quote:Op maandag 12 februari 2007 02:33 schreef RealZeus het volgende:
Ze heeft een nieuwe fiets,daar kan ze op surveilleren.![]()
quote:Op maandag 12 februari 2007 02:38 schreef BonJovi het volgende:
wel geile wijf wie is dat?
Zie de TT.quote:Op maandag 12 februari 2007 02:38 schreef BonJovi het volgende:
Damn, kom deze potentiële TTT niet verpesten met je gebaggerquote:Op maandag 12 februari 2007 02:38 schreef BonJovi het volgende:
Ik heb je de link naar het woordenboek toch al gegevenquote:Op maandag 12 februari 2007 02:40 schreef BonJovi het volgende:
gebagger? pardon
quote:Op maandag 12 februari 2007 02:40 schreef BonJovi het volgende:
gebagger? pardon
quote:
Wat is dit voor Marocnederlands?quote:Op maandag 12 februari 2007 02:38 schreef BonJovi het volgende:
op een oude fiets moet je het lerenquote:Op maandag 12 februari 2007 02:33 schreef RealZeus het volgende:
Ze heeft een nieuwe fiets,daar kan ze op surveilleren.![]()
Vooral B-Dquote:Op maandag 12 februari 2007 02:44 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Wat is dit voor Marocnederlands?
Nou nog wachten tot er:"Check deze hoertje." gepost wordt.S-F en B-D weten wat ik bedoel.
Ok.quote:
Zover ik me kan herinneren welquote:Op maandag 12 februari 2007 02:50 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ah,hij heeft bij jou ook zijn perfecte Marokkaan imitatie gedaan.![]()
Buiten ook. Hij kan het echt goed.quote:Op maandag 12 februari 2007 02:50 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ah,hij heeft bij jou ook zijn perfecte Marokkaan imitatie gedaan.![]()
Wat is er nog meer gebeurd met liiszle ?quote:Op maandag 12 februari 2007 02:51 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ok.
Volgens D_A ging het er redelijk heftig aan toe
In welk opzichtquote:Op maandag 12 februari 2007 02:52 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
Wat is er nog meer gebeurd met liiszle ?
Weet ik dat, ik heb het ook maar van horen zeggenquote:
Ja,onderweg in de auto ook.Toen we achter een auto stonden met wat Arabisch-uitziende types erin.quote:Op maandag 12 februari 2007 02:51 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Buiten ook. Hij kan het echt goed.
Ik wou op je reageren, maar was vergeten dat jij een kloon bentquote:Op maandag 12 februari 2007 02:55 schreef BonJovi het volgende:
respect voor deze dame ok! Ik vind het niet normaal dat jullie een topic over haar openen.
Die waren er trouwens veel. Alleen was onze zelfmoordterrorist er niet.quote:Op maandag 12 februari 2007 02:54 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ja,onderweg in de auto ook.Toen we achter een auto stonden met wat Arabisch-uitziende types erin.
Stuur een bombrief.quote:Op maandag 12 februari 2007 02:55 schreef BonJovi het volgende:
respect voor deze dame ok! Ik vind het niet normaal dat jullie een topic over haar openen.
Net kon je haar nog niet en nu vind je dat ze respect verdiend? Ben je nou echt zo dom of verlul je jezelf als kloon?quote:Op maandag 12 februari 2007 02:55 schreef BonJovi het volgende:
ik ken haar niet! maar ze ziet er wel leuk uit en topic openen over haar zonder dat ze er is vind ik niet kunnen!quote:Op maandag 12 februari 2007 02:57 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Net kon je haar nog niet en nu vind je dat ze respect verdiend? Ben je nou echt zo dom of verlul je jezelf als kloon?
----> KLBquote:Op maandag 12 februari 2007 02:55 schreef BonJovi het volgende:
Beidequote:Op maandag 12 februari 2007 02:57 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Net kon je haar nog niet en nu vind je dat ze respect verdiend? Ben je nou echt zo dom of verlul je jezelf als kloon?
S-F ook echtquote:Op maandag 12 februari 2007 02:58 schreef RealZeus het volgende:
[..]
----> KLBEn doe Janetje,Biogarde en Surveillance-Fiets de groeten.
Waar zijn de admins als je ze nodig hebt?quote:Op maandag 12 februari 2007 03:02 schreef paultjuhhh het volgende:
Tering die kloon verkloot alle topics
Hij word dan vast wel zo verbannen.quote:Op maandag 12 februari 2007 03:02 schreef paultjuhhh het volgende:
Tering die kloon verkloot alle topics
Voor baggeren en irritant doen krijg je ook bans.quote:Op maandag 12 februari 2007 03:05 schreef BonJovi het volgende:
Ze kunnen me niks maken, ben geen kloon
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |