Leuke taalgrapquote:Op zondag 11 februari 2007 18:49 schreef Pritt het volgende:
Ik hoop dat Hugo Bosz aan gaat pakken.
iddquote:Op zondag 11 februari 2007 22:40 schreef snellejelle het volgende:
Bosz liegt dat het gedrukt staat.....'t ff herhalen zodat hij meer tijd had om een smoes te verzinnen
Die kerel heeft ook overal ruzie hèquote:
wat zeitie ?quote:Op zondag 11 februari 2007 22:48 schreef Stofje het volgende:
Zéér goed Hugo, dat voorbeeld Buys is geweldig!
Feyenoord heeft Buijs opgeleid, maar was niet goed genoeg (1), is gratis naar Groningen gegaan (2), is teruggehaald voor 750.000 (3), en is totaal geen versterking (4). Vier blunders op een rijtje bij één speler.quote:
HIj ging naar Excelsior en niet naar Groningenquote:Op zondag 11 februari 2007 22:49 schreef Stofje het volgende:
[..]
Feyenoord heeft Buijs opgeleid, maar was niet goed genoeg (1), is gratis naar Groningen gegaan (2), is teruggehaald voor 750.000 (3), en is totaal geen versterking (4). Vier blunders op een rijtje bij één speler.
Laten we vooral nog even benadrukken dat Platini de enige was die juichte na het Heizeldrama.quote:
Klopt, excusez.quote:Op zondag 11 februari 2007 22:50 schreef Dos37 het volgende:
[..]
HIj ging naar Excelsior en niet naar Groningen
is de reportage niet gekocht van de Rai?quote:Op zondag 11 februari 2007 22:51 schreef borisz het volgende:
dat de nos nog geld heeft om die mensen naar Italië te sturen
Om het even...quote:Op zondag 11 februari 2007 22:50 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Nee, Excelsior had hem gehuurd tot het einde van z'n contract, en Groningen nam hem gewoon transfervrij over.quote:Op zondag 11 februari 2007 22:50 schreef Dos37 het volgende:
[..]
was idd echt een extreem domme vraagquote:Op zondag 11 februari 2007 22:59 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Ik dacht dat Bruins in de goal zou staan ........................................
Was leuker geweest als hugo zijn lijstje mocht afmaken..quote:Op zondag 11 februari 2007 23:03 schreef Mr.Mills het volgende:
Leuke aflevering.
Daar vat je de hele uitzending mee samenquote:Op zondag 11 februari 2007 23:09 schreef Pritt het volgende:
Bosz vindt niet dat je zijn aankopen (Kolka, Tiendalli, Buys) mag afkraken, onder het motto "dat is wel erg simpel".
Kolkka. Serieus, die jongen is best goed voor de middenmoot en eronder, maar daar kun je als feyenoord toch niet mee aan komen zetten? Buys vond ik best leuk bij Groningen, maar ik zag 'm echt, écht niet als potentieel topclub-speler. Raar beleid blijft het.quote:Op zondag 11 februari 2007 23:09 schreef Pritt het volgende:
Bosz vindt niet dat je zijn aankopen (Kolka, Tiendalli, Buys) mag afkraken, onder het motto "dat is wel erg simpel".
Buys is een goede aankoop. Tiendalli zal wel last hebben van Kuipvrees ofzoquote:Op zondag 11 februari 2007 23:09 schreef Pritt het volgende:
Buys is geen goede aankoop.quote:Op zondag 11 februari 2007 23:47 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
Buys is een goede aankoop. Tiendalli zal wel last hebben van Kuipvrees ofzoEn Kolkka hoeven we het niet over te hebben. Ter vervanging van je boegbeeld een jood halen spreekt ook niet voor m.
voor feyenoord standaarden welquote:
je vergeet charisteas en leonard.quote:Op zondag 11 februari 2007 23:09 schreef Pritt het volgende:
Griek was 2.5 mil gaf bosz toequote:Op zondag 11 februari 2007 23:57 schreef ub40_bboy het volgende:
[..]
je vergeet charisteas en leonard.
Is het nou Griek of de neus?quote:Op zondag 11 februari 2007 23:57 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Griek was 2.5 mil gaf bosz toe
Ze hadden het over een of andere mevrouw Verhoofstad. En die schenen ze allemaal te kennen, dus dat zal wel een nos'ertje zijn. Hebben ze niet altijd standaard iemand in Milaan zitten om op Clarence Seedorf te letten?quote:Op zondag 11 februari 2007 22:52 schreef snellejelle het volgende:
[..]
is de reportage niet gekocht van de Rai?
Met de spelers die ze er weer bij hebben gehaald , zal het wel kloppenquote:Op maandag 12 februari 2007 11:28 schreef Loohcs het volgende:
En kon Jack het verschil tussen 68 en 26 niet uitrekenen? Nadat Bosz over die sanering had gesproken zie Jack toch iets van: "Ja je hebt nu 36 spelers minder...".
quote:Op zondag 11 februari 2007 23:02 schreef golfer het volgende:
Blind, de oer-Spartaan.
Toen ze nog voor een sprookjesbos op het shirt speelden.
quote:1982 - De Efteling eerste shirtsponsor van Sparta 1982
Na lange discussies werd het in 1982 eindelijk toegestaan: shirtsponsoring in het Betaald Voetbal in Nederland. Op het moment van introductie presenteerde Sparta direct haar eerste shirtsponsor: De Efteling.
De shirtsponsoring van De Efteling was gebaseerd op een aantal belangrijke pijlers:
* Rotterdam en direkte omgeving is een belangrijk marktgebied;
* In Rotterdam worden vier kranten gefabriceerd;
* Zowel Sparta als De Efteling hebben een Kasteel;
* en ten slotte de belangrijkste reden: Sparta is de oudste club in het Nederlandse betaalde voetbal en heeft karakter, niveau, dadendrang en een uitstekende leiding.
Al spoedig bleek dat het prachtige rood-wit gestreepte Sparta-shirt een uitstekende twee-eenheid vormde met de naam Efteling en weldra verschenen er de volgende koppen in de kranten: "Sparta gaat in sprookjes geloven", "Hughes mist Langnek" en "De keeper van de tegenpartij stond te slapen als Doornroosje".
Voegt al tijden niks meer toe. Wordt tijd voor een vervanger. René Eikelkamp ofzo.quote:Op maandag 12 februari 2007 16:24 schreef Urquhart het volgende:
En die Youri lijkt ook met de week dommer te worden
Tja, ze zullen niet weer een hele uitzending aan Feyenoord besteden.quote:Op zondag 18 februari 2007 21:36 schreef Moody het volgende:
Zal wel weer over Ajax gaan.
Ben ik geheel met je eens. De trainers van Twente mogen van mij weleens komen, alleen die schijnen er zelf niet zo'n zin in te hebben.quote:Op zondag 18 februari 2007 21:44 schreef Moody het volgende:
Tja, tis óf Ajax óf Feyenoord. Beide draaien slecht, laten ze het een keer over clubs hebben die de lof verdienen. Wordt het programma ook minder eentonig voor niet-Randstedelingen.
Die zijn er toch al een keer geweest?quote:Op zondag 18 februari 2007 21:47 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Ben ik geheel met je eens. De trainers van Twente mogen van mij weleens komen, alleen die schijnen er zelf niet zo'n zin in te hebben.
Absoluut, ik ben blij voor je dat je ook nog weet wat winnen isquote:Op zondag 18 februari 2007 21:50 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Na zo mooi weekje voetbal zeker![]()
Charisteasquote:Op zondag 18 februari 2007 21:54 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Absoluut, ik ben blij voor je dat je ook nog weet wat winnen is
Overigens heb ik die uitzending met de Twente-trainers dan gemist.
Is die al een beetje geliefd in Rotterdam?quote:
Scoorde vandaag weer, en speelde goed.quote:Op zondag 18 februari 2007 21:59 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Is die al een beetje geliefd in Rotterdam?
Ik heb hem bij Ajax altijd een prima pinch-itter gevonden.
Nee, alleen even bij Holland Sport.quote:Op zondag 18 februari 2007 21:48 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Die zijn er toch al een keer geweest?
Tot op heden is het studio ajaxquote:Op zondag 18 februari 2007 20:05 schreef golfer het volgende:
Dat wordt een Studio Sparta-avondje met Danny en Hugo.
Ja en vorige week studio feyenoord.quote:
ze vergaten nog wel meer goede jonge keepersquote:Op zondag 18 februari 2007 22:53 schreef mcyodogg het volgende:
Anders vergeet je ff Petr Cech met goede jonge keepers
Ja, ze vergaten ook nog Piet Velthuizen.quote:Op zondag 18 februari 2007 23:26 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
ze vergaten nog wel meer goede jonge keepers![]()
Wist dat die ging komen ...... hij keept goedquote:Op zondag 18 februari 2007 23:29 schreef mcyodogg het volgende:
Ja, ze vergaten ook nog Piet Velthuizen.
Kan me niet voorstellen dat er talentvollere keepers op dit moment rondlopen dan Petr Cech, maar goed, ik ben een fan.quote:Op zondag 18 februari 2007 23:34 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
Wist dat die ging komen ...... hij keept goed, maar er zijn nog wel andere jongere talentvollere keepers.
Vond ik wat jammer, had geen meerwaarde.quote:Op zondag 18 februari 2007 23:07 schreef golfer het volgende:
Ik wist het: natuurlijk moest Hugo nog even terug komen op het slok op incident.
Ik zeg ook niet dat ze beter zijn dan Petr Cech , dat helemaal niet want Tim Krul en Vermeer zijn helemaal niet beter ( en Waterman en Vorm ook nog niet , en Piet Velthuizen ook nog helemaal niet ) dan steekt Petr Cech er nog met kop en schouders boven uit ( om het maar even bij Nederlandse keepers te houden )quote:Op zondag 18 februari 2007 23:39 schreef mcyodogg het volgende:
Kan me niet voorstellen dat er talentvollere keepers op dit moment rondlopen dan Petr Cech, maar goed, ik ben een fan.
Hehe, verder was het wel aardigquote:Op zondag 18 februari 2007 23:07 schreef golfer het volgende:
Ik wist het: natuurlijk moest Hugo nog even terug komen op het slok op incident.
Kloptquote:Op maandag 19 februari 2007 03:08 schreef Erwtensoep het volgende:
ik heb niets gemist volgens mij
was erg gezocht idd.quote:Op zondag 18 februari 2007 23:40 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Vond ik wat jammer, had geen meerwaarde.
Dat het gisteren Studio Ajax ging worden kon je wel verwachten. Zeker na een gelijkspel tegen Excelsior en je hebt de eerder ontslagen trainer aan tafel.quote:Op maandag 19 februari 2007 08:57 schreef schaap001 het volgende:
Wel okee dat Blind steeds riep of 'we' nou eens over Sparta kunnen beginnen ipv altijd maar Ajax.
Jack: "Ja, maar ik wil toch nog even op Ajax terugkomen...: Stekelenburg, is dat nou een goeie keeper of niet?"![]()
Man ik erger me al aan de gast van deze week die nog moet komen. Ze spelen lekker op de actualiteit in die redactiequote:Op zondag 25 februari 2007 21:06 schreef Houniet het volgende:
volgende week Wesley Sneijder
Ik mag hem wel.quote:Op zondag 25 februari 2007 21:11 schreef Erwtensoep het volgende:
Ik weet nu al wat die mongool Borst gaat zeggen
"Ajax moet niet zeuren" of iets in die trant. Misselijk ventje dat het is.
ik ookquote:Op zondag 25 februari 2007 21:29 schreef jorienvdherik het volgende:
Ga wel kijken denk ik.
quote:Op zondag 25 februari 2007 21:06 schreef Houniet het volgende:
volgende week Wesley Sneijder
Hoe kan je een je je nou ergeren aan stijn schaarsquote:Op zondag 25 februari 2007 21:13 schreef tong80 het volgende:
[..]
Man ik erger me al aan de gast van deze week die nog moet komen. Ze spelen lekker op de actualiteit in die redactie
Hij heeft wel wat te vertellenquote:Op zondag 25 februari 2007 21:26 schreef RayMania het volgende:
Stijn Schaars, zit ik niet echt op te wachten.
zeker, en morgenavond weer die Snorquote:Op zondag 25 februari 2007 21:57 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Wel relaxte afsluiting van het weekend.
Da'sternminste iemand die wat te zeggen heeft of je het er mee eens bent of niet.quote:Op zondag 25 februari 2007 22:03 schreef Houniet het volgende:
[..]
zeker, en morgenavond weer die Snor
Hij heeft wel een leuke vriendin.quote:Op zondag 25 februari 2007 22:01 schreef DrDentz het volgende:
Stijn Schaars moet bij PSV. Hij heeft een PSV-hoofd
Henk Bambacht, Vogelenzang 28, Beesterswaag ookquote:Op zondag 25 februari 2007 22:08 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Hij heeft wel een leuke vriendin.
de meeste prof-voetballersquote:Op zondag 25 februari 2007 22:08 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Hij heeft wel een leuke vriendin.
Dat wel natuurlijk.quote:Op zondag 25 februari 2007 22:12 schreef Houniet het volgende:
[..]
de meeste prof-voetballerszelfs de lelijke
zelfs Ed de Goey?quote:Op zondag 25 februari 2007 22:12 schreef Houniet het volgende:
[..]
de meeste prof-voetballerszelfs de lelijke
sorry dat weet ik nietquote:
Was inderdaad leuk .quote:Op zondag 25 februari 2007 22:16 schreef golfer het volgende:
Hugo die het voorgaande programma even in de maling nam.
Dat commentaar van AZ ook... oh wee als het volgende week bij hen gebeurd....quote:Op zondag 25 februari 2007 22:27 schreef Houniet het volgende:
ik word nu alweer naar
quote:Op zondag 25 februari 2007 22:30 schreef hello_moto1992 het volgende:
Die Stekelenburg lult zich zo lekker uit zijn blunder zeg![]()
preciesquote:Op zondag 25 februari 2007 22:31 schreef golfer het volgende:
Wegereef is een eikel die z'n fouten niet wil toegeven.
Wat origineelquote:Op zondag 25 februari 2007 22:30 schreef Morpheus2002 het volgende:
Jack zet je Ajax bril af!
Of hij ziet ze echt niet en dat is misschien nog wel kwalijker/zorgwekkender.quote:Op zondag 25 februari 2007 22:31 schreef golfer het volgende:
dat zou ook nog kunnen inderdaadquote:Op zondag 25 februari 2007 22:35 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Of hij ziet ze echt niet en dat is misschien nog wel kwalijker/zorgwekkender.
Als het overduidelijk zo is hoef je niet origineel te zijn.quote:
Welke scheids wel nou wel zijn eigen fouten toegeven ?quote:Op zondag 25 februari 2007 22:31 schreef golfer het volgende:
Ok nogmaals Yourie moet vervangen worden.quote:Op zondag 25 februari 2007 22:38 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Als het overduidelijk zo is hoef je niet origineel te zijn.
Inderdaad, en als we al iemand leveren dan maakt ie kolosale fouten zoals Braamhaar deze weekquote:Op zondag 25 februari 2007 22:38 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
Welke scheids wel nou wel zijn eigen fouten toegeven ?
En met zulke scheidsrechters vindt niemand het ook maar gek dat we geen topscheidrechters meer hebben op Ek en WK's en tijden de CL en Uefa Cup.
We weten wie de presentator is hequote:Op zondag 25 februari 2007 22:40 schreef okee6 het volgende:
Ik snap niet dat Ten Cate alsmaar buiten schot blijft. Betaalt Ajax dit programma of hoe zit dat? Bij Feyenoord kan je met het materiaal niet beter, maar Ten Cate heeft toch wel de nodige wensen vervuld zien worden. Bij AZ (Van Gaal) staat de loep er wel op, en bij PSV na de zware wedstrijden met verminderde vorm ook.
iddquote:Op zondag 25 februari 2007 22:40 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Inderdaad, en als we al iemand leveren dan maakt ie kolosale fouten zoals Braamhaar deze week
Ja hoe zit dat ten Cate ? Waarom presteerde Rosales niet ? De grootste club van Zuid Ameriks wil hem graag hebben.quote:Op zondag 25 februari 2007 22:40 schreef okee6 het volgende:
Ik snap niet dat Ten Cate alsmaar buiten schot blijft. Betaalt Ajax dit programma of hoe zit dat? Bij Feyenoord kan je met het materiaal niet beter, maar Ten Cate heeft toch wel de nodige wensen vervuld zien worden. Bij AZ (Van Gaal) staat de loep er wel op, en bij PSV na de zware wedstrijden met verminderde vorm ook.
En AZ zit achter KJH aanquote:Op zondag 25 februari 2007 22:43 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ja hoe zit dat ten Cate ? Waarom presteerde Rosales niet ? De grootste club van Zuid Ameriks wil hem graag hebben.
En Lazovic bij Vitessequote:Op zondag 25 februari 2007 22:45 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
En AZ zit achter KJH aan
Rosenberg gaat straks bij Werder scoren , wat 'Harry' al bij Feyenoord doet![]()
Hoe krijg je een programma volquote:Op zondag 25 februari 2007 22:45 schreef hello_moto1992 het volgende:
Hier hebben we het toch al lang over gehad bij 10 verschillende programma's![]()
?
quote:Op zondag 25 februari 2007 22:46 schreef tong80 het volgende:
Genieten jullie ook zo van Stijn Schaars. Wat een teksten wat een onthullingen
Gezellige prater.quote:Op zondag 25 februari 2007 22:46 schreef tong80 het volgende:
Genieten jullie ook zo van Stijn Schaars. Wat een teksten wat een onthullingen
Ja heerlijk al die mooie anekdotes van hem.quote:
Precies, laatsten keek ik naar Studio Voetbal, Voetbal Insite en dat gelul op Tien. Allemaal hetzelfde gedonder of het gaat weer over de kwestie van Bommel en van Nistelrooy, in plaats van het uitstekende werk van Twente bijvoorbeeldquote:Op zondag 25 februari 2007 22:46 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
Hoe krijg je een programma vol![]()
Charisteas doet het intussen beter dan Huntelaar. Heitinga maakt nu de cruciale goals, of invaller Perez. En in vergelijking met Blind heb je nu Stam, Davids, Leonardo erbij en mag Babel eindelijk zijn gang gaan. Worden spelers als Emanuelson en Maduro nou echt beter onder zijn leiding?quote:Op zondag 25 februari 2007 22:43 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ja hoe zit dat ten Cate ? Waarom presteerde Rosales niet ? De grootste club van Zuid Ameriks wil hem graag hebben.
Het is merendeel Studio Ajax , AZ , PSV of Feyenoord , ik mag toch hopen dat ze het morgen bij Voetbal Insite wel over Vitesse gaan hebben ( waar Aad de Mos te gast is ) , en niet weer over dit gedoe.quote:Op zondag 25 februari 2007 22:49 schreef hello_moto1992 het volgende:
[..]
Precies, laatsten keek ik naar Studio Voetbal, Voetbal Insite en dat gelul op Tien. Allemaal hetzelfde gedonder of het gaat weer over de kwestie van Bommel en van Nistelrooy, in plaats van het uitstekende werk van Twente bijvoorbeeld
Stijntje is een heldquote:Op zondag 25 februari 2007 22:49 schreef tong80 het volgende:
Ja heerlijk al die mooie anekdotes van hem.
Ja iedere zondagochtend neemt ie een koekje bij de theee bij z'n omaquote:
quote:Op zondag 25 februari 2007 22:53 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ja iedere zondagochtend neemt ie een koekje bij de theee bij z'n oma
quote:Op zondag 25 februari 2007 22:53 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ja iedere zondagochtend neemt ie een koekje bij de theee bij z'n oma
Ik ben het eindelijk eens met hem eensquote:Op zondag 25 februari 2007 22:53 schreef golfer het volgende:
Hugo heeft gelijk over dat incident bij Lille.![]()
quote:Op zondag 25 februari 2007 22:56 schreef golfer het volgende:
Schaars is geen domme jongen.
Heeft er goed kijk op.
Zal later wel trainer worden.
Gemist, vertelquote:Op zondag 25 februari 2007 23:01 schreef tong80 het volgende:
Net op tijd naar Tien overgeschakeld. Frits en Louis
Ja idd, maar het is echt te bezopen dat als jezelf te laat komt bij het eten om dan boos weg te lopen omdat de rest al is begonnen... je bent allemaal volwassen en dit soort streken slaan echt nergens opquote:Op zondag 25 februari 2007 23:00 schreef hello_moto1992 het volgende:
Co had toch ook zo'n eetverhaal bij Porto?
GODVER reclame! zeg dat dan eerder man tongetjequote:Op zondag 25 februari 2007 23:01 schreef tong80 het volgende:
Net op tijd naar Tien overgeschakeld. Frits en Louis
Je hebt anders wel een geweldige anekdote over Van Gaal gemistquote:Op zondag 25 februari 2007 23:02 schreef tong80 het volgende:
Nu weer terug naar de charismatische spreker Schaars
Is niet uit te leggen. Van Gaal verweet Barends met een one showe bezig te zijn : 'Heb ik het net niet uitgelegd ? Meneer barend weet het weer beter. Ik zei net al wat ik vertelde. Moet ik voor vmeneer Berebds alles herhalen ?quote:
quote:Op zondag 25 februari 2007 23:04 schreef BigFire het volgende:
ik zou graag zo'n briefje willen geven aan Wegereef![]()
Dat had ik moeten zienquote:Op zondag 25 februari 2007 23:04 schreef tong80 het volgende:
[..]
Is niet uit te leggen. Van Gaal verweet Barends met een one showe bezig te zijn : 'Heb ik het net niet uitgelegd ? Meneer barend weet het weer beter. Ik zei net al wat ik vertelde. Moet ik voor vmeneer Berebds alles herhalen ?
quote:Op zondag 25 februari 2007 23:04 schreef BigFire het volgende:
ik zou graag zo'n briefje willen geven aan Wegereef![]()
quote:
quote:Op zondag 25 februari 2007 23:00 schreef hello_moto1992 het volgende:
Co had toch ook zo'n eetverhaal bij Porto?
Zoiets als de middelvinger.. Laten we het maar op niet zo netjes houdne.quote:Op zondag 25 februari 2007 23:11 schreef hello_moto1992 het volgende:
Wat doet van Bommel dan precies? ijn vuist omhoog?
Een hele Madrileense tribune toe roepen dat hun moeder hoeren zijn.quote:Op zondag 25 februari 2007 23:11 schreef hello_moto1992 het volgende:
Wat doet van Bommel dan precies? ijn vuist omhoog?
Ow, ik zag er niet een middelvinger inquote:Op zondag 25 februari 2007 23:12 schreef AminBen het volgende:
[..]
Zoiets als de middelvinger.. Laten we het maar op niet zo netjes houdne.
Schorsen![]()
Ga weg man. En geniet van Stijn. Van Bommel is een heldquote:
Het ging om het gebaar.quote:Op zondag 25 februari 2007 23:13 schreef hello_moto1992 het volgende:
[..]
Ow, ik zag er niet een middelvinger in. Maar dat hoort er toch bij
?
SNEIJDERquote:Op zondag 25 februari 2007 23:14 schreef vitessezuid113 het volgende:
Daar waren ze iets te snel de uitzending uit![]()
Wie is er nou volgende week![]()
Wesley sneijderquote:Op zondag 25 februari 2007 23:14 schreef vitessezuid113 het volgende:
Daar waren ze iets te snel de uitzending uit![]()
Wie is er nou volgende week![]()
Inderdaad, Youri blijkt niet te deugen.quote:Op zondag 25 februari 2007 23:08 schreef Houniet het volgende:
Youri, Duitser
quote:
dat heeft ie wel ooit gezegd maar daarna kwam Sneijder toch gewoon en zat Hugo er ook gewoonquote:Op zondag 25 februari 2007 23:15 schreef DrDentz het volgende:
Daar gaat Hugo niet mee aan tafel
nou goudeerlijkquote:Op zondag 25 februari 2007 23:21 schreef -Vaduz- het volgende:
Wat een toffe gast is Schaars, goudeerlijk en hij voegt wat toe.
Leuke uitzending.
Goede speler ook.quote:Op zondag 25 februari 2007 23:21 schreef -Vaduz- het volgende:
Leuke uitzending.
quote:Op zondag 25 februari 2007 23:21 schreef -Vaduz- het volgende:
Leuke uitzending.
iddquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |