Als het goed is morgenavond.quote:Op donderdag 15 februari 2007 01:48 schreef BonJovi het volgende:
whaa PIPO wanneer is die meeting zal ik ook komen
geen idee,van de week zal ik,als wijze van verrassing,hem eens een shocktherapie geven en hem 15000 volt op zijn plasbuis zetten,kijken of hij me dan een eerlijk antwoord op deze vraag geeft.quote:Op donderdag 15 februari 2007 01:30 schreef Sander170 het volgende:
[..]
Haha dat komt vast en zeker door je witte baard, he witbaard.![]()
![]()
![]()
Ik ben je nu al danbaar, je gaat hem toch niet doden of wel soms.quote:Op donderdag 15 februari 2007 01:53 schreef ZoetZuurHapje het volgende:
[..]
geen idee,van de week zal ik,als wijze van verrassing,hem eens een shocktherapie geven en hem 15000 volt op zijn plasbuis zetten,kijken of hij me dan een eerlijk antwoord op deze vraag geeft.
moet je vooralsnog het antwoord verschuldigt blijven maar ik kom hier nog op terug als ik een passend antwoord voor je heb![]()
Kom op man doe gezellig mee en laat je gaan.quote:Op donderdag 15 februari 2007 01:56 schreef Bravebart het volgende:
Wordt dit nou ook al een slappe ripoff van een SC
Nee hoor,ben voorzichtig met hem,15.000 volt op je apparaat is niet dodelijk,je loopt er alleen 72uur een beetje moeilijk van,da's alles,don't you worry!quote:Op donderdag 15 februari 2007 01:55 schreef Sander170 het volgende:
[..]
Ik ben je nu al danbaar, je gaat hem toch niet doden of wel soms.![]()
Oke jij bent hier de expert.quote:Op donderdag 15 februari 2007 02:00 schreef ZoetZuurHapje het volgende:
[..]
Nee hoor,ben voorzichtig met hem,15.000 volt op je apparaat is niet dodelijk,je loopt er alleen 72uur een beetje moeilijk van,da's alles,don't you worry!![]()
Ja dusquote:Op donderdag 15 februari 2007 02:00 schreef Sander170 het volgende:
[..]
Kom op man doe gezellig mee en laat je gaan.![]()
![]()
Oke ik stel je wel een vraag: als wie zou jij verkleed willen / kostuum aan willen ????
SCquote:
FC Holland.quote:Op donderdag 15 februari 2007 02:10 schreef BonJovi het volgende:
ok voor welke team ben je! zeg geen fc utreg plz
omdat het inhoudsloos was?quote:Op donderdag 15 februari 2007 02:13 schreef BonJovi het volgende:
WHAHAH ja waarom is me topic weg
Dit vind ik nou echt héel jammer en heel lullig voor je.quote:Op donderdag 15 februari 2007 02:13 schreef BonJovi het volgende:
WHAHAH ja waarom is me topic weg
Idd, msnquote:Op donderdag 15 februari 2007 02:16 schreef BonJovi het volgende:
whahah sander170 w8 ik weet al iets beters
Vertel het anders in mijn PM BoX.quote:Op donderdag 15 februari 2007 02:16 schreef BonJovi het volgende:
whahah sander170 w8 ik weet al iets beters
Nee, msn werkt niet helaas.quote:
Msn werkt niet ?quote:Op donderdag 15 februari 2007 02:18 schreef Sander170 het volgende:
[..]
Nee, msn werkt niet helaas.![]()
Hier is het veel gezelliger, en trouwens BonJovi is nog niet klaar met zingen voorlopig.![]()
Msn werkt niet, is niet zo gek hoor.quote:Op donderdag 15 februari 2007 02:19 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Msn werkt niet ?
Kan best, maar dit topic slaat helemaal nergens op
Jullie irriterenquote:Op donderdag 15 februari 2007 02:21 schreef Sander170 het volgende:
[..]
Msn werkt niet, is niet zo gek hoor.![]()
Dit topic is Onzin hoor, dus hier kan en mag het, daarbij wat doe je hier eigenlijk.![]()
Hoe krijg je het ook steeds weer voor elkaar.quote:Op donderdag 15 februari 2007 02:21 schreef BonJovi het volgende:
sander hier zijn we weer me topic is weer gesloten!
Ik kies voor niet.quote:Op donderdag 15 februari 2007 02:22 schreef BonJovi het volgende:
ja of niet oprotten bravebart!
sander me topic was educatief en voor de zweedse liefhebbers
Dan kies je ook voor deze onzin.quote:
Ok, de beest is los.quote:Op donderdag 15 februari 2007 02:25 schreef Sander170 het volgende:
[..]
Dan kies je ook voor deze onzin.![]()
En daarbij, toon het kind dat diep in je verscholen zit, laat het beest in je los.![]()
Waar denk je dat ik aan zitquote:Op donderdag 15 februari 2007 02:28 schreef Sander170 het volgende:
[..]
Doe aub gezellig mee.
Of neem anders een biertje, of lust je dat niet.![]()
Ja, ik word zwaar gepest, lachen hequote:Op donderdag 15 februari 2007 02:27 schreef BonJovi het volgende:
bravebart rot op man met je gezeik. Word je veel gepest op school ofzo dat je hier irritant loopt te doen? Dit is mijn topic en van sander170 dus je hoeft je niet te irriteren er is ook nog een kruis rechtsboven! peace
Als het kan héel graag jazeker.quote:Op donderdag 15 februari 2007 02:30 schreef BonJovi het volgende:
sander wil je dat er een zweedse hoek komt?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |