Neejoh, tuurlijk nietquote:Op maandag 12 februari 2007 03:05 schreef BonJovi het volgende:
Ze kunnen me niks maken, ben geen kloon
Tsja,vroeger ,toen yvonne nog bier dronk,dat waren nog eens tijden.quote:Op maandag 12 februari 2007 03:03 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Waar zijn de admins als je ze nodig hebt?![]()
thx idd nu niet meer zo baggerenquote:Op maandag 12 februari 2007 03:06 schreef Bravebart het volgende:
OT![]()
Doorbaggeren kan in Speciaal voor Nieuwkomer BonJovi !
Punt gemaakt, laterquote:Op maandag 12 februari 2007 03:07 schreef BonJovi het volgende:
Luister, ik doe niet irritant. Dit is onzin, ik scheld niemand uit ik geef me mening gewoon. Als ze me hiervoor wil ik bannen wil ik wel eventjes one on one met de admins praten.
bottom line
---------------------------
quote:Op maandag 12 februari 2007 03:07 schreef BonJovi het volgende:
Luister, ik doe niet irritant. Dit is onzin, ik scheld niemand uit ik geef me mening gewoon. Als ze me hiervoor wil ik bannen wil ik wel eventjes one on one met de admins praten.
bottom line
---------------------------
Ik lachtequote:Op maandag 12 februari 2007 02:42 schreef Blivox het volgende:
Ze mag d'r tanden wel eens poetsen.
Post-na-slotjequote:Op maandag 12 februari 2007 09:50 schreef Dark_Angelus het volgende:
Ah, ach alleen de tong ging ver die strot in. Voorderest weinig gebeurd hoor.
Slotje
Ach, wie boeit het nog..quote:Op maandag 12 februari 2007 09:52 schreef Dark_Angelus het volgende:
Ohja en het scheen ook eenmalig te zijn.
Maar dat zijn de geruchten hoor.
S-F wel.quote:
Wel een kutfoto btw.quote:Op maandag 12 februari 2007 09:56 schreef guitarist.nl het volgende:
Liiszle is tof
[afbeelding]
Ik sta ook met d'r op de foto, dat betekend toch ook niet dat ik meteen wat met d'r heb.
Tsja maar jij hebt je tong er niet ingehangen.quote:Op maandag 12 februari 2007 09:56 schreef guitarist.nl het volgende:
Liiszle is tof
[afbeelding]
Ik sta ook met d'r op de foto, dat betekend toch ook niet dat ik meteen wat met d'r heb.
O nee.quote:Op maandag 12 februari 2007 09:56 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Tsja maar jij hebt je tong er niet ingehangen.
Huh, SiemeN heeft wat met Paljas?quote:
quote:
dat is geen antwoord op de vraagquote:
wat wil je wetenquote:
ik wil wel weten of je lekker hebt geslapen...quote:
geintresseert in isquote:Op maandag 12 februari 2007 02:31 schreef paultjuhhh het volgende:
Een nieuw fokstel de ja of de nee ?
ik heb best geslapen hoorquote:Op maandag 12 februari 2007 11:57 schreef CaLeX het volgende:
[..]
ik wil wel weten of je lekker hebt geslapen...
geloof dat de rest meer hier:
[..]
geintresseert in is
Hoe lang is voorlopig?quote:Op maandag 12 februari 2007 12:02 schreef liiszle het volgende:
[..]
ik heb best geslapen hoor
en een nieuwfokstel.. hehe voorlopig nog niet
quote:
de komende 3 dagen zeker nog nietquote:
Ah dus donderdag komen dr weer vette topicsquote:Op maandag 12 februari 2007 12:24 schreef liiszle het volgende:
[..]
de komende 3 dagen zeker nog niet
ohnee, maak er trouwens maar even de komende 5/6 dagen van.. want tot zaterdag ben ik veeeuls te drukquote:Op maandag 12 februari 2007 12:42 schreef Camplo het volgende:
[..]
Ah dus donderdag komen dr weer vette topics
Waar ben je zaterdag dan?quote:Op maandag 12 februari 2007 13:00 schreef liiszle het volgende:
[..]
ohnee, maak er trouwens maar even de komende 5/6 dagen van.. want tot zaterdag ben ik veeeuls te druk
daarna weer topics
Leusdenquote:
Die heb ik al jaren niet gezien. Deuad?quote:Op maandag 12 februari 2007 13:16 schreef Stansfield het volgende:
Dit soort topic's zijn altijd lachen. Hoe is het eigenlijk met Maryse ofzo die had toch ook een eigen topic?
truequote:Op maandag 12 februari 2007 13:22 schreef Stansfield het volgende:
Bij Amersfoort.
vast een hele hoopquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |