Hoe kwam hij aan dat geld, is de vraagquote:Op maandag 12 februari 2007 03:26 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ja,en jij hebt ze natuurlijk allemaal gehad. Je moest er flink voor betalen,maar daar gaat het nu niet om.![]()
zweedse ja, braziliaanse ben er wel geweest maar kon niet echt iets doen! ik was daar geweest vorig jaar in brazil en zweden, dus ik weet waar ik over praatquote:Op maandag 12 februari 2007 03:26 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Jij bent weleens met Zweedse/Braziliaanse dames geweest ?
En ze liet het toch maar mooi toe dat hij haar bij de tieten pakte.quote:Op maandag 12 februari 2007 03:26 schreef Bravebart het volgende:
Die Spaanse, die zijn wel gruwelijk nat hoor![]()
Iddquote:Op maandag 12 februari 2007 03:29 schreef RealZeus het volgende:
[..]
En ze liet het toch maar mooi toe dat hij haar bij de tieten pakte.![]()
Ik straks ook.quote:Op maandag 12 februari 2007 03:30 schreef Bravebart het volgende:
Naja, onder het motto: negeren helpt beter dan genezen;
ik ga pitten![]()
Die vriend wou haar ook pakken toch? Hij zei nog die moet je ook pakken man!quote:Op maandag 12 februari 2007 03:29 schreef RealZeus het volgende:
[..]
En ze liet het toch maar mooi toe dat hij haar bij de tieten pakte.![]()
Ja,laat ik ook maar eens mijn bedje op gaan zoeken.quote:Op maandag 12 februari 2007 03:30 schreef Bravebart het volgende:
Naja, onder het motto: negeren helpt beter dan genezen;
ik ga pitten![]()
quote:Op maandag 12 februari 2007 03:32 schreef BonJovi het volgende:
ja ik ga ook slapen moet dadelijk naar schiphol
Veel plezier met neerstorten. En als je zelf niet gaat vliegen dat er dan een vliegtuig op je mag neerstorten.quote:Op maandag 12 februari 2007 03:32 schreef BonJovi het volgende:
ja ik ga ook slapen moet dadelijk naar schiphol
thnx stadsgenootquote:Op maandag 12 februari 2007 03:33 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Veel plezier met neerstorten. En als je zelf niet gaat vliegen dat er dan een vliegtuig op je mag neerstorten.
Maar als je het wilt weten ik zwaaide zomaar terug nar Ian_Nick.quote:Op maandag 12 februari 2007 03:45 schreef BonJovi het volgende:
whaha aah sorry!
En ik zwaaide netjes terugquote:Op maandag 12 februari 2007 03:46 schreef Sander170 het volgende:
[..]
Maar als je het wilt weten ik zwaaide zomaar terug nar Ian_Nick.![]()
Welterusten Ian_Nickquote:Op maandag 12 februari 2007 03:48 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
En ik zwaaide netjes terug![]()
Welterusten BonJovi![]()
Welterusten Sander170![]()
![]()
Toch wel een grappig ventje is het he''quote:Op maandag 12 februari 2007 08:52 schreef Skv het volgende:
Ik heb wel verdomd medelijden. Hij is 20![]()
![]()
![]()
![]()
FF LEZE
quote:Op maandag 12 februari 2007 08:52 schreef Skv het volgende:
Ik heb wel verdomd medelijden. Hij is 20![]()
![]()
![]()
![]()
FF LEZE
Net als jij.quote:Op woensdag 14 februari 2007 03:38 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ik voel weer een nachtbaggerbui opkomen ware het niet dat er ook nog mensen zijn die niet, zoals Bon Jovi van alles "gestuurd" (
) hebben en die dientengevolge dus niet bij de sociale werkplaats werken.
Zijn postgemiddelde is inmiddels wel gezakt trouwens.![]()
![]()
let op je woordenquote:Op woensdag 14 februari 2007 03:38 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ik voel weer een nachtbaggerbui opkomen ware het niet dat er ook nog mensen zijn die niet, zoals Bon Jovi van alles "gestuurd" (
) hebben en die dientengevolge dus niet bij de sociale werkplaats werken.
Zijn postgemiddelde is inmiddels wel gezakt trouwens.![]()
![]()
Kijk jouw humor mag ik wél, jij zegt tenminste rechtstreeks waar het op slaat.quote:Op donderdag 15 februari 2007 01:10 schreef ZoetZuurHapje het volgende:
lekker toch,bovendien ken ik geen enkele normale fokker,al kun je de discussie natuurlijk aangaan en een stelling plaatsen met de vraag 'wat is normaal',kun je heel wat topics mee gevult krijgen haha!![]()
![]()
![]()
Normaal valt niet te definiëren, simpel.quote:Op donderdag 15 februari 2007 01:13 schreef Sander170 het volgende:
[..]
Kijk jouw humor mag ik wél, jij zegt tenminste rechtstreeks waar het op slaat.![]()
Dat is ook altijd een goeie vraag, wat is normaal en in hoeverre is iets gek of abnormaal.![]()
Gek ook niet, wel simpel jaja.quote:Op donderdag 15 februari 2007 01:19 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Normaal valt niet te definiëren, simpel.
ik zal het van de week aan mijn therapeut vragen als ik hem weer zie voor mijn 2 wekelijkse electro shock therapie,al kijkt de man ook steeds vreemder uit zijn ogenquote:Op donderdag 15 februari 2007 01:22 schreef Sander170 het volgende:
[..]
Gek ook niet, wel simpel jaja.
Als gek doen voor iemand normaal is als zijn gewoonte, hoe herken je het dan als hij echt gek doet.![]()
Haha dat komt vast en zeker door je witte baard, he witbaard.quote:Op donderdag 15 februari 2007 01:27 schreef ZoetZuurHapje het volgende:
[..]
ik zal het van de week aan mijn therapeut vragen als ik hem weer zie voor mijn 2 wekelijkse electro shock therapie,al kijkt de man ook steeds vreemder uit zijn ogen![]()
![]()
Ik ben nog steeds aan het ChiLLeN hoor.quote:Op donderdag 15 februari 2007 01:26 schreef BonJovi het volgende:
yoyo sander wat doe je
Boven de 18.quote:Op donderdag 15 februari 2007 01:41 schreef BonJovi het volgende:
whahh ok dan! maar vertel hoe oud be nje eigenlijk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |