je vergeet kwaliteitquote:Op maandag 12 februari 2007 11:24 schreef SiemeN het volgende:
Je ziet nu gewoon dat het aan vertrouwen en lef ontbreekt.
AZ thuis?quote:Op maandag 12 februari 2007 11:28 schreef opgebaarde het volgende:
Wat me al langer opvalt en ik ben helaas niet de enige, het publiek (generaliserd) is niet bepaald de 12de man die de groep net dat kleine beslissende stukje kan helpen. Er is weinig vertrouwen in de groep en daardoor is de motivatie niet echt hoog, zie het grote verschil tussen de wedstrijd tegen Ajax en FC Twente
Ik vond Feyenoord gisteren tegen Twente stukken slechter voetballen dan de wedstrijd tegen Ajax.quote:Op maandag 12 februari 2007 11:32 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
AZ thuis?
Welk verschil bedoel jeHet was allebei zwaar kut
Het publiek heeft lang genoeg de 12e man gespeeld, maar als de spelers niks terug geven dan houdt het gewoon op natuurlijk.quote:Op maandag 12 februari 2007 11:28 schreef opgebaarde het volgende:
Wat me al langer opvalt en ik ben helaas niet de enige, het publiek (generaliserd) is niet bepaald de 12de man die de groep net dat kleine beslissende stukje kan helpen. Er is weinig vertrouwen in de groep en daardoor is de motivatie niet echt hoog, zie het grote verschil tussen de wedstrijd tegen Ajax en FC Twente
Vind Bosz maar een laffe teringhond.quote:Op maandag 12 februari 2007 11:53 schreef renz0r het volgende:
Gister studio voetbal gekeken en Bosz komt danwel duidelijk over, toch had die het moeilijk met al die vragen.
quote:Op maandag 12 februari 2007 12:00 schreef Keltie het volgende:
[..]
Vind Bosz maar een laffe teringhond.
Hebben we hem ook weerquote:
Ja maar hij vond het wel een beetje makkelijk om hem direct met aan en verkopen te confronterenquote:Op maandag 12 februari 2007 12:09 schreef Keltie het volgende:
[..]
Hebben we hem ook weer
Maargoed. Bosz toonde gister inderdaad aan dat hij iedere vraag kan en durfde te beantwoorden
hoezoquote:Op maandag 12 februari 2007 12:41 schreef DenniZZ het volgende:
[..]
Ja maar hij vond het wel een beetje makkelijk om hem direct met aan en verkopen te confronteren
quote:Volgens verschillende Belgische media is Feyenoord één van de Nederlandse clubs die interesse heeft in Westerlo-spits Patrick Ogunsoto. De 23-jarige Nigeriaan is momenteel topscorer in de Belgische competitie met 16 goals.
Feyenoord bekeek de spits afgelopen weekend bij het duel tussen Westerlo en Bergen. In die wedstrijd scoorde Ogunsoto twee keer. Naast Feyenoord hebben ook Nec, Willem II, Psv, Sparta en De Graafschap interesse in de aanvaller.
Ja.quote:Op maandag 12 februari 2007 13:40 schreef SiemeN het volgende:
Wisten jullie trouwens dat alleen Willem II meer tegengoals heeft dan Feyenoord, deze jaargang?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |