Ze is aan het plannen met Brian hoeveel kinderen ze gaan nemenquote:Op maandag 12 februari 2007 10:30 schreef Copycat het volgende:
[..]
Want, want, want???
Maakt ze weer een slimme opmerking?
en nog erger hoe ze er uit gaan zienquote:Op maandag 12 februari 2007 10:31 schreef pullup het volgende:
[..]
Ze is aan het plannen met Brian hoeveel kinderen ze gaan nemen
Australisch bloed, Portugees bloed, Antilliaan bloed, Nederlands bloed en nog wat bonoboquote:Op maandag 12 februari 2007 10:29 schreef Carlaa het volgende:
Het arme kind.. heeft genetisch gezien geen ENKELE kans om te slagen in het leven....
Luisteren is ook een vak he. Hebbenze ooit wel eens 's ochtends voor 9 uur wat moeten beslissen ??? Alle beslissingen moeten 's avonds genomen worden.quote:Op maandag 12 februari 2007 10:33 schreef Danny het volgende:
[..]
pff, kom ik daar zo vroeg m'n nest voor uit
Dan is het over.quote:Op maandag 12 februari 2007 10:34 schreef Copycat het volgende:
Als ze er niet uitkomen met die stemming vanavond (en die kans acht ik enorm groot), gaat het dan helemaal over of móeten ze hoe dan ook tot overeenstemming komen?
Die kans lijkt me heel kleinquote:Op maandag 12 februari 2007 10:30 schreef Copycat het volgende:
[..]
Want, want, want???
Maakt ze weer een slimme opmerking?
Die verhaallijn is idd wel abrupt onderbrokenquote:Op maandag 12 februari 2007 10:39 schreef scanman01 het volgende:
Ik bedenkt met net dat we ook van het gezemel Nathanael/Patricia af zijn. Er is dus toch gerechtigheid.
quote:Op maandag 12 februari 2007 10:41 schreef scanman01 het volgende:
Amanda in paniek omdat de kapper niet komt. Ze is niet lekker.
Amanda: "Wat moet ik nou??? Nouhou... dat vind ik echt niet leuk"
quote:Op maandag 12 februari 2007 10:39 schreef scanman01 het volgende:
Ik bedenkt met net dat we ook van het gezemel Nathanael/Patricia af zijn. Er is dus toch gerechtigheid.
Typisch geval van scripten, eerst zdngmw naar achter en toen Hubert, 1+1=2quote:Op maandag 12 februari 2007 10:43 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Mogguh!
Ben je er al achter waarom de redactie ineens wist dat het ruzie zou worden?
En idd de verhaallijn NL en Patricia.... Zal Patricia wel van balen![]()
quote:Op maandag 12 februari 2007 10:43 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Mogguh!
Ben je er al achter waarom de redactie ineens wist dat het ruzie zou worden?
En idd de verhaallijn NL en Patricia.... Zal Patricia wel van balen![]()
Hmm... Okee.quote:Op maandag 12 februari 2007 10:47 schreef beequeen het volgende:
[..]
Typisch geval van scripten, eerst zdngmw naar achter en toen Hubert, 1+1=2![]()
aha verrek je hebt gelijkquote:Op maandag 12 februari 2007 10:47 schreef beequeen het volgende:
[..]
Typisch geval van scripten, eerst zdngmw naar achter en toen Hubert, 1+1=2![]()
Ik vond deze wel grappigquote:Op maandag 12 februari 2007 10:49 schreef Ebinas het volgende:
Mooi stukje overigens op de Talpa site : 21:24-Huub van zijn beste kant
Nee, zo te zien nietquote:Op maandag 12 februari 2007 10:53 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Ziet er lekker uit, maar is geen senseo, lijkt me...
Haha ze hebben het over Valentijn, Brainles zegt het is vandaag de 12e over 2 dagen is het valentijn. Ja zegt Amanda Donderdag dus.quote:Op maandag 12 februari 2007 10:56 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Nee, zo te zien niet![]()
Mwa, verschil moet er wezen he![]()
quote:Op maandag 12 februari 2007 10:58 schreef scanman01 het volgende:
Wat knalt die Amanda toch altijd door de speakers heen
My God, hoe triest. 'Ze heeft signalen afgegeven naar mij. Als ze naar mij zit te kijken met een geile blik...'quote:Op maandag 12 februari 2007 10:59 schreef avonne het volgende:
Dus Brian wil Hedda gaan uitnodigen.
"want zij zit wel geil naar mij te knipogen als ik sta te draaien"
Precies. Dus allemaal in dat huis voor Brian stemmen en dan lachen.quote:Op maandag 12 februari 2007 11:01 schreef BwennieBren het volgende:
Alsof Hedda en Huubs zus willen komen
Jaaaa, dat zou cool zijn.quote:Op maandag 12 februari 2007 11:01 schreef scanman01 het volgende:
En anders gaat hij Huub's zus uitnodigen. Die jongen is echt niet helemaal in orde van boven.
Snapt hij wel dat de persoon die hij uitnodigt ook nog maar zin moet hebben?? Als ik Huub was zou ik voor Brian stemmen en dat lachen om Hedda's reactie
Zijn pilletje is uitgewerkt, wordt tijd voor een nieuwe.quote:
Hij denkt dat Huub net zo triest gaan reageren als hij nu doet. Als het een klein beetje serieus was, is die kans wel vrij groot trouwens. Helemaal als Brian met je zus gaat datenquote:Op maandag 12 februari 2007 11:02 schreef pronkjewail het volgende:
Die jongen is het echt aan het verliezen hoor...
Hij denkt dat huub gaat opspringen als hij hoort wie Brian wil uitnodigen????
Als Huub dit zou horen... jezus zeg, lager kun je niet gaan. Wat een sicko is dit....quote:Op maandag 12 februari 2007 11:05 schreef petraa het volgende:
Politiezaak, De meisjes die huub heeft gehad, waren 15, 16 ze moeten eigenlijk nu naar de politie gaan. volgens Brainles
Rogier is 10 jaar ouder dan Amanda.quote:Op maandag 12 februari 2007 11:05 schreef scanman01 het volgende:
Amanda: "Huub is wel zo'n typ omdat hij geen meid van zijn eigen leeftijd kan krijgen"
Ik hoop dat huub gewoon zegt ja laat maar komen en niet de discussie aangaat. Ik hoop dat zo !!!! Laat brainles maar op zijn bek gaan.quote:Op maandag 12 februari 2007 11:04 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Hij denkt dat Huub net zo triest gaan reageren als hij nu doet. Als het een klein beetje serieus was, is die kans wel vrij groot trouwens. Helemaal als Brian met je zus gaat daten... Maar die kans is dus wel 0 neem ik aan.
Heeft niet iemand een cap dat hij zich zit af te trekken in de dushie, dan kunnen we hem dat sturen met Valentijnquote:Op maandag 12 februari 2007 11:05 schreef CartWOman het volgende:
Brian gaat wel véel te ver als hij dit doorzet qua Huub z'n 'snuivende zus', waar foto's van zouden zijn. Dat lijkt me namelijk onzin, en is dus smaad.
Dit soort scenario's ligt hij dus te bedenken als 'ie niet kan slapen, 's ochtends zijn het waarheden geworden.quote:Op maandag 12 februari 2007 11:06 schreef Ebinas het volgende:
ik ben gewoon sprakeloos, kan niet eens reageren op wat die jonge er uitgooid.
verbazingwekkend gewoon
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |