Allebeiquote:Op donderdag 15 februari 2007 02:32 schreef Sander170 het volgende:
[..]
Ik denk aan de koffie of aan de drugs dat kan natuurlijk ook nog.
Zeg jij het me maar.![]()
open jij dna ik mag zelf niet openenquote:Op donderdag 15 februari 2007 02:31 schreef Sander170 het volgende:
[..]
Als het kan héel graag jazeker.![]()
Krijg jij dat dan voor elkaar, ik in elk geval niet.![]()
Nee, dat zit bij de drugs inbegrepenquote:Op donderdag 15 februari 2007 02:33 schreef Sander170 het volgende:
[..]
Nu ontbreekt alleen het bier nog.![]()
Hoezo mag niet ?quote:Op donderdag 15 februari 2007 02:32 schreef BonJovi het volgende:
[..]
open jij dna ik mag zelf niet openen
O dat wist ik niet, is dat nieuw tegenwoordig.quote:Op donderdag 15 februari 2007 02:33 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Nee, dat zit bij de drugs inbegrepen![]()
Och, alcohol is in principe ook een verdovend ietsquote:Op donderdag 15 februari 2007 02:34 schreef Sander170 het volgende:
[..]
O dat wist ik niet, is dat nieuw tegenwoordig.![]()
Ga naar Remlof, en praat over een regeling met hem, vraag wat hij wil hebben.quote:Op donderdag 15 februari 2007 02:34 schreef BonJovi het volgende:
jammer! er zijn wel topic over tenen of sletjes maar niet van zweden slecht hoor!
In het breezahtopic staat het er vol meequote:Op donderdag 15 februari 2007 02:34 schreef BonJovi het volgende:
jammer! er zijn wel topic over tenen of sletjes maar niet van zweden slecht hoor!
O je bedoeld net als seks.quote:Op donderdag 15 februari 2007 02:35 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Och, alcohol is in principe ook een verdovend iets
simpel: een goeie, orginele en leuke OP en geen gebagger...quote:Op donderdag 15 februari 2007 02:35 schreef Sander170 het volgende:
[..]
Ga naar Remlof, en praat over een regeling met hem, vraag wat hij wil hebben.![]()
Dat moet je niet tegen mij zeggen.quote:Op donderdag 15 februari 2007 02:36 schreef remlof het volgende:
[..]
simpel: een goeie, orginele en leuke OP en geen gebagger...
Hangt er vanaf hoe jij seks bedrijftquote:
die leest het vast ook welquote:Op donderdag 15 februari 2007 02:37 schreef Sander170 het volgende:
[..]
Dat moet je niet tegen mij zeggen.
Maar tegen: BonJovi![]()
Zeg maar keihárd ok.quote:Op donderdag 15 februari 2007 02:37 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Hangt er vanaf hoe jij seks bedrijft
OK!!!!quote:
Tussen Onzin en Bagger zit een wereld van verschil.quote:Op donderdag 15 februari 2007 02:21 schreef Sander170 het volgende:
[..]
Msn werkt niet, is niet zo gek hoor.![]()
Dit topic is Onzin hoor, dus hier kan en mag het, daarbij wat doe je hier eigenlijk.![]()
quote:
Begin maar met uitleggen dan...quote:Op donderdag 15 februari 2007 02:41 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Tussen Onzin en Bagger zit een wereld van verschil.
ja precies!quote:Op donderdag 15 februari 2007 02:40 schreef Sander170 het volgende:
[..]
Dat zei ik net al tegen hem, jij hebt dat nu dus weer gemist.![]()
Je weet door wie he ......![]()
Amen.quote:Op donderdag 15 februari 2007 02:42 schreef BonJovi het volgende:
[..]
ja precies!
als jullie het niet weten!
BAGGER valt onder onzin![]()
Idd en muis valt onder zoogdierquote:Op donderdag 15 februari 2007 02:42 schreef BonJovi het volgende:
[..]
ja precies!
als jullie het niet weten!
BAGGER valt onder onzin![]()
Hehe eindelijk eentje die het snapt, dit is msn.quote:Op donderdag 15 februari 2007 02:44 schreef Ian_Nick het volgende:
Ow HIER moet je zijn als msn het niet doet![]()
Wat is dat nou weer voor opmerkingquote:Op donderdag 15 februari 2007 02:46 schreef BonJovi het volgende:
ja dit is die forum messenger! en bart ga in delft lamballen ofzo SHOO
Wie moet er naar Delft!?quote:Op donderdag 15 februari 2007 02:46 schreef BonJovi het volgende:
ja dit is die forum messenger! en bart ga in delft lamballen ofzo SHOO
zeker wil je ook dat er een Zweedse hoek komt?quote:Op donderdag 15 februari 2007 02:46 schreef Ian_Nick het volgende:
Wel positief voor Bon Jovi, zijn eigenste naamtopic is straks vol, dus als degene die #2 () aanmaakt nou meteen Zweedsche Hoek in de TT zet, heeft ie eindelijk zijn zin
![]()
Wie niet...quote:
Aan jouw de éér menéér.quote:Op donderdag 15 februari 2007 02:46 schreef Ian_Nick het volgende:
Wel positief voor Bon Jovi, zijn eigenste naamtopic is straks vol, dus als degene die #2 () aanmaakt nou meteen Zweedsche Hoek in de TT zet, heeft ie eindelijk zijn zin
![]()
Je denkt toch niet dat het eerste topic wat ik ga openen "Bon Jovi #2 : Zweedse Hoek" gaat heten?!quote:
Wat had je dan wél in gedachten ?quote:Op donderdag 15 februari 2007 02:49 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Je denkt toch niet dat het eerste topic wat ik ga openen "Bon Jovi #2 : Zweedse Hoek" gaat heten?!![]()
Omdat ik jou officieel een kneus vondquote:Op donderdag 15 februari 2007 02:50 schreef BonJovi het volgende:
whahah waarom niet!
Als het grootste gedeelte over de chicks gaat doe ik meequote:Op donderdag 15 februari 2007 02:53 schreef BonJovi het volgende:
zweeds ehoek zijn voor de mensen de Zweden intressant vinden en beetje kunnen lullen over van alles en Zweden
Iets waarvan remlof gaat zeggen: "De TERING, dit is het beste topic ooit!"quote:Op donderdag 15 februari 2007 02:50 schreef Sander170 het volgende:
[..]
Wat had je dan wél in gedachten ?
Anders ik wel.quote:Op donderdag 15 februari 2007 02:55 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Als het grootste gedeelte over de chicks gaat doe ik mee![]()
ja zeker i agreequote:Op donderdag 15 februari 2007 02:56 schreef Sander170 het volgende:
[..]
Anders ik wel.![]()
Ik hou van ze: >![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |