Waarschijnlijk beidequote:Op maandag 12 februari 2007 02:38 schreef pc-fr34k het volgende:
Ja, geef die gozer nog meer aandacht. Tis waarschijnlijk een relkloon of tis gewoon een mongool.
Ja precies in ONZIN, met alle gekheid op een stokje zeggen ze.quote:Op maandag 12 februari 2007 02:38 schreef RealZeus het volgende:
Ow,leuk,weer een baggertopic??![]()
Alleen nu wel op de goede plek
of beide.quote:Op maandag 12 februari 2007 02:38 schreef pc-fr34k het volgende:
Ja, geef die gozer nog meer aandacht. Tis waarschijnlijk een relkloon of tis gewoon een mongool.
Moet je dan niet naar de States toe als je JFK bentquote:Op maandag 12 februari 2007 02:43 schreef BonJovi het volgende:
thnx! ik ben een kloon ja, van JFK. Im your new president!
Hoor je niet voornamelijk DOOD te zijn??quote:Op maandag 12 februari 2007 02:45 schreef Appeltaarten het volgende:
[..]
Moet je dan niet naar de States toe als je JFK bent
Ik wilde wat zeggen,maar ik heb geen zin in een ban dus doe ik het maar niet.quote:Op maandag 12 februari 2007 02:43 schreef BonJovi het volgende:
thnx! ik ben een kloon ja, van JFK. Im your new president!
daarom ben ik hier ook als forumspook actiefquote:Op maandag 12 februari 2007 02:46 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Hoor je niet voornamelijk DOOD te zijn??![]()
was dat niet boven een boeken zaak..quote:Op maandag 12 februari 2007 02:46 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Hoor je niet voornamelijk DOOD te zijn??
Ik herriner me zoiets met een sniper...![]()
Ben jij dan ookal JFK!?quote:Op maandag 12 februari 2007 02:47 schreef ZoetZuurHapje het volgende:
[..]
daarom ben ik hier ook als forumspook actief![]()
nee,die zat schuin achter me in de wagen toen ie voor zijn donder werd geschoten...quote:
Dan kreeg jij die kogel door je arm?quote:Op maandag 12 februari 2007 02:55 schreef ZoetZuurHapje het volgende:
[..]
nee,die zat schuin achter me in de wagen toen ie voor zijn donder werd geschoten...![]()
ja man,en zeer dat dat deed,nu ben ik een oude bikkel en kan ik veel hebben maar toen ik nog jong was gilde ik als een oud wijf...quote:Op maandag 12 februari 2007 02:55 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Dan kreeg jij die kogel door je arm?
Dankje, voor een vriend doe ik dit graag en met alle plezier.quote:
Laat me raden, een BMW aan je taalgebruik en weigering tot integratie te zien.quote:
quote:Op maandag 12 februari 2007 03:00 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Laat me raden, een BMW aan je taalgebruik en weigering tot integratie te zien.
Golf 2 GTI is ook een goede mogelijkheid.uiteraard met kachelpijp.quote:Op maandag 12 februari 2007 03:00 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Laat me raden, een BMW aan je taalgebruik en weigering tot integratie te zien.
Kuthooliganquote:Op maandag 12 februari 2007 03:03 schreef BonJovi het volgende:
Ik woon niet meer in ROTTERDAM, binnenkort weer. Nee ik heb geen BMW misschien binnenkort, en trouwens hoezo weigering tot integratie? Ik ben hier geboren, ik woon al heel me leven in Nederland. Vandaag bij het schaatsen bijvoorbeeld, ik ging voor de nederlanders CHEEREN, go SVEN go IREEN. Ik had nog gekeken hoe ze de wilhelmus zongen en ik zong mee. Als Nederland voetbal speelt support ik ze 100% ik ga met Oranje shirt in cafe kijken en als NL verliest flip ik ga ik iets mollen ofzo omdat ik so dedicated ben.
Cheeren nog welquote:Op maandag 12 februari 2007 03:03 schreef BonJovi het volgende:
Ik woon niet meer in ROTTERDAM, binnenkort weer. Nee ik heb geen BMW misschien binnenkort, en trouwens hoezo weigering tot integratie? Ik ben hier geboren, ik woon al heel me leven in Nederland. Vandaag bij het schaatsen bijvoorbeeld, ik ging voor de nederlanders CHEEREN, go SVEN go IREEN. Ik had nog gekeken hoe ze de wilhelmus zongen en ik zong mee. Als Nederland voetbal speelt support ik ze 100% ik ga met Oranje shirt in cafe kijken en als NL verliest flip ik ga ik iets mollen ofzo omdat ik so dedicated ben.
scoor je anders wel een gratis ijskast mee hoorquote:Op maandag 12 februari 2007 03:04 schreef pc-fr34k het volgende:
Weigering tot integratie op fok, mongool!.
En een naamtopicquote:Op maandag 12 februari 2007 03:05 schreef ZoetZuurHapje het volgende:
[..]
scoor je anders wel een gratis ijskast mee hoor![]()
Er staat al een reactie van mij.quote:Op maandag 12 februari 2007 02:59 schreef BonJovi het volgende:
thnx Sander, kijk ff bij breezah topic. Ik heb paar zweedse dames toegevoegdja precies help een ander voor een betere samenleving. Rijden in een auto bedoel ik e
Waarom verbaast het me niet.quote:Op maandag 12 februari 2007 03:03 schreef BonJovi het volgende:
Je zei dat je dingen ging mollen als je clubje verliest, pauper....quote:Op maandag 12 februari 2007 03:06 schreef BonJovi het volgende:
hoezo hooligan? en wat is er mis met cheeren
Omdat cheeren niet echt een oerhollands woord is ?quote:Op maandag 12 februari 2007 03:06 schreef BonJovi het volgende:
hoezo hooligan? en wat is er mis met cheeren
wat een tuig zeg,die voetbal hooligansquote:Op maandag 12 februari 2007 03:06 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Je zei dat je dingen ging mollen als je clubje verliest, pauper....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |