quote:Op maandag 12 februari 2007 03:46 schreef SpankTheMonkey het volgende:
400, jubileum.
Korte samenvatting van 399
- Pact tussen Huub en Bart
- Rukkende Brian betrapt door camera
- Brian gooit handdoek voor camera(beeld), sanctie?!?!
- Huub en Bart bekijken voice over filmpje op youtube gemaakt door kijker
okay...... nu kan ik dus helemaal niet meer slapenquote:Op maandag 12 februari 2007 04:03 schreef Prospera het volgende:
[..]
maar je vergeet Brians kwakje voor de koelkast of was het afscheiding van Nathasia
kwakje is ook een afscheiding tochquote:Op maandag 12 februari 2007 04:04 schreef mootie het volgende:
[..]
okay...... nu kan ik dus helemaal niet meer slapen![]()
En het zwemmerseczeem van Brian. Brian wroet tussen zijn tenen in bed en gooit de velletjes op de grond in de slaapkamer. Hygiënische gast, zouden ze morgen aan de andere bewoners in herhaling op tv moeten laten zien.quote:Op maandag 12 februari 2007 04:03 schreef Prospera het volgende:
[..]
maar je vergeet Brians kwakje voor de koelkast of was het afscheiding van Nathasia
Ik word ook een beetje misselijk nuquote:Op maandag 12 februari 2007 04:15 schreef SpankTheMonkey het volgende:
[..]
En het zwemmerseczeem van Brian. Brian wroet tussen zijn tenen in bed en gooit de velletjes op de grond in de slaapkamer. Hygiënische gast, zouden ze morgen aan de andere bewoners in herhaling op tv moeten laten zien.![]()
![]()
Zieligquote:Op maandag 12 februari 2007 04:27 schreef ilona-scuderia het volgende:
Brian trekt zich dus elke nacht moedeloos af...![]()
Als Brian weer loco wordt doet ie 't het zo met schizo / para Natasia...quote:
Wat denk je, was is Brian niet een hele foute cast geweest?quote:Op maandag 12 februari 2007 04:54 schreef ilona-scuderia het volgende:
[..]
Als Brian weer loco wordt doet ie 't het zo met schizo / para Natasia...
Als het goed is zit er een professioneel psychologisch team achter die casting / screening maar dan hebben ze toch wel een paar foutjes gemaakt... (ik noem geen namen, dat weten ze zelf wel)quote:Op maandag 12 februari 2007 04:59 schreef Prospera het volgende:
[..]
Wat denk je, was is Brian niet een hele foute cast geweest?
Ik welquote:Op maandag 12 februari 2007 05:02 schreef ilona-scuderia het volgende:
[..]
Als het goed is zit er een professioneel psychologisch team achter die casting / screening maar dan hebben ze toch wel een paar foutjes gemaakt... (ik noem geen namen, dat weten ze zelf wel)
quote:Op maandag 12 februari 2007 03:46 schreef SpankTheMonkey het volgende:
- Pact tussen Huub en Bart
Ik bevredig mij zo'n 25x per dag..................quote:Op maandag 12 februari 2007 08:17 schreef pluisje78 het volgende:
net of jullie je nooit bevredigen
Het is in middels 2007, dat hier mensen nog zo van opkijken.... Zet op het tijdstip dat het gebeurde de TV eens aan, waarschijnlijk vallen ze dan helemaal van hun stoelquote:Op maandag 12 februari 2007 08:17 schreef pluisje78 het volgende:
laat ide brian toch lekker net of jullie je nooit bevredigen
nee ik vind hem niet leuk ofzo maar jeetje jullie doen net of ie de 3de wereld oorlog is gestart
Die handoek hing over de douchewand maar blokkeerde niet het zicht, er zijn immers toch caps dat hij stond te douchen...quote:Op maandag 12 februari 2007 08:21 schreef Brici het volgende:
als die een handoek voor de camera gedaan heeft.
ERUIT BRAIN.
Schijnt heel normaal te zijn als je lang opgesloten zit en licht-exhibitionistisch bent aangelegdquote:Op maandag 12 februari 2007 04:27 schreef ilona-scuderia het volgende:
Brian trekt zich dus elke nacht moedeloos af...![]()
Juist! Poor Brainless...quote:Op maandag 12 februari 2007 08:17 schreef pluisje78 het volgende:
laat ide brian toch lekker net of jullie je nooit bevredigen
nee ik vind hem niet leuk ofzo maar jeetje jullie doen net of ie de 3de wereld oorlog is gestart
Ik zou het heel erg zonde vinden als Huub nu toch Syl eruit zou stemmen. Ook enorm lullig trouwens. Hij zou haar er in de beginfase niet uit stemmen en met 9 bewoners (want er komen nog 3 nieuwen) is dat niet echt in de eindfase van de strijd.quote:Op maandag 12 februari 2007 09:14 schreef avonne het volgende:
Ik lees dat Huub zegt bereid te zijn Sylvia te offeren. Maar ik denk niet dat Bart Sylvia kwijt wil. Hij kan best met haar opschieten. Itt Amanda, Brian en Natasia waar hij niet (meer) normaal mee kan praten. Dus voor Sylvia's positie hoeven we niet te vrezen.
zeg nooit nooit,....quote:Op maandag 12 februari 2007 09:25 schreef avonne het volgende:
Oja, dat had ik nog moeten vermelden. Tuurlijk stemt Huub haar er niet uit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |