zat ook al te wachtenquote:
Nouuuuuuquote:Op zondag 11 februari 2007 16:53 schreef golfer het volgende:
Gaat een beetje te snel in het begin?
Misschien wel maar ik heb Kramer en Verheijen eigenlijk nog nooit echt kapot zien gaan.quote:Op zondag 11 februari 2007 16:53 schreef golfer het volgende:
Gaat een beetje te snel in het begin?
Maar hij dekt wel redelijk de ladingquote:Op zondag 11 februari 2007 16:53 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
Zo goed vind ik de OP nou ook weer niet
Dat klopt, maar ze zullen rijden wel erg hard nu.quote:Op zondag 11 februari 2007 16:54 schreef Remzz het volgende:
[..]
Misschien wel maar ik heb Kramer en Verheijen eigenlijk nog nooit echt kapot zien gaan.
Zou mooi zijn.quote:
Hou opquote:Op zondag 11 februari 2007 16:55 schreef Ricard0j het volgende:
Als ie nou niet valt...
met die gek van een Kramer weet je het nooitquote:Op zondag 11 februari 2007 16:55 schreef Arcee het volgende:
[..]
Zou mooi zijn.Maar gaat niet lukken.
1.26 seconden op Fabrisquote:Op zondag 11 februari 2007 16:57 schreef Jasza het volgende:
Hoeveel mag Sven verliezen?
Inderdaadquote:
Ja, en dan nog een rondje 30.9.quote:
Gewoon naast elkaar over de finish, zelfde tijd voor beiden.quote:Op zondag 11 februari 2007 16:59 schreef I.R.Baboon het volgende:
Kramer moet Verheyen gewoon het wereldrecord gunnen..
Echt geen enkel idee waartoe ze in staat zijn.quote:Op zondag 11 februari 2007 17:00 schreef Arcee het volgende:
Hij zit er bijna 4 seconden onder.
Maar slotrondje 28,5 gaat-ie niet doen, toch?
Bijna goedquote:Op zondag 11 februari 2007 17:03 schreef Ambrosius het volgende:
Dit lukt, 12.49,69!!!
had ik voorspeldquote:
quote:Op zondag 11 februari 2007 17:04 schreef WEST het volgende:
Kramer wat een mafkees een WR in hoerenveen![]()
quote:Op zondag 11 februari 2007 16:55 schreef Arcee het volgende:
[..]
Zou mooi zijn.Maar gaat niet lukken.
Heb nu al zin in WK Afstandenquote:Op zondag 11 februari 2007 17:05 schreef Ambrosius het volgende:
Dit is 12.45 in SLC.
Ik al veel langer.quote:
Kramer is gewoon wereldsquote:Op zondag 11 februari 2007 17:06 schreef TheVulture het volgende:
Maar is die 10 km in al die jaren nou te voorzichtig gereden... die evolutie in tijden is echt bizar...
quote:Op zondag 11 februari 2007 17:06 schreef Bruce117 het volgende:
Dadelijk de huldiging van Sven en Ireen
10 jaar geleden zou niemand je gelovenquote:Op zondag 11 februari 2007 17:05 schreef I.R.Baboon het volgende:
Langzaamste rondje kramer: 31,24.
dat gaat me weer wat te ver... een ongeluk zit in een klein hoekje... kijk maar naar Uytdehaagequote:Op zondag 11 februari 2007 17:06 schreef wdn het volgende:
De komende 5 jaar zitten we gebeiteld bij de vrouwen en de mannen![]()
hij kan echt richting de 12.40 misschien wel hoor, hoe makkelijk dit leek te gaan, te ziek...quote:Op zondag 11 februari 2007 17:05 schreef Ambrosius het volgende:
Dit is 12.45 in SLC.
Wordt gewoon niet zo vaak gereden op snelle banen.quote:Op zondag 11 februari 2007 17:06 schreef TheVulture het volgende:
Maar is die 10 km in al die jaren nou te voorzichtig gereden... die evolutie in tijden is echt bizar...
quote:
Dat was een uitzonderingquote:Op zondag 11 februari 2007 17:07 schreef TheVulture het volgende:
[..]
dat gaat me weer wat te ver... een ongeluk zit in een klein hoekje... kijk maar naar Uytdehaage
deze omstandigheden qua luchtdruk zijn te vergelijken met SLC... daar schaats je niet zomaar 10 seconden afquote:Op zondag 11 februari 2007 17:07 schreef DeeBee het volgende:
[..]
hij kan echt richting de 12.40 misschien wel hoor, hoe makkelijk dit leek te gaan, te ziek...
5e op een WK Allround.quote:Op zondag 11 februari 2007 17:08 schreef Jajong het volgende:
Vergeet de prestatie van Wennemars ook niet, wat een held
Klasse idd, hij kent z'n plaatsquote:Op zondag 11 februari 2007 17:09 schreef Bruce117 het volgende:
Leuk van Balkenende dat hij even langs komt, en ook weer snel weg is en niet blijft hangen
ik heb zo'n goede pronoquote:
Hij kon het niet lezenquote:Op zondag 11 februari 2007 17:06 schreef Remzz het volgende:
Dan ben ik toch benieuwd waarom Kramer schudde bij dat bordje WR van Kemkers
'Dat heb ik helemaal niet nodig, ik hoor aan het publiek ook wel of ik op schema lig!'quote:Op zondag 11 februari 2007 17:06 schreef Remzz het volgende:
Dan ben ik toch benieuwd waarom Kramer schudde bij dat bordje WR van Kemkers
Inderdaadquote:Op zondag 11 februari 2007 17:09 schreef Bruce117 het volgende:
Leuk van Balkenende dat hij even langs komt, en ook weer snel weg is en niet blijft hangen
Hahahaha, Erben de allrounderquote:
Te dunne lettertjes op zo'n papiertje om met zulke snelheden te kunnen lezen.quote:
ja, dat is ook wel zo, maar toch...quote:Op zondag 11 februari 2007 17:08 schreef TheVulture het volgende:
[..]
deze omstandigheden qua luchtdruk zijn te vergelijken met SLC... daar schaats je niet zomaar 10 seconden af
Negatievelingquote:Op zondag 11 februari 2007 17:11 schreef andre77 het volgende:
Kramer was de slechtste Nederlander op de 10km, want hij reed het minst van zijn PR af.
5 PR's op de 10 km, waarvan 4 voor Nederlanders.
Lijkt mij ook.quote:Op zondag 11 februari 2007 17:11 schreef DeeBee het volgende:
[..]
ja, dat is ook wel zo, maar toch...
Kramer heeft nog nooit weg hoeven te gaan met de 'Romme-tactiek' om een WR te rijden...misschien kan hij het ook wel helemaal niet, maar dat je nog een rondje 29.1 op het laatst kan rijden geeft echt wel aan dat hij nog stuk harder kan volgens mij hoor...
ik ben benieuwd wat hij volgend jaar gaat doen ja...quote:Op zondag 11 februari 2007 17:14 schreef Ericr het volgende:
Wennemars kan nog wel verbeteren op die lange afstanden, nog een jaartje allrounden er bij moet kunnen.
whehequote:Op zondag 11 februari 2007 17:11 schreef andre77 het volgende:
Kramer was de slechtste Nederlander op de 10km, want hij reed het minst van zijn PR af.
Dat kan iedereen tegenwoordigquote:Op zondag 11 februari 2007 17:15 schreef wdn het volgende:
[..]
Lijkt mij ook.
Er zitten een paar rondjes tussen waar hij echt wel enkele tiendes af kan halen en dan aan het eind niet een 29.1 maar een 29.6 of 29.8 te rijden om uiteindelijk beter uit te komen.
13:47 13:48 moet mogelijk zijn.
oopsquote:
Waarmee hij Ervik verslaat op langzaamste rondje op een 10 kmquote:Op zondag 11 februari 2007 17:05 schreef I.R.Baboon het volgende:
Langzaamste rondje kramer: 31,24.
denk dat uiteindelijk nog wel 13:45 mogelijk moet zijn.quote:Op zondag 11 februari 2007 17:15 schreef wdn het volgende:
[..]
Lijkt mij ook.
Er zitten een paar rondjes tussen waar hij echt wel enkele tiendes af kan halen en dan aan het eind niet een 29.1 maar een 29.6 of 29.8 te rijden om uiteindelijk beter uit te komen.
13:47 13:48 moet mogelijk zijn.
Zelfs Wennemars rijdt harder.quote:
Dus eigenlijk kunnen de Nederlanders helemaal niet schaatsen, want pas met deze omstandigheden weten ze hun persoonlijk record scherper te stellen. Of wilde je dat niet zeggen?quote:Op zondag 11 februari 2007 17:11 schreef andre77 het volgende:
Wie deed dat?quote:Op zondag 11 februari 2007 17:18 schreef Ambrosius het volgende:
Ja hoor, stoer je Feyenoord-sjaal tonen in Thialf.
dat kindje op het eind is echtquote:
Hij weet in elk geval zijn plekquote:Op zondag 11 februari 2007 17:18 schreef vitessezuid113 het volgende:
Dat sjaaltje van Feyenoord op zen kop
ja, hij is echt beter dan Romme en Uytdehaaghe zo'n beetje qua tijden (en ook al reden zij die tijden een tijd geleden, Verheijen is echt flink sneller en heeft nu op 5 en 10k de 2e tijd ooit)...alleen heeft hij telkens de pech dat er iemand anders de WR's rijdt en prijzen wint, best sneu eigenlijk...quote:Op zondag 11 februari 2007 17:19 schreef Remzz het volgende:
Ik heb het echt te doen met Verheijen....
quote:Op zondag 11 februari 2007 17:21 schreef wdn het volgende:
En maar weer even posten voor de karaoke:
Wilhelmus van Nassouwe
ben ik, van Duitsen bloed,
den vaderland getrouwe
blijf ik tot in den dood.
Een Prinse van Oranje
ben ik, vrij onverveerd,
den Koning van Hispanje
heb ik altijd geëerd.
Verheijen zit gewoon net kut, maar hij rijdt wel geweldig zeg.quote:Op zondag 11 februari 2007 17:22 schreef DeeBee het volgende:
[..]
ja, hij is echt beter dan Romme en Uytdehaaghe zo'n beetje qua tijden...alleen heeft hij telkens de pech dat er iemand anders de WR's rijdt en prijzen wint, best sneu eigenlijk...
de eeuwige nummer 2 of 3....quote:Op zondag 11 februari 2007 17:19 schreef Remzz het volgende:
Ik heb het echt te doen met Verheijen....
Denk dat dat net te dol is. Eerder 6.02, 6.03 of 6.04.quote:Op zondag 11 februari 2007 17:25 schreef wdn het volgende:
Onder de 6:00 voor Swen op de 5 voorspelde Bart net (moeten we onthouden)
Veldkamp is altijd gekquote:Op zondag 11 februari 2007 17:24 schreef Ambrosius het volgende:
Wát, onder de zes minuten op de 5k in SLC. Bart is gek.
Erben is topquote:Op zondag 11 februari 2007 17:26 schreef golfer het volgende:
Klasse, die reactie van Wennemars: Sven is de man.![]()
Ja, maar Erben is ook de man.quote:Op zondag 11 februari 2007 17:26 schreef golfer het volgende:
Klasse, die reactie van Wennemars: Sven is de man.![]()
Helemaal mee eensquote:
Je weet nooit wat het oplevert he.... treedt ie toch in de zaadsporen van Postma, Ritsma en Veldkampquote:Op zondag 11 februari 2007 17:28 schreef Jasza het volgende:
Verheijen springt maar gelijk achter Anni aan
Heeft Ritsma haar ookal gehad?quote:Op zondag 11 februari 2007 17:29 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Je weet nooit wat het oplevert he.... treedt ie toch in de zaadsporen van Postma, Ritsma en Veldkamp
quote:
quote:
ik kan het me eerlijk gezegd niet voorstellen als je die puurheid van Kemkers, Wust en Kramer ziet... maar zo ja dan zou ik gruwelijk balen... maar ik denk dat de schaatsport/trainingsschema's steeds verder evolueert en de atleten ook steeds meer tegen de grens aanrijden...quote:Op zondag 11 februari 2007 17:31 schreef Bruce117 het volgende:
We zijn nu allemaal wel heel blij, en terecht, met de mooie prestaties van dit weekend, maar wat nu als er volgend jaar of over een paar jaar aan het licht komt dat de hele ploeg van Kemkers aan de doping zit.
Wil er eigenlijk niet aan denken.
Het blijft een schatjequote:
Niet van die rare dingen bedenkenquote:Op zondag 11 februari 2007 17:31 schreef Bruce117 het volgende:
We zijn nu allemaal wel heel blij, en terecht, met de mooie prestaties van dit weekend, maar wat nu als er volgend jaar of over een paar jaar aan het licht komt dat de hele ploeg van Kemkers aan de doping zit.
Wil er eigenlijk niet aan denken.
Ik ook niet, maar er zijn wel meer rare dingen gebeurd in de sport.quote:Op zondag 11 februari 2007 17:33 schreef TheVulture het volgende:
[..]
ik kan het me eerlijk gezegd niet voorstellen als je die puurheid van Kemkers, Wust en Kramer ziet... maar zo ja dan zou ik gruwelijk balen... maar ik denk dat de schaatsport/trainingsschema's steeds verder evolueert en de atleten ook steeds meer tegen de grens aanrijden...
het zou een quote van bouwvakster Wust kunnen zijnquote:
Dan hang ik ze persoonlijk opquote:Op zondag 11 februari 2007 17:33 schreef TheVulture het volgende:
[..]
ik kan het me eerlijk gezegd niet voorstellen als je die puurheid van Kemkers, Wust en Kramer ziet... maar zo ja dan zou ik gruwelijk balen... maar ik denk dat de schaatsport/trainingsschema's steeds verder evolueert en de atleten ook steeds meer tegen de grens aanrijden...
da's waarquote:Op zondag 11 februari 2007 17:34 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar er zijn wel meer rare dingen gebeurd in de sport.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |