gelukkig zei ten cate.. vooraf vanmiddag ajax word kampioen. en na afloop zei die nog ajax word kampioenquote:Op zondag 22 april 2007 17:29 schreef Cyberia18 het volgende:
We halen de arrogantie van de lampies weer even naar boven:
[afbeelding]
![]()
![]()
prachtig he...quote:
Dat is een stuk realistischer dan ruim 4 maanden van te voren roepen dat de titel al binnen isquote:Op zondag 22 april 2007 17:41 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
gelukkig zei ten cate.. vooraf vanmiddag ajax word kampioen. en na afloop zei die nog ajax word kampioen![]()
De reden was er voor toen hequote:Op zondag 22 april 2007 17:43 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Dat is een stuk realistischer dan ruim 4 maanden van te voren roepen dat de titel al binnen is![]()
![]()
Winterbandenquote:Op zondag 22 april 2007 17:43 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Dat is een stuk realistischer dan ruim 4 maanden van te voren roepen dat de titel al binnen is![]()
![]()
Ga je dan huilen?quote:Op zondag 22 april 2007 17:51 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Weet het niet hoor, zal je zien excelsior speelt gelijk, en ajax wint
Bosz en co. moeten gewoon even instructies doorgeven aan Excelsior om AZ vooral te laten winnen in ruil voor Koeman, Schreuder, Kolkka en Charisteas... hebben ze nog wat goeds gedaan dit jaar.quote:Op zondag 22 april 2007 17:51 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
zou wel heerlijk typisch Ajax zijn hèquote:Op zondag 22 april 2007 17:51 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
nee een uitverkocht Woudenstein , Dit gaat AZ gewoon afmkaken , die gaan nog vrolijk aan hun doelsaldo werken ook.quote:Op zondag 22 april 2007 17:51 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Het sprankje hoop dat ik heb, is dat die gasten van AZ allemaal stijf van de zenuwen fout op fout stapelen. Maar denk het niet.quote:Op zondag 22 april 2007 17:56 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
nee een uitverkocht Woudenstein , Dit gaat AZ gewoon afmkaken , die gaan nog vrolijk aan hun doelsaldo werken ook.
Ja, vind ik ook.quote:Op zondag 22 april 2007 17:58 schreef thewishmaster het volgende:
Het is AZ eigenlijk ook wel gegund met dat aanvallende voetbal. Mijn club (Ajax) en PSV hebben te veel laten liggen dit seizoen.
Kap eens met dat kut gecopy paste! Een keer was nog wel te pruimen maar het begint irritant te worden!quote:Op zondag 22 april 2007 17:42 schreef Cyberia18 het volgende:
Altijd lachen met die Koeman:
[afbeelding]
" FC Utrecht is een leuk voetballende ploeg en een club waar vaak leuke spelers vandaan komen", zegt Koeman over de ploeg uit Utrecht. Hij gaat niet uit van een moeilijke wedstrijd: "Tegen een PSV in normale doen is Utrecht in principe kansloos. Daarvoor is het kwaliteitsverschil gewoon te groot."
Ach ja...
Nee Ajax was een constante factor dit jaar, met de mooie wedstrijden tegen Vitesse en Sparta (en onze Deense vrienden)quote:Op zondag 22 april 2007 17:55 schreef TheVulture het volgende:
Jammer dat Excelsior niks meer te winnen heeft... ik zie AZ dan ook geen fout meer maken.... maar in ieder geval een meer verdiende kampioen dan PSV... al had ik liever Ajax gezien
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |