quote:Op maandag 12 februari 2007 03:46 schreef SpankTheMonkey het volgende:
400, jubileum.
Korte samenvatting van 399
- Pact tussen Huub en Bart
- Rukkende Brian betrapt door camera
- Brian gooit handdoek voor camera(beeld), sanctie?!?!
- Huub en Bart bekijken voice over filmpje op youtube gemaakt door kijker
okay...... nu kan ik dus helemaal niet meer slapenquote:Op maandag 12 februari 2007 04:03 schreef Prospera het volgende:
[..]
maar je vergeet Brians kwakje voor de koelkast of was het afscheiding van Nathasia
kwakje is ook een afscheiding tochquote:Op maandag 12 februari 2007 04:04 schreef mootie het volgende:
[..]
okay...... nu kan ik dus helemaal niet meer slapen![]()
En het zwemmerseczeem van Brian. Brian wroet tussen zijn tenen in bed en gooit de velletjes op de grond in de slaapkamer. Hygiënische gast, zouden ze morgen aan de andere bewoners in herhaling op tv moeten laten zien.quote:Op maandag 12 februari 2007 04:03 schreef Prospera het volgende:
[..]
maar je vergeet Brians kwakje voor de koelkast of was het afscheiding van Nathasia
Ik word ook een beetje misselijk nuquote:Op maandag 12 februari 2007 04:15 schreef SpankTheMonkey het volgende:
[..]
En het zwemmerseczeem van Brian. Brian wroet tussen zijn tenen in bed en gooit de velletjes op de grond in de slaapkamer. Hygiënische gast, zouden ze morgen aan de andere bewoners in herhaling op tv moeten laten zien.![]()
![]()
Zieligquote:Op maandag 12 februari 2007 04:27 schreef ilona-scuderia het volgende:
Brian trekt zich dus elke nacht moedeloos af...![]()
Als Brian weer loco wordt doet ie 't het zo met schizo / para Natasia...quote:
Wat denk je, was is Brian niet een hele foute cast geweest?quote:Op maandag 12 februari 2007 04:54 schreef ilona-scuderia het volgende:
[..]
Als Brian weer loco wordt doet ie 't het zo met schizo / para Natasia...
Als het goed is zit er een professioneel psychologisch team achter die casting / screening maar dan hebben ze toch wel een paar foutjes gemaakt... (ik noem geen namen, dat weten ze zelf wel)quote:Op maandag 12 februari 2007 04:59 schreef Prospera het volgende:
[..]
Wat denk je, was is Brian niet een hele foute cast geweest?
Ik welquote:Op maandag 12 februari 2007 05:02 schreef ilona-scuderia het volgende:
[..]
Als het goed is zit er een professioneel psychologisch team achter die casting / screening maar dan hebben ze toch wel een paar foutjes gemaakt... (ik noem geen namen, dat weten ze zelf wel)
quote:Op maandag 12 februari 2007 03:46 schreef SpankTheMonkey het volgende:
- Pact tussen Huub en Bart
Ik bevredig mij zo'n 25x per dag..................quote:Op maandag 12 februari 2007 08:17 schreef pluisje78 het volgende:
net of jullie je nooit bevredigen
Het is in middels 2007, dat hier mensen nog zo van opkijken.... Zet op het tijdstip dat het gebeurde de TV eens aan, waarschijnlijk vallen ze dan helemaal van hun stoelquote:Op maandag 12 februari 2007 08:17 schreef pluisje78 het volgende:
laat ide brian toch lekker net of jullie je nooit bevredigen
nee ik vind hem niet leuk ofzo maar jeetje jullie doen net of ie de 3de wereld oorlog is gestart
Die handoek hing over de douchewand maar blokkeerde niet het zicht, er zijn immers toch caps dat hij stond te douchen...quote:Op maandag 12 februari 2007 08:21 schreef Brici het volgende:
als die een handoek voor de camera gedaan heeft.
ERUIT BRAIN.
Schijnt heel normaal te zijn als je lang opgesloten zit en licht-exhibitionistisch bent aangelegdquote:Op maandag 12 februari 2007 04:27 schreef ilona-scuderia het volgende:
Brian trekt zich dus elke nacht moedeloos af...![]()
Juist! Poor Brainless...quote:Op maandag 12 februari 2007 08:17 schreef pluisje78 het volgende:
laat ide brian toch lekker net of jullie je nooit bevredigen
nee ik vind hem niet leuk ofzo maar jeetje jullie doen net of ie de 3de wereld oorlog is gestart
Ik zou het heel erg zonde vinden als Huub nu toch Syl eruit zou stemmen. Ook enorm lullig trouwens. Hij zou haar er in de beginfase niet uit stemmen en met 9 bewoners (want er komen nog 3 nieuwen) is dat niet echt in de eindfase van de strijd.quote:Op maandag 12 februari 2007 09:14 schreef avonne het volgende:
Ik lees dat Huub zegt bereid te zijn Sylvia te offeren. Maar ik denk niet dat Bart Sylvia kwijt wil. Hij kan best met haar opschieten. Itt Amanda, Brian en Natasia waar hij niet (meer) normaal mee kan praten. Dus voor Sylvia's positie hoeven we niet te vrezen.
zeg nooit nooit,....quote:Op maandag 12 februari 2007 09:25 schreef avonne het volgende:
Oja, dat had ik nog moeten vermelden. Tuurlijk stemt Huub haar er niet uit.
maandag = kapperdagquote:Op maandag 12 februari 2007 09:37 schreef pluisje78 het volgende:
wat amanda nu aan heeft maakt haar gelukkig weer een stukkie slanker en staat dr beter dan dat poppen pakje van een paar dagen terug
alleen dat haar ik vind het niet mooi gedaan en ze moet het nu echt gaan wassen
Dat kan je heel goed zelf wassen, elke dag als het nodig is.quote:Op maandag 12 februari 2007 09:41 schreef Copycat het volgende:
Ze heeft extensions toch? Kun je dan je haar niet zelf wassen? Dat moet toch gruwelijk gaan jeuken?
Ieuw heeft ze haar haar nog niet 1 keer gewassen daar?quote:Op maandag 12 februari 2007 09:41 schreef Copycat het volgende:
Ze heeft extensions toch? Kun je dan je haar niet zelf wassen? Dat moet toch gruwelijk gaan jeuken?
Ah, duidelijk.quote:Op maandag 12 februari 2007 09:54 schreef avonne het volgende:
Palma "Ik hoef maar één ding te zeggen en ze zeggen : oh, ze is een omgebouwde"
Ik had vroegah (gaap) een uitdrukking voor dit soort dagen: Nationale Terg Dag! Iedereen over de zeik helpen!quote:Op maandag 12 februari 2007 09:57 schreef avonne het volgende:
Amanda heeft tandpasta op haar bloes.
Brian "en op je booby"
Amanda kijkt eens goed en geeft daarbij Brian en Huub flink inkijk, die gieren het uit
Huub " niet alles is een reden om je meteen uit te kleden"
Ga jij hem koffie brengen?quote:Op maandag 12 februari 2007 10:01 schreef avonne het volgende:
En Bart vertelt nog maar weer eens dat hij kapot ging van het lachen om het filmpje
(die jongen is echt wanhopig naar meer plezier in het leven)
Ik zag op youtube.quote:Op maandag 12 februari 2007 10:03 schreef petraa het volgende:
Pfff Mogge al ff 5 cossen doorgeworsteld van gisteravond. Is er nog ergens een filmpje te vinden van de discussie tussen Huub en Zdngmw want die op de tien site doet het niet.
Huub moest van Rene ook de groeten doen aan Syl. Was ze helemaal verbaasd over, Huub lekker gemeen lachenquote:Op maandag 12 februari 2007 10:03 schreef avonne het volgende:
René arriveert
die zal wel blij zijn dat Huub er weer is
en schijnbaar een leukequote:Op maandag 12 februari 2007 10:08 schreef avonne het volgende:
motorrijleraar
auto rijlesquote:Op maandag 12 februari 2007 10:19 schreef CARLAK het volgende:
Wie weet waar Natasia is? Ik heb haar nog steeds niet gezien.
autorijlesquote:Op maandag 12 februari 2007 10:19 schreef CARLAK het volgende:
Rijlesquote:Op maandag 12 februari 2007 10:19 schreef CARLAK het volgende:
Volgens mij niet, wrs is dat eind van de maand.quote:Op maandag 12 februari 2007 10:21 schreef pronkjewail het volgende:
moet ze vandaag afrijden?
Vanavond 21.00 uur.quote:Op maandag 12 februari 2007 10:25 schreef Danny het volgende:
is er nou al besloten wie de valentijnsdate krijgt? dat moest toch voor 9 uur?
Want, want, want???quote:Op maandag 12 februari 2007 10:27 schreef beequeen het volgende:
Rogier, kijk je mee?????? Arme jongen![]()
![]()
Ze is aan het plannen met Brian hoeveel kinderen ze gaan nemenquote:Op maandag 12 februari 2007 10:30 schreef Copycat het volgende:
[..]
Want, want, want???
Maakt ze weer een slimme opmerking?
en nog erger hoe ze er uit gaan zienquote:Op maandag 12 februari 2007 10:31 schreef pullup het volgende:
[..]
Ze is aan het plannen met Brian hoeveel kinderen ze gaan nemen
Australisch bloed, Portugees bloed, Antilliaan bloed, Nederlands bloed en nog wat bonoboquote:Op maandag 12 februari 2007 10:29 schreef Carlaa het volgende:
Het arme kind.. heeft genetisch gezien geen ENKELE kans om te slagen in het leven....
Luisteren is ook een vak he. Hebbenze ooit wel eens 's ochtends voor 9 uur wat moeten beslissen ??? Alle beslissingen moeten 's avonds genomen worden.quote:Op maandag 12 februari 2007 10:33 schreef Danny het volgende:
[..]
pff, kom ik daar zo vroeg m'n nest voor uit
Dan is het over.quote:Op maandag 12 februari 2007 10:34 schreef Copycat het volgende:
Als ze er niet uitkomen met die stemming vanavond (en die kans acht ik enorm groot), gaat het dan helemaal over of móeten ze hoe dan ook tot overeenstemming komen?
Die kans lijkt me heel kleinquote:Op maandag 12 februari 2007 10:30 schreef Copycat het volgende:
[..]
Want, want, want???
Maakt ze weer een slimme opmerking?
Die verhaallijn is idd wel abrupt onderbrokenquote:Op maandag 12 februari 2007 10:39 schreef scanman01 het volgende:
Ik bedenkt met net dat we ook van het gezemel Nathanael/Patricia af zijn. Er is dus toch gerechtigheid.
quote:Op maandag 12 februari 2007 10:41 schreef scanman01 het volgende:
Amanda in paniek omdat de kapper niet komt. Ze is niet lekker.
Amanda: "Wat moet ik nou??? Nouhou... dat vind ik echt niet leuk"
quote:Op maandag 12 februari 2007 10:39 schreef scanman01 het volgende:
Ik bedenkt met net dat we ook van het gezemel Nathanael/Patricia af zijn. Er is dus toch gerechtigheid.
Typisch geval van scripten, eerst zdngmw naar achter en toen Hubert, 1+1=2quote:Op maandag 12 februari 2007 10:43 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Mogguh!
Ben je er al achter waarom de redactie ineens wist dat het ruzie zou worden?
En idd de verhaallijn NL en Patricia.... Zal Patricia wel van balen![]()
quote:Op maandag 12 februari 2007 10:43 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Mogguh!
Ben je er al achter waarom de redactie ineens wist dat het ruzie zou worden?
En idd de verhaallijn NL en Patricia.... Zal Patricia wel van balen![]()
Hmm... Okee.quote:Op maandag 12 februari 2007 10:47 schreef beequeen het volgende:
[..]
Typisch geval van scripten, eerst zdngmw naar achter en toen Hubert, 1+1=2![]()
aha verrek je hebt gelijkquote:Op maandag 12 februari 2007 10:47 schreef beequeen het volgende:
[..]
Typisch geval van scripten, eerst zdngmw naar achter en toen Hubert, 1+1=2![]()
Ik vond deze wel grappigquote:Op maandag 12 februari 2007 10:49 schreef Ebinas het volgende:
Mooi stukje overigens op de Talpa site : 21:24-Huub van zijn beste kant
Nee, zo te zien nietquote:Op maandag 12 februari 2007 10:53 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Ziet er lekker uit, maar is geen senseo, lijkt me...
Haha ze hebben het over Valentijn, Brainles zegt het is vandaag de 12e over 2 dagen is het valentijn. Ja zegt Amanda Donderdag dus.quote:Op maandag 12 februari 2007 10:56 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Nee, zo te zien niet![]()
Mwa, verschil moet er wezen he![]()
quote:Op maandag 12 februari 2007 10:58 schreef scanman01 het volgende:
Wat knalt die Amanda toch altijd door de speakers heen
My God, hoe triest. 'Ze heeft signalen afgegeven naar mij. Als ze naar mij zit te kijken met een geile blik...'quote:Op maandag 12 februari 2007 10:59 schreef avonne het volgende:
Dus Brian wil Hedda gaan uitnodigen.
"want zij zit wel geil naar mij te knipogen als ik sta te draaien"
Precies. Dus allemaal in dat huis voor Brian stemmen en dan lachen.quote:Op maandag 12 februari 2007 11:01 schreef BwennieBren het volgende:
Alsof Hedda en Huubs zus willen komen
Jaaaa, dat zou cool zijn.quote:Op maandag 12 februari 2007 11:01 schreef scanman01 het volgende:
En anders gaat hij Huub's zus uitnodigen. Die jongen is echt niet helemaal in orde van boven.
Snapt hij wel dat de persoon die hij uitnodigt ook nog maar zin moet hebben?? Als ik Huub was zou ik voor Brian stemmen en dat lachen om Hedda's reactie
Zijn pilletje is uitgewerkt, wordt tijd voor een nieuwe.quote:
Hij denkt dat Huub net zo triest gaan reageren als hij nu doet. Als het een klein beetje serieus was, is die kans wel vrij groot trouwens. Helemaal als Brian met je zus gaat datenquote:Op maandag 12 februari 2007 11:02 schreef pronkjewail het volgende:
Die jongen is het echt aan het verliezen hoor...
Hij denkt dat huub gaat opspringen als hij hoort wie Brian wil uitnodigen????
Als Huub dit zou horen... jezus zeg, lager kun je niet gaan. Wat een sicko is dit....quote:Op maandag 12 februari 2007 11:05 schreef petraa het volgende:
Politiezaak, De meisjes die huub heeft gehad, waren 15, 16 ze moeten eigenlijk nu naar de politie gaan. volgens Brainles
Rogier is 10 jaar ouder dan Amanda.quote:Op maandag 12 februari 2007 11:05 schreef scanman01 het volgende:
Amanda: "Huub is wel zo'n typ omdat hij geen meid van zijn eigen leeftijd kan krijgen"
Ik hoop dat huub gewoon zegt ja laat maar komen en niet de discussie aangaat. Ik hoop dat zo !!!! Laat brainles maar op zijn bek gaan.quote:Op maandag 12 februari 2007 11:04 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Hij denkt dat Huub net zo triest gaan reageren als hij nu doet. Als het een klein beetje serieus was, is die kans wel vrij groot trouwens. Helemaal als Brian met je zus gaat daten... Maar die kans is dus wel 0 neem ik aan.
Heeft niet iemand een cap dat hij zich zit af te trekken in de dushie, dan kunnen we hem dat sturen met Valentijnquote:Op maandag 12 februari 2007 11:05 schreef CartWOman het volgende:
Brian gaat wel véel te ver als hij dit doorzet qua Huub z'n 'snuivende zus', waar foto's van zouden zijn. Dat lijkt me namelijk onzin, en is dus smaad.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |