quote:Wanneer in een competitie een of meer elftallen in aanmerking komen
voor een titel, promotie of degradatie is het doelsaldo beslissend,
indien het behaalde aantal punten gelijk is. Is het doelsaldo gelijk dan
is het aantal doelpunten voor beslissend. Is ook het aantal doelpunten
voor gelijk, dan wordt een beslissingswedstrijd of een beslissingswedstrijdenreeks
gespeeld.
Ik denk het ook. Ze zijn nog niet compleet uit de dip, maar goed genoeg om de overige wedstrijden nipt te winnen.quote:Op zondag 15 april 2007 21:53 schreef PJORourke het volgende:
Ik denk dat het gespeeld is. PSV geeft dit niet meer weg.
Het kan volgende week een heel mooi weekend voor ons worden. Het is niet ondenkbaar dat psv en az punten verspelen. Maar ik reken er niet meer op. Ik zie ons dan namelijk zo in Tilburg verliezen die week er op als we het in eigen hand hebben.quote:Op maandag 16 april 2007 09:02 schreef Damzkieee het volgende:
Utrecht heeft de sleutel tot het kampioenschap, en misschien Heerenveen nog.
Ja, gezien het seizoen zou dat laatste nog wel eens kunnen ook. Vooral als Willem II nog kansen heeft.quote:Op maandag 16 april 2007 09:07 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Het kan volgende week een heel mooi weekend voor ons worden. Het is niet ondenkbaar dat psv en az punten verspelen. Maar ik reken er niet meer op. Ik zie ons dan namelijk zo in Tilburg verliezen die week er op als we het in eigen hand hebben.
Ik denk van wel.quote:Op vrijdag 20 april 2007 09:37 schreef Suijk het volgende:
Ik denk dat het na dit weekend niet meer spannend is.
Met als gegeven dat AZ 5 goals meer heeft dan Ajax en ze gelijk staan.quote:Op zondag 22 april 2007 16:26 schreef Arcee het volgende:
Resterende wedstrijden top 3, 29-04 14:30 uur:
Excelsior - AZ
PSV - Vitesse
Willem II - Ajax
Nee die nacompetitie is al zeker.quote:Op zondag 22 april 2007 16:30 schreef JeroenV het volgende:
Het enige punt waar ik me aan vast kan houden als Ajax fan is dat Excelsior ook nog moet strijden voor nacompetitie volgens mij.
Scheringa arrogant, vastquote:Op zondag 22 april 2007 16:28 schreef Urquhart het volgende:
Leuk voor Van Gaal, jammer dat Scheringa nu nog arroganter en vervelender wordt.
AZ heeft er 6 meer, toch?quote:Op zondag 22 april 2007 16:28 schreef JeroenV het volgende:
Met als gegeven dat AZ 5 goals meer heeft dan Ajax en ze gelijk staan.
Dus als AZ wint met 0-3 moet Ajax minimaal 0-8 winnen![]()
AZ heeft 6 goals meer. Als AZ met 0-1 wint moet Ajax met 0-7 winnen... om gelijk te staan met doelsaldo. Dus met 0-8 winnen om AZ voorbij te gaan. Ik zie het niet gebeuren.quote:Op zondag 22 april 2007 16:28 schreef JeroenV het volgende:
[..]
Met als gegeven dat AZ 5 goals meer heeft dan Ajax en ze gelijk staan.
Dus als AZ wint met 0-3 moet Ajax minimaal 0-8 winnen![]()
Idd, AZ is binnen als ze volgende week winnen.quote:Op zondag 22 april 2007 16:57 schreef Merkie het volgende:
[..]
AZ heeft 6 goals meer. Als AZ met 0-1 wint moet Ajax met 0-7 winnen... om gelijk te staan met doelsaldo. Dus met 0-8 winnen om AZ voorbij te gaan. Ik zie het niet gebeuren.
Ajax is gezien, als ze niet winnen met een nulletje of tien!quote:Op zondag 22 april 2007 17:06 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Idd, AZ is binnen als ze volgende week winnen.
Ja, ze hebben allemaal 27 verliespunten, nooit eerder vertoondquote:Op zondag 22 april 2007 16:36 schreef Timmehhh het volgende:
Dit is meest spannende competitie sinds tijden. Het niveau ligt ook hoger dan ooit tevoren bij de verschillende clubs.
EREDIVISIE
allemaal = 3 clubs? De Eredivisie is iets groterquote:Op zondag 22 april 2007 17:08 schreef Mr.Mills het volgende:
[..]
Ja, ze hebben allemaal 27 verliespunten, nooit eerder vertoond.
Je snapt best wat ik bedoel. Kijk eens hoe dit topic heet en waar het over gaat.quote:Op zondag 22 april 2007 17:12 schreef knnth het volgende:
[..]
allemaal = 3 clubs? De Eredivisie is iets groter
Maar heeft Timmehhh het over de top3? Volgens mij in het algemeenquote:Op zondag 22 april 2007 17:13 schreef Mr.Mills het volgende:
[..]
Je snapt best wat ik bedoel. Kijk eens hoe dit topic heet en waar het over gaat.
quote:Spanning in eredivisie te snijden
**De spanning in de eredivisie is te
snijden.Met nog één speelronde te gaan,
staan AZ,Ajax en PSV op 72 punten,maar
heeft de ploeg uit Alkmaar verreweg het
beste doelsaldo.
AZ staat op +53, Ajax op +47 en PSV op
+46. De Alkmaarders gaan volgende week
zondag op bezoek bij Excelsior.De ploeg
uit Amsterdam moet naar Willem II en de
Eindhovense formatie speelt thuis tegen
Vitesse.Voor geen van deze opponenten
staat er nog iets op het spel.
Ajax-trainer Henk ten Cate gelooft er
nog in:"Ajax wordt kampioen.Ton Lokhoff
doet met Excelsior zijn plicht.Tegen
ons speelde hij 2-2 en tegen PSV 0-0.
Die houdt ook AZ op een gelijkspel."
quote:Op zondag 22 april 2007 17:29 schreef Cyberia18 het volgende:
We halen de arrogantie van de lampies weer even naar boven:
[afbeelding]
![]()
![]()
[afbeelding]
![]()
![]()
[afbeelding]
![]()
![]()
[afbeelding]
![]()
![]()
gelukkig zei ten cate.. vooraf vanmiddag ajax word kampioen. en na afloop zei die nog ajax word kampioenquote:Op zondag 22 april 2007 17:29 schreef Cyberia18 het volgende:
[afbeelding]
![]()
![]()
prachtig he...quote:
Dat is een stuk realistischer dan ruim 4 maanden van te voren roepen dat de titel al binnen isquote:Op zondag 22 april 2007 17:41 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
gelukkig zei ten cate.. vooraf vanmiddag ajax word kampioen. en na afloop zei die nog ajax word kampioen![]()
De reden was er voor toen hequote:Op zondag 22 april 2007 17:43 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Dat is een stuk realistischer dan ruim 4 maanden van te voren roepen dat de titel al binnen is![]()
![]()
Winterbandenquote:Op zondag 22 april 2007 17:43 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Dat is een stuk realistischer dan ruim 4 maanden van te voren roepen dat de titel al binnen is![]()
![]()
Ga je dan huilen?quote:Op zondag 22 april 2007 17:51 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Weet het niet hoor, zal je zien excelsior speelt gelijk, en ajax wint
Bosz en co. moeten gewoon even instructies doorgeven aan Excelsior om AZ vooral te laten winnen in ruil voor Koeman, Schreuder, Kolkka en Charisteas... hebben ze nog wat goeds gedaan dit jaar.quote:Op zondag 22 april 2007 17:51 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
zou wel heerlijk typisch Ajax zijn hèquote:Op zondag 22 april 2007 17:51 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
nee een uitverkocht Woudenstein , Dit gaat AZ gewoon afmkaken , die gaan nog vrolijk aan hun doelsaldo werken ook.quote:Op zondag 22 april 2007 17:51 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Het sprankje hoop dat ik heb, is dat die gasten van AZ allemaal stijf van de zenuwen fout op fout stapelen. Maar denk het niet.quote:Op zondag 22 april 2007 17:56 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
nee een uitverkocht Woudenstein , Dit gaat AZ gewoon afmkaken , die gaan nog vrolijk aan hun doelsaldo werken ook.
Ja, vind ik ook.quote:Op zondag 22 april 2007 17:58 schreef thewishmaster het volgende:
Het is AZ eigenlijk ook wel gegund met dat aanvallende voetbal. Mijn club (Ajax) en PSV hebben te veel laten liggen dit seizoen.
Kap eens met dat kut gecopy paste! Een keer was nog wel te pruimen maar het begint irritant te worden!quote:Op zondag 22 april 2007 17:42 schreef Cyberia18 het volgende:
Altijd lachen met die Koeman:
[afbeelding]
" FC Utrecht is een leuk voetballende ploeg en een club waar vaak leuke spelers vandaan komen", zegt Koeman over de ploeg uit Utrecht. Hij gaat niet uit van een moeilijke wedstrijd: "Tegen een PSV in normale doen is Utrecht in principe kansloos. Daarvoor is het kwaliteitsverschil gewoon te groot."
Ach ja...
Nee Ajax was een constante factor dit jaar, met de mooie wedstrijden tegen Vitesse en Sparta (en onze Deense vrienden)quote:Op zondag 22 april 2007 17:55 schreef TheVulture het volgende:
Jammer dat Excelsior niks meer te winnen heeft... ik zie AZ dan ook geen fout meer maken.... maar in ieder geval een meer verdiende kampioen dan PSV... al had ik liever Ajax gezien
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |