Leuke taalgrapquote:Op zondag 11 februari 2007 18:49 schreef Pritt het volgende:
Ik hoop dat Hugo Bosz aan gaat pakken.
iddquote:Op zondag 11 februari 2007 22:40 schreef snellejelle het volgende:
Bosz liegt dat het gedrukt staat.....'t ff herhalen zodat hij meer tijd had om een smoes te verzinnen
Die kerel heeft ook overal ruzie hèquote:
wat zeitie ?quote:Op zondag 11 februari 2007 22:48 schreef Stofje het volgende:
Zéér goed Hugo, dat voorbeeld Buys is geweldig!
Feyenoord heeft Buijs opgeleid, maar was niet goed genoeg (1), is gratis naar Groningen gegaan (2), is teruggehaald voor 750.000 (3), en is totaal geen versterking (4). Vier blunders op een rijtje bij één speler.quote:
HIj ging naar Excelsior en niet naar Groningenquote:Op zondag 11 februari 2007 22:49 schreef Stofje het volgende:
[..]
Feyenoord heeft Buijs opgeleid, maar was niet goed genoeg (1), is gratis naar Groningen gegaan (2), is teruggehaald voor 750.000 (3), en is totaal geen versterking (4). Vier blunders op een rijtje bij één speler.
Laten we vooral nog even benadrukken dat Platini de enige was die juichte na het Heizeldrama.quote:
Klopt, excusez.quote:Op zondag 11 februari 2007 22:50 schreef Dos37 het volgende:
[..]
HIj ging naar Excelsior en niet naar Groningen
is de reportage niet gekocht van de Rai?quote:Op zondag 11 februari 2007 22:51 schreef borisz het volgende:
dat de nos nog geld heeft om die mensen naar Italië te sturen
Om het even...quote:Op zondag 11 februari 2007 22:50 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Nee, Excelsior had hem gehuurd tot het einde van z'n contract, en Groningen nam hem gewoon transfervrij over.quote:Op zondag 11 februari 2007 22:50 schreef Dos37 het volgende:
[..]
was idd echt een extreem domme vraagquote:Op zondag 11 februari 2007 22:59 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Ik dacht dat Bruins in de goal zou staan ........................................
Was leuker geweest als hugo zijn lijstje mocht afmaken..quote:Op zondag 11 februari 2007 23:03 schreef Mr.Mills het volgende:
Leuke aflevering.
Daar vat je de hele uitzending mee samenquote:Op zondag 11 februari 2007 23:09 schreef Pritt het volgende:
Bosz vindt niet dat je zijn aankopen (Kolka, Tiendalli, Buys) mag afkraken, onder het motto "dat is wel erg simpel".
Kolkka. Serieus, die jongen is best goed voor de middenmoot en eronder, maar daar kun je als feyenoord toch niet mee aan komen zetten? Buys vond ik best leuk bij Groningen, maar ik zag 'm echt, écht niet als potentieel topclub-speler. Raar beleid blijft het.quote:Op zondag 11 februari 2007 23:09 schreef Pritt het volgende:
Bosz vindt niet dat je zijn aankopen (Kolka, Tiendalli, Buys) mag afkraken, onder het motto "dat is wel erg simpel".
Buys is een goede aankoop. Tiendalli zal wel last hebben van Kuipvrees ofzoquote:Op zondag 11 februari 2007 23:09 schreef Pritt het volgende:
Buys is geen goede aankoop.quote:Op zondag 11 februari 2007 23:47 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
Buys is een goede aankoop. Tiendalli zal wel last hebben van Kuipvrees ofzoEn Kolkka hoeven we het niet over te hebben. Ter vervanging van je boegbeeld een jood halen spreekt ook niet voor m.
voor feyenoord standaarden welquote:
je vergeet charisteas en leonard.quote:Op zondag 11 februari 2007 23:09 schreef Pritt het volgende:
Griek was 2.5 mil gaf bosz toequote:Op zondag 11 februari 2007 23:57 schreef ub40_bboy het volgende:
[..]
je vergeet charisteas en leonard.
Is het nou Griek of de neus?quote:Op zondag 11 februari 2007 23:57 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Griek was 2.5 mil gaf bosz toe
Ze hadden het over een of andere mevrouw Verhoofstad. En die schenen ze allemaal te kennen, dus dat zal wel een nos'ertje zijn. Hebben ze niet altijd standaard iemand in Milaan zitten om op Clarence Seedorf te letten?quote:Op zondag 11 februari 2007 22:52 schreef snellejelle het volgende:
[..]
is de reportage niet gekocht van de Rai?
Met de spelers die ze er weer bij hebben gehaald , zal het wel kloppenquote:Op maandag 12 februari 2007 11:28 schreef Loohcs het volgende:
En kon Jack het verschil tussen 68 en 26 niet uitrekenen? Nadat Bosz over die sanering had gesproken zie Jack toch iets van: "Ja je hebt nu 36 spelers minder...".
quote:Op zondag 11 februari 2007 23:02 schreef golfer het volgende:
Blind, de oer-Spartaan.
Toen ze nog voor een sprookjesbos op het shirt speelden.
quote:1982 - De Efteling eerste shirtsponsor van Sparta 1982
Na lange discussies werd het in 1982 eindelijk toegestaan: shirtsponsoring in het Betaald Voetbal in Nederland. Op het moment van introductie presenteerde Sparta direct haar eerste shirtsponsor: De Efteling.
De shirtsponsoring van De Efteling was gebaseerd op een aantal belangrijke pijlers:
* Rotterdam en direkte omgeving is een belangrijk marktgebied;
* In Rotterdam worden vier kranten gefabriceerd;
* Zowel Sparta als De Efteling hebben een Kasteel;
* en ten slotte de belangrijkste reden: Sparta is de oudste club in het Nederlandse betaalde voetbal en heeft karakter, niveau, dadendrang en een uitstekende leiding.
Al spoedig bleek dat het prachtige rood-wit gestreepte Sparta-shirt een uitstekende twee-eenheid vormde met de naam Efteling en weldra verschenen er de volgende koppen in de kranten: "Sparta gaat in sprookjes geloven", "Hughes mist Langnek" en "De keeper van de tegenpartij stond te slapen als Doornroosje".
Voegt al tijden niks meer toe. Wordt tijd voor een vervanger. René Eikelkamp ofzo.quote:Op maandag 12 februari 2007 16:24 schreef Urquhart het volgende:
En die Youri lijkt ook met de week dommer te worden
Tja, ze zullen niet weer een hele uitzending aan Feyenoord besteden.quote:Op zondag 18 februari 2007 21:36 schreef Moody het volgende:
Zal wel weer over Ajax gaan.
Ben ik geheel met je eens. De trainers van Twente mogen van mij weleens komen, alleen die schijnen er zelf niet zo'n zin in te hebben.quote:Op zondag 18 februari 2007 21:44 schreef Moody het volgende:
Tja, tis óf Ajax óf Feyenoord. Beide draaien slecht, laten ze het een keer over clubs hebben die de lof verdienen. Wordt het programma ook minder eentonig voor niet-Randstedelingen.
Die zijn er toch al een keer geweest?quote:Op zondag 18 februari 2007 21:47 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Ben ik geheel met je eens. De trainers van Twente mogen van mij weleens komen, alleen die schijnen er zelf niet zo'n zin in te hebben.
Absoluut, ik ben blij voor je dat je ook nog weet wat winnen isquote:Op zondag 18 februari 2007 21:50 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Na zo mooi weekje voetbal zeker![]()
Charisteasquote:Op zondag 18 februari 2007 21:54 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Absoluut, ik ben blij voor je dat je ook nog weet wat winnen is
Overigens heb ik die uitzending met de Twente-trainers dan gemist.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |