Gebeurt niet, Twente wil stabiel aan de top komen. Dus dat laten ze alleen gebeuren met enorme transfersommen.quote:Op zondag 11 februari 2007 17:06 schreef xFriendx het volgende:
Tof van Twente. Gaat allemaal erg lekker daar. Die 4e plek is stevig in handen. Hopen dat niet de ploeg volgend seizoen is leeggekocht.
Die is z'n vromscrisis van de vorige seizoenen aardig te boven ja.quote:Op zondag 11 februari 2007 17:26 schreef Zwoerd het volgende:
Echt geweldig voor Heubach dat hij nog zo goed mee kan met het niveau van de ploeg dit jaar.![]()
Dat zal wel lukken. Het gat met PSV is minder groot dan met Feyenoord.quote:Op maandag 12 februari 2007 10:32 schreef mr.vulcano het volgende:
Het is echt ongelooflijk hoe goed het met de club gaat. Nu proberen die vierde plek vast te houden!
Och kerel hou toch op, Als ze dat halen verdienen ze dat gewoon.quote:Op maandag 12 februari 2007 11:13 schreef thewishmaster het volgende:
maar je moet er toch niet aan denken dat Twente de CL ingaat.
Zo'n gezever is het niet, want uiteindelijk ga je gewoon Europese plaatsen inleveren op die manier. De wedstrijden va FC Twente tegen Talinn ofzo aan het begin van het seizoen geven ook al geen vertrouwen.quote:Op maandag 12 februari 2007 11:19 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Och kerel hou toch op, Als ze dat halen verdienen ze dat gewoon.
Word zo moe van dat gezever..
En twente is echt niet mijn favo clubje.
Wat kan een Twente supporter dat nu schelen, juist, helemaal niets.quote:Op maandag 12 februari 2007 11:21 schreef thewishmaster het volgende:
[..]
Zo'n gezever is het niet, want uiteindelijk ga je gewoon Europese plaatsen inleveren op die manier. De wedstrijden va FC Twente tegen Talinn ofzo aan het begin van het seizoen geven ook al geen vertrouwen.
Ajax heeft inderdaad niet de CL gehaald, maar in de Uefa Cup zijn ze in ieder geval de groepsfase doorgekomen. En natuurlijk hebben de supporters van Twente recht om blij te zijn. Maar goed genoeg voor de CL zijn ze niet getuige hun 4e plaats. De teams die 1e en 2e worden, horen Nederland te vertegenwoordigen in de CL.quote:Op maandag 12 februari 2007 11:29 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Wat kan een Twente supporter dat nu schelen, juist, helemaal niets.
En wie zegt dat het Europese plaatsen gaat kosten, alsof Ajax het zo geweldig heeft gedaan in de CL dit seizoen..![]()
Ook is het een belediging naar Twente supporters toe om iedere keer maar te roepen hoe geweldig ze het wel niet doen, maar als ze in de buurt van de ''prijzen'' komen ineens gaan roepen dat je er toch niet aan moet denken dat..... bah!
Als Twente CL haalt verdienen ze dat gewoon, dan hadden de andere ploegen maar beter hun best moeten doen, SIMPEL!
Ten eerste is het seizoen nog niet afgelopen, Twente kan nog 2e of zefs kampioen worden en ten 2e kan je met de play-offs gewoon CL halen, als je dat lukt heb je dat dus verdiend, net zoals Ajax vorig seizoen.quote:Op maandag 12 februari 2007 11:31 schreef thewishmaster het volgende:
[..]
Ajax heeft inderdaad niet de CL gehaald, maar in de Uefa Cup zijn ze in ieder geval de groepsfase doorgekomen. En natuurlijk hebben de supporters van Twente recht om blij te zijn. Maar goed genoeg voor de CL zijn ze niet getuige hun 4e plaats. De teams die 1e en 2e worden, horen Nederland te vertegenwoordigen in de CL.
boeit mij die europese plekkenquote:Op maandag 12 februari 2007 11:21 schreef thewishmaster het volgende:
[..]
Zo'n gezever is het niet, want uiteindelijk ga je gewoon Europese plaatsen inleveren op die manier. De wedstrijden va FC Twente tegen Talinn ofzo aan het begin van het seizoen geven ook al geen vertrouwen.
Ook een geweldig bericht van VI.nl wat natuurlijk moed geeft om de Play-offs ook ff te winnen.quote:'FC Twente is de koning van de toppers'
12/2/2007 13:30
FC Twente dankt zijn succes dit seizoen voor een deel aan de wedstrijden tegen de topvijf van de Eredivisie. De Tukkers haalden de meeste punten in de onderlinge duels met PSV, Ajax, AZ en Feyenoord.
De huidige nummer vier van de Eredivisie staat op elf punten na zes ontmoetingen met de concurrenten. Dat is er 1 meer dan PSV er in evenveel wedstrijden binnensleepte.
Ajax staat er relatief iets beter voor dan Twente. De Amsterdammers hebben net zoveel verliespunten, hetzelfde doelsaldo, maar speelden één keer minder.
De verliezers tot nog toe zijn Feyenoord en AZ. Feyenoord verloor al vier van de zeven toppers tot nog toe, AZ won er pas 1 in zes pogingen.
Klassement onderlinge duels Top 5 Eredivisie
Club Duels Winst Gelijk Verlies Punten Doelsaldo
1. FC Twente 6 3 2 1 11 +6 (11-5)
2. PSV 6 3 1 2 10 +2 (9-7)
3. Ajax 5 2 2 1 8 +6 (11-5)
4. Feyenoord 7 2 1 4 7 -9 (8-17)
5. AZ 6 1 2 3 5 -5 (10-15)
De toppers AZ-Ajax, FC Twente-Ajax, PSV-Ajax, AZ-Feyenoord, PSV-FC Twente moeten nog worden gespeeld.
Heerlijk op het vanheek plein de huldiging meemaken met allemaal twentefansquote:Op maandag 12 februari 2007 14:39 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Twente kampioenDát zou me een feest worden! Honderdduizenden feestende Tukkers in Pluskut, terwijl het team achter op de boerenkar rondgereden wordt
Beter dan Touma..quote:Op dinsdag 13 februari 2007 12:24 schreef thewishmaster het volgende:
Die Denneboom heeft FC Twente toch ook niet nodig, zo goed is hij niet.
Iets minder pech/meer secuurheid in de afronding en Touma maakt de geniaalste doelpunten.quote:
Ga heen man, tegen Feyenoord zag je hoe Touma telkens de verdediging dolde, maar wat Merson al zegt; hij heeft alleen wat pech in de afronding. (hij heeft in de laatste 3 wedstrijden volgens mij 4 keer op paal of lat geschoten)quote:
Dat Heubach in Oranje komt natuurlijk.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 18:58 schreef Dos37 het volgende:
Wat?
Kampioen met 71puntenquote:Op dinsdag 13 februari 2007 19:28 schreef Moody het volgende:
Ik denk dus dat we nog 21 punten halen en op een totaal van 71 punten kunnen komen.
Is vaak genoeg geweest om kampioen te worden
psv uit is ook wel te doen.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 19:36 schreef Dos37 het volgende:
sc Heerenveen - FC Twente 1
FC Twente - Willem II 1
NEC - FC Twente 2
FC Twente - Ajax 1
FC Groningen -FC Twente 2
FC Twente - FC Utrecht 1
FC Twente - Heracles Almelo 1
PSV - FC Twente 3
Vitesse - FC Twente 2
FC Twente - NAC Breda 1
nee dit wordt hem 22 punten dus 72 punten
Nu niet overmoedig raken hèquote:
Heubach Zat vroeger altijd in vak-pquote:Op dinsdag 13 februari 2007 23:16 schreef Erasmusch het volgende:
Waar slaat Heubach Hooligan eigenlijk op?
oowjaquote:Op dinsdag 13 februari 2007 23:31 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik zou eerst eens leren rekenen dos, met jouw voorspelling kom je op meer punten.
Vind ik niet optimistisch. Als je PSV, AZ en Feyenoord thuis al aan de kant het gezet met goed voetbal, dan zie ik geen reden om thuis niet van Ajax te winnen.quote:Op woensdag 14 februari 2007 10:32 schreef thewishmaster het volgende:
Die toto-voorspellingen zijn echt optimistisch, vooral die overwinning op Ajax.
Ga heen man?quote:Op dinsdag 13 februari 2007 17:50 schreef Zwoerd het volgende:
[..]
Ga heen man, tegen Feyenoord zag je hoe Touma telkens de verdediging dolde, maar wat Merson al zegt; hij heeft alleen wat pech in de afronding. (hij heeft in de laatste 3 wedstrijden volgens mij 4 keer op paal of lat geschoten)
Ik vind hem iig veel beter dan Denneboomquote:Op woensdag 14 februari 2007 19:37 schreef WjeroneW het volgende:
[..]
Ga heen man?
Misschien was die tegen Feyenoord goed..maar vaak speelt hij minder..en misschien doldde hij wel de defensie van Feyenoord..maar de defensie van Feyenoord is niet de moeilijkste om uit te spelen.
En die kans van 1.5 meter, die moet er toch zeker in, dat is geen pech. Ik vind hem een wisselvallige speler..soms goed soms slecht
Ik weet dat ik hier nieuw ben maar ik zal dit even verder verhelderen:quote:Op dinsdag 13 februari 2007 23:43 schreef RobbieT het volgende:
[..]
Heubach Zat vroeger altijd in vak-p
Ik ben al blij met een gelijkspelquote:Op zondag 18 februari 2007 10:30 schreef Brave_Sir_Robin het volgende:
oei oei wat zijn jullie allemaal optimistisch..
ik ben eigenlijk bang voor een nederlaagje.. 1-0
Mijn voorspelling kan ook nog steeds..al heb ik liever dat zij er geen één makenquote:Op zaterdag 17 februari 2007 10:47 schreef WjeroneW het volgende:
Ik denk toch wel dat ze een goal maken..Nilsson kan ook gevaarlijk zijn.
Ik denk 1-2
Lijkt me wel ja, minstens derde.quote:Op zondag 18 februari 2007 16:40 schreef Radegast het volgende:
Volgende week de tweede plek?
Tegen elkaar.quote:Op zondag 18 februari 2007 16:47 schreef Solstice het volgende:
Waar moeten Ajax en AZ volgende week tegen dan?
quote:
PSV moet tegen Groningen.quote:Op zondag 18 februari 2007 16:50 schreef Solstice het volgende:
Da's mooi, PSV moet tegen Utrecht of niet? Willem 2 moeten wij thuis kunnen pakken, dus je zou wel een plek moeten stijgen weer.
Ik ben een bescheiden fan maar dan kom ik ook uit m'n hok!quote:Op zondag 18 februari 2007 16:39 schreef Merson het volgende:!
Zondagmiddag 29 april, dronken door Enschede zwalken en feest vieren na het behalen van de landstitel.!
* Merson verder gaat met dagdromen...
COME ON TWENTE!
Vandaag weer één, toch een kwaliteit hoorquote:Op zondag 11 februari 2007 15:42 schreef Zwoerd het volgende:
Waarom schiet Touma eigenlijk altijd op de paal of de lat?![]()
Rutten houdt ze wel met beide benen aan de grondquote:Op zondag 18 februari 2007 17:43 schreef Solstice het volgende:
Eerst nog wel winnen he, als de selectie d'r net zo over denkt kun je nog wel is op de bek gaan.
Ik heb z'on vermoeden dat de beste trainer van Nederland op dit moment bij Twente zit.quote:Op zondag 18 februari 2007 18:47 schreef Neleos het volgende:
Twente is volgens mij ook de enige club die sinds de winterstop alles heeft gewonnen.
Als Ajax met 3-0 verliest en Twente met 3-0 wint niet meer!quote:Op zondag 18 februari 2007 19:53 schreef RobbieT het volgende:
Twente komt eraan!
Heerlijk dit, morgen op school weer even een paar mensen de ogen uitsteken (woon in Leeuwarden)
Trouwens, als AZ wint, dan blijven wij 4e staan, omdat Ajax op het moment een beter doelsaldo heeft!
Same here (ook nog eens Leeuwardenquote:Op zondag 18 februari 2007 19:53 schreef RobbieT het volgende:
Twente komt eraan!
Heerlijk dit, morgen op school weer even een paar mensen de ogen uitsteken (woon in Leeuwarden)
Trouwens, als AZ wint, dan blijven wij 4e staan, omdat Ajax op het moment een beter doelsaldo heeft!
Volgens mij:quote:Op zondag 18 februari 2007 20:36 schreef Brave_Sir_Robin het volgende:
[..]
En hoe vaak heeft Touma de afgelopen wedstrijden wel niet de paal geraakt?
Dat gaat toch nooit lukken? Of is die uitbreiding al zo ver gevorderd?quote:Op zondag 18 februari 2007 21:33 schreef Moody het volgende:
Proberen 2e te worden, dan moeten ze tegen Feyenoord in de play-offs en maken ze de grootste kans om CL voetbal te halen.
Zou toch wat zijn. Misschien breiden ze het stadion dan wel versneld uit. Ongeacht dat ze natuurlijk niet gek veel kans maken, zal het wel aardig wat geld opleveren.
wat zal dat een feest zijnquote:Op zondag 18 februari 2007 16:39 schreef Merson het volgende:!
Zondagmiddag 29 april, dronken door Enschede zwalken en feest vieren na het behalen van de landstitel.!
* Merson verder gaat met dagdromen...
COME ON TWENTE!
quote:Op maandag 19 februari 2007 11:57 schreef Frutsel het volgende:
'Twente wordt kampioen, vóór Ajax, PSV en AZ'
Een verrassende uitslag van de poll op Sportweek.nl van de afgelopen week. Drieduizend bezoekers van de website reageerden op de stelling: Wie wordt kampioen. Of de Twente-aanhang zich meer heeft laten gelden dan de supporters van AZ, PSV en Ajax is niet bekend, maar de Tukkers komen als winnaar uit de stemming.
Uitslag 'wie wordt kampioen van de eredivisie':
FC Twente 37%
Ajax 30%
PSV 26%
AZ 7%
Allemaal nog ff stemmen dus![]()
Zoals ik al zei, we hebben op dit moment volgens mij de beste coach van NL. Als ze PSV inhalen zit ik Rutten daar volgend jaar hoofdtrainer zijn. Dat wou Hiddink ook maar het bestuur wou niet, wij Twentanaren rouwen er niet omquote:Op maandag 19 februari 2007 11:57 schreef Frutsel het volgende:
'Twente wordt kampioen, vóór Ajax, PSV en AZ'
Een verrassende uitslag van de poll op Sportweek.nl van de afgelopen week. Drieduizend bezoekers van de website reageerden op de stelling: Wie wordt kampioen. Of de Twente-aanhang zich meer heeft laten gelden dan de supporters van AZ, PSV en Ajax is niet bekend, maar de Tukkers komen als winnaar uit de stemming.
Uitslag 'wie wordt kampioen van de eredivisie':
FC Twente 37%
Ajax 30%
PSV 26%
AZ 7%
Allemaal nog ff stemmen dus![]()
Nee hoor, Twente gaat bij een overwinning op Willem II sowieso naar plaats 3, wat er ook gebeurd bij die andere wedstrijdquote:Op zondag 18 februari 2007 19:53 schreef RobbieT het volgende:
Twente komt eraan!
Oh, wonnen we thuis van ze met 1-0?quote:Op maandag 19 februari 2007 13:49 schreef 9christensen het volgende:
als we psv uit winnen, 4 punten van de kop
Best zonde van Heracles en Sparta, Feyenoord en Roda kan op zich gebeurenquote:Verloren wedstrijden van FC Twente
Heracles Almelo 3 - 0 FC Twente
Feyenoord 2 - 1 FC Twente
Roda JC 2 - 0 FC Twente
Sparta Rotterdam 3 - 0 FC Twente
Verzin er maar éémquote:Op maandag 19 februari 2007 18:11 schreef Neleos het volgende:
Twente heeft straks wel een nieuw clublied nodig.
quote:Op maandag 19 februari 2007 18:16 schreef hello_moto1992 het volgende:
Twentuhh!! Twentuhh!!
Ga jij maar verder![]()
Zonde dat het niet eerder kan. Als ze komende zomer konden uitbreiden naar 25.000 zou het komend seizoen garant vol zitten.quote:
Dat zou heerlijk zijn.quote:Op maandag 19 februari 2007 18:46 schreef Moody het volgende:
Mensen dachten zeker te lezen "Wie hoop je dat kampioen wordt?"
Kampioen worden we niet, ook al kunnen we sowieso nog 3 punten op Ajax en 3 op PSV inlopen. Een 2e plek is wel haalbaar. Zou in ieder geval erg mooi zijn dat we boven het AZ van "snobtrainer" Van Gaal eindigen.
Ja, er wordt deze zomer begonnen. De vraag is wanneer de eerste plaatsen beschikbaar zijn. Waarschijnlijk pas medio 2008.quote:Op maandag 19 februari 2007 23:16 schreef Zwoerd het volgende:
Beginnen ze niet deze zomer al dan?
Moet je wel het bijbehorende plaatje erbij doen he;quote:
seizoen 2008/2009 25.000 manquote:Op dinsdag 20 februari 2007 08:46 schreef Dos37 het volgende:
Dat lijkt me ook anders zou het 2008 beginnen 2009 beschikbaar zijn. 2009 moet volgens mij alles klaar zijn.
als het gelijk vol zit welquote:Op dinsdag 20 februari 2007 13:01 schreef koningdavid het volgende:
Kunnen ze volgens mij beter gelijk voor de 30.000 ofzo gaan.
Ze zijn in augustus 2008 klaar zeggen ze..maar het zal vast wel beetje uitlopenquote:Op dinsdag 20 februari 2007 08:39 schreef mr.vulcano het volgende:
[..]
Ja, er wordt deze zomer begonnen. De vraag is wanneer de eerste plaatsen beschikbaar zijn. Waarschijnlijk pas medio 2008.
Serieus?quote:Op donderdag 22 februari 2007 20:59 schreef WjeroneW het volgende:
In het Arke Stadion mag geen Champions League gevoetbalt worden..
tijd om daar verandering in te brengen a.s zaterdagquote:Op maandag 19 februari 2007 12:06 schreef johan1957 het volgende:
Twente is ook de enige club die dit seizoen nog ongeslagen is in eigen stadion![]()
Bron?quote:Op donderdag 22 februari 2007 20:59 schreef WjeroneW het volgende:
Wist je dat Twente een probleem heeft als ze Champions League mogen voetballen.
In het Arke Stadion mag geen Champions League gevoetbalt worden..
quote:Serieus?
quote:Wat is de reden dan?
quote:Bron?
Laatst gehoord van een paar luitjes..stadion was te klein als ik het goed hoorde..quote:Ben ook benieuwd.
Wel als het 6-0 wordtquote:Op vrijdag 23 februari 2007 17:20 schreef Moody het volgende:
Voorspelling: 6-0
Gelijkspel tussen AZ en Ajax en we staan 2e
Mwoa, Heerenveen en Willem II hebben toch ook Champions League voetbal gespeeld in hun kleine stadionnetjes.quote:
Hoezo stadion te klein? Willem II speelde ook wel Champions League in eigen stadion.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 11:24 schreef WjeroneW het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
Laatst gehoord van een paar luitjes..stadion was te klein als ik het goed hoorde..
Laatst begon iemand uit me voetbalteam er ook over..dus dan geloof ik het wel.
Dus ik denk dat ze dan in bijv. het Gelredome moeten voetballen als ze champions league halen.
Ze mogen pas weer in Enschede CL voetballen als het nieuwe stadion er staat..(maar volgens die gast uit me voetbalteam pas over 5 jaar..hopen dat hij niet gelijk heeft en dat het al eerder kan)
Zie maar of jullie me geloven..
Over dat je het stadion van sc Heerenveen te klein vindt ben ik helemaal niet met je eens..er kunnen 26.800 mensen in.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 11:54 schreef Neleos het volgende:
[..]
Mwoa, Heerenveen en Willem II hebben toch ook Champions League voetbal gespeeld in hun kleine stadionnetjes.
Vroeger was ie niet zo groot hoor.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 16:52 schreef WjeroneW het volgende:
[..]
Over dat je het stadion van sc Heerenveen te klein vindt ben ik helemaal niet met je eens..er kunnen 26.800 mensen in.
Kleine stadionnetjes..pff..over willem II ben ik het eens..maar Heerenveen..ho maar. Je weet niet eens hoe het Abe Lenstrastadion er uit ziet ofniet?
Ze speelden voor de vebouwing CLquote:Op zaterdag 24 februari 2007 16:52 schreef WjeroneW het volgende:
[..]
Over dat je het stadion van sc Heerenveen te klein vindt ben ik helemaal niet met je eens..er kunnen 26.800 mensen in.
Kleine stadionnetjes..pff..over willem II ben ik het eens..maar Heerenveen..ho maar. Je weet niet eens hoe het Abe Lenstrastadion er uit ziet ofniet?
ziet er goed uit!quote:Op zaterdag 24 februari 2007 17:27 schreef Scheepschroef het volgende:
[afbeelding]
Schijnt van een insider te komen...![]()
Ckers, maar Engelaar is ziek en dat breekt ze een beetje op op het middenveld. Alhoewel ze nu wat meer tempo maken.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 21:02 schreef Mojave het volgende:
zou echt dom zijn om in deze wedstrijd punten te laten liggen.
Ja hopen dat ze wat scherper worden.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 21:14 schreef Scheepschroef het volgende:
[..]
Ckers, maar Engelaar is ziek en dat breekt ze een beetje op op het middenveld. Alhoewel ze nu wat meer tempo maken.
Nu mogen de Gruningers wel eens vaart maken dan, is m'n huisgenoot uit het noorden des lands straks ook in een goede bui.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 21:19 schreef Mojave het volgende:
Gatver, PSV voor..
Echt zo'n wedstrijd dattie niet wil vallenquote:Op zaterdag 24 februari 2007 21:30 schreef Scheepschroef het volgende:
Idd. ze zetten aan en Willem II komt op dit moment niet meer uit z'n hok. Nog zo'n 20 minuten.
Je hebt de wedstrijd niet gevolgd, he?quote:Op zaterdag 24 februari 2007 22:49 schreef jorienvdherik het volgende:
Je spelers uitfluiten![]()
Als twente zijnde
Alleen samenvatting beetje gekeken met een half oog.. Wel wat kansen gezien voor Twentequote:Op zaterdag 24 februari 2007 23:11 schreef Merson het volgende:
[..]
Je hebt de wedstrijd niet gevolgd, he?
Balen van de 0-0, maar de doelstelling aan het begin van het seizoen was minimaal 9e, die lijkt wel behaald. Nu maar concentreren op de play-offs en een team klaar hebben voor volgend seizoen.
Ja, dat er dus geen spelers van FC Twente werden uitgefloten. Dat dus.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 23:15 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Alleen samenvatting beetje gekeken met een half oog.. Wel wat kansen gezien voor Twente
Die luie, tijdrekkende draak van een keeper. In combinatie met de scheids die er de hele wedstrijd niks op uit deed.quote:Op zondag 25 februari 2007 08:33 schreef Solstice het volgende:
Leek zo, in de samenvatting, wie werden d'r uitgefloten dan? Scheids? Spelers willem 2?
Lijkt wel typerend voor Twentequote:Op zondag 25 februari 2007 10:01 schreef Dos37 het volgende:
Jammer zeg. Nou echt dom om in dit soort wedstrijden punten te laten liggen
Vorig seizoen hadden ze deze wedstrijd verloren, nu pakken ze nog een punt.quote:Op zondag 25 februari 2007 11:49 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Lijkt wel typerend voor Twente![]()
Nou maar hopen dat dit niet doorzet... volgende week zware pot... als we die niet winnen ben ik bang dat het net zo gaat als wat jaren terug....en niets meer winnen![]()
![]()
Ze werden na de wedstrijd nog gewoon toegezongenquote:Op zaterdag 24 februari 2007 22:49 schreef jorienvdherik het volgende:
Je spelers uitfluiten![]()
Als twente zijnde
Euh nee, want ze moeten eerst tegen NECquote:Op zondag 25 februari 2007 14:17 schreef Frutsel het volgende:
Hmm..Davids rood.. Sneijder, Huntelaar, Gabri, Babel en Stam geel...
Levert dat nog wat voor Twente op?
Veld was waardeloos voor technische spelers. Ik denk dat het met Engelaar niet veel beter was gegaan.quote:Op zondag 25 februari 2007 12:45 schreef 9christensen het volgende:
Engelaar werd zwaar gemist. El Ahmadi en Aissati speelden hierdoor veel minder.
Maar ook wel jammer , TWente had ook ghewoon 3de kunnen staan, met gelijk aantal ounten pet met Ajaxquote:Op zondag 25 februari 2007 21:20 schreef WjeroneW het volgende:
De enige troost is dat het verschil qua punten met de concurrentie niks veranderd is. Feyenoord, Ajax en AZ ook gelijkgespeelt.
quote:Op zondag 25 februari 2007 20:43 schreef Moody het volgende:
[..]
Euh nee, want ze moeten eerst tegen NEC![]()
Pothuizen doet niet mee, maar dat is eerder jammer voor Twente.
Dat weet ik niet. Hij heeft altijd veel rust aan de bal. Het is een heel andere speler dan Bakkal.quote:Op zondag 25 februari 2007 20:45 schreef Moody het volgende:
[..]
Veld was waardeloos voor technische spelers. Ik denk dat het met Engelaar niet veel beter was gegaan.
Jij arme stakkerquote:Op maandag 26 februari 2007 14:33 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik werd vannacht even geschokt wakker omdat ik over de uitslag van Twente tegen NEC droomde: 2-5![]()
Troost mij hier!
scoorde kufo nogquote:Op maandag 26 februari 2007 14:33 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik werd vannacht even geschokt wakker omdat ik over de uitslag van Twente tegen NEC droomde: 2-5![]()
Troost mij hier!
Lijkt me ook logisch als je bij de eerste vijf gaat eindigen...quote:Op zaterdag 3 maart 2007 09:19 schreef Solstice het volgende:
Mooi om te zien dat alle spelers het zo naar de zin hebben. Je ziet Heubach en Zomer ook hele wedstrijden met een grijns op het gezicht lopen.
quote:Op zaterdag 3 maart 2007 11:04 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Lijkt me ook logisch als je bij de eerste vijf gaat eindigen...
Ik zie de spelers van ADO en Heracles bijvoorbeeld echt niet elke wedstrijd lachen
De 2de goal van Touma was schitterend..goed schot. Normaal schiet hij toch altijd met rechts of heb ik dat nou mis?quote:Op zaterdag 3 maart 2007 12:27 schreef Marginaal het volgende:
Mooie wedstrijd, eerste helft een beetje matig maar de tweede helft maakte het helemaal goed twente domineerde echt sterk.
Vooral die Heubach zeg, geweldigquote:Op zaterdag 3 maart 2007 09:19 schreef Solstice het volgende:
Mooi om te zien dat alle spelers het zo naar de zin hebben. Je ziet Heubach en Zomer ook hele wedstrijden met een grijns op het gezicht lopen.
Sinds wanneer zou dat zo zijn? Willem II kon ook gewoon in het eigen stadion spelen 5 jaar geleden. En daar is de capaciteit lager dan in Enschede. Al zou uitwijken naar een grote stadion natuurlijk wel financiel aantrekkelijker zijn.quote:Op maandag 5 maart 2007 09:20 schreef Frutsel het volgende:
feyenoord - az ... kan gunstig zijn
Hoe zat dat nou met een eventuele CL? Zei iemand hier niet dat als Twente de voorronde van de CL zou halen dat ze dan niet in eigen stadion mochten spelen?
25000 naar arnhemquote:Op maandag 5 maart 2007 20:47 schreef Dos37 het volgende:
Laten we het eerst maar halen..
Maar ok we moeten dan wel in ons eigen stadion kunnen spelen zeg, zie ons al met zijn 15000 naar Groningen of Arnhem gaan
Paar extra lampjes op/onder/aan het dak bevestigenquote:Op maandag 5 maart 2007 20:26 schreef Merson het volgende:
Was toch iets met de verlichting?
En dan een doekje in de Euroborg hangen dat die inderdaad te klein is?quote:Op maandag 5 maart 2007 20:47 schreef Dos37 het volgende:
Laten we het eerst maar halen..
Maar ok we moeten dan wel in ons eigen stadion kunnen spelen zeg, zie ons al met zijn 15000 naar Groningen of Arnhem gaan
Twente dat in Groningen CL voetbal speeltquote:Op maandag 5 maart 2007 21:10 schreef DarkShine het volgende:
[..]
En dan een doekje in de Euroborg hangen dat die inderdaad te klein is?
Leuk? Als jullie van sprinten houden welquote:Op maandag 5 maart 2007 22:39 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
Dat gaat Krikke nooit goed vinden, al zou het wel leuk zijn
![]()
![]()
Laat de UEFA niet toe. Aachen wou hun Europese avontuur toen ook in Kerkrade spelen... Daarnaast lagen de DFB en de KNVB ook dwarsquote:Op maandag 5 maart 2007 23:06 schreef Sjakie01 het volgende:
Nouja, we kunnen ook altijd even kijken hoeveel het kost om de Schalke Arena voor een avondje te huren.
Ik geloof niet dan Celtic Vennegoor nu alweer laat gaanquote:Op dinsdag 6 maart 2007 08:26 schreef Frutsel het volgende:
Vennegoor de stap naar Enschede??
Van Halst lult dit niet zo maar uit zijn nek, neem ik aan..
Hij zei alleen dat hij nog steeds contact had met Vennegoor, net als met Arthur Numan, Ronald de Boer en Andy van der Meyde. En van der Meyde speelt niet bij zijn club, dus die probeert ie een beetje te interesseren voor een terugkeer naar Twente.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 08:26 schreef Frutsel het volgende:
Leuk, al zullen de 2 kleinste Daltons er volgend jaar voor Twente helaas niet meer bij zijn.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 15:14 schreef sanni het volgende:
Grappig stukje over "The Daltons" van FC Twente in de Sportweek.![]()
[[url=http://xs513.xs.to/xs513/07102/tw00.jpg.xs.jpg]afbeelding][/url]
Vennegoor gaf in de Tubantia aan dat hij na of misschien nog tijdens zijn carriere een huis in zijn geboorteplaats wil kopen. Een terugkeer bij Twente zou helemaal niet ondenkbaar zijn, maar ik verwacht zelf dat dat nog wel een paar jaartjes gaat duren.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 08:26 schreef Frutsel het volgende:
Dan hebben ze eigen spelers, lijkt me wel beter.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 16:19 schreef PyTh het volgende:
[..]
Leuk, al zullen de 2 kleinste Daltons er volgend jaar voor Twente helaas niet meer bij zijn.
Aisatti niet. Bakkal gaan ze proberen over te nemen.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 16:19 schreef PyTh het volgende:
[..]
Leuk, al zullen de 2 kleinste Daltons er volgend jaar voor Twente helaas niet meer bij zijn.
Nah, lijkt me ook niet. Ik denk wel dat ie met een paar jaar weer thuiskomt.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 10:29 schreef Zwoerd het volgende:
[..]
Ik geloof niet dan Celtic Vennegoor nu alweer laat gaan
Jammer, maar zonder Aissati moet het ook wel kunnenquote:Op zaterdag 10 maart 2007 13:32 schreef Frutsel het volgende:
Aissati ziek
Het is nog twijfelachtig of Ismail Aissati kan meespelen in de kraker tussen FC Twente en Ajax. De achttienjarige middenvelder van de Tukkers heeft een griepje onder de leden. isi meldde zich woensdag ziek wegens griep. Het is nog niet zeker of hij zondag tegen Ajax tot de selectie behoort, aldus oefenmeester Fred Rutten tegenover Sportweek.
Twente-trainer Rutten kan beschikken van een volledig fitte spelersgroep. Momenteel is het rustig en dat hopen we tot aan het einde van het seizoen zo vast te houden. Zondag spelen we tegen de Amsterdammers en dat is voor FC Twente altijd een mooi duel.
quote:Twente benaderde Kluivert en Hasselbaink
Geschreven door Matthijs van Laar op zaterdag, 10 maart om 16:09
Dat FC Twente de ambitie heeft om aan te sluiten bij de top in Nederland was al langer bekend. De Tukkers hebben zich de afgelopen tijd niet onberoerd gelaten op de transfermarkt, hetgeen resulteerde in het contracteren van spelers als Orlando Engelaar en Ismaïl Aissati, zij het dat het bij die laatste slechts om een tijdelijke verbintenis gaat.
Als het aan de voorzitter van de Tukkers, Joop Munsterman, had gelegen, dan had Patrick Kluivert nu niet in Eindhoven onder contract gestaan. De ambitieuze preses wilde proberen de speler van destijds Valencia over te halen om naar Enschede te komen. Ook Jimmy Hasselbaink is benaderd, zo geeft Munsterman toe in De Volkskrant.
”Wie niet waagt, die niet wint. Toch? Hasselbaink was vrij, maar hij had al een andere club in gedachten. En ander geld, haha,” zo laat Munsterman optekenen. Om nog verder te gaan: “Waarom zouden wij Roy Makaay niet bellen? Misschien wil hij hier wel afbouwen.”
De directeur van shirtsponsor Zwanenberg, Aldo van der Laan, is de persoon die belast is met deze ‘kansloze missies’, zoals Munsterman ze zelf noemt. “Hij belt al deze spelers. Hij heeft ook Kluivert gebeld. Die gaf niet eens antwoord. Maar het gaat erom dat Twente durft die ambitie te tonen.”
Aissati staat wel in de selecte komende zondagquote:Op zaterdag 10 maart 2007 17:05 schreef Zwoerd het volgende:
[..]
Jammer, maar zonder Aissati moet het ook wel kunnen
Datum van het geschreven stukje?quote:Op zaterdag 10 maart 2007 17:09 schreef AminBen het volgende:
[..]
De directeur van shirtsponsor Zwanenberg, Aldo van der Laan,
Hopelijk een wijze les voor Rutten als Twente Ajax nog een keer in de play-off's tegenkomtquote:Op zondag 11 maart 2007 16:18 schreef Jasza het volgende:
Middenveld te aanvallend voor een wedstrijd tegen Ajax, wij speelde gewoon heerlijk met Heitinga, Davids, Gabri daar.
Jullie stonden totaal vast en dik verdiend.
Twente voetbalt idd leuk dit jaar, maar Ajax heeft ze goed aangepakt.
Weinig kansquote:Op zondag 11 maart 2007 16:23 schreef cultheld het volgende:
[..]
Hopelijk een wijze les voor Rutten als Twente Ajax nog een keer in de play-off's tegenkomt.
Het zat er weer een keer aan te komen, meer dan een jaar geleden ofzo dat jullie thuis verloren?quote:
Ajax word wel 2e nu, laatste 5 duels zijn tegen laagvliegers.quote:Op zondag 11 maart 2007 16:23 schreef cultheld het volgende:
[..]
Hopelijk een wijze les voor Rutten als Twente Ajax nog een keer in de play-off's tegenkomt.
Play-off finalequote:Op zondag 11 maart 2007 17:12 schreef Jasza het volgende:
[..]
Ajax word wel 2e nu, laatste 5 duels zijn tegen laagvliegers.
Dat de ballen niet aankomen ligt niet aan de scheids, gewoon iets te slap gevoetbald. We werden nog aardig gematst bij die overtreding van Touma zelfs.quote:Op zondag 11 maart 2007 17:37 schreef Zwoerd het volgende:
Belgische scheidsrechters hoef ik ook niet meer
Ik schuif de nederlaag ook niet direct in de schoenen van de scheids, wel vind ik dat die gast dramatisch floot gisterenquote:Op zondag 11 maart 2007 20:20 schreef Solstice het volgende:
[..]
Dat de ballen niet aankomen ligt niet aan de scheids, gewoon iets te slap gevoetbald. We werden nog aardig gematst bij die overtreding van Touma zelfs.
Inderdaad, die penalty voor Ogararu had best gegeven mogen worden.quote:Op maandag 12 maart 2007 12:44 schreef Zwoerd het volgende:
[..]
Ik schuif de nederlaag ook niet direct in de schoenen van de scheids, wel vind ik dat die gast dramatisch floot gisteren
Wat was er nou aan de hand dan?quote:Op maandag 12 maart 2007 15:26 schreef henkfct het volgende:
godver zeg al die vuile joden weer hier in de omgeving die je normaal niet hoort...
BAH
kutwedstrijd, alleen de laatste 10 minuten schik gehad, nog nooit zo hard van vak-p afgesprint
En voor die 2 handsballen van ajax ookquote:Op maandag 12 maart 2007 15:26 schreef Messenga het volgende:
[..]
Inderdaad, die penalty voor Ogararu had best gegeven mogen worden.
Die heb ik dan weer gemist.quote:Op maandag 12 maart 2007 15:37 schreef Zwoerd het volgende:
[..]
En voor die 2 handsballen van ajax ook
zaten ongeveer 20 joden in en rond vak 17, deze waren aan het provoceren, in de gracht is er toen een opstootje geweest. Toen zijn wij er dus heen gerend, kijken of wij onze medesupporters konden helpenquote:Op maandag 12 maart 2007 15:32 schreef Merson het volgende:
[..]
Wat was er nou aan de hand dan?
Ik kon alleen eerst wat helmen heen en weer zien gaan en daarna mensen naar links en naar rechts. En ook nog van die mensen die dachten wel even door die plastic wand heen te slaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |