Dacht ik ook toen dan huub zeg het.quote:Op zondag 11 februari 2007 20:58 schreef avonne het volgende:
Natasia "ik blijf hier net zo lang als jij"
nu had hij moeten zeggen "ben je liever bij mij dan bij je kinderen?"
Ja en zonder het woordje Nena erin........knapquote:Op zondag 11 februari 2007 20:59 schreef LuNaTiC het volgende:
Brian heeft weer een mooie theorie
Bart zei: we moesten allemaal op de bank zitten.quote:
die kussen zei zequote:Op zondag 11 februari 2007 21:00 schreef Cungy het volgende:
dit kussen of dat kussen
AIAIAIAI, de ene klap na de anderequote:Op zondag 11 februari 2007 21:01 schreef Cungy het volgende:
Natasia stond net voor mij te schreeuwen, dus die stinkt nog een beetje uit haar mond
quote:Op zondag 11 februari 2007 21:02 schreef Miraaa het volgende:
......Na het intensief bestuderen van de beelden, blijkt er toch geschopt te zijn.....Huub je heb 10 Minuten om de villa te verlaten....![]()
![]()
![]()
Als miss Nasty toch ??quote:Op zondag 11 februari 2007 21:02 schreef Missy_1974 het volgende:
ja leuk filmpje van eric verkleed en wel
dat zou humor zijnn
OT. Heeft het gesmaakt?quote:Op zondag 11 februari 2007 21:01 schreef Lieve het volgende:
OH, wat ben ik blij dat HUUB weer terug is. En dat ik net op tijd klaar ben met eten
ahh oke tnx ...het ging allemaal zo snel dat ik het amper meer kon volgenquote:Op zondag 11 februari 2007 21:01 schreef Marrije het volgende:
[..]
Bart zei: we moesten allemaal op de bank zitten.
Natasia: nou jij zit er toch al!
Die toon was niet echt de toon die ze normaal tegen Bartje aanslaat.
na het intensief bestuderen van de beelden blijkt dat tupac en baviania geen verblijfsvergunning hebben. jullie moeten de villa binnen tien minuten verlatenquote:Op zondag 11 februari 2007 21:02 schreef Miraaa het volgende:
......Na het intensief bestuderen van de beelden, blijkt er toch geschopt te zijn.....Huub je heb 10 Minuten om de villa te verlaten....![]()
![]()
![]()
Suf zeg.quote:Op zondag 11 februari 2007 21:03 schreef ruby het volgende:
Of Bart ff z'n kauwgom uit z'n mond wil doen, aldus plasmascherm.
quote:Op zondag 11 februari 2007 21:04 schreef Cungy het volgende:
Dit gaat niet lukken, alleen als Bart het krijgt
Nee, de kostuums zijn nog in de maak. Tijdens carnaval is het gewoon lastig om rattenpakken te krijgen.quote:Op zondag 11 februari 2007 21:03 schreef demins het volgende:
Fietsen ze al?
Huub gaat NOOIT aan Nasty geven....Fantasia niet aan Huub. Bart is de vis midden in de vijver.quote:
amanda zit dr net n week. die verdiend dit nog nietquote:Op zondag 11 februari 2007 21:05 schreef Kinga het volgende:
ALSJEBLIEFT NIET AAN AMANDA GEVEN!!
Wat een verschil met die volgens zichzelf zo sterke vrouw die iedereen rauw lust.quote:Op zondag 11 februari 2007 20:58 schreef Kaleddis het volgende:
Natasia tegen Brian:"Waarom ben je niet gekomen ? Heb je me niet horen roepen"![]()
Amanda denk ikquote:Op zondag 11 februari 2007 21:05 schreef Missy_1974 het volgende:
wie zal het winnen, natas, bart, amoebe, of huub
zo denkt huub er zeker weten ook over. die geeft z'n stem niet aan die driequote:Op zondag 11 februari 2007 21:06 schreef Kinga het volgende:
Alles behalve, Natasia, Brian en Amanda, de rest mag em krijgen van mij...
Wat deed ie dan?quote:Op zondag 11 februari 2007 21:06 schreef Copycat het volgende:
Wat deed Brian eng met zijn tong.
Dream onquote:
Nee natasia moet dat bezoek niet krijgen.quote:Op zondag 11 februari 2007 21:07 schreef Rens_Wilders het volgende:
Zolang Natasia hem niet krijgt ben ik blij.
Ik heb het ook gemist maar het is meestal een uur tochquote:Op zondag 11 februari 2007 21:07 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Bart zei iets later op welk moment ze uiterlijk moeten beslissen. Heeft iemand dat verstaan ?
dan mag amanda ook een poging doenquote:Op zondag 11 februari 2007 21:06 schreef Cungy het volgende:
[..]
Huub gaat NOOIT aan Nasty geven....Fantasia niet aan Huub. Bart is de vis midden in de vijver.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |