haha mooi zoquote:Op zondag 11 februari 2007 22:30 schreef Stofje het volgende:
Ja, wel goed. Moest zaterdag de gehele dag werken, dat was kut, maar nu ben ik weer verlost van die verantwoordelijkheid.
slaap lekker, mooie manquote:Op zondag 11 februari 2007 22:31 schreef SiemeN het volgende:
Ik ga slapen, lamzakken.
Ik vond 'om me af te trekken op Heleen van Royen' ook heel sterk.quote:Op zondag 11 februari 2007 22:04 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Dat is met afstand het meest gare kutexcuus wat ik ooit gehoord heb om de aankoop van een Playboy te verdedigen.
![]()
Moet je maar puur drinkenquote:Op zondag 11 februari 2007 22:28 schreef purplerose het volgende:
Zelfs de tequila bleek bij de stairway tam, had er nog wel 1 kunnen hebben
quote:
Dat vind ik dan weer gewoon ranzig.quote:Op zondag 11 februari 2007 22:35 schreef TrenTs het volgende:
[..]
Ik vond 'om me af te trekken op Heleen van Royen' ook heel sterk.
Sweet dreamsquote:Op zondag 11 februari 2007 22:31 schreef SiemeN het volgende:
Ik ga slapen, lamzakken.
Slappe hangtieten en geen kont, wat wil je nog meer.quote:Op zondag 11 februari 2007 23:21 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Dat vind ik dan weer gewoon ranzig.![]()
Ja, Dark_Angelus zegt dat hij aan jouw kont heeft gezeten.quote:Op zondag 11 februari 2007 23:29 schreef pc-fr34k het volgende:
Hoi. Ik had de zaterdag niet geslapen en ging rond half 11 ofzo slapen.. De zonmdag heb ik uitgerust en ben nu pas op fok.
Heb ik nog wat gemist over mij? Vuige roddels?!
Ik vond je al wel redelijk aangeschoten ja.quote:Op zondag 11 februari 2007 22:27 schreef jogy het volgende:
Gewoon de eerste keer in lange tijd dat ik weer tequilla dronk en niet helemaal wappie ben geworden. Ja, het kan erger..
Ja toen ik het hoorde dacht ik wel even: "quote:Op zondag 11 februari 2007 23:29 schreef TrenTs het volgende:
[..]
Ja, Dark_Angelus zegt dat hij aan jouw kont heeft gezeten.
Stofje, ouwe knuffelaar.quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |