hieruit blijkt dus dat je nog in je puberteit zit....quote:Op zondag 11 februari 2007 03:12 schreef BonJovi het volgende:
WHAHAHA ik ben 20 ben ik nou een pedo als ik hier een berichtje plaats?![]()
aah ik dacht dat de topic "tiener"talk heette, ik d8 laat me eventjes de kindjes wat hulp aanbieden. Ik heb veel gemaakt in de liefde, ik ben een luisterend oor en ik heb veel te biedenquote:Op zondag 11 februari 2007 03:17 schreef juonjacket het volgende:
[..]
hieruit blijkt dus dat je nog in je puberteit zit....mar ooit gaat het over
en zul je volwasen worden
![]()
![]()
quote:Op zondag 11 februari 2007 03:19 schreef BonJovi het volgende:
[..]
aah ik dacht dat de topic "tiener"talk heette, ik d8 laat me eventjes de kindjes wat hulp aanbieden. Ik heb veel gemaakt in de liefde, ik ben een luisterend oor en ik heb veel te bieden![]()
geen zorgenquote:Op zondag 11 februari 2007 03:20 schreef juonjacket het volgende:
[..]
nou klink je egt als een pedo...
![]()
oh ja....is dat zo.....quote:Op zondag 11 februari 2007 03:26 schreef BonJovi het volgende:
[..]
whaha ik heb al grote lol met jouw jij wordt me partner in crime![]()
noem je me topic kut? ik doe een slot om je nek dan moet je vragen wat kut isquote:Op zondag 11 februari 2007 03:27 schreef Bravebart het volgende:
Kuttopic, slotje.
we kunnen het ook leuk houden.....quote:Op zondag 11 februari 2007 03:33 schreef BonJovi het volgende:
[..]
noem je me topic kut? ik doe een slot om je nek dan moet je vragen wat kut is![]()
ja vertel hoe oud ben jequote:Op zondag 11 februari 2007 03:35 schreef juonjacket het volgende:
[..]
we kunnen het ook leuk houden.....![]()
Dit is toch een kansloos topic, beter geen we baggeren.quote:Op zondag 11 februari 2007 03:35 schreef juonjacket het volgende:
[..]
we kunnen het ook leuk houden.....![]()
Waarom wil je dat überhaupt wetenquote:
Delft toch ?quote:
Ok, goedgekeurdquote:
Ja.quote:Op zondag 11 februari 2007 03:12 schreef BonJovi het volgende:
WHAHAHA ik ben 20 ben ik nou een pedo als ik hier een berichtje plaats?![]()
Vrij helder.quote:
lekkere partner in crime ben jij....quote:Op zondag 11 februari 2007 03:26 schreef BonJovi het volgende:
[..]
whaha ik heb al grote lol met jouw jij wordt me partner in crime![]()
quote:
whaha nee joh sorry maar ik dacht je naam komt van JUAN ofzo daarom dacht ik dat je een man wasquote:Op zondag 11 februari 2007 04:01 schreef juonjacket het volgende:
[..]
lekkere partner in crime ben jij....je ben t nu a weg.....
![]()
juon====> the grudgequote:Op zondag 11 februari 2007 04:14 schreef BonJovi het volgende:
[..]
whaha nee joh sorry maar ik dacht je naam komt van JUAN ofzo daarom dacht ik dat je een man was
whaha ok! super? je klinkt beetje als me ex nuquote:Op zondag 11 februari 2007 04:15 schreef juonjacket het volgende:
[..]
juon====> the grudge![]()
the jacket====>super film![]()
oh..vertel....quote:Op zondag 11 februari 2007 04:17 schreef BonJovi het volgende:
[..]
whaha ok! super? je klinkt beetje als me ex nu![]()
tja...kan niet slapen....quote:Op zondag 11 februari 2007 04:21 schreef BonJovi het volgende:
gewoon met je SUPERdat zei me ex ook altijd! en wat doe je online in deze nacht?
nee...geen pedo..zag je eerste topic...en zag je weer hier, dus ik dacht ff kijken....quote:Op zondag 11 februari 2007 04:25 schreef BonJovi het volgende:
ik heb al geslapen, ik heb een dutje gedaan. Ik had geen zin in een boeren feest met vrienden. Dus ik keek een film en viel in slaap! maar je bent veelste oud toch! wat doe jij in deze topicben jij stiekem de pedo
?
quote:Op zondag 11 februari 2007 04:28 schreef BonJovi het volgende:
aah lief ben je me weer gaan opzoeken dus!
kan trouwens zo zien waar je allemall geweest bent...quote:Op zondag 11 februari 2007 04:28 schreef BonJovi het volgende:
aah lief ben je me weer gaan opzoeken dus!
uitslapen..beetje hangen en hopelijk met een leuk iemandquote:Op zondag 11 februari 2007 04:30 schreef BonJovi het volgende:
whahah vertel wat ga je morgen doen?
ken je niet eensquote:Op zondag 11 februari 2007 04:32 schreef BonJovi het volgende:
whaha ok! ik doe rustig aan dandan ga ik kijken waar jij bent geweest! eb je geheimen voor me?
quote:Op zondag 11 februari 2007 04:34 schreef BonJovi het volgende:
whaha grapje joh! ik bedoelde dat ik ook kon kijken waar jij bent geweest duhGROUPHUG
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |