Ben je misschien vanmiddag thuis en heb je zin om GoW te cooppen, ik moet nl. Chapter 1 nog als Dom doenquote:
Ik ben zo online, moet jij me ff inviten voor een coopje chapter 1 casualquote:Op maandag 12 februari 2007 12:30 schreef twi het volgende:
Chapter 1Maar eh, vooruit. Dat kan op casual toch?
Act 1 heb ik al op Insane
quote:
quote:BECAUSE I GOT HIGH
By: Afroman
It's like I don't care about nothin' man
Role another blunt, Yeah cuz
(Yeah x 2)
I was gonna clean my room, until I got high
I was gonna get up and find the broom, But then I got high
My room is still messed up And I know why, (why man) 'cuz I got high
Because I got high
Because I got high
I was gonna go to class, before I got high
I coulda' cheated and I coulda passed, but I got high
I'm taking it next semester and I know why, (why man) 'cuz I got high
Because I got high
Because I got high
I was gonna go to work, but then I got high
I just got a new promotion, but I got high
Now I'm selling dope and I know why, (why man) 'cuz I got high
Because I got high
Because I got high
I was gonna go to court, before I got high
I was gonna pay my child support, but then I got high (No you weren't)
They took my whole pay check, and I know why, (why man) 'cuz I got high,
Because I got high
Because I got high
I wasn't gonna run from the cops but I was high, (I'm serious man)
I was gonna pull right over and stop, but I was high
Now I'm a paraplegic, and I know why, (why man) 'cuz I got high
Because I got high
Because I got high
I was gonna pay my car a note, until I got high
I wasn't gonna gamble on the boat, but then I got high
Now the tow truck's pulling away, and I know why, (why man) 'cuz I got high, because I got high, because I got high
Because I got high
Because I got high
I was gonna make love to you, but then I got high, I'm serious
I was gonna eat your pussy to, but then I got high
Now i'm jacking off and I know why, (turn this shit off) 'cuz I got high, because I got high, because I got high
I messed up my entire life, because I got high
I lost my kids and wife , because I got high
Now I'm sleeping on the sidewalk, and I know why, (why man) 'cuz I got high, because I got high, because I got high
I'm gonna stop singing this song, because I'm high
I'm singing this whole thing wrong, because I'm high
And if I don't sell one copy I know why, (why man) 'cuz I'm high,
because I'm high, because I'm high
(Are you really high man?) (he really is high man!) get jiggy with it
O bring it back (say what say what oh, Because I'm high
Because I'm high, because I'm high
Teamkiller! Grrrrrrrrrr.quote:Op maandag 12 februari 2007 12:38 schreef quantas het volgende:
HOSTVP!
Ik dacht van niet, maar ik wist toevallig welke ik nog moetquote:Op maandag 12 februari 2007 12:38 schreef nexhil het volgende:
kun je toevallig ergens zien welke je al als dom gedaan hebt?
En ik hou nog steeds van jequote:Op maandag 12 februari 2007 12:42 schreef twi het volgende:
Waarom? Je krijgt geen andere behandeling dan de rest hoor. En die worden door mij ook gepest en uitgescholden
Dat ben je niet, en daarom heb ik zoveel respect voor jequote:Op maandag 12 februari 2007 12:45 schreef twi het volgende:
Ik ben dan ook onweerstaanbaar lief. Vraag maar aan Gamedemon.
Ranked giechelen, count me inquote:Op maandag 12 februari 2007 12:53 schreef Heintje het volgende:
Gaan we vanavond weer ranked giechelen?
Lul.quote:Op maandag 12 februari 2007 12:38 schreef quantas het volgende:
HOSTVP!
Rejectquote:Op maandag 12 februari 2007 13:32 schreef ijsmeis het volgende:
Ik denk niet dat ik meedoe.
Sorry, deze reeks is alleen voor mensen die het spel daadwerkelijk gekocht hebben.quote:
Kom op joh, je gaat me toch niet vertellen dat je iets beters te doen hebt vannacht....quote:Op maandag 12 februari 2007 13:32 schreef ijsmeis het volgende:
Ik denk niet dat ik meedoe.
Nee, maar morgenvroeg welquote:Op maandag 12 februari 2007 13:56 schreef Heintje het volgende:
[..]
Kom op joh, je gaat me toch niet vertellen dat je iets beters te doen hebt vannacht....
Ik heb mn xbox al verkocht. Kinderachtig ding.quote:Op maandag 12 februari 2007 13:42 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
Sorry, deze reeks is alleen voor mensen die het spel daadwerkelijk gekocht hebben.
Pfff, volwassenenquote:Op maandag 12 februari 2007 14:05 schreef Camplo het volgende:
[..]
Ik heb mn xbox al verkocht. Kinderachtig ding.
Dat geeft niet, tegen die tijd stoppen we wel hoor.quote:
Zuchtquote:Op maandag 12 februari 2007 15:22 schreef Heintje het volgende:
[..]
Dat geeft niet, tegen die tijd stoppen we wel hoor.
Niet teveel van die shit roken hoor voordat je online komt, het moet niet té gek wordenquote:Op maandag 12 februari 2007 15:29 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Zucht. Okay. Ik kom rond 22:00 wel en dan speel ik tot een uur of 00:00. En dan ga ik ZzzZzlapen
!
Het was me enige jointjequote:Op maandag 12 februari 2007 17:37 schreef GokuSFE het volgende:
[..]
Niet teveel van die shit roken hoor voordat je online komt, het moet niet té gek worden
I'm in!!!!!quote:Op maandag 12 februari 2007 15:29 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Zucht. Okay. Ik kom rond 22:00 wel en dan speel ik tot een uur of 00:00. En dan ga ik ZzzZzlapen
!
En toch was het wel gezellig toch?quote:Op maandag 12 februari 2007 18:11 schreef twi het volgende:
De tuin op Insane is KLOTE.
En dat ondergrondse platform met die boog HOEREN is ook KLOTE.
Volgens mij gaan we vanavond met minimaal 6 man ranken ofzo, benieuwd of dat werktquote:Op maandag 12 februari 2007 18:34 schreef quantas het volgende:
[..]
I'm in!!!!!
Maar de host moet wel teamkills aanzetten
nee, ik speel zereneus vanavond, is toch ranked dan!
Moet je maar met ons meedoenquote:Op dinsdag 13 februari 2007 11:02 schreef Smots het volgende:
SodeJU!
Gisteravond speelde ik een aantal potjes ranked met wat onbekende gasten en ik had net zo goed op de grond kunnen gaan liggen met een flexibele buis in mijn kont. Ik ZOOG namelijk als een bizarre.
ik wilde meedoen, maar kon er niet bij.quote:
Ow? We waren maar met zijn 6en tochquote:Op dinsdag 13 februari 2007 12:49 schreef Smots het volgende:
[..]
ik wilde meedoen, maar kon er niet bij.
Oh well, volgende keer beter.
Erger in watquote:Op dinsdag 13 februari 2007 12:47 schreef Heintje het volgende:
Wij hadden gisteren nog een aantal potjes gespeeld tegen een paar gasten die nog erger waren dan giegelmeis. Waren trouwens wel leuke snelle potjes.
En die potjes ranked met alleen maar fokkers gingen ook wel lekker voor mij. Ben nou over 1 kwart van de 10000 kills.
Dus je vindt me irritantquote:Op dinsdag 13 februari 2007 12:59 schreef twi het volgende:
Stuurde je inderdaad een berichtje dat je er op zich gewoon bij kon. We waren toen met z'n 4'en, maar dan kunnen we best 2 tegen 3 doen. Als je de juiste lobby maar kan vinden.
En dat erger dan giechel "het blijft een moeilijk woord" meis was een beetje een understatement. Wat waren die gasten die laatste 2 potjes fuckin' irritant. Alsof je tegen die lui van Jackass zat te spelen nadat ze een uitermate matige grap hadden uitgehaald.
Gears Of War verkopen?quote:Op dinsdag 13 februari 2007 13:49 schreef computermistake het volgende:
Heintje, wat ga je eigenlijk doen als je 10.000 kills hebt en je achievement binnen hebt
Muahaha! Loserquote:Op dinsdag 13 februari 2007 14:42 schreef twi het volgende:
[..]
Gisteren vond ik je knap irritant bij die 13-1 ja. Over het algemeen valt dat verder wel mee
quote:Op dinsdag 13 februari 2007 15:14 schreef Heintje het volgende:
Kom op ijsmeis, we gaan die achievement vanavond wel ff voor je halen.
Dat je een achievementhoer bent weten we nu wel.. Je hoeft het niet steeds te herhalen.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 15:14 schreef Heintje het volgende:
Kom op ijsmeis, we gaan die achievement vanavond wel ff voor je halen.
Joh, ik heb die achievement allang hoor. En dat is ook niet wat ik hier meld. Ik bied ijsmeis alleen aan om haar te helpen om ook die achievement te halen.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 16:06 schreef BMH het volgende:
[..]
Dat je een achievementhoer bent weten we nu wel.. Je hoeft het niet steeds te herhalen.
Maar goed.. Als jij blij word van een bliepje en een getalletje achter je naam moet je vooral doorgaan. Maar spaar dit topic.
Waarom wil je dan zo graag die achievement halen?quote:Op dinsdag 13 februari 2007 18:36 schreef ijsmeis het volgende:
Ik ben totaal geen achievementhoer:
10 game(s) gespeeld
1285 van 8400 gamerscore.
Hoeft niet perse hoorquote:Op dinsdag 13 februari 2007 19:29 schreef Heintje het volgende:
[..]
Waarom wil je dan zo graag die achievement halen?
Knoppencombinaties ja.. Soms willen ze het uitleggen hoe ze het doen (om het schuldgevoel te verminderen), maar dan val ik ze meteen in de rede om ze te melden dat ik het absoluut niet wil weten.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 23:57 schreef skippy22 het volgende:
'Dat heb ik nog niet meegemaakt Hoe krijgen ze dat eigenlijk voor elkaar Je kan toch geen cheat progs etc downloaden Of drukken ze meerdere knopjes tegelijk in![]()
Het zijn glitches.. Exploits. Fouten in het spel die gebruikt worden om een voordeel te behalen over je tegenstanders. De ontwikkelaars hebben het zo niet bedoelt en de meeste mensen kunnen het niet. Het is oneerlijk en vooral erg triest.quote:Op woensdag 14 februari 2007 00:11 schreef skippy22 het volgende:
Dat zijn toch geen cheatsMaar functies net als schieten etc alleen niet iedereen weet het
Ongeduldig he, en daarbij vind ik het niet zo heel erg om alleen te spelen, vooral omdat ik meestal maar een aantal potjes speel, dan weer stop, en dan weer na een uur weer verder ga en zo.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 13:47 schreef Heintje het volgende:
Oja @Bigore, als je met ons mee wil doen moet je niet steeds zelf weer eengame joinen zodat als wij klaar zijn jij weer net bezig bent.
Als ik iemand zie glitchen in een normale match vind ik het meestal niet zo erg,quote:Op woensdag 14 februari 2007 10:10 schreef BMH het volgende:
Ik speel vooral ranked games (omdat er dan wel weerstand is) van 19 rondes.. Dus een game kan soms wel een uur duren.. En als er dan iemand glitcht gaat het wel irriteren ja.
Verder blijft het spel online erg leuk.. Ookal voelt het vechten vaak nog veel te random (ja, ik zei het).
Ik weet wel eindelijk wanneer je "wint" met allebei chainsaw, diegene die um het langst aan heeft, die wint, dus als er iemand aan komt lopen die wil zagen, en jij loopt weg en zet je zaag aan, dan verlies je nog want die van hem stond langer aan.quote:Op woensdag 14 februari 2007 10:10 schreef BMH het volgende:
Ik speel vooral ranked games (omdat er dan wel weerstand is) van 19 rondes.. Dus een game kan soms wel een uur duren.. En als er dan iemand glitcht gaat het wel irriteren ja.
Verder blijft het spel online erg leuk.. Ookal voelt het vechten vaak nog veel te random (ja, ik zei het).
Ik dacht trouwens dat jij gisteren die belg RunnySnake666 was die me precies nadat jij postte me aansprak.quote:
Je wou me afmaken toen ik in die auto met de boomer stond, en toen was je ineens weg, heel vaag was datquote:Op woensdag 14 februari 2007 12:24 schreef Heintje het volgende:
Ik heb het in een player match 1 keer gehad dat ik in clocktouwer ineens onder de brug zat waar de boomer ligt.
I knew it.quote:Op woensdag 14 februari 2007 14:06 schreef bigore het volgende:
Je moet dit spel ook niet bakken, vind de xbox niet zo lekker.
Nope, dat is onzin. Gisteren twee keer gezaagd terwijl ik met m'n zaag aan kwam lopen en die ander 'm pas net voor die tijd aan zette.quote:Op woensdag 14 februari 2007 11:55 schreef bigore het volgende:
[..]
Ik weet wel eindelijk wanneer je "wint" met allebei chainsaw, diegene die um het langst aan heeft, die wint, dus als er iemand aan komt lopen die wil zagen, en jij loopt weg en zet je zaag aan, dan verlies je nog want die van hem stond langer aan.
Game tag is skippie1982quote:Op woensdag 14 februari 2007 12:01 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ik dacht trouwens dat jij gisteren die belg RunnySnake666 was die me precies nadat jij postte me aansprak.![]()
.
Aint that cute!quote:Je kan een beetje te goed schieten taggen en zagen, maar mij hoor je niet klagen.. Want met een stemmetje zo lief en zo fijn, denk ik meid je mag er best wel zijn. Vandaar deze lieve valentijn. :p laters
Lief misschien wel maar een beetje onrealistisch, aangezien je iemand die downed is nog niet eens gezaagt krijgt. Je bent alleen goed met het shotgun. Iets te goed....quote:Op woensdag 14 februari 2007 21:39 schreef ijsmeis het volgende:![]()
Ik heb een Valentijn-berichtje gekregen
!
[..]
Aint that cute!
Ik heb laatst toch iemand gezaagdquote:Op woensdag 14 februari 2007 21:51 schreef Heintje het volgende:
[..]
Lief misschien wel maar een beetje onrealistisch, aangezien je iemand die downed is nog niet eens gezaagt krijgt. Je bent alleen goed met het shotgun. Iets te goed....
Ik vond het gisteren wel mooi toen je iemand met de Lancer down had geschoten en die toen daar iemand anders dood geslagen werdt. stond jij daar nog met een net startende kettingzaag.quote:Op woensdag 14 februari 2007 21:52 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ik heb laatst toch iemand gezaagd. Voor het eerst
!
En taggen heb ik ook 1 keertje gedaan, met succes.![]()
.
Zeker iets beters te doen?quote:Op woensdag 14 februari 2007 22:25 schreef Heintje het volgende:
[..]
Ik vond het gisteren wel mooi toen je iemand met de Lancer down had geschoten en die toen daar iemand anders dood geslagen werdt. stond jij daar nog met een net startende kettingzaag.
Helaas kan ik er vandaag niet bij zijn, morgen weer en daarna veel te lang niet meer ivm vakantie en verhuizing.
Dat was vast Gokuquote:Op woensdag 14 februari 2007 22:25 schreef Heintje het volgende:
[..]
Ik vond het gisteren wel mooi toen je iemand met de Lancer down had geschoten en die toen daar iemand anders dood geslagen werdt. stond jij daar nog met een net startende kettingzaag.
Helaas kan ik er vandaag niet bij zijn, morgen weer en daarna veel te lang niet meer ivm vakantie en verhuizing.
Gaan ze allemaal zo'n videokaart van ¤300+ kopen om het spel maar te kunnen spelen.quote:Op woensdag 14 februari 2007 15:44 schreef ijsmeis het volgende:
Gears of War uiteindelijk toch naar PC
PC!
Serieus? Ik heb het gewoon echt vaak geprobeerd en echt telkens was het diegene die um het langst aan had, zeker al wel 40-50 keer achter elkaar dat ik het gewoon "zeker" wist. Damn vage zooi.quote:Op woensdag 14 februari 2007 17:01 schreef twi het volgende:
[..]
Nope, dat is onzin. Gisteren twee keer gezaagd terwijl ik met m'n zaag aan kwam lopen en die ander 'm pas net voor die tijd aan zette.
Kep een videokaart van ¤500,-quote:Op donderdag 15 februari 2007 01:28 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
Gaan ze allemaal zo'n videokaart van ¤300+ kopen om het spel maar te kunnen spelen.
wat een sneue verzameling filmpjes zeg.....quote:Op woensdag 14 februari 2007 14:55 schreef Scarface2004 het volgende:
Check gewoon ff ´playinghalotoday´ op youtube.
Krijg je veel glitches in GoW.
Ik gebruik heel soms wel eens een glitch in een player match tegen wat vrienden.
Ja, maar jij bent dan ook niet zo'n type die "ik ga geen ¤300 uitgeven voor een console" (oid) uitkraamt.quote:Op donderdag 15 februari 2007 08:08 schreef bigore het volgende:
[..]
Kep een videokaart van ¤500,-, maar goed, upgrade me pc 1 x in de 3 jaar naar de max.
quote:
Ja dat was leuk. in mijn ene oor zat mijn vriendin te schreeuwen en in mijn andere oor hoorde ik de twi en Goku imitaties van mijn vriendin.quote:Op donderdag 15 februari 2007 18:11 schreef twi het volgende:
Ach, net een potje gespeeld met Heintje terwijl z'n vriendin in z'n oor zit te tetteren. Met Heintje z'n speciale surround sound op z'n microfoon kan je dan enorm meegenieten. Die is met een olifantenverdoving nog niet stil te krijgen geloof ik
Binnenkort heb ik 2x Rainbow Six: Vegas. Iemand die vaak GoW meespeelt die interesse heeft in 't dubbele exemplaar? Zie V&A 360 thread
hahaha... iedereen heeft dat toch met dit spel in het begin? Op den duur knal je iedereen met 2 vingers in je neus af met die shotgun..quote:Op dinsdag 13 februari 2007 11:02 schreef Smots het volgende:
SodeJU!
Gisteravond speelde ik een aantal potjes ranked met wat onbekende gasten en ik had net zo goed op de grond kunnen gaan liggen met een flexibele buis in mijn kont. Ik ZOOG namelijk als een bizarre.
Ik was het van plan maar had teveel gedronken en viel in slaapquote:Op vrijdag 16 februari 2007 23:14 schreef twi het volgende:
Gaat er nog iemand online vanavond?
Nog maar 3 en een halve dag en dan kun je weer stoppen met drinken.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 14:50 schreef ijsmeis het volgende:
Oh, volgens mij ben ik nog dronken!
Het was niet eens voor carnaval hoorquote:Op zaterdag 17 februari 2007 18:39 schreef Heintje het volgende:
[..]
Nog maar 3 en een halve dag en dan kun je weer stoppen met drinken.
Oja goed nieuws. Na mijn verhuizing heb ik een snellere verbinding.... 10240 / 1024 ipv 1024 / 512.
Host host host host host... enz.
Rush-hoer.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 12:20 schreef twi het volgende:
Zag je ook aan de potjes RS:V eergisteren
Eergisteren, niet gisterenquote:
Nee, dat was bij iedereen.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 12:27 schreef bigore het volgende:
ligt xbox live er alleen bij mij uit?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |