Dat vertelde hij na afloop, toen ze net weg was.quote:Op zondag 11 februari 2007 20:51 schreef beequeen het volgende:
[..]
Vraag me wel af hoe zdngmw dat weet.![]()
Nou dat ga ik ook niet trekken hoorquote:Op zondag 11 februari 2007 20:54 schreef Lieve het volgende:
ze zit er 3 jaar hahaha! Zie je wel dat ze nooit weggaat?
En Bartje maar denken dat........ ze ooit weggaat??? Hahaha
pathologische?quote:Op zondag 11 februari 2007 20:54 schreef Rens_Wilders het volgende:
Huub: Je bent de meest pathetische leugenaar in dit huis.
"Hoe was het? Sjiegofreen toch?"quote:Op zondag 11 februari 2007 20:54 schreef ruby het volgende:
Natasia is gewoon ziekelijk. Beetje ziegofreen.
quote:Op zondag 11 februari 2007 20:55 schreef _martijn_ het volgende:
sgiepofrenie? LOL
Volgens mij zei ze dat ze niet zonder bescherming de straat op gaat. Dacht ik...quote:
Ja en waar is Brian, die zou haar helpen?quote:Op zondag 11 februari 2007 20:54 schreef elsie het volgende:
en Nat as wou rustig blijven tegen Huub "hij zal mij niet krijgen ! " ik hoor haar het nog zeggen![]()
Ken al heel wat afkortingen maar deze nog nietquote:
Dat lijkt maar zo, daar kiest hij z'n tegenstanders wel op uit.quote:Op zondag 11 februari 2007 20:56 schreef Ebinas het volgende:
Huub is echt goed op dreef nu. Want kan die gozer statements maken zeg
Die ligt waarschijnlijk nog in coma samen met z'n gitaar.quote:Op zondag 11 februari 2007 20:56 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ja en waar is Brian, die zou haar helpen?
Ja, vind ik ook wel knap hoor. Zijn van die dingen die ik pas twee minuten later bedenk als ik zelf in een discussie zit.quote:Op zondag 11 februari 2007 20:56 schreef Ebinas het volgende:
Huub is echt goed op dreef nu. Want kan die gozer statements maken zeg
Precies, durft ie wel tegen de zwakste!quote:Op zondag 11 februari 2007 20:57 schreef _Boo_ het volgende:
[..]
Dat lijkt maar zo, daar kiest hij z'n tegenstanders wel op uit.
dat soort uitspraken verwacht ik elke keer, meer nee zo ver gaat huub helaas nietquote:Op zondag 11 februari 2007 20:58 schreef avonne het volgende:
Natasia "ik blijf hier net zo lang als jij"
nu had hij moeten zeggen "ben je liever bij mij dan bij je kinderen?"
Die valt lekker met zijn/haar neus in de boter.quote:Op zondag 11 februari 2007 20:58 schreef _Boo_ het volgende:
Nieuwe bewoner! of niet?
zei ze dat ?quote:Op zondag 11 februari 2007 20:58 schreef Marrije het volgende:
Oh Natasia is ook klaar met Bart.
quote:Op zondag 11 februari 2007 20:58 schreef Kaleddis het volgende:
Natasia tegen Brian:"Waarom ben je niet gekomen ? Heb je me niet horen roepen"![]()
Dacht ik ook toen dan huub zeg het.quote:Op zondag 11 februari 2007 20:58 schreef avonne het volgende:
Natasia "ik blijf hier net zo lang als jij"
nu had hij moeten zeggen "ben je liever bij mij dan bij je kinderen?"
Ja en zonder het woordje Nena erin........knapquote:Op zondag 11 februari 2007 20:59 schreef LuNaTiC het volgende:
Brian heeft weer een mooie theorie
Bart zei: we moesten allemaal op de bank zitten.quote:
die kussen zei zequote:Op zondag 11 februari 2007 21:00 schreef Cungy het volgende:
dit kussen of dat kussen
AIAIAIAI, de ene klap na de anderequote:Op zondag 11 februari 2007 21:01 schreef Cungy het volgende:
Natasia stond net voor mij te schreeuwen, dus die stinkt nog een beetje uit haar mond
quote:Op zondag 11 februari 2007 21:02 schreef Miraaa het volgende:
......Na het intensief bestuderen van de beelden, blijkt er toch geschopt te zijn.....Huub je heb 10 Minuten om de villa te verlaten....![]()
![]()
![]()
Als miss Nasty toch ??quote:Op zondag 11 februari 2007 21:02 schreef Missy_1974 het volgende:
ja leuk filmpje van eric verkleed en wel
dat zou humor zijnn
OT. Heeft het gesmaakt?quote:Op zondag 11 februari 2007 21:01 schreef Lieve het volgende:
OH, wat ben ik blij dat HUUB weer terug is. En dat ik net op tijd klaar ben met eten
ahh oke tnx ...het ging allemaal zo snel dat ik het amper meer kon volgenquote:Op zondag 11 februari 2007 21:01 schreef Marrije het volgende:
[..]
Bart zei: we moesten allemaal op de bank zitten.
Natasia: nou jij zit er toch al!
Die toon was niet echt de toon die ze normaal tegen Bartje aanslaat.
na het intensief bestuderen van de beelden blijkt dat tupac en baviania geen verblijfsvergunning hebben. jullie moeten de villa binnen tien minuten verlatenquote:Op zondag 11 februari 2007 21:02 schreef Miraaa het volgende:
......Na het intensief bestuderen van de beelden, blijkt er toch geschopt te zijn.....Huub je heb 10 Minuten om de villa te verlaten....![]()
![]()
![]()
Suf zeg.quote:Op zondag 11 februari 2007 21:03 schreef ruby het volgende:
Of Bart ff z'n kauwgom uit z'n mond wil doen, aldus plasmascherm.
quote:Op zondag 11 februari 2007 21:04 schreef Cungy het volgende:
Dit gaat niet lukken, alleen als Bart het krijgt
Nee, de kostuums zijn nog in de maak. Tijdens carnaval is het gewoon lastig om rattenpakken te krijgen.quote:Op zondag 11 februari 2007 21:03 schreef demins het volgende:
Fietsen ze al?
Huub gaat NOOIT aan Nasty geven....Fantasia niet aan Huub. Bart is de vis midden in de vijver.quote:
amanda zit dr net n week. die verdiend dit nog nietquote:Op zondag 11 februari 2007 21:05 schreef Kinga het volgende:
ALSJEBLIEFT NIET AAN AMANDA GEVEN!!
Wat een verschil met die volgens zichzelf zo sterke vrouw die iedereen rauw lust.quote:Op zondag 11 februari 2007 20:58 schreef Kaleddis het volgende:
Natasia tegen Brian:"Waarom ben je niet gekomen ? Heb je me niet horen roepen"![]()
Amanda denk ikquote:Op zondag 11 februari 2007 21:05 schreef Missy_1974 het volgende:
wie zal het winnen, natas, bart, amoebe, of huub
zo denkt huub er zeker weten ook over. die geeft z'n stem niet aan die driequote:Op zondag 11 februari 2007 21:06 schreef Kinga het volgende:
Alles behalve, Natasia, Brian en Amanda, de rest mag em krijgen van mij...
Wat deed ie dan?quote:Op zondag 11 februari 2007 21:06 schreef Copycat het volgende:
Wat deed Brian eng met zijn tong.
Dream onquote:
Nee natasia moet dat bezoek niet krijgen.quote:Op zondag 11 februari 2007 21:07 schreef Rens_Wilders het volgende:
Zolang Natasia hem niet krijgt ben ik blij.
Ik heb het ook gemist maar het is meestal een uur tochquote:Op zondag 11 februari 2007 21:07 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Bart zei iets later op welk moment ze uiterlijk moeten beslissen. Heeft iemand dat verstaan ?
dan mag amanda ook een poging doenquote:Op zondag 11 februari 2007 21:06 schreef Cungy het volgende:
[..]
Huub gaat NOOIT aan Nasty geven....Fantasia niet aan Huub. Bart is de vis midden in de vijver.
Gaat ook niet gebeuren. Wilgo gaat nooit never komen....quote:Op zondag 11 februari 2007 21:08 schreef blomst het volgende:
[..]
Nee natasia moet dat bezoek niet krijgen.
Niet dusquote:Op zondag 11 februari 2007 21:09 schreef _Boo_ het volgende:
Wel een plusje voor Brian dit keer. Hij geeft iemand anders tenminste de mogelijkheid. De rest begint spontaan "geliefden" te verzinnen.
geweldig, de MUIZEN / RATTENPAKJES van BB6quote:Op zondag 11 februari 2007 21:06 schreef noekje het volgende:
[..]
Nee, de kostuums zijn nog in de maak. Tijdens carnaval is het gewoon lastig om rattenpakken te krijgen.
Geweldig dat Bart en Brian zich afzijdig hielden.quote:Op zondag 11 februari 2007 21:06 schreef Gert het volgende:
[..]
Wat een verschil met die volgens zichzelf zo sterke vrouw die iedereen rauw lust.
Ze voelt zich zóóóó aangeschoten wild.
Stemming....
Als Natasia haar zin maar niet krijgt.![]()
Hele speedy befbewegingen zeg maar.quote:
Dit is om Brian te sarren, hij weet echt wel dat Nena niet op hem valtquote:Op zondag 11 februari 2007 21:08 schreef Dynabite het volgende:
Alsof Nena op Huub zou vallenHuub wordt overmoedig.
quote:Op zondag 11 februari 2007 21:04 schreef raggende_annie het volgende:
[..]
na het intensief bestuderen van de beelden blijkt dat tupac en baviania geen verblijfsvergunning hebben. jullie moeten de villa binnen tien minuten verlaten
LMAO = Laughing My Ass Offquote:Op zondag 11 februari 2007 20:56 schreef beequeen het volgende:
Ken al heel wat afkortingen maar deze nog niet![]()
Gewoon niet aan Braaaaaaaaaaaajen denken, dan lukt het welquote:Op zondag 11 februari 2007 21:09 schreef Copycat het volgende:
[..]
Hele speedy befbewegingen zeg maar.
Ik ben heel bang dat beffen voor mij nooit meer hetzelfde effect zal hebben.
Ow gadver, ik zie het al helemaal voor me.quote:Op zondag 11 februari 2007 21:09 schreef Copycat het volgende:
[..]
Hele speedy befbewegingen zeg maar.
Ik ben heel bang dat beffen voor mij nooit meer hetzelfde effect zal hebben.
Zo is dat, de rest kennen we al.quote:Op zondag 11 februari 2007 21:09 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Geweldig dat Bart en Brian zich afzijdig hielden.![]()
Geen Wilgo, ze hebben net anderhalf uur gehad.![]()
Unaniem hè? Dan gaat het ook niet gebeuren. Veel liever nog naar Amanda.
Ja hoor heb nog een (levend stink) diertje die graag in haar nekkie wil zuchtenquote:Op zondag 11 februari 2007 21:08 schreef neferhone het volgende:
[..]
dan mag amanda ook een poging doen![]()
Raar eigenlijk.quote:Op zondag 11 februari 2007 21:11 schreef fokkerd het volgende:
Bart wil er nog over denken, of ie Lesley wil laten komen.
Ja, precies, maar neemt niet weg dat Huubje misschien beetje verliefd is.quote:Op zondag 11 februari 2007 21:10 schreef Sug4r het volgende:
[..]
Dit is om Brian te sarren, hij weet echt wel dat Nena niet op hem valt
quote:Op zondag 11 februari 2007 21:01 schreef noekje het volgende:
Huub is goed hoor.
Mijn eega zit naast me en heeft alles gehoord. Hij kent Huub niet eens en zei:"ik weet niet wie hij is maar hij is briljant".
Toen draaide ik de laptop bij en toen zei hij dat Huub leek op die man van Top Gear. Die dat ongeluk heeft gehad.
ik ookquote:Op zondag 11 februari 2007 21:10 schreef noekje het volgende:
Ik ben wel benieuwd naar Rogier eigenlijk.
Thnxquote:Op zondag 11 februari 2007 21:10 schreef Leandra het volgende:
Misschien een beetje mosterd na de maaltijd....
[..]
LMAO = Laughing My Ass Off
LMFAO = Laughing My Fucking Ass Off
een scheiterd is hetquote:Op zondag 11 februari 2007 21:10 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Brian's statement : "Ik wil Nena niet ontmoeten, dus ik zal haar blokkeren"
zdngmw zowiezo nietquote:Op zondag 11 februari 2007 21:12 schreef noekje het volgende:
Amanda zit er nog maar net in en wil hem ook.
Ze maakt weinig kans denk ik.
Die wil onder geen beding voor de camera's, heeft hij meteen al duidelijk gemaakt.quote:Op zondag 11 februari 2007 21:10 schreef noekje het volgende:
Ik ben wel benieuwd naar Rogier eigenlijk.
Te walgelijk voor woorden.quote:Op zondag 11 februari 2007 21:12 schreef Sug4r het volgende:
Als Natasia hem niet krijgt dan krijgt niemand het ze houdt haar poot stjif, Bitch!!
Met mijn man praten? Ik denk nog elke dag als die thuiskomt dat hij de Eismann is met diepgevroren erwten.quote:Op zondag 11 februari 2007 21:12 schreef avonne het volgende:
[..]
![]()
mag ik hier uit concluderen dat jij al weken niet met je man gepraat hebt?
dan ben je nog erger verslaafd dan ik.
quote:Op zondag 11 februari 2007 21:13 schreef Missy_1974 het volgende:
hoor ik die baviaan nou zeggen dat als ze hem niet krijgt dat niemand hem krijgt ?
quote:Op zondag 11 februari 2007 21:13 schreef Copycat het volgende:
[..]
Die wil onder geen beding voor de camera's, heeft hij meteen al duidelijk gemaakt.
Maar ja, wie weet krijgt hij net als Wilgo ook wel een zakcentje van ome John. Kan hij misschien een e-mailadres van kopen.
huub doet dit om te stangenquote:
Idd, hij weet ook heus wel dat het kansloos is, maar het lukt, want de helft zit nu op de kastquote:Op zondag 11 februari 2007 21:14 schreef raggende_annie het volgende:
[..]
huub doet dit om te stangen
Nee niet raar m.i hij wil alleen maar als ze echt met z'n tween prive kunnen eten. Hij weet dat Lesley het niet leuk vind in de villa zelf .quote:
HUH ?quote:Op zondag 11 februari 2007 21:13 schreef Kinga het volgende:
Wat een kutwijf, hij gaat naar Natasia of naar niemand...
Heeft geen zinquote:Op zondag 11 februari 2007 21:14 schreef Missy_1974 het volgende:
tering wat een takkewijf laat der lekker naar der kids gaan, ik ga echt een haat kaart sturen
Sja, z'n uitleg wat Valentijn precies inhoudt en dat daarom Nena mag komen, vind ik ook niet echt overtuigend.quote:
Zeker, doet 'ie goed.quote:Op zondag 11 februari 2007 21:14 schreef raggende_annie het volgende:
[..]
huub doet dit om te stangen
Sigaretten halen?quote:Op zondag 11 februari 2007 21:13 schreef noekje het volgende:
[..]
Met mijn man praten? Ik denk nog elke dag als die thuiskomt dat hij de Eismann is met diepgevroren erwten.![]()
Morgen 21.00 uurquote:Op zondag 11 februari 2007 21:07 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Bart zei iets later op welk moment ze uiterlijk moeten beslissen. Heeft iemand dat verstaan ?
Ja heerlijk ditquote:Op zondag 11 februari 2007 21:16 schreef ruby het volgende:
[..]
Sja, z'n uitleg wat Valentijn precies inhoudt en dat daarom Nena mag komen, vind ik ook niet echt overtuigend.
Maar Huub is gewoon lekker aan het zuigen.
Wilgo vind ik wel okequote:Op zondag 11 februari 2007 21:08 schreef blomst het volgende:
[..]
Nee natasia moet dat bezoek niet krijgen.
Nee, dat zou echt te zot voor woorden zijn, op een Valentijnsdate met d'r kinderen...quote:Op zondag 11 februari 2007 21:17 schreef Cungy het volgende:
Natasja haar kindjes kunnen niet komen.
1 persoon mocht maar uitgenodigd worden !
Nou dat valt wel mee.quote:Op zondag 11 februari 2007 21:17 schreef Mr_Bojangles het volgende:
Huub zit Brian enorrum te sarren met Nena. Brian Hapt.....
quote:Op zondag 11 februari 2007 21:17 schreef Kinga het volgende:
Ik vind Bart ook geen optie BTW, hij heeft Lesley zo vaak gezien tijdens zijn verblijf daar, Amanda niet, Brian heeft niemand, Natasia helemaaaaaal niet, Huub ach die doet dit om te jennen. Dan maar aan Sylvia. Komt er misschien leuk verhaallijntje uit als ze een blinddate krijgt...
Snap je nu niet dat hij iedereen gewoon op stang wil jagen?quote:Op zondag 11 februari 2007 21:16 schreef _Boo_ het volgende:
Waarom wordt Huub niet gewoon genegeerd? zijn idee is echt te stom voor woorden.
Precies, Amoebe heeft haar ex ook nog recent gezien, Huub Nena ook.quote:Op zondag 11 februari 2007 21:17 schreef Kinga het volgende:
Ik vind Bart ook geen optie BTW, hij heeft Lesley zo vaak gezien tijdens zijn verblijf daar, Amanda niet, Brian heeft niemand, Natasia helemaaaaaal niet, Huub ach die doet dit om te jennen. Dan maar aan Sylvia. Komt er misschien leuk verhaallijntje uit als ze een blinddate krijgt...
Misschien komt er iemand die op hem lijkt. Dat ziet ze toch niet.quote:Op zondag 11 februari 2007 21:17 schreef avonne het volgende:
[..]
Wilgo vind ik wel oke![]()
Ben benieuwd wat hij dan weer tegen haar zegt.
Hij is wel scherp
(maar ik denk eerder dat Wilgo allang vertrokken is)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |