grootte weegt al gauw een kilo of 80.
http://www.panasonic.nl/Products_Info.asp?M=3608|603|602|601|4|1
Waar en wanneer? Niet dat ik gaquote:Op woensdag 28 februari 2007 13:24 schreef nexhil het volgende:
nee gewoon je 360 aan een tft monitor of crt of tv gewoon ja... komop das toch niet zo moelijk te verzinnen
Anyway, er is ruimte voor zo'n 16 xbox 360'ers de overige 60 plaatsen zijn voor PC
Ik laat mijn HDTV ook thuis, ik koop gewoon een VGA kabeltje :p , 360 moet namelijk ook mee naar netgamez![]()
nooit gedacht dat ik ooit zo'n console freak zou worden![]()
[afbeelding]
zaterdag 12 mei vanaf 10:00 tot zondag 13 mei tot 16:00quote:Op woensdag 28 februari 2007 14:58 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Waar en wanneer? Niet dat ik ga. Maar toch, handig om er bij te vermelden misschien?
suureequote:Op donderdag 1 maart 2007 19:35 schreef coldplayer14 het volgende:
heeft iemand mischien nog een 48 uur trial code?
ik heb namelijk al 2 weken geen gold gehad en ik heb al m'n geld aan m'n gitaar uitgeven:(
En dat is erg omdat? Het is een keuze tussen breedte wegsnijden voor 4:3 of hoogte wegsnijden voor 16:9. Lijkt me verder weinig boeiend.quote:Op donderdag 1 maart 2007 19:21 schreef BMH het volgende:
Ik kwam er vandaag achter dat Gears of War Vertical - gebruik als widescreen optie!!! In andere woorden.. als je het in 4:3 mode speelt zie je meer! breedbeeld spelers zitten in gears dus in het nadeel aangezien er beeld boven en onderin word weggesneden.
Nee, het spel is zeker bedoeld om met 3 mutes of 3 irritant schreeuwende kut-Amerikaantjes te spelen?quote:Ook word ik doodmoe van mensen die elkander kennen samen ranked games gaan spelen. Zo triest gewoon. Het spel is zo niet bedoelt! Als je met vrienden wilt spelen doe je maar een player match.
Kan me voorstellen dat het vervelend is als je met 4 onbekende tegen een team van 4 man moet die elkaar wel kennen.quote:Op donderdag 1 maart 2007 19:21 schreef BMH het volgende:
Ik kwam er vandaag achter dat Gears of War Vertical - gebruik als widescreen optie!!! In andere woorden.. als je het in 4:3 mode speelt zie je meer! breedbeeld spelers zitten in gears dus in het nadeel aangezien er beeld boven en onderin word weggesneden.
Ook word ik doodmoe van mensen die elkander kennen samen ranked games gaan spelen. Zo triest gewoon. Het spel is zo niet bedoelt! Als je met vrienden wilt spelen doe je maar een player match.
Ranked mode is er om met onbekenden een goed potje te spelen. Ik heb dit niet zo bedacht.. Ik wou ook dat het anders is.. Maar omdat het helaas wel zo is krijg je extreem ongebalanceerde teams doordat hele goede spelers elkaar opzoeken en minder goede spelers bij elkaar komen.quote:Op donderdag 1 maart 2007 19:43 schreef twi het volgende:
[..]
En dat is erg omdat? Het is een keuze tussen breedte wegsnijden voor 4:3 of hoogte wegsnijden voor 16:9. Lijkt me verder weinig boeiend.
[..]
Nee, het spel is zeker bedoeld om met 3 mutes of 3 irritant schreeuwende kut-Amerikaantjes te spelen?
Halo 2 heb je genoeg game modussen die wel leuk om te spelen zijn in je eentje.quote:Op donderdag 1 maart 2007 19:52 schreef BMH het volgende:
[..]
Ranked mode is er om met onbekenden een goed potje te spelen. Ik heb dit niet zo bedacht.. Ik wou ook dat het anders is.. Maar omdat het helaas wel zo is krijg je extreem ongebalanceerde teams doordat hele goede spelers elkaar opzoeken en minder goede spelers bij elkaar komen.
Oftewel: Weer een game die met het uur minder leuk word als je het niet met vrienden speelt.. Net als Halo 2 (die overigens geen ene reet aan is in je eentje).
Ik speel geen player matches omdat veel newbies die mode spelen... Je komt dus voortdurend in games waarbij je teamates niets van het spel weten... En ik speel het echt niet voor de achievementsquote:Op donderdag 1 maart 2007 20:06 schreef twi het volgende:
Dat ranked gamen is ook veel te 'belangrijk' gemaakt. Alleen daar achievements kunnen scoren, alleen daar een ranglijst. Elke game heeft zowat een ranked-fobie waarbij ze het online gebeuren splitsen. Echte onzin, als je het mij vraagt.
Ik ben er altijd wel in het weekend.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 10:31 schreef Theamerican het volgende:
gaan er nog mensen van weekend spelen of gaat iedereen uit?
Kutsniperquote:
Ik ben gesrtraft. Mijn doos is dood:quote:Op vrijdag 2 maart 2007 12:53 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Kutsniper.
Ik ben trouwens echt slecht nu ik crackdown speel. Ik denk dat ik voorlopig even geen crackdown meer speel, maar alleen maar Gears of War. Dus ik ben er van het weekend ook wel weer!
Ah, dat is kutquote:Op vrijdag 2 maart 2007 17:57 schreef nexhil het volgende:
[..]
Ik ben gesrtraft. Mijn doos is dood:
http://www.eikelbyte.nl/forum/viewtopic.php?p=16493
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
het ga je goed xdoos op de eeuwige game velden!!
Je moet ook alleen met mensen in een team die je kentquote:Op donderdag 1 maart 2007 20:18 schreef BMH het volgende:
[..]
Ik speel geen player matches omdat veel newbies die mode spelen... Je komt dus voortdurend in games waarbij je teamates niets van het spel weten... En ik speel het echt niet voor de achievements
Tsja ik voel me een beetje een buitenstaander hier aangezien het net een slowchat is voor de mensen die iedere avond online zitten te spelen met elkaar.quote:Op zondag 4 maart 2007 10:01 schreef twi het volgende:
Wat een dodelijke stilte in dit topic. Ik ben inmiddels a la Heintje aan het achievementhoeren in ranked match Warzone. Dat is 9 van de 10 keer ontzettend frustrerend, maar net een potje heerlijk getorque-hoert. Gelijk stoppen met gamen natuurlijk, want het potje erop is dan ongetwijfeld weer prut
Moet je voor de lol eens een wii kopen en in het wii topic willen posten. Man wat een pauper users komen daarbij zeg, met alle 'oh kijk mij eens leuk een topic vernaggelen omdat ik een 360 beter vindt dan een wii (who cares, ik heb er lol mee))'gebruikertjes en mensen die denken dat een forum bedoeld is als msn vervanger (met looooze posts).quote:Op zondag 4 maart 2007 10:19 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Tsja ik voel me een beetje een buitenstaander hier aangezien het net een slowchat is voor de mensen die iedere avond online zitten te spelen met elkaar.
Maakt het lezen en posten een stuk minder leuk
Mensen met een wii paupers? Tjah noem mij dan maar een pauper, ik geniet echt van de spelletjes eropquote:Op zondag 4 maart 2007 10:59 schreef twi het volgende:
Mensen met een Wii zijn toch sowieso paupers?
Wanneer kom je es meedoen in GoW Dino?Goku en ik zijn vaak wel online, maar de animo wordt helaas wat minder de afgelopen week. Klote Crackdown
Wat dat betreft is Gears toch wel een geweldige uitzondering geweest op de FOK! regel dat hij een week na de launch niet meer werd gespeeld. Toch ruim twee maanden 4 a 5 avonden in de week geknalt met op z'n minst 4 man
Dikke onzin, de graphics zijn fantastisch, ook zonder HDTVquote:Op zondag 4 maart 2007 12:06 schreef DinoPK het volgende:
[..]
Sowieso heb ik geen 360. Denk er nog steeds over hoor. Maar goed, geen hdtv, dus ik schiet er niet echt wat mee op.
Verschilt heel erg per spel. Zelf speel ik me 360 enkel nog maar op mijn monitor omdat ik het er niet uit vind zien op een gewone of 480p tv.quote:Op zondag 4 maart 2007 16:52 schreef twi het volgende:
Het verschil is schrikbarend groot, maar de X360 is op de gewone TV nog steeds geweldig hoor. Jammer dat ze de VGA verneukt lijken te hebben.
GoW ziet er hier in 4:3 mode echt NIET uit. Lijkt alsof de AA uitstaat. In 16:9 mode zelfde resolutie is het wel goed.quote:Op zondag 4 maart 2007 18:13 schreef twi het volgende:
Volgens mij is GoW nog steeds verneukt via VGA, met een veel lagere resolutie dan ingesteld. En dat heb ik met wel meer games trouwens.
Ik vind van wel,quote:Op dinsdag 6 maart 2007 13:57 schreef ijsmeis het volgende:
Twi? Jij vindt ook wel dat er een vrouwelijk figuur in GoW moet komen die je kunt spelen eh eh eh eh?
Niet alleen Goku hoor. Alleen van mij valt het niet zo op....quote:Op dinsdag 6 maart 2007 15:08 schreef paarse_paashaas het volgende:
Wat dan tegenwoordig wel weer tegenvalt, is Goku en z'n kinderbedtijd...
Ik trek het niet op mn werk met minder dan 7u slaap. Dan ben ik maar een watjequote:Op dinsdag 6 maart 2007 15:08 schreef paarse_paashaas het volgende:
Wat dan tegenwoordig wel weer tegenvalt, is Goku en z'n kinderbedtijd...
Misschien moet je dan wat minder op je werk trekken.... viezerik.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 15:56 schreef GokuSFE het volgende:
[..]
Ik trek het niet op mn werk met minder dan 7u slaap. Dan ben ik maar een watje
Kom jij nou gewoon maar eens online, stagehoerquote:Op dinsdag 6 maart 2007 16:24 schreef Heintje het volgende:
[..]
Misschien moet je dan wat minder op je werk trekken.... viezerik.
Vrouwelijke figuren doen ze maar in Barbie's Paardenparadijs.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 13:57 schreef ijsmeis het volgende:
Twi? Jij vindt ook wel dat er een vrouwelijk figuur in GoW moet komen die je kunt spelen eh eh eh eh?
tering jij bent snel!quote:Op dinsdag 6 maart 2007 18:49 schreef twi het volgende:
1 maand
Mááár dan moet je wel via je xbox een account maken en niet via de site!quote:Op dinsdag 6 maart 2007 18:49 schreef twi het volgende:
1 maand
Hebben ze die voor de Xboxquote:Op dinsdag 6 maart 2007 18:50 schreef twi het volgende:
[..]
Vrouwelijke figuren doen ze maar in Barbie's Paardenparadijs.
oke bedankt voor de info!quote:Op dinsdag 6 maart 2007 19:01 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Mááár dan moet je wel via je xbox een account maken en niet via de site!
Veel plezier alvastquote:
o kut ik dacht dat ik daar zatquote:Op dinsdag 6 maart 2007 19:03 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Veel plezier alvast!
Oh en de algemene "slowchat" over/van de Xbox 360 is hier [Xbox 360] #205 Nu nog wat vrouwtjes in de game!!
Nouuuuu, dan mag je hier ook posten!quote:Op dinsdag 6 maart 2007 19:11 schreef apengek het volgende:
[..]
o kut ik dacht dat ik daar zat
maar ik ga gears of war er ook bij halen!![]()
Ja ja, alleen nou wil mijn moeder TV kijken. En zonder beeld speeld het niet echt goed.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 18:32 schreef GokuSFE het volgende:
[..]
Kom jij nou gewoon maar eens online, stagehoer
Dan moet je met ons mee doen. Dan krijgen zij ook een hekel aan jou.quote:Op woensdag 7 maart 2007 10:30 schreef Wouter2006 het volgende:
nieuwe GOW-er meldt zich en nu al een hekel aan die amerikanen in ranked matches
Nietquote:Op woensdag 7 maart 2007 10:38 schreef Wouter2006 het volgende:
ok, hoe kan je snel zien waar nederlanders in zitten?
Nope. Alleen ranked matches dusquote:en player matches hebben geen invloed op achievements toch?
Gewoon, zoals bovenstaande personen doen, afspreken met mensenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |