We hadden het over jazz en nu zit er een kras op mijn cd met oldtime-gecoverde-jazz-liedjesquote:Op zondag 11 februari 2007 21:28 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
Wat heeft dat met de meet te maken?
Jaaa dat waren de enige foto's die al een normaal formaat hadden, die andere waren allemaal over de 1 mbquote:Op zondag 11 februari 2007 21:34 schreef paultjuhhh het volgende:
Lief skaai dat je mijn foto's in de OP hebt gezet
Je weetsquote:Op zondag 11 februari 2007 21:35 schreef Skaai het volgende:
[..]
Jaaa dat waren de enige foto's die al een normaal formaat hadden, die andere waren allemaal over de 1 mb
En je hebt een sfeerimpressie van het sekte-groepje en de tequilla-gang op de kiek gezet
Even crosspostenquote:Op zondag 11 februari 2007 21:38 schreef RealZeus het volgende:
Tof.Twee topics tegelijk.Ik krijg het nog druk.
Hai.quote:Op zondag 11 februari 2007 21:32 schreef Nosh het volgende:
Verdulle. Zit je tot aan je nek in de deprimerende werkstukken over even deprimerende vierdewereldlanden ("Noem een economische reden waarom dit oorlogsgebied zo verdomd kut draait. En daar dan 4 pagina's over praten."), en dan gaat iedereen jazz-en.
quote:Op zondag 11 februari 2007 21:43 schreef RealZeus het volgende:
18 mei de volgende doen??
Dat is de vrijdag na Hemelvaart.![]()
![]()
![]()
quote:Op zondag 11 februari 2007 21:46 schreef SiemeN het volgende:
Op die foto lach ik nog om de tequilla.
Nah, het viel wel mee. Maarja. Tequilla is sowieso troep.quote:
Ach, t werkte goed.quote:Op zondag 11 februari 2007 21:50 schreef SiemeN het volgende:
[..]
Nah, het viel wel mee. Maarja. Tequilla is sowieso troep.
Dat was de volgende morgen wat minder?quote:Op zondag 11 februari 2007 21:46 schreef SiemeN het volgende:
oh, daar ben ik nu danquote:Op zondag 11 februari 2007 21:55 schreef Snakey het volgende:
[..]
Je moet hier zijn murp, dit is geen SC. ONZ-09-02-07-meet: Afterparty. 8-)
Voor de duizendste keer.![]()
quote:Op zondag 11 februari 2007 21:52 schreef boem-dikkie het volgende:
Ik heb 3 jaar geleden op Terschelling na heeeel wat tequilla besloten dat mensen van de camping mijn haar wel mochten knippendat mislukte een beetje, en sindsdien draag ik petjes.
quote:Op zondag 11 februari 2007 21:52 schreef boem-dikkie het volgende:
Ik heb 3 jaar geleden op Terschelling na heeeel wat tequilla besloten dat mensen van de camping mijn haar wel mochten knippendat mislukte een beetje, en sindsdien draag ik petjes.
SiemeN, wat ben jij een knappe manquote:Op zondag 11 februari 2007 21:50 schreef SiemeN het volgende:
[..]
Nah, het viel wel mee. Maarja. Tequilla is sowieso troep.
Ja Tondeuze zou mijn vriend nog zijn, een schaar is wat erger, overal hakken en takken in mijn haar , zag er voor géén meter uit. Dus toen heb ik een playboy gekocht omdat ik er een Playboy petje bij kreeg, en sinds dat playboy petje, draag ik petjesquote:Op zondag 11 februari 2007 22:01 schreef Nosh het volgende:
[..]
![]()
![]()
Tondeuzes zijn je vriend, na tequila-nachten.![]()
Jaa je had ook gewoon een petje kunnen kopenquote:Op zondag 11 februari 2007 22:02 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Ja Tondeuze zou mijn vriend nog zijn, een schaar is wat erger, overal hakken en takken in mijn haar , zag er voor géén meter uit. Dus toen heb ik een playboy gekocht omdat ik er een Playboy petje bij kreeg, en sinds dat playboy petje, draag ik petjes
quote:Op zondag 11 februari 2007 22:02 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Ja Tondeuze zou mijn vriend nog zijn, een schaar is wat erger, overal hakken en takken in mijn haar , zag er voor géén meter uit. Dus toen heb ik een playboy gekocht omdat ik er een Playboy petje bij kreeg, en sinds dat playboy petje, draag ik petjes
quote:Op zondag 11 februari 2007 22:04 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Dat is met afstand het meest gare kutexcuus wat ik ooit gehoord heb om de aankoop van een Playboy te verdedigen.
![]()
Ik wou een petje kopen, maar toen zag ik dat zo'n playboy 4,50 was en je er dan een playboy petje bij kreeg, dus toen dacht ik héé heb ik een playboy én een petjequote:Op zondag 11 februari 2007 22:03 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Jaa je had ook gewoon een petje kunnen kopen![]()
Nee dan mag hetquote:Op zondag 11 februari 2007 22:05 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
[..]
Ik wou een petje kopen, maar toen zag ik dat zo'n playboy 4,50 was en je er dan een playboy petje bij kreeg, dus toen dacht ik héé heb ik een playboy én een petjedus toen had ik een petje, en onze tent had mooie vrouwen posters!
WAHAHAHAH NAC WHAHAHAHAHAHquote:Op zondag 11 februari 2007 22:03 schreef Stofje het volgende:
Godver!
dit is een Originele, gewoon zwarte pet met klein wit konijntje, ik vind mwel vet. Maar k heb nu een petje waar de B van Boem opstaat he dat is tofferquote:Op zondag 11 februari 2007 22:07 schreef eQuaL het volgende:
Playboy petjes
ik heb wel eens een playboy konijn gewonnen op de kermis![]()
Ik wil een eQ petjequote:Op zondag 11 februari 2007 22:11 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
dit is een Originele, gewoon zwarte pet met klein wit konijntje, ik vind mwel vet. Maar k heb nu een petje waar de B van Boem opstaat he dat is toffer
Ik kreeg een hoestaanvalquote:Op zondag 11 februari 2007 21:46 schreef SiemeN het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |