Waarom praat je met zoveel Engelse woorden tussen een Nederlandse tekst?quote:Op maandag 12 februari 2007 03:03 schreef BonJovi het volgende:
Ik woon niet meer in ROTTERDAM, binnenkort weer. Nee ik heb geen BMW misschien binnenkort, en trouwens hoezo weigering tot integratie? Ik ben hier geboren, ik woon al heel me leven in Nederland. Vandaag bij het schaatsen bijvoorbeeld, ik ging voor de nederlanders CHEEREN, go SVEN go IREEN. Ik had nog gekeken hoe ze de wilhelmus zongen en ik zong mee. Als Nederland voetbal speelt support ik ze 100% ik ga met Oranje shirt in cafe kijken en als NL verliest flip ik ga ik iets mollen ofzo omdat ik so dedicated ben.
Kan me niet schelen dat ze me topic dicht gooien, ik heb deze nog !quote:Op maandag 12 februari 2007 03:06 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Je zei dat je dingen ging mollen als je clubje verliest, pauper....
Omdat ie op Amerikaanse sletjes geiltquote:Op maandag 12 februari 2007 03:07 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Waarom praat je met zoveel Engelse woorden tussen een Nederlandse tekst?
Had ik het over topics dichtgooien!?quote:Op maandag 12 februari 2007 03:09 schreef Sander170 het volgende:
[..]
Kan me niet schelen dat ze me topic dicht gooien, ik heb deze nog !
Alles goed poelababba.![]()
Okey, hou ik je aan.quote:Op maandag 12 februari 2007 03:09 schreef BonJovi het volgende:
ik ben geen hooligan ik was gewoon boos kut portugal ook altijd. Ik ben een echte AJACIED maar als ze verliezen ben ik gewoon boos, ik mol normaal nooit iets. Alleen als ik boos ben hiero op mensen, maar dat is een ander verhaal. En ja ik zei Cheeren omdat het wel makkelijk typen is en iederee nhet begrijpt
en sander kga die post zo lezen
Een ajacied in Rotterdam!?quote:Op maandag 12 februari 2007 03:09 schreef BonJovi het volgende:
ik ben geen hooligan ik was gewoon boos kut portugal ook altijd. Ik ben een echte AJACIED maar als ze verliezen ben ik gewoon boos, ik mol normaal nooit iets. Alleen als ik boos ben hiero op mensen, maar dat is een ander verhaal. En ja ik zei Cheeren omdat het wel makkelijk typen is en iederee nhet begrijpt
en sander kga die post zo lezen
Ik maak er geen opmerking over want zelfs de rest van de ajaxsupporters is niet zo erg.quote:Op maandag 12 februari 2007 03:09 schreef BonJovi het volgende:
AJACIED
Zomaar, je weet toch dit is onzin.quote:Op maandag 12 februari 2007 03:10 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Had ik het over topics dichtgooien!?
![]()
Waarom quote je me!?![]()
quote:Op maandag 12 februari 2007 03:07 schreef BonJovi het volgende:
Luister, ik doe niet irritant. Dit is onzin, ik scheld niemand uit ik geef me mening gewoon. Als ze me hiervoor wil ik bannen wil ik wel eventjes one on one met de admins praten.
bottom line
---------------------------
Daar mag hij dan eens kennis mee maken via het bandmeldtopic.quote:Op maandag 12 februari 2007 03:12 schreef RealZeus het volgende:
[..]
En dat zegt iemand met een postgemiddelde van 229 per dag.En daarbij moet wel vermeld worden dat hij geregistreerd is sinds 11 februari 2007 om 2.49u
Jij kent de FA's en A's nog niet,denk ik.
hey niks mis mee met amerikaanse dames die zijn echt geweldig! en ja Rotterdam is de beste stad van nederland, en ajax de beste voetbalclub van Nederland.quote:Op maandag 12 februari 2007 03:09 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Omdat ie op Amerikaanse sletjes geilt![]()
Ik dacht dat je te lui was om naar het reageer knopje te scrollenquote:Op maandag 12 februari 2007 03:12 schreef Sander170 het volgende:
[..]
Zomaar, je weet toch dit is onzin.
Één en al onzin maat.
Wat was er met jou daarnet dan.![]()
Geweldig ? OMGquote:Op maandag 12 februari 2007 03:13 schreef BonJovi het volgende:
[..]
hey niks mis mee met amerikaanse dames die zijn echt geweldig! en ja Rotterdam is de beste stad van nederland, en ajax de beste voetbalclub van Nederland.![]()
Iddquote:Op maandag 12 februari 2007 03:13 schreef RealZeus het volgende:
Ik moet zo toch eens gaan pitten.
Ik vind het haast jammer,dit is leuk vermaak.![]()
quote:Op maandag 12 februari 2007 03:13 schreef BonJovi het volgende:
[..]
hey niks mis mee met amerikaanse dames die zijn echt geweldig! en ja Rotterdam is de beste stad van nederland, en ajax de beste voetbalclub van Nederland.![]()
Alles! Daar ben ik het met hem over eens.quote:Op maandag 12 februari 2007 03:13 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Geweldig ? OMG
Vertel dan wat er geweldig aan is
Noem eens watquote:Op maandag 12 februari 2007 03:14 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Alles! Daar ben ik het met hem over eens.
Wil je die mening over Ajax een keer bij De Kuip verkondigen?quote:Op maandag 12 februari 2007 03:13 schreef BonJovi het volgende:
[..]
Alles, dat gevoel zit in je als rotterdammer, net zoiets als clubliefde. Het blijft gewoon mijn stad. Als je dat niet kan begrijpen dan heb je waarschijnlijk geen egen club/stad-liefde.quote:
Importeer jij ze niet gewoon?quote:Op maandag 12 februari 2007 03:16 schreef BonJovi het volgende:
whaha ok dan pc fr34k. Toen ik daar op vakantie was ze zijn mooi spontaan en weten van wanten. Ze zeggen gewoon wat ze willen, en niet dat onnozele gedrag van de meeste Nederlandse meisjes met hun vage hints.
Kom je denk ik de verkeerde meisjes tegenquote:Op maandag 12 februari 2007 03:16 schreef BonJovi het volgende:
whaha ok dan pc fr34k. Toen ik daar op vakantie was ze zijn mooi spontaan en weten van wanten. Ze zeggen gewoon wat ze willen, en niet dat onnozele gedrag van de meeste Nederlandse meisjes met hun vage hints.
Ow, ik doelde op de Amerikaanse meisjesquote:Op maandag 12 februari 2007 03:17 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Alles, dat gevoel zit in je als rotterdammer, net zoiets als clubliefde. Het blijft gewoon mijn stad. Als je dat niet kan begrijpen dan heb je waarschijnlijk geen egen club/stad-liefde.
Ik had al zo'n vaag vermoeden dat jullie elkaar niet helemaal begrepenquote:Op maandag 12 februari 2007 03:18 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ow, ik doelde op de Amerikaanse meisjes
Reageer van wanneer ?quote:Op maandag 12 februari 2007 03:13 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik dacht dat je te lui was om naar het reageer knopje te scrollen![]()
Hehequote:Op maandag 12 februari 2007 03:19 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik had al zo'n vaag vermoeden dat jullie elkaar niet helemaal begrepen![]()
Hij bedoelt dat rotterdammes meestal geen blad voor de mond hebben en je recht in je gezegt zeggen dat je op ken pleuren als je niet normaal ken doen. Niet eromheen draaien, niet doen alsof. Eerljk zijn.quote:Op maandag 12 februari 2007 03:18 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Kom je denk ik de verkeerde meisjes tegenAls Nederlandse meisjes niet zeggen wat ze willen weet ik het ook niet meer
Kortom,in Nederland proberen de meiden je via een hint duidelijk te maken dat ze je niet moeten en in Amerika werd je gelijk op je eethoek getimmert.quote:Op maandag 12 februari 2007 03:16 schreef BonJovi het volgende:
ja ik woonde bij de feyenoord stadion, kwam er elke dag langs naar werk. Toen ik op me werk was en ik keek naar buiten zag je die stadion ookquote:Op maandag 12 februari 2007 03:16 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Wil je die mening over Ajax een keer bij De Kuip verkondigen?
Moet je doen ,kun je lachen.![]()
Oh oke.quote:Op maandag 12 februari 2007 03:18 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ow, ik doelde op de Amerikaanse meisjes
Hij welquote:Op maandag 12 februari 2007 03:19 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Kortom,in Nederland proberen de meiden je via een hint duidelijk te maken dat ze je niet moeten en in Amerika werd je gelijk op je eethoek getimmert.
Je wil maar niet leren he...quote:Op maandag 12 februari 2007 03:19 schreef BonJovi het volgende:
[..]
ja ik woonde bij de feyenoord stadion, kwam er elke dag langs naar werk. Toen ik op me werk was en ik keek naar buiten zag je die stadion ook![]()
Het zou best kunnen dat Jood zijn in is in Amerika atmquote:Op maandag 12 februari 2007 03:20 schreef ZoetZuurHapje het volgende:
OMG,die combi ook:ajax en amerikaanse meisjes![]()
Dan mag hij naar alabama, of iig een andere redneck stad in het zuiden.quote:Op maandag 12 februari 2007 03:21 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Het zou best kunnen dat Jood zijn in is in Amerika atm
Gelijk alle vooroordelen weer gehad
Let jij maar eens op.quote:Op maandag 12 februari 2007 03:20 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Toen je me vrij nutteloos begon te quoten, wel op blijven letten he!![]()
![]()
quote:Op maandag 12 februari 2007 03:22 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Dan mag hij naar alabama, of iig een andere redneck stad in het zuiden.
quote:Op maandag 12 februari 2007 03:21 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Het zou best kunnen dat Jood zijn in is in Amerika atm
Gelijk alle vooroordelen weer gehad
Het was toch allemaal onzin? "maat"quote:Op maandag 12 februari 2007 03:22 schreef Sander170 het volgende:
[..]
Let jij maar eens op.![]()
Ik zag je namelijk ook raar doen in mijn andere topics daarop reageerde ik net.
Wat was er dan mis mee daarzo ?![]()
Jij bent weleens met Zweedse/Braziliaanse dames geweest ?quote:Op maandag 12 februari 2007 03:23 schreef BonJovi het volgende:
Kijk ik val ook op zweedse dames en braziliaanse! en trouwens jullie moeten niet negatief doen over Amerikaanse dames. Je bent er waarschijnlijk nooit geweest of bent amper met eentje geweest!
Ja,en jij hebt ze natuurlijk allemaal gehad. Je moest er flink voor betalen,maar daar gaat het nu niet om.quote:Op maandag 12 februari 2007 03:23 schreef BonJovi het volgende:
Kijk ik val ook op zweedse dames en braziliaanse! en trouwens jullie moeten niet negatief doen over Amerikaanse dames. Je bent er waarschijnlijk nooit geweest of bent amper met eentje geweest!
Is goed ''schatje''quote:Op maandag 12 februari 2007 03:24 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Het was toch allemaal onzin? "maat"![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |